Velkommen til vores familie

Side 4 af 15 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Next

Go down

Re: Velkommen til vores familie

Indlæg  Admin on Lør maj 19, 2012 10:29 pm

Ryuu i første omgang så han ikke på Emi, men han bed mærke i, at hun sagde jeg, ikke Emi-chan. Han så op på hende. ”Som familie, er det, det mindste jeg kan gøre.” sagde han stille. Han var blevet sat til at beskytte hende, dette var det mindste han kunne gøre. Han lod hende hive ham hen til Takeru og skyndte sig ind i bilen for at komme væk. Ryuu sad stille og holdt om sin side og pressede lidt mod såret. Han så på Takeru da der blev talt til ham. Han sad i bag overkrop, og han bukser var kun lige lukket, da han havde haft travlt. ”Jeg skal nok bruge noget hjælp til at forbinde det her, ellers kommer der blod i bilen.” sagde han og så mod sin side. Han var ligeglad med at han selv blødte, det var mere det at der ville komme blod ud over det hele. Kuglen havde gået ind og ramt hans muskler, og var gået i stå, så derfor var der kun et indgangs hul bagpå. Han skulle have fat i en som kunne fjerne den igen, men det var ikke det han tænkte på. Han tænkte på hvordan han skulle undskylde overfor Takeru, for ikke at have passet bedre på Emi.
Admin
Admin

Antal indlæg : 2539

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Pernille on Man maj 21, 2012 2:24 pm

Som bror brød Takeru sig ikke om at både Emi-chan og Takeru var blevet fundet halvt nøgne, men han måtte stole på når de sagde at intet var sket. Takeru studerede sin vens skade ”Kør os til vores læge” sagde han fast til chaufføren. Lægen lå i deres eget område, så endnu et angreb ville være fuldstændigt stupidt fra den anden klans side. Da bilen stoppede ved lægen blev Ryuu sat af, Takeru ville gerne hjælpe sin ven, men sådan fungerede tingene ikke. Han og Emi-chan var det vigtigste for familien og måtte bringes til det sikreste sted, familiens hjem.

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man maj 21, 2012 2:39 pm

Ryuu ville gerne protester, men vidste det ikke ville hjælpe, og at Takeru og Emi alligevel ville blive kørt hjem bagefter. Ryuu steg ud af bilen da den stoppede. Han, lige som alle de andre, muligvis en mere fast, mente at Emi og Takeru skulle tilbage til hjemmet. Hvis nogen kom efter dem, var det ikke Ryuu de var efter. Han lukkede døren og så efter bilen, før han gik ind til lægen. Han ville have været glade for bare at blive forbundet, og så være blevet ved Takerus side, end at han skulle være her alene. Ryuu havde en stor egen frivillig, han havde bare valgt, altid at ville være ved Takerus side og gøre som han sagde, og hvis det kom til det, dø for ham. Ryuu følte at Takerus liv var vigtigere end hans, men han ville heller ikke have levet den dag i dag, hvis det ikke havde været for Takerus far. Da Ryuu kom ind til lægen, ville han gerne bedøve ham, men Ryuu nægtede. Han måtte hurtigst muligt tilbage, og være klar i hovedet. Så Ryuu fik et stykke stof i munden, få at han ikke skulle bide sig i tungen, og lægen begyndte at fjerne kuglen. Ryuu havde oplevet mange tæsk og sår, til at smerten ikke gjorde ham noget mere, og han bød den bare velkommen. Lægen bandt Ryuu stramt ind, og fik nogle rene bandager med, og fik af vide at han nok skulle bruge noget hjælp når han skulle skifte, da det skulle bindes stramt, og hans sting ikke skulle gå op. Ryuu takkede, også for den trøje lægen gav ham, så han kunne gå hjem. Han skulle komme igen om en uges tid og få fjernet stinget igen. Ryuu skyndte sig hjem. Lægen havde ikke sagt noget om at Ryuu skulle holde sig i ro, for han vidste det ikke ville ske alligevel. Ryuu havde været ved lægen i en times tid, en time Ryuu synes havde varet al for længe. Da han kom til huset, kunne han se at alle var beredte. Ingen troede virkelig på at nogen ville være så dumme at angribe dem direkte, men de var alligevel opmærksomme på alt. Ryuu skyndte sig ind og begyndte at lede efter Takeru.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man maj 21, 2012 3:00 pm

Da Ryuu kom tilbage ville han få af vide at både Emi-chan og Takeru var til møde inde hos deres far. Efter noget tid smækkede Emi-chan døren op og så lagt fra fornøjet ud. ”Emi-chan nægter” sagde hun hårdt og Takeru kom ud lige i hælene på hende. ”Det er fares ønske, så sådan bliver det” sagde han lidt trist, men fast. Emi-chan vendte sig mod ham og Takeru blev med det samme påvirket, der var tårer i Emi-chans øjne. ”Men.. men Emi-chan vil ikke forlade Niisan” sagde hun stille og så ned i gulvet, der havde været gråd i hendes stemme. Takeru sukkede ”du bliver nød til at tage af sted Emi-chan” sagde han stille og ville række ud efter hende. Men Emi-chan slog hans hånd væk og løb ind på sit værelse. Takeru sukkede lidt opgivende, han så sig lidt omkring på familien der havde stået der, de fleste så ned i jorden fordi de ikke vidste hvad de skulle sige for at gøre det bedre, da hans blik faldt på Ryuu vendte han om på hælen og gik sin vej. Han var ikke i humør til at tale og låste sig selv inde på sit værelse, hvilket var meget udsædvanligt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man maj 21, 2012 3:13 pm

Ryuu vidste at han ikke kunne gå ind, når Emi og Takeru var til mødes hos deres far, og slet ikke, når ingen andre af familien var der inde. Ryuu havde ikke som så, ingen højere rang end dem, han var et ligeværdigt familie medlem, han var bare tættere på Takeru. Ryuu stod og ventede uden for, og han op på døren da den blev åbnet og han skubbede sig lidt væk fra væggen. Ryuu så på Emi, og så på Takeru. Ingen af dem så ud til at være glade for situation, og Ryuu forstod hurtigt hvorfor. Deres far ville sende Emi væk, sikkert for hendes egen sikkerheds skyld, men han vidste hvor hårdt det var for Emi. Ryuu, var som en af den eneste, slog ikke blikket ned da Takeru så sig omkring, og han skyndte sig efter Takeru, men nåede ikke inden for døren, før den blev smækket og låst. Ryuu hev lidt i døren. ”Takeru.” kaldte ham ind igennem den. Han følte sig skyldig, og lige nu ønskede han bare at Takeru ville lade hans vrede gå ud over ham. ”Takeru!” råbte han højere og bankede på døren. ”Lås op. Jeg undskylder. Jeg skulle have passet bedre på Emi. Jeg skulle have skydt da jeg havde chancen da de kom.” sagde han gennem døren. Han havde tøvet, det vidste han nu. Han havde tøvet med at skyde, fordi de havde været så tæt på Emis skole, og han var bange for at ramme uskyldige. Han følte han skulle have gjort mere, og hans hjerne fandt hele tiden på andre måde han kunne have klaret situation på, selvom han ikke var van til kidnapssituationer. Ryuu prøvede at trække skylden hen på sig selv, for at Takeru havde en at skyde skylden på, og Ryuu ville tage i mod den straf Takeru bestemte.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man maj 21, 2012 3:15 pm

Takeru sukkede utroligt dybt da Ryuu hev i døren, fattede han ingenting? Takeru begyndte at skære tænder og fandt en smøg frem, han fik den tændt efter at have ledt efter sin lighter noget tid. Takeru gik over og åbnede døren, men han ignorerede fuldstændig Ryuu. Hvilket sagde noget om hvor sur han var, han var så sur at han valgte ikke at give Ryuu nogen straf. Han gik forbi Ryuu og gik ud i den store have der var i midten af huset, han havde brug for fred og brug for at tænke. Hans lidt dårlige temperament gjorde at han var ved at eksploderer indeni.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man maj 21, 2012 3:50 pm

Nej Ryuu forstod ikke, og han ønskede ikke at forstå. Han havde svigtet Takerus tillid, hvilket skar dybt i ham. Ryuu blev ved døren, og blev ved med at kalde på Takeru. Ryuu følte et øjeblik lettelse da Takeru åbnede døren, men den forsvandt i det Takeru ignorerede ham. Ingen straf var værre en rent faktisk at få en straf, især når man følte man fortjente den. Ryuu fulgte efter Takeru, men valgte nu at være stille. Ryuu havde ikke siden sin mors død, følt sig så ubrugelig og nytteløs. Han kunne forsætte med at tale til Takeru, og så ville han sikkert eksplodere af raseri, og afstraffe ham, men ville det virkelig gøre Takeru i bedre humør? Sikkert ikke, det vidste Ryuu godt. Det eneste der kunne gøre Takeru glad igen, var hvis Emi fik lov til at blive. Ryuu så en sidste gang på Takeru, og vendte så ryggen til ham og gik ind i huset igen. Takeru havde aldrig selv opsøgt Takerus og Emis far før. Skylden kunne ikke blive lagt på Emi og Takeru, og han synes allerede deres straf havde været lang nok med forskrækkelsen om at blive afskilt. Ryuu satte sig uden for døren til Shins rum og spurgte om tilladelse til at komme ind. Ryuu åbnede stille døren, gik ind og lukkede den bag sig. Han var ligeglad med hvad svaret havde været. Han satte sig på knæ foran døren, og lage hænderne på gulvet og bukkede dybt for Shin. Shin så nok også mest Ryuu som en skygge af Takeru, da Ryuu sjældent talte op for sig selv. ”Undskyld min uforskammethed.” lage han ud, både fordi han var kommet, og for hvad han skulle til og sige. ”Men jeg synes det er en uretfærdig straf du ligger på Takeru og Emi. Det var min skyld at Emi blev taget i dag, så straffen burde falde på mig.” sagde han, stadig med ansigtet mod jorden. ”Jeg vil fra i dag af, forblive ved Emis side, og sikker mig at det aldrig sker igen, hvis det er det der skal til. Og hvis det nogen sinde sker igen, vil jeg selv sætte pistolen for min tænding.” sagde han fast, han mente at han selv ville tage livet af sig selv, hvis Emi blev taget igen, og det var hvad familien ønskede. Ryuu ønskede ikke at blive skilt fra Takerus side, men hvis han kunne forhindre at Takeru ville blive ulykkelig over at miste Emi, ville han gøre det. Han sad stille, foroverbøjet, men sin pande mod hænderne og ventede på svar. Han kunne blive straffet over sin uforskammethed og for hvad han havde gjort, og at det alligevel ikke ville ændre nået, men det var et forsøg hver fra Ryuus side.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man maj 21, 2012 4:17 pm

Shin var en stor mand, han havde en dyb ryst og hans hår var sort, men på vej til det grålige. I sine unge dage have han vækket frygt i hjerterne på fjenderne der havde set ham. Han bød Ryuu ind og sad roligt på gulvet og så på ham. Shin sad og lyttede til Ryuus ord før han åbnede sin mund ”Det er tydeligt at du er blevet blind pga. dit venskab med Takeru. Jeg er familiens overhoved, ikke han.” sagde Shin fast, han ville ikke finde sig i at blive tvivlet på af en fra familien. ”Desuden glemmer du din plads, hvad du synes i forhold til mine beslutninger er fuldstændig irrelevant” sagde han og hans skarpe brune øjne hvilte på Ryuu. ”Jeg er klar over at det var din skyld.. Og derfor spørger jeg dig så, hvorfor skulle jeg stole på at du kan passe på min datter for eftertiden, når du ikke engang kunne beskytte hende i dag? Og når du ikke engang kan passe på hende, hvordan skal jeg så kunne betro dig med min søns liv?” spurgte han og rettede sig ekstra op. ”Dit løfte om at ofre dit eget liv betyder intet, det høre med til at være med i familien, og at du bruger det som argument betyder bare at du intet har lært af alle dine år her i familien” sagde Shin koldt. ”Du er fritaget fra dine pligter som mine børns beskytter.. du flytter nu til en anden afdeling af huset” sagde han. I korte træk blev han faldt han i rang, Ryuu havde altid været speciel fordi han på en måde bare var blevet børnenes beskytter. Men nu blev dette nægtet ham. ”Pga. din uforskammethed vil jeg sende Takeru til dig senere for at straffe dig” sagde Shin koldt, man kunne ikke høre det på ham direkte, men han var utroligt skuffet over Ryuu. Han vendte for første gang blikket fra Ryuu, hvilket betød at han skulle forsvinde.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man maj 21, 2012 9:54 pm

Det løb Ryuu koldt ned af ryggen da Shin talte, og han forstod allerede at han havde taget fejl. Han havde lyst til at krybe tilbage til haven og den vrede Takeru end at være her. Bare forbi Shin var Takerus far, betød det ikke at han var en ældre udgave af Takeru. Ryuu holdte sit hoved nede, og kunne mærkede mere og mere at han beslutning havde været forkert. Ryuu kunne med Takeru fortælle hvad han mente, men det var kun Takeru. Takeru kunne mærke at hans selvtillid sank mens Shin talte, men han truer ikke sige ham imod. Ryuu ville gerne sige at han ikke havde ment det på den måde, det med at ofre hans liv. Han vidste han skulle ofre sit liv for Emi og Takeru, han havde ment at han vil skyde sig hvis det gik galt for ham igen, men han sagde ikke noget. Ryuu knyttede sine næver, da Shin sagde at han var fritaget hans pligter. Han synes det var unødvendig hård straf. Han levede for at beskytte Takeru, han havde ikke lavet andet hele hans liv, og nu var det taget fra ham. Ryuu følte sig vred, men holdte det i sig. Han måtte give Shin, og også Emi ret, han havde glemt sin plads, og det måtte han bød for nu. Ryuu rejste sig langsomt op, mens han stadig holdt sit hoved nede og gik ud. Han skulle have holdt sin mund, flugt det råd han altid havde levet efter, kun tale når han blev spurgt. Ryuu følte at hans hjerte var revet over. Han ville have kunne klare tæsk, han ville have kunne klare at blive skydt på, men at blive taget fra Takeru, og havde skuffet ham, og nu også Shin, det var det første han havde prøvet. Ryuu ville gerne have sagt noget til hans forsvar, men han havde ikke kunne finde på noget. Shin havde ret. Hvordan kunne de stole på at han kunne beskytte Takeru fra nu af? Han havde oveni købet været uforskammet. Ryuu gik ned til sit værelset, han måtte bare vente på at han fik vist et nyt værelse, men lige nu måtte han bare vente på Takeru, og hans straf, hvilket Ryuu frygtede mest.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man maj 21, 2012 10:42 pm

Nogle timer efter Ryuus møde med Takerus far var mørket begyndt at falde på, og pludselig åbnede han roligt døren. Takeru stod i døren og så ind på sin ven ”Ryuu..” sagde han næsten som om han ville sige noget mere, men det kom aldrig. I stedet blev hans ansigt mere alvorligt og to mænd lød ind på Ryuus værelse og holdte ham nede mod gulvet. Den ene havde fat i hans arm og holdte den frem. ”Jeg er skuffet over dig Ryuu…” sagde Takeru roligt, det værste for Ryuu måtte nok på dette tidspunkt være at Takeru snakkede som om Ryuu var en han skulle til at slå ihjel, som om han intet betød. Han gik stille mod ham og Ryuu ville nu kunne se et sværd i hånden. Takeru lod sværdet glide lidt langs gulvet og gik hen til Ryuus hånd der blev holdt frem. Takeru stod et øjeblik og så på hånden, før han lagde sværdet til det yderste led af Ryuus lillefinger. En af mændene tog i Ryuus hår og fik ham til at op på Takeru, som så ned på Ryuu med et helt roligt blik. Takeru så ham i øjnene da han huggede sværdet ned og kappede det yderste led af. Takeru sagde ikke et eneste ord, men gav bare slip på sværdet hvorefter han gik ud. Mændene slap også snart Ryuu hvorefter de lod ham være alene, de lukkede døren efter sig. Takeru gik ned mod Emi-chans værelse, det her havde været en test, ikke kun for Ryuu, men også for ham selv. Alligevel kunne han ikke lade vær med at opsøge en trøstende omfavnelse, Emi-chans. Han lagde hos hende den nat.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man maj 21, 2012 11:09 pm

Ryuu sad bare på sin seng og ventede på det uundgåelige, så han prøvede ikke at stikke af eller gemme sig. Hvor skulle han også tage hen? Ryuu så mod døren da den blev åbnet og han rejste sig op. ”Takeru, jeg…” begyndte han for at undskylde, men han nåede ikke mere før to mænd kom ind og tvang ham i gulvet. Ryuu så mod sin hånd der blev holdt frem. Han havde aldrig set, eller fået fortalt hvad der skete når man svigtede. Det løb koldt ned af Ryuus ryg da Takeru talte. Ville han dø for Takerus hånd? Ryuu kunne se sværdet i Takerus hånd da han kom tættere på, og han begyndte at kæmpe i mod. Selvom han ikke ønskede at blive skilt fra Takeru, ønskede han heller ikke at dø for hans hånd. Det var første gang Ryuu virkelig frygtede for sit liv. Ryuus øjne fulgte sværdet, og så da Takeru satte det mod hans hånd. Ryuu lukkede først øjne, da der blev grebet fat i hans hår og hans hoved blev tvunget op. Men han åbnede dem og mødte Takerus blik. Dette var det værste han havde oplevet hele sit liv. Han havde aldrig troet han skulle svigte Takeru så slemt. Der skød smerte igennem hans øjne, da Takeru kappede hans finger af, men som tidligere forsvandt det igen. Han havde ikke sagt en lyd. Ryuu blev liggende på gulvet da alle var gået ud. Hans finger begyndte at dunke, men han havde ikke lyst til at se nærmere på den. Han havde mistet det yderste af sit led, og det værste var, at det var Takeru der havde gjort det. Ryuu havde været dum og naiv, det vidste han nu. Ryuu blev liggende på gulvet natten igennem. Han havde ikke lyst til at rejse sig, eller at tage sine piller. Heller ikke da han blev vækket midt om natten på grund af et mareridt, der blev han bare liggende på gulvet. Han havde tydeligvis fået lov til at få en sidste nat i værelset. Det var først morgen efter hans far kom ind. Han greb Ryuu i nakken og fik ham sat op. Ryuus far var lige så høj som ham selv, og de lignede hinanden på mange måder. ”Dumme knægt. Hvorfor holdte du ikke bare din kæft? Hvis du ikke var gået til Shin, ville Takeru have bestemt din skæbne.” sagde hans far vredt og bandt Ryuus forblødte hånd ind. Ryuu følte sig svag og afkræftet, han havde også mistet en del blød i løbet af natten, og han havde næsten ikke sovet. Ryuus far, Arata, kunne se at hans søn var plaget, men det betød ikke at han ville trøste ham. Hvad Ryuu havde gjort var dumt, og nu måtte han selv føle konsekvenserne. Han tog ved Ryuus nakke og lod deres pander mødes. ”Tænk dig om knægt. Du er klogere end du ser ud, så brug hjernen. Måske er det også godt du kommer fra Takeru lidt.” sagde han og rejste sig op. Han så ned på hans søn og bag ham et hårdt dask i hovedet. Han var den som havde givet Ryuu ansvaret for Takeru den gang de kom, og han havde åbenbart ikke trænet hans søn nok. Arata begyndte at gå rundt og pakke Ryuus ting ned. Ryuu kunne ikke fortælle ham at han skulle tage pillerne fra skuffen, så han var nød til at efterlade dem. Da Arata var færdig, gik han hen og halede sin søn op på benene og fik ham slæbt hen til den del af bygningen hvor han selv levede. I første omgang smed han ham ind på hans eget værelse og ned på hans futon. Arata var ikke så højt stillet som Ryuu lige havde været. Han sov på futon, i forhold til at Ryuu havde haft en seng. Arata sparkede til hans søns fod. ”Tag dig sammen og gå ned til lægen. Lad hver med at være til besvær for os andre.” sagde han og gik ud af rummet. Han skulle vaske gulvet fra Ryuu afstraffelse aften før. Ryuu blev liggende lidt, før han fik taget sig sammen til at rejse sig, og gå tilbage til lægen igen. Han var svimmel, men lod hver med at spise, og tog bare af sted. Lægen kom med en dum joke om, om Ryuu ikke lige havde været der dagen før, men Ryuu svarede ikke, og fik sin finger renset og forbundet ordentligt ind, før han gik tilbage til huset.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs maj 22, 2012 8:11 pm

Til trods for at de boede i samme hus ville Ryuu ikke se skyggen af hverken Takeru eller Emi-chan, huset generelt blev også mere stille, men alle holdte tæt med hvad der foregik. Takeru måtte i det næste tid finde ud af hvor meget han rent faktisk havde støttet sig op af Ryuu psykisk, han blev strengere og mere kynisk. Dette skete også fordi Emi-chan ikke længere var i huset, men det var der kun nogle få der vidste. Hvis Ryuu overhovedet ville i nærheden af Emi-chan og Takeru igen måtte han gøre sig fortjent til det.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs maj 22, 2012 8:29 pm

Ryuu gik de næste dag i hælene på sin far. Han hørte ikke noget om hvad der skete med Takeru, og han så ham ikke, og han kunne mærke det tog hårdt på ham. Han havde troet han havde mere egen villige, men han begyndte at tvivle. Hans far havde også selv afstraffet ham med et lag tæsk. Han var skuffet over sin søn. Arata tøvede hellere ikke med fysisk afstraffelse hvis Ryuu lavede de mindste fejl, også selvom Ryuu var en voksen mand. Ryuu lærte dog hurtigt, han måtte op af rangstigen igen, han havde bare ikke lavet andet end at være der for Takeru før. Ryuu var også taget ud for at mødes med dem som solgte ham hans piller. Han havde brug for dem mere end før, og han begyndte at tage dem i sine vågne timer også. Han skar dem dog over, så han kun tog en ¼ del, og virkningen ikke var så voldsom. Ryuu stod ude i køknet. Det var aften, og de fleste var begyndt at gå til ro, men det var på den her tid Takeru som regl arbejde på sit kontor. Ryuu arbejdede uden at tænke, og lavede te og noget Takeru kunne spise og gik mod Takerus arbejdsværelse. Ryuu havde ikke set ham længe, og hans hjerne var sløv, derfor tænkte han ikke over det, ikke før han stod foran Takerus dør og skulle til at åbne døren. Han gik i stå og så ned på sin hånd. Han havde stadig forbinding om den, og han mærkede skammen. Han skulle aldrig være gået til Shin. Det havde ikke ændret noget, og han havde kun gjort det værre. Ryuu havde lært en vigtig lektie, og nu ønskede han bare at komme tilbage til Takerus side. Ryuu stilte bakken foran Takerus dør, og bankede på og skyndte sig væk fra døren igen. Han bekymrede sig stadig for Takeru, og han besluttede sig for at gøre alt for at komme tilbage. Allerede dagen efter holdte han sit løft til sig selv. Han lavede ikke længere fejl, og han tog alle opgaver på sig som han kunne. Han måtte vise hvad han kunne, og Ryuu lærte en masse end hvad han havde kunne før, ved altid bare at have stået bag Takeru.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs maj 22, 2012 9:05 pm

Hvis Ryuu kom tilbage til Takerus dør dagen efter ville bakken stadig stå der urørt. Nogle uger efter ville Ryuu være ude i haven hvor han lavede noget arbejde og ville for første gang i lidt over en måned se Takeru. Han kom stormende ind mod huset i fuld gang med at skælde en fra familien ud mens han havde en tændt smøg i munden. Hans hår var uldet, renderne under hans øjne var mørke og han havde en sur holdning.
Der ville gå noget tid før en fra familien kom og hentede Ryuu ved hans far, men han fik intet af vide om hvor de skulle hen. Han blev bedt om at pakke nogle tasker, sat på bagsædet af en bil og kørt af sted. Han ville blive kørt langt ud på landet og sat af, med tasker og det hele, uden nogen forklaring. Foran ham var et smukt men lille hus, hvis han selv gik ind, skulle han gennem haven, i den ville han kunne se Emi-chan.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs maj 22, 2012 9:17 pm

Ryuu kom ikke tilbage til Takerus dør, han håbede bare at Takeru stadig spiste. Han havde ikke ondt at sig selv, om at han var blevet smidt væk fra Takeru. Han havde det dårligt med, at han havde lavet rod i det, og var blevet sendt væk fra Takeru, hvor han havde det sværest. Han vidste Takeru kunne klare sig selv, men Ryuu havde gjort sit bedste for at passe på ham. Og han fik det kun være, da han igen så Takeru. Han så værre ud end han nogensinde havde set ham før, men han gjorde ikke noget for at få opmærksomhed fra ham.
Ryuu sagde ikke noget, da de bad ham om at pakke sin taske, heller ikke da han blev sat på bagsædet af en bil. Han tænkte sit, om hvor de var på hen, og hvad de ville med ham. Ryuu stod stille ud af bilen, og så efter den da den kørte. Han havde ikke fået noget fortalt noget, heller ikke om det var en opgave han var på. Han samlede sin taske op og så mod huset og gik stille igennem haven og stoppede op da han så Emi. Han havde næsten gættet sig til at hun var blevet sendt væk. ”Emi?” sagde han lidt spørgende. Han kunne stadig ikke forstille sig at kalde hende andet end det.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs maj 22, 2012 10:54 pm

Emi-chan så op da Ryuu spørgende sagde hendes navn, hun sad i haven og læste i en bog. Hun lukkede den og rejste sig. Hun havde en smuk kimono på og hendes hår var sat flot op. Hun gik hen til ham og gav ham så et lille klap i hovedet med sin bog. Hun lænte sig lidt ind mod ham ”Sig at Emi-chan er klog” sagde han med et lidt ondt smil. Hun gik derefter og stoppede i døren til huset, hun så tilbage mod ham ”du bor hos Emi-chan nu” sagde hun så og fortsatte ind i huset.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons maj 23, 2012 7:17 am

Ryuu vidste ikke hvor meget Emi havde fået af vide. Han gik ikke længe med forbinding om sin hånd, og han tænkte ikke meget over sin manglede fingerspids, kun når han så på den. Så tænkte han på det svigt han havde givet Takeru, og den fejltagelse han havde gjort, en fejltagelse han aldrig ville gøre igen. Ryuu stod stille og så på Emi komme hen til sig. Måske det havde været godt for Emi at være lidt for sin overbeskyttende bror og far. Ryuu lukkede det ene øje da hun klappede ham i hovedet med bogen. ”Emi er klog.” sagde han, selvom han ikke vidste hvorfor han skulle sige det. Han havde forstået at han skulle passe på Emi, men hvordan det havde ladt sig gøre at han var endt her, forstod han ikke. Han så efter hende da hun gik hen til huset, og han fulgte først efter da hun havde sagt at han skulle bo hos hende nu. Det gik først et shock igennem ham, men så accept. Han vidste ikke hvor længe han skulle være her, og hans pille forbrug for steget en del, så han vidste ikke hvor længe de kunne holde, eller om hvor godt han ville kunne skjule det for Emi, når de skulle leve sammen. Ryuu gik ind i huset, og spørgsmålet var lige ved at vælte ud af ham, men han holdte det tilbage. Han havde ikke ret til at få noget fortalt, om hvad han lavede her, han skulle bare adlyde, det vidste han. Men han havde altid talt almindeligt til Emi og Takeru.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons maj 23, 2012 8:21 am

Emi-chan gav ikke udtryk for hvor meget hun vidste, men selvfølgelig vidste hun alt. Emi-chan smilte tilfredst da han adlød, det var sådan hun kunne lide ham. Hun forklarede sådan set ikke særlig meget mere om noget, eller hvorfor han skulle sige hun var klog. Han blev sat ind i Emi-chans rutine af en af de andre der var ved huset for at passe Emi-chan. Men et par dage efter tog hun hans hånd og trak ham mod døren, hun stoppede, gik bag ham, stilte sig på tær og holdte ham for øjnene. Hun pressede ham lidt længere frem sådan ”Er du klar over hvor mange krokodilletårer Emi-chan måtte græde overfor far for at få Ryuu her ud til sig?” spurgte hun sukkede. ”Men.. jeg har set hvordan Niisan er uden dig… han er ikke den samme..” sagde hun lidt trist. ”Så Emi-chan har en overraskelse til Ryuu” sagde hun glad og flyttede sine hænder fra hans øjne mens hun sagde ”tada”. Men når Ryuu åbnede øjnene ville han ikke kunne se noget, bare haven. Men få sekunder efter kom Takeru ind af lågen til haven, han stoppede med det samme da han så Ryuu. ”Se selv.. Emi-chan var klog” hviskede hun drillende ved Ryuus øre og satte i løb mod sin Niisan. Hun tog han smøg og skoddede den, hvorefter de faldt i hinandens arme. Takeru smilte glad til Emi-chan, han savnede hende. Han så lidt mod Ryuu mens han havde Emi-chan i sine arme.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons maj 23, 2012 8:40 am

Ryuu spurgte ikke Emi om noget, selvom han havde en del spørgsmål. Ryuu blev sat ind i Emis rutiner og lærte dem hurtigt. Han nedsatte sit pille forbrug, for ikke at blive opdaget, men det hjalp også at havde et kendt ansigt som Emis omkring sig. Ryuu så lidt spørgende på Emi da hun tog hans hånd, men han fulgte efter uden at spørger. Han undrede sig lidt da hun gik bag ham og holdt ham for øjne, men han gik frem da hun pressede ham videre. Ryuu lyttede til hvad Emi havde at sagde, og han forstod at hun vidste en del om hvad der var sket. Han kunne mærke taknemligheden brede sig i kroppen, da hun sagde at det var hendes som havde fået ham ud til sig. Ryuu missede lidt med øjne da Emi flyttede sine hænder igen, og i første omgang forstod han ikke hvad det var han skulle se. Han tænkte lidt at Emi havde drillet ham, en ond spøg synes han, til han så Takeru. Hans hjerte slog et ekstra slag den han så ham. Ryuu var ikke forelsket, hverken i Emi eller i Takeru. Men han havde en stor respekt for Takeru, og Takeru var altid med i hans tanker. Ryuu kunne i første omgang ikke røre sig. Han havde ikke troet han ville få mulighed for at se Takeru igen. Taknemligheden for Emi bredte sig endnu mere. Ja han måtte give hende ret, hun var klog. Der dukkede et lille smil op på Ryuus læber da han så Emi i Takerus arme igen. Men han vidste ikke selv hvordan han skulle opføre sig mere. Oplevelsen med Shin, havde fået ham til at se på Takeru på en lidt anden måde. Han gik hen i mod dem, og stoppede op lidt fra dem. Han mødt Takerus øjne, og han kunne ikke lade hver med at smile. ”Det er godt at se dig, Takeru.” sagde han. Ryuu ville gerne undskylde, undskylde for hvad han havde gjort, og hvad han havde fået Takeru til at gøre. Han knyttede sin hånd lidt, den hvor han manglede spidsen. Men det var allerede ved at være så længe siden, men han følte ikke, at han endnu havde sagt ordentligt undskyld til Takeru.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons maj 23, 2012 9:04 am

Takerus øjne faldt fra Ryuus øjne til hans smil, han så lidt overrasket på Ryuu, men smilte så taknemligt. ”I lige måde, Ryuu” sagde han nærmest i en kærlig tone. Han så på Ryuu med det lidt fjogede udtryk indtil Emi-chan tog om hans hage og fik ham til at se på hende ”Hey, hey.. igen yaoi her” sagde hun lidt surmulende. ”Kom kom..” sagde hun og trak sin Niisan med ind i huset, Ryuu vidste selvfølgelig ikke hvad de plejede at lave. ”Jamen..” prøvede Takeru og pegede mod Ryuu ”du kan snakke med ham bagefter” sagde Emi-chan insisterende, hun skubbede Niisan i sin seng og kravlede selv op til ham. Der gik ikke længe før Takeru sov, Emi-chan så op på Ryuu og smilte stille, det her var ikke så meget for hendes egen skyld, mere for hendes Niisan der tydeligvis ikke fik så meget søvn for tiden. ”Bare væk os om en time” sagde hun stille og lukkede øjnene.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons maj 23, 2012 9:14 am

Ryuu smilte blev lidt mere kærligt da Takeru talte til ham. Han virkede ikke vred på ham, hvilket gjorde ham glad. Ryuu stod bare og så på Takeru, indtil Emi tog ved Takeru. Han gik stille efter dem ind i huset igen. Han kunne godt li det faktum, at det virkede til at Takeru ville tale med ham, men han protesterede ikke selv. Ryuu så lidt på Emi som skubbede Takeru i seng, og han lage selv mærke til hvor hurtigt Takeru faldt i søvn. Ryuu smilte til Emi, da hun sagde at han skulle vække dem om en time. ”Tak Emi.” sagde han. Han takkede for, at hun tog sig så godt af sin bror, at hun havde ladt ham se Takeru igen, og måske endda fik mulighed for at tale med ham igen. Hans syn på Emi havde ændret sig, bare inden for de sidste par minutter. Måske var hun ikke sådan et barn som han havde gået og troet. Ryuu gik ud af rummet og lod dem sove. Han fik en til at lave noget mad, som Takeru og Emi kunne spise når de vågnede. Hans madlavnings evner havde ikke forbedret sig, men det var der heller ingen der forlangte. Da der var gået lidt over en time, gik han ind til dem igen. Han vækkede dem, selvom han gerne ville lade Takeru sove. Han fik dem ud i køknet hvor der stod mad klar til dem. ”Tænkte at Takeru måtte være sulten efter turen her ud.” sagde han og så på Takeru og smilte lidt igen.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons maj 23, 2012 9:46 am

Emi-chan viftede med sin hånd, som om Ryuu skulle gå da han takkede hende, men hun smilte alligevel lidt skjult.
Emi-chan og Takeru vågnede stille op, det var Takeru der til sidste sagde at det nok var bedst hvis de stod op. ”Nej.. jeg er ikke sulten” sagde Takeru roligt, men Emi-chan studerede ham lidt og sukkede så. ”Du ved.. Emi-chan har utrolig svært ved at spise når hendes Niisan ikke er hos hende” sagde Emi-chan lidt trist og så med bedende øjne op på sin bror. Han sukkede ”okay, okay.. jeg skal nok spise” sagde han og satte sig. Emi-chan gjorde det samme og de spiste begge to.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons maj 23, 2012 2:04 pm

Ryuu kunne ikke sige noget til, at Takeru ikke ville spise, og han kunne ikke lade hver med at smile da Emi fik ham til at spise. Ryuu var nød til at gå fra dem, han skulle passe sine pligter, selvom Takeru var der.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn jun 17, 2012 11:55 pm

Takeru og Emi-chan spiste og snakkede roligt. Emi-chan fulgte hurtigt Takeru ud til bilen igen efter han havde fået et opkald, familien kaldte. Hun så stille efter bilen mens hun vinkede. Hun gik tilbage til huset, fandt Ryuu og sprang på ham bagfra, med armene rundt om hans hals. ”Niisan blev nød til at tage tideligt af sted.. så du må lege med Emi-chan i stedet” sagde hun og så afventede på ham, hun ville se hvordan han ville lege med hende.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jun 18, 2012 7:55 am

Ryuu så på Emi da hun pludselig sprang på ham. Han havde godt hørt en bil køre, men han havde alligevel håbet at det ikke var Takeru som tog af sted. Han havde vel håbet lidt at de havde kunne få lov til at tale sammen. Men han vidste godt det var et urealist håb. At han var sammen med Emi nu, var kun takke været Emi selv, og at han havde fået lov til at se Takeru igen, var også takke været Emi. Han var ikke selv komme så højt op i hierarkiet endnu, at han evne ville føre ham dertil. Men han var alligevel ked af, at han ikke en gang havde været der til at se Takeru af sted. ”Ja Emi.” sagde han til at han måtte lege med hende i stedet for. Han vidste bare ikke hvordan. Han vidste han ikke kunne røre ved Emi, så endte det bare med at han måtte undskylde over for hende. ”Vi kan spille eller se en film.” sagde han lidt prøvende. Selvom Emi boede mindre end hun havde gjort før, og længere væk fra alt ting, havde hun stadig fjernsyn og spillemaskiner som hun kunne bruge. Men hvis Emi ikke ville, var det et bedre sats for Ryuu end så meget andet. Her kunne hun bare blive sut, kalde ham dum, og så sige hvad det var hun ville.
Admin
Admin

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 15 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Next

Tilbage til toppen