Velkommen til vores familie

Side 13 af 15 Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Next

Go down

Re: Velkommen til vores familie

Indlæg  Pernille on Man jan 12, 2015 9:28 am

Emi så mod Ryuu da han havde fået bukserne på og handlede hurtigt, hun greb hans håndled og trak ham hurtigt med sig hen til sit skab, åbnede det og skubbede ham ind mens hun hev en kimono ud af det og sagde: ”Jeg er okay. Vent et øjeblik, så åbner jeg” sagde hun højt til Takeru. Hun holdte sin pegefinger op foran sine læber og så alvorligt på Ryuu, han skulle være stille. Hun lukkede skabslågen og trak hurtigt sin kimono over skulderne og spændte den ved livet. Hun skyndte sig over og åbnede døren for Takeru ”Hej, hvad er der galt?” spurgte hun ham med et smil da hun havde låst døren op og åbnet den. Takeru stod lænet op af dørkarmen og så ikke ligefrem fornøjet ud, han gik ind forbi Emi ind på hendes værelse og så sig lidt omkring ”jeg synes jeg hørte noget” sagde han mens han studerede værelset lidt. ”Vær nu ikke fjollet.. jeg ville bare have lidt fred og ro” sagde Emi roligt, lukkede døren, og gik over til ham, hun pressede sig lidt kærligt op af hans arm. Takerus blik faldt på sengen som han studerede nøje, han vendte sig skarpt mod hende ”Hvem er det?” spurgte han næsten snerrende. Emi gav chokeret slip på hans arm og trak sig lidt væk fra ham, tilbage mod skabet. ”Hvad mener du?” spurgte hun, men hun lød lidt nervøs. ”Hvem er det du knepper?” spurgte han vredt og fulgte efter hende, Emi følte sig truet og pressede sig op af skabet. ”Niisan..” begyndte Emi, men blev snart stoppet af Takerus hårde greb om hendes hals. Emi kom med en halvkvalt lyd og så forskrækket op på Takeru ”Du kan lige våge på at kalde mig det når vi er alene” snerrede ham vredt. Han pressede hende hårdt op mod skabet ”Har du glemt..” begyndte han mens han famlede med hendes kimono ”hvem der kender din krop bedst” sagde han vredt og pressede sine fingre ind mellem benene på hende. Emi lukkede et halvkvalt støn ud, og han behøvede ikke at lege længe med hende før hun var ved at få sit klimaks. Hendes blik vandrede til siden, Ryuu var i skabet lige bag hendes ryg. Takeru fangede at hendes blik vandrede og hans blik faldt også på skabet. Han trak sine fingre til sig og gav slip på hendes hals. Emi gispede både pga. manglen på luft men også pga. hendes liderlighed. Takeru greb hårdt fat i hendes hår og trak hende med sig over til sengen. Han gav kort slip på hendes hår, bare for at gribe fat i hendes hår igen fra den anden side. Han satte sig på sengekanten og hev hende med ned så hun sad på gulvet med ryggen til ham, med ansigtet mod skabet. Takeru bed sine tænder sammen ”Kom ud af skabet og knæl for mig..” sagde han vredt til personen han havde regnet ud måtte være i skabet.

”Spil det igen! Det kan ikke passe!” løb overhovedets stemme vredt, mens sikkerhedskameraets film begyndte at spille forfra for øjnene af ham. Han troede ikke på det han så. På skærmen foran ham var en kvinde i en hvide kimono med en Katana i sin hånd, hun bevægede sig med nærmest umenneskelig fart og skar igennem hans mænd en efter en som om de var lavet af smør. Blodet plettede hendes kimono, hun lignede en smuk dødsengel. Nogle mænd dukkede op og skød efter hende og hun afværgede kuglerne med sin katana. Overhovedet ænsede en smil på kvindens læber da hun løb mod mændene og sørgede for at de led samme skæbne som de andre. Hun så sig omkring på alle de døde mænd der lå omkring hende, hendes egne mænd lå også døde, hvilket hun virkede til at ærgre. Hendes blik fangede kameraet og overhovedet følte at hendes brune øjne brændte ham, hun trak sin pistol og lige inden hun skød kameraet dukkede hans højre hånd op bag hende. Filmen endte. ”Find hende” sagde overhovedet sammenbidt ”find hende!” råbte han nærmest panisk. 

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Admin on Man jan 12, 2015 12:11 pm

Ryuu lod Emi trække ham hen til skabet og skubbe ham ind. Det var nok den eneste løsning, men det betød ikke at han var glad for den. Han var vokset op med at han skulle beskytte Takeru, og tildels Emi, ikke gemme sig. Men hvad kunne han gøre i denne situation? Han burde slet ikke være i den her situation. Ryuu stod stille som Emi lukkede skabslågen. Ryuu fik en mærkelig fornemmelse, allerede da Takeru talte første gang. Han følte en sten om sit hjerte da Takeru spurgte Emi hvem det var, og den blev tungere, da Takeru påpegede at hun havde været sammen med en mand. Ryuu kunne ikke se noget, men han kunne høre frygten i Emis stemme. Han kunne næsten ikke tro sine øre, da han hørte en halvkvalt lyd komme fra Emi. Det helte begyndte at svimle for ham, da Takeru begyndte at tale. Hun måtte ikke kalde ham Niisan når de var alene? Han kendte hendes krop bedst? Ryuu nægtede at tro på det han hørte. Den Takeru han var vokse op med, som han respekterede så højt, gjorde sådan nogen ting mod sin egen søster? Ryuu rystede på hovedet, prøvede at ryste det hele af sig, men han følte sig stadig svimle og i en tåge. Det var også kun ren refleks at han aflød Takeru. Han åbnede stille skabslågerne og tog et skridt ud før han gik på knæ. Han havde blikket mod gulvet, men lod det stille køre op, og så på Emi. Hendes kimono sad ikke ordenligt og hendes hår var i uorden. Ryuu blik vandrede længere op og så på Takeru. Hans tanker var et stort rod, og han havde meget at sige, spørger om, men intet kunne finde plads og komme ud, så han sad bare og så tomt på Takeru. Var det virkelig den Takeru han havde set op til? Den Takeru han havde mistet sin ære, spidsen af sin lillefinger, for, for at at Takeru og Emi kunne forblive sammen, så Takeru kunne gøre den slags ting mod Emi. Ryuu blik faldt ned igen. Eller var det Emi? Emi der havde lagt op til den slags ting? Hun havde lydt bange, men var det skuespil for at vinde ham over? Hun havde også lokket ham til at være sammen med hende. Ryuu lukkede øjne og rystede lidt på hovedet. Han så op igen og hans øjne var kolde og tomme. "Så det er den form for forhold i har? Jeg tænkte også i var meget tætte af søskende af være." sagde han lavt.
Admin
Admin

Antal indlæg : 2538

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Indlæg  Pernille on Man jan 12, 2015 2:11 pm

Takeru spærrede øjnene op da han så at det var Ryuu der kom ud af skabet, han greb hårdere fat i Emi’s hår og pressede hende mod gulvet ”Du knepper Ryuu” sagde han vredt, næsten i en tone som om han ikke kunne tro det. Værelset blev stille indtil Ryuu’s spørgsmål brød stilheden. Takeru gav med det samme slip på Emi’s hår, rejste sig, knyttede en hæve mens han var på vej hen til den knælende Ryuu og løftede den. Men Emi, der havde rejst sig, greb roligt hans arm og stoppede ham fra at slå. Hendes hår var uldet, hendes kimono var i uorden, men hendes ansigt viste ingen tegn på at hun var påvirket på en negative måde af situationen. Hun gik hen til Ryuu og knælede foran ham, så deres knæ rørte hinanden ”Takeru og jeg…” begyndte hun roligt mens hende brune øjne hvilte på ham. Takeru greb hendes skulder, han var ikke sikker på om hun skulle fortælle den hemmelighed de havde båret på i årevis. Emi smilte lidt og lagde beroligende en hånd på hans ”Vi er ikke relateret med blod overhovedet” sagde hun så og så på Ryuu. Der var meget få der vidste dette, og de få der vidste det havde Shin fået ryddet af vejen, han troede faktisk selv at det var ham selv og hans eks-kone der vidste det, han kendte ikke til at Takeru og Emi selv havde fundet ud af det. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jan 12, 2015 2:27 pm

Ryuu ikke så meget som flyttede en muskel da Takeru kom mod ham med knyttede næver. Han vidste fra det sekund han kyssede Emi første gang, at han på et tidspunkt ville blive straffet. Han vidste også at hans spørgsmål var provokerne. Ryuu havde ladet blikke falde til gulvet igen, og så kun ned på Emis knæ da hun satte sig foran ham. Han var ærlig talt ikke sikker på at han havde lyst til at vide hvad Emi havde at sige. Han ville ønske han kunne vende tilbage, tilbage til hvor han havde spidsen af sin lillefinger, og så have holdt sin mund. Ryuu så op da Emi fortalte at hende og Takeru ikke var relateret med blod overhovedet. Ryuu så op på Takeru, for at se hans reaktion. Ryuu kunne ikke tro på det. Han var vokset op med dem, men han havde aldrig tænkt dem som andet end søskende til hinanden. Han var en legkammerat til Takeru, mens Emi og Takeru var søskende. "I er stadig opvosket som søskende, blevet opdraget som søskende." sagde Ryuu og så på Takeru. Ryuu øjne vendte tilbage til Emi. "Så den nat... Jeg var en erstatning for Takeru?" sagde han mere end han spurgte. Han havde altid været Takerus skygge, og det ville ikke være første gang han var blevet brugt som en erstatning, men denne gang gjorde det ondt. Han havde aldrig forstillet sig at han i denne situation ville være en erstatning for Takeru.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man jan 12, 2015 2:37 pm

Takeru så irriteret ud da Ryuu så på ham, men det Emi fortalte var sandt. Takeru sukkede lidt ”Og hvad så? Jeg vidste hun ikke var min rigtige søster fra starten, selvom far prøvede at overbevise mig.. hvordan kunne hun være min søster når min mor aldrig havde været gravid med hende?” spurgte Takeru nærmest irriteret over hvor dumme de voksne havde troet at han var dengang. I det tidsrum hvor Takeru’s mor skulle have været gravid var der ikke mange der så hende, men hendes elskede søn, Takeru, havde selvfølgelig set hende rigeligt til at nå frem til at den baby hans far var kommet hjem med ikke var kommet ud af hans mor. Emi så roligt på Ryuu, hun så ham lige i øjnene og smilte lidt over det han sagde, det lød lidt som om det var noget han konstaterede. Hun lagde sine hænder på hans lår og lænte sig lidt op til ham, hun så ham lige i øjnene og havde et lille smil på læberne ”Jamen Ryuu dog.. du tænker godt nok ikke høje tanker om dig selv” sagde hun og strøg ham lidt over kinden, til Takerus store irritation. Hun så Ryuu i øjnene ”glem den snotunge du har kendt de sidste mange år.. det var en rolle jeg spillede fordi Takeru gerne ville have det, han ville gerne holde mit sande jeg for sig selv” sagde hun roligt ”tænk på den kvinde du har lært at kende de sidste par dage” sagde hun selvsikkert ”jeg tager hvad jeg vil have.. og jeg ville have dig.. så jeg tog dig” sagde hun og smilte til ham. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jan 12, 2015 2:55 pm

Ryuu sagde ikke noget til hvd Takeru sagde. Han havde ikke været til stede da Emi blev født, så han vidste ikke noget om det. Men bare fordi Takerus mor ikke havde født Emi, betød det vel ikke at Takerus og Emis far ikke havde været sammen med en anden kvinde. Ryuu forstod ikke hvad Emi mente, høje tanker? Hans far skældte ham ud for at have for høje tanker om sig selv. Han var blevet overrasket over hvor hurtigt Emi var faldet ud af rollen som den skrøbelige Emi-chan, og blevet den kvinde han havde set på det sidste. "Det forklare en del." sagde Ryuu. Han smilte ikke, han vidste ingen følelser, for han vidste ikke hvad han skulle føle. Stolt, fordi Emi havde valgt at hun ville have ham? Vrede over at hun så ham på den måde? Forvirring over at Emi og Takeru havde den form for forhold?
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man jan 12, 2015 3:03 pm

Emi studerede Ryuu lidt, hun lagde hovedet lidt på skrå, der var meget af historien han ikke kendte til endnu, hun strøg ham gennem håret og lænte sig ind til hans læber, hun havde bre lyst. Hun mærkede hvordan Takeru greb hendes arm og trak hende lidt væk ”vælger du ham over mig?” spurgte Takeru og så vredt ned på Ryuu. Så vidt Ryuu havde vidst var han og Emi søskende, og han havde alligevel været sammen med hende. Takeru var forvirret, for han havde set Ryuu som hans bedste ven, men på den anden side var han lidt lettet, for han havde holdt denne hemmelighed fra ham så længe. Emi så op på Takeru og smilte så lidt, hun hev ham ned til sig og kyssede hans læber ”jeg vil have jer begge” sagde han selvsikkert og smilte lidt, først til Takeru og derefter til Ryuu. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jan 12, 2015 3:25 pm

Ryuu rørte sig heller ikke da Emi lænte sig ind i mod ham. Ryuu så op på Takeru da han talte, og så godt hans vrede blik. Han forstod det godt. Hvilken mand ville ikke blive vred over at hans ven var sammen med sin lille søster. Men Takeru fik vrede øjne tilbage. Selvom de begge sagde de ikke var søskende, så Ryuu dem stadig som søskende, og for ham var det værre at være sammen med sin søster, end sin bedste vens søster. Ryuu så forvirret på Emi, da hun sagde at hun ville have dem begge. Hans indre var i oprør. Han kunne ikke sige nej til hende, hun var hans overhoved, og han havde heller ikke lyst til at sige nej til hende. Men han kunne heller ikke sige ja, han var ikke i en stilling hvor han retmæssig kunne være med Emi, og han kunne ikke klare tanken om at skulle dele hende med Takeru, hendes bror. "Emi." sagde han stille. "Hvis det er det Emi ønsker, og Takeru vil gå med til det." sagde Ryuu. Han respektede stadig Takeru højt, påtrods af hans forvirring, og han kunne ikke sige nej til Emi, fordi hun var Emi, ikke længe pågrund af at hun var Takerus lillesøster eller hans overhoved. Han tænkte slet ikke på at stille hende med valget om at skulle vælge ham eller Takeru, så højt tænkte han ikke om sig selv.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man jan 12, 2015 3:43 pm

Emi så roligt op på Ryuu da han talte, hun smilte stort, gik han med til det? Hun kravlede op i hans skød og tog sine arme om hans hals for at vise ham at hun var glad. ”Nej” sagde Takeru så fast, Emi lukkede øjnene ”det er jer begge eller ingen af jer” sagde Emi hurtigt og bestemt. Takeru stivnede ”jeg.. jeg er det næste overhoved i denne her familie.. du kan ikke bare..” begyndte Takeru vredt og forvirret, Ryuu ville aldrig have set ham sådan her før, men han stoppede dem at tale det sekund Emi så tilbage på ham. Han vidste at han ingen magt havde over hende, hun kunne smutte hvert øjeblik det kunne være, men gjorde det ikke pga. ham og familien. Takeru knyttede sine næver ”fint” sagde han sammenbidt og Emi smilte over sin sejr, det virkede til at hun fik de to ting hun ville have. ”Godt… men.. nu har jeg brug for at hvile mig” sagde hun og smilte til sine to mænd ”jeg synes at i skal gøre det samme.. og så komme tilbage hertil kl. 00 i nat” sagde hun med et smil og rejste sig fra Ryuu. Takeru så lidt undrende på hende, men han havde vel egentlig lidt brug for at være alene med sine tanker, og forlod derfor hurtigt værelset og gik ind til sig selv, hvor han lukkede og låste døren.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jan 12, 2015 4:04 pm

Ryuu lage sine arme om Emi da hun kravlede op i hans skød. Han smilte lidt for sig selv, over at hans svar havde frembragt så stort et smil hos Emi. Ryuu så op på Takeru, da Emi sagde det var dem begge eller ingen af dem. Takeru var rent faktisk i en position hvor han kunne stille krav overfor Emi, og Ryuu var vel nysgerrig med hvad Takeru ville gøre. Det var mærkeligt at se den stålfaste og respekteret Takeru, prøve at påpege sin egen stilling, og så blive stille i det sekund Emi så på ham. Ryuu nikkede til at Emi gerne ville være alene, og at han skulle komme tilbage i nat. Ryuu rejste sig op, og stod først kort og så efter Takeru. Deres forhold ville nok aldrig blive det samme igen. Ryuu så tilbage på Emi, og nogen selvom han ikke var den hurtigst tænkene, faldte nogen brikker på plads. "Man skulle være blevet født som en atraktiv kvinde." sagde han og smilte til Emi. "Sov godt." sagde han og gik ud af værelset. Han havde selv brug for at være alene med sine tanker, så han gik ind på sit værelse, i stedet for at hjælpe de andre i familien. Ryuu havde indset, at en smuk kvinde som Emi, kunne snog mænd om sin finger, selv mænd som Takeru. Mærkeligt nok gjorde det ham ikke noget. Han var stadig forvirret over alt det med Emi og Takeru, men det rørte ham ikke så meget mere det med at skulle være sammen med Emi.

Kl 00, bankede Ryuu stille på Emis dør. Det var mærkeligt at opsøge hende på den her måde.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man jan 12, 2015 4:19 pm

Emi stod i døren og ventede på at Ryuu gik, hun så lidt overrasket på ham over hans kommentar, hun smilte lidt drillende til ham, hvis han troede at den eneste grund til at Takeru hungrede efter hende var hendes udsende ventede der Ryuu en overraskelse. ”I lige måde” svarede hun bare roligt og lukkede døren efter ham.

Emi åbnede døren for Ryuu, hendes hår var sat op i en lidt rodet knold og hun havde en kort, men flot kimono på. Hun smilte til ham og bød ham indenfor. Hun lukkede og låste døren efter ham og bad ham stille sig siden af Takeru der stod for enden af hendes seng og ventede. Emi gik hen og satte sig for enden af sin seng, på sengen. Hun støttede sine arme bagud på sengen og krydsede sine ben mens hun betragtede de to mænd der begge to stod og så på hende, Takeru virkede irriteret over situationen, men kunne alligevel ikke tage sig blik fra hende. ”Tag jeres tøj af” sagde hun så bestemt, men med et stort drillende smil på læberne. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jan 12, 2015 4:27 pm

Ryuu gik stille ind da Emi bød ham ind. Han så lidt på Takeru, men gjorde så som Emi sagde og gik hen ved siden af Takeru. Der var korte modstridig beskeder i Ryuu da Emi bad dem om at tage tøjet af, men ellers begyndte han at gøre som hun sagde. Han havde aldrig haft en trekant før, og at det lige præcis var Emi som han skulle dele med Takeru, var den eneste modstridende tanke hos ham. Valget at være sammen med Emi på den måde, havde han allerede taget da han kyssede hende tidligere i dag. Det eneste der kunne blive et problem for ham, var hvis Takeru også begyndte at give order, han følte at han stadig var nød til at følge hans ord.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man jan 12, 2015 7:02 pm

Emi studerede med et legende smil de to mænd, hendes blik skød til Ryuu da han begyndte at tage tøjet af først. Hun så derefter på Takeru der virkede modvillig, men hun forstod ham godt, han havde været van til at have hende for sig selv i en del år efterhånden, så det måtte være svært pludselig at skulle dele hende, og så med hans bedste ven. Men Takeru begyndte også snart at tage sit tøj af. Da de to mænd stod nøgne foran hende smilte hun stort og studerede dem. Ud fra hvordan de to mænd så ud kunne man vel sige at hun havde en type hun godt kunne lide. Hendes blik kørte ned af de to mænd, der begge havde lidt pjusket sort hår, brune øjne, lidt muskuløse kroppe, tatoveringer, ar, de var af nogenlunde samme højde og alder, hendes blik faldt på deres lem, de lignede egentlig også hinanden. Emi så tilfreds ud og da hendes blik søgte deres igen var det som om det brændte Takeru. Der var aldrig en kvinde der havde kunne tænde ham som Emi, det var derfor han gang på gang var vendt tilbage, og de var endt i denne her type forhold. Men at skulle dele hende med Ryuu af alle mennesker, kunne han virkelig det? Emi rejste sig og stod tæt op af de to mænd, hun strøg en hånd over hver af deres maver samtidigt og smilte lidt over hvordan Takerus hud reagerede på hendes berøring, han var hendes, ingen tvivl om det. Hun så på Ryuu og sendte ham et lille smil. Hun tog fag i en af hver af mændenes hænder og fik dem til at tage af en enden hver af den snor der holdte hendes kimono sammen, hvis de hev sammen ville den åbne sig. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jan 12, 2015 8:52 pm

Ryuu stod stille mens Emi undersøgte dem. Han smilte lidt da hendes blik søgte op til dem igen. Han vidste allerede at han tændte på Emi, ellers ville han ikke stå her. Han ville have fulgt hans fars råd og holde sig fra hende. Det sitrede lidt i Emi, da hun endelig rørte ved ham. Ryuu tog fat i snoren og smilte lidt til hende. Han så kort på Takeru ud af øjenkrogen. Hvis han trak, var der ingen vej tilbage, det var han godt klar over. Han trak i snoren og lænte sig ned og kyssede stille Emis hals. Han havde allerede gået over stregen, så han kunne lige så godt nyde det sammen med Emi.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs jan 13, 2015 3:29 pm

Emi smilte tilfreds da hun mærkede Ryuus hud sitre under hendes hånd, hun undgik selvfølgelig hans sår. Emi så ned da Ryuu hev i snoren, og Takeru gjorde snart efter det samme, hendes kimono blev åbnet lidt og hun smilte lidt. Emi så lidt overrasket på Ryuu da han lænte sig ned og kyssede hendes hals, hun sukkede tilfreds og gled en hånd op i nakken på ham og lod den fortsætte op i hans hår. Hun så mod Takeru og smilte lidt over hans opførsel, han måtte føle sig malplaceret og hun rakte en hånd ud mod ham. Han tog dem og hun trak ham helt hen til dem og kyssede hans læber og nussede hans lem med sin anden hånd. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs jan 13, 2015 3:40 pm

Ryuu følte en lille sejre over, at Takeru ikke gjorde noget. Normalt var det altid Ryuu der fulgte efter Takeru. Ryuu kunne mærke hvordan Takeru trak sig ind til Emi, han så op på dem, og kunne se at de kyssede hinanden. Det var stadig mærkeligt for ham, men det tændte ham alligevel også at se Emi kysse en anden. Ryuu tog ved Emis kimono og åbnede den lidt mere og tog med sin ene hånd om hendes bryst. Han lænte sig lidt og tog det i munden og begyndte at suge på hendes bryst og lege med hendes nippel med sine tunge.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs jan 13, 2015 3:50 pm

Emi skilte hende og Takerus læber ad og kom med et lille støn da Ryuu begyndte at lege med hendes bryst. Hun så kærligt ned på ham og strøg ham gennem håret, hun var lidt overrasket over at han sådan gjorde hvad han ville, men hun kunne godt lide det. Takeru tog ved Emis kimono og hev den ned over hendes skulder så den gled af og endte på gulvet. Han tog sine arme om hende lidt, uden at komme i vejen for Ryuu og bed hende lidt i øreflippen, hvilket fik Emi til at komme med et lidt større støn og gribe lidt fat i Ryuus hår.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs jan 13, 2015 7:41 pm

Der var ikke meget af Emi, når man skulle dele hende med en anden. Så længe Emi reagerede rigtigt, så Ryuu ikke noget problem i at gøre som han ville. Før havde han været usikker på hvor mange mænd Emi havde været sammen med, men hvad det lød til, havde hende og Takeru haft noget kørerne længe, så Emi var langt fra jomfru og uskyldig. Ryuu lod den ene af sine hænder finde ned mellem Emis ben og begyndte at lege med hende, mens han stadig legede med hendes nippel. Han ville gerne slikke hende, men det var vanskeligt når de stod op, især når de var to mænd der begge stod foran hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs jan 13, 2015 8:32 pm

Der gik et sæt igennem Emi da Ryuu fandt ned mellem hendes ben, han spildte godt nok ikke tiden, hun smilte lidt, var han blevet for selvsikker? Hun bed sig i underlæben og kom hans navn undslap stønnende hendes læber. Om det var fordi han var blevet tændt over at se Ryuu rører hende eller om det var fordi det irriterede ham vidste Emi ikke helt, men hun mærkede snart efter at Takeru samlede hende op i sin favn. Hun så op på ham, han virkede ikke irriteret, snarere rolig. Hun smilte lidt til ham, han kunne nok ikke vente. Han tog Emi med hen siden af sengen og lagde hende midt på den. Han stod lidt og betragtede hendes nøgne krop og sukkede lidt, hun var en virkelig smuk kvinde. Han lagde sig ned siden af hende, tog om hende og kyssede hende. Han og Ryuu måtte vel lære at arbejde som et hold når det kom til det her, men der skulle nok noget træning til. Emi lagde sig på sin gode side og tog lidt om Takeru, Ryuu kunne ligge sig bag hende og hun strittede lidt med sin bagdel og strakte en hånd ud mod ham for at vise at hun ikke havde glemt ham. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs jan 13, 2015 9:12 pm

Ryuu så på Takeru da han samlede Emi op og løftede hende hen til sengen. Ryuu var ikke længere sikker på hvad der blev forventet af ham. Før havde han gjort hvad han vidste var godt for Emi, nu virkede der ikke længere plads til ham. Det var nu første gang han så det rigtigt. Takeru og Emi nøgne sammen. Ryuu smilte lidt, da Emi gjorde plads til ham. Han kravlede op i sengen og lage sig på siden bag Emi. Selvom starten var gået godt, skulle der helt klart noget tilvænning til hvis det her skulle blive noget fast. Ryuu lage sin hånd på hendes hofte og kyssede hendes hals og nakke. Han trak hendes bagdel lidt tættere på sig, så hun ville kunne mærke at han var tændt.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs jan 20, 2015 5:40 am

Emi smilte da Ryuu kom ned til hende, og hun kom med nogle små lyde da han kyssede hende. Hun skilte sine læber fra Takeru, og så lidt tilbage på Ryuu, hun smilte tilfreds til ham. Hun lænte sig over og kysede ham mens hun pressede sin bagdel mod hans hårde lem og hev Takeru ned mod hendes bryst. Han begyndte at lege med dem og Emi stønnede lidt. Hun tog ved Ryuu’s lem og mærkede det glide op i sig. Hun kunne bare ikke lade vær, hun var høj på at de to mænd, så stærke og stolte, rent faktisk var gået med til det her, og det var pga. hende. Hun stønnede Ryuu’s navn og kyssede Takeru igen mens hun brugte sin hånd til at lege med ham. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs jan 20, 2015 11:47 am

Ryuu mødte hendes læber og pressede hende tættere ind til sig. Han åbnede sin mund og lod hans tunge lege med hendes. Ryuu stønnede lidt da han kunne mærke at han gled op i Emi. Ryuu begyndte at bevæge sig, nød at Emi stønnede hans navn. Han kunne se at hun kyssede Takeru. Det hele var en blandet følelse. Det var frækt og pirrende at Emi gav en anden opmærksomhed mens han lå med hende, og det gav ham lyst til at gøre mere for at få hendes opmærksomhed. Men samtidig ville han gerne have hende alene, og det var stadig mærkeligt at det var Takeru han delte hende med. Han nappede hende i nakken, søgte hendes opmærksomhed. Han slap hendes hofte og lod en hånd glide ind foran hende og fandt ind mellem hendes ben og fandt hendes klitoris og begyndte at lege med hende mens han stadig var oppe i hende. ”Emi” stønnede han tæt ved hendes øre og nappede hende i nakken igen.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs jan 20, 2015 1:40 pm

Emi kom med et støn da Ryuu begyndte at lege med hendes tunge, hun mærkede hvordan Ryuu virkede til at være den der dominerede hendes krop, hvilket hun ikke havde regnet med, hun havde regnet med at det ville være Takeru. Hun stønnede af at Ryuu var i hendes mens hun kyssede Takeru. Der gik et sæt igennem Emi da Ryuu også begyndte at lege med hende mellem benene, hun smilte lidt drilsk, hun vidste hvad han ville have, og hun ville ikke bare sådan give ham det, så hun så ikke tilbage på ham. Hun så i stedet op på Takeru, som havde travlt med at studere det Takeru lavede med hende. Han så hende op i øjnene og smilte lidt. Emi vidste han var ude på noget, hun kunne se det i hans blik og selvsikre smil. Emi så lidt bagud da Ryuu stønnede hendes navn, hun kunne godt lide det. Takeru gjorde tegn til hende at hun skulle komme op og hun satte sig op på knæ på sengen, stadig med Ryuu i sig. Hun stod på alle fire og havde regnet ud hvad det var Takeru ville. Han satte sig på knæ foran hende og præsenterede sit stive lem for hende. Hun tog det i munden og begyndte at lege med ham. På den her måde fik de alle tre nydelse, men det var Takeru der kunne se hendes ansigt, hendes udtryk, hendes øjne og han fik derfor hendes opmærksomhed. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs jan 20, 2015 2:49 pm

Ryuu bemærkede at Emi ikke så tilbage på ham, men han følte ikke han kunne gribe fat i hende og få hende til at se på ham. Selvom han var meget over hende, gjorde han bare det han tænkte hun ville have, som hvis de havde været alene. Eftersom at Takeru ikke gjorde noget, følte Ryuu at han godt kunne. Ryuu lage mærke til at Emi så en smule tilbage mod ham da han stønnede hendes navn, men opmærksomheden forsvandt hurtigt igen. Ryuu fulgte efter Emi op, så han stod bag hende mens han stadig var oppe i hende, og opdagede hurtigt hvad det var Takeru ville. Selvom Ryuu ønskede Emis opmærksomhed, havde han aldrig ønsket at tage hende opmærksomhed fra Takeru. Ryuu følte kort usikkerhed på hvor han skulle se hen, men stoppede hurtigt den tanke. Han havde aldrig haft et problem med at møde Takerus blik før. Ryuu tog om Emis hofter og begyndte at bevæge sig igen. Måske havde Takeru Emis ansigt og fik hendes opmærksomhed, så kunne Ryuu stadig høre Emis lyde.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons jan 21, 2015 9:37 am

Emi stønnede med Takerus lem i munden da Ryuu begyndte at køre i hende igen, hun nød virkelig at det var lykkedes hende at få det hun ville have. Takeru så med et smil ned på Emi mens hun suttede hans lem. Han blik kørte hen til Ryuu og det han gjorde ved Emi, han fik et lille smil på læberne, at dele Emi var mere ophidsende end han først havde troet, hans blik fortsatte op til Ryuus og mødte det, men han virkede ikke til at være påvirket af det. Han studerede Ryuu lidt og smilte så, det her var slet ikke slemt. Han så ned på Emi igen og stønnede, han kunne ikke holde meget længere.  

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 13 af 15 Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Next

Tilbage til toppen