Velkommen til vores familie

Side 12 af 15 Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Next

Go down

Re: Velkommen til vores familie

Indlæg  Admin on Lør jan 03, 2015 7:34 pm

Ryuu smilte kort tilbage til Takeru. Han var glad for at Takeru gav ham ret, og han gjorde sig endelig klar til at gå videre med Emi, da Takeru holdte hende tilbage. Ryuu lage mærke til hans blik. Han vidste godt at førhen havde det været almindeligt at Emi gik ind til Takeru for at sove, men han havde nu tænkt at Emi gerne ville sove for sig selv, så hun ikke skulle dele seng med nogen mens hun havde et nyt sår. Han var ved at åbne munden, men huskede sin fars ord. Det var ikke hans plads at sige Takeru imod. *Jeg tænkte på at sige Takeru imod?* tænkte han. Ryuu fulgte stille efter som han normalt ville gøre, og ønskede dem begge god hvile. Det var kun naturligt at Takeru gerne ville være i nærheden af sin søster efter hvad der var sket. Men han kunne ikke li det blik han havde set. Ryuu gik tilbage for at hjælpe familien for at forstærke huset. En time senere opsøgte Hayato Ryuu. ”Der bliver sagt at Emi… Øhm jeg mener Emi-sama, eller noget… At hun skulle have faldt ud af vinduet med en mand.” sagde Hayato, og RYuu kunne se at han ikke rigtig kunne fokusere på noget. ”Ved du, hvem det var?” spurgte Hayato. Ryuu rystede på hovedet. Ærligt talt havde han ikke lagt meget mærke til den mand Emi havde landet på. ”Tror du… Der vil være mulighed for at jeg ville kunne komme til at tale med Emi-sama?” spurgte Hayato. Ryuu var lige ved at åbne munden for at sige nej, men stoppede op. Emi havde kun hvilt sig i en time, hun havde brug for meget mere hvile. Men det var en undskyldning for at få Emi væk fra Takeru, så de kunne hvile lidt hver for sig. ”Lad os se hvad vi kan gøre.” sagde Ryuu og førte Hayato mod Takerus værelse. Ryuu bankede stille på. ”Emi-chan, Takeru undskyld jeg forstyrre, men der er en der gerne vil tale med Emi-chan.”
Admin
Admin

Antal indlæg : 2538

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Pernille on Søn jan 04, 2015 3:00 pm

De stod ikke foran døren i særlige lang tid før en af mændene fra familien kom hen til dem ”Er det, det nye medlem?” spurgte han og da det blev bekræftet sagde manden at Shin ønskede at se ham, med det samme. Manden ville ikke hører på nogen undskyldninger og tog Hayato med ind til Shin, der sad roligt på gulvet i sit værelse med et lille bord foran sig og drak the. Han krydsede armene og studerede tydeligt Hayato da han satte sig foran ham. ”Jeg forstår at du spillede en vigtig rolle i at vi blev fundet… men at du er fra vores fjendes familie.. Fortæl mig.. hvorfor er du her?” spurgte Shin roligt. Nok havde Shin trukket sig tilbage for at hvile, men han var stadig familiens overhoved og han ville vide hvad der var foregået mens han var væk.
Hvis Ryuu åbnede døren ind til Takerus værelse ville han se Takeru og Emi ligge i sengen. Emis nøgne ryg lå mod døren og Takeru havde en arm om hende. 

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn jan 04, 2015 5:42 pm

Hayato så mod gulvet da manden kom hen i mod dem, han prøvede så vidt som muligt at undgå øjenkontakt, for ikke at provokere nogen. Ryuu så tilgengæld mod manden. Han nikkede til at det var det nye medlem. Hayato så op på Ryuu da der blev sagt at Shin ville tale med ham. Ryuu kunne ikke undskylde med at Hayato selv ønskede at tale med Emi, ikke når Shin direkte spurgte efter drengen. Hayato gik efter manden, han mærkede et snert at frygt. Han var ligeglad med om Shin eller andre gav ham tæsk, men måske følte de at han havde opfyldt sin rolle, de ville smide ham ud eller slå ham ihjel. Hayato så på Shin, men slog hurtigt blikket ned og skyndte sig af sætte sig ned foran ham. Hayato holdte sit blik mod gulvet og tænkte lidt. ”Jeg var taget til fange her. Emi-sama ønskede jeg skulle fortælle hvor I kunne være blive holdt fanget. Jeg vidste allerede at hvis jeg kom tilbage ville jeg blive afstraffet, så jeg så en mulighed for at komme ud, finde en ny familie.” sagde han. Han følte ingen grund til at fortælle hvor meget han havde været igennem for at finde dem. Hayato havde stadig forbindinger på efter de tæsk han havde fået og der var små skrammer i hans ansigt.
Ryuu så efter Hayato da han gik afsted, og så så tilbage mod døren. Hverken Takeru eller Emi havde svaret. Han åbnede stille døren og kiggede ind. Ryuu så lidt på Emis ryg. Det havde været meget almindeligt at Emi gik rundt i små afslørende natkjoler omkring Takeru, men han kunne ikke mindes hun havde sovet helt nøgen med Takeru før. Ryuu gik stille ind i rummet og hen mod sengen. Han holdte øje med Takerus ansigt, mens han tog et tæppe over lage det over Emi. Han tog stille ved Emi og ville løfte hende op og bære hende ind på hendes eget værelse så hun kunne få hvilet lidt i fred.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn jan 04, 2015 6:39 pm

Shin studerede drengen foran sig, hvor gammel kunne han være? ”Hvorfor ville du dog finde en ny familie?” spurgte han undrende, det var ikke helt unormalt at et medlem skiftede familie, men det var mere ved at stikke sin egen familie i ryggen for selv at vinde noget, hvilket det ikke helt virkede til at denne dreng havde gjort.
Emi mumlede lidt da Ryuu rørte ved hende og hun åbnede langsomt øjnene. De blev med det samme spærret op da hun så det var Ryuu. ”Ryuu!” hviskede hun og gjorde sådan han satte hende ned på sengen igen, hun så lidt panisk tilbage på Takeru, der stadig virkede til at sove. Hun så tilbage på Ryuu med lidt røde kinder og et lidt panisk blik ”Hvad laver du her? Skynd dig ud inden han vågner!” hviskede hun og så end af sig selv. Hun dækkede hurtigt sit nøgne bryst of hofter til og så væk fra ham med lidt røde kinder. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn jan 04, 2015 6:49 pm

”Jeg havde det ikke godt der hvor jeg var før.” sagde Hayato. ”Det her var den eneste mulighed jeg så. Jeg ville ikke bare kunne forlade min gamle familie. Jeg har prøvet at stikke af før, men de fandt mig og gjorde det klart at det ikke var noget jeg skulle prøve på igen.” sagde Hayato. ”Jeg… Er ikke stolt af at jeg var nød til at give oplysninger om en af vores steder, men de har aldrig gjort noget godt for mig, jeg så ingen grund til at holde min mund.” sagde Hayato mere stille.
Ryuu satte Emi ned og så på hende. ”Jeg ville bare bringe dig til dit eget værelse.” hviskede han tilbage. Ryuu undrede sig over Emis opførelse. Hun havde dagen før vist hele sin krop for ham, og nu dækkede hun sig til. Ryuu så ned på Takeru og tilbage på Emi. Han ville ikke tænke tanken men… ”Har Takeru gjort noget mod dig?” spurgte han lavt.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn jan 04, 2015 6:57 pm

Shin studerede drengen, han forstod ikke de familier der ikke prøvede at behandle deres medlemmer godt. Shin tog en dyb indånding ”Indtil videre har du min tilladelse til at blive.. men du forstår vel at vi er nød til at være mistænksomme omkring dig til at starte med” sagde Shin roligt.

Emi fulgte lidt nervøst hans blik, hun rystede på hovedet ”vær nu ikke fjollet.. vi sover bare” sagde hun lidt irriterende hviskede. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn jan 04, 2015 9:36 pm

Hayato så op på Shin, det var Emi der havde taget ham ind, og det var hende der havde været overhovedet, men det var selvfølgelig Shin som i sidste ende havde ordet for om han kunne blive eller ej. ”Jeg forstår, men har i ingen grund til. Det vil være min død hvis jeg vendte tilbage.” sagde Hayato uden at der kunne ses nogen tvivl eller tøven. De sidste par dage han havde været her, havde han allerede blevet behandlet bedre end han havde hele sit liv.

Ryuu slog sit blik ned. Han ville aldrig mistænke Takeru for at gøre noget mod en kvindes vilje, og slet ikke sin elskede søster. ”Du plejer bare ikke at sove nøgen med Takeru.” sagde Ryuu. ”Jeg kom endelig bare fordi Hayato gerne ville tale med dig, men han blev kaldt ind af Shin, men han vil nok gerne tale med dig senere.”
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man jan 05, 2015 3:27 am

Shin studerede drengen foran sig nøje for at finde noget som helst tegn på hvad han tænkte, men fandt intet. Shin sukkede lidt ”Du har ingen grund til bekymring.. her bliver du ikke dårligt behandlet med mindre der er en grund til det” sagde Shin. Han elskede sin familie, men styrede den nogen gang med en jern hånd, men det var nogen gange det der skulle til når man var leder af så stor en familie.

Emi så lidt nervøst op på Ryuu, men smilte så lidt ”Nej.. det gør jeg som regel kun med dig” sagde hun lidt frækt og tog i hans trøje, hun hev ham ned og kyssede ham. Hun måtte indrømme at det tændte hende lidt at kysse Ryuu mens Takeru sov lige siden af. Hun så lidt undrende på Ryuu ”Hayato?” spurgte hun ”hvad vil han tale med mig om? Og især lige nu?” spurgte hun undrende. Hun var ikke overhovedet længere og hun var oveni købet såret. Hun bed tænderne lidt sammen, så den eneste grund til at Ryuu var kommet og fundet hende sådan her var fordi Hayato ikke tænkte på hvad der var bedst for hende? Hun så op på Ryuu og rakte så sine arme op ”du kan tage mig til mit værelse” sagde hun og dækkede sig til med tæppet. Hun så tilbage på den sovende Takeru og tænkte at de måtte huske at låse døren næste gang.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jan 05, 2015 8:01 am

Hayato’s blik sank ned igen og så mod gulvet. Det var den kommentar der gjorde ham urolig. Med mindre der var en grund til det. ”Javel. Jeg skal gøre mit bedste for ikke at gå i vejen for nogen.” sagde han. Han ønskede ærligt talt bare at være i fred. Men allermest ønskede han at tale med Emi, den mand hun faldte ned med, han måtte vide om hun vidste hvem det var.

Ryuu lod sig trække ned og gengældte kort hendes kys. Det var ikke lige hvad han havde forstillet af Emi lige nu. Ryuu trak på skulderne. ”Er jeg ikke sikker på. Normalt ville jeg også have sagt nej, men jeg tænkte det var en mulighed for at få dig ind og hvile for dig selv.” sagde han lavt. Ryuu tog stille om Emi og løftede hende op. Han forstod stadig ikke hvad der var sket imellem dem, men han lod det ligge. Han havde stadig stor respekt for Takeru som han havde fuldt hele sit liv, og det gav ham dårlig samvittighed at han havde beskyldt Takeru for noget.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man jan 05, 2015 10:46 am

Shin så undrende på drengen, hvad var det god for en familie han kom fra? ”Du skal ikke være så bekymret for at gå i vejen…” sagde han roligt, vidste denne knægt overhovedet hvad det var for en verden han levede i?
Emi så undrende op på Ryuu ”Ville du gerne have mig for dig selv?” spurgte hun ham lidt selvsikkert. Hun sad roligt i hans favn da han løftede hende op, familiemedlemmerne på gangene kiggede noget efter dem, det var ikke normalt at Ryuu sådan fik lov til at rører Emi og desuden virkede hun ikke til at have særligt meget tøj på. Emi hoppede ud af hans favn da de kom til hendes værelse, hun trak ham med ind og lukkede, samt låste døren efter dem. Hun kyssede ham snart derefter. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jan 05, 2015 11:42 am

Hayato kom til at se op igen, og kiggede direkte på Shin. Han ville aldrig have dristet sig til at se op på nogen fra hans gamle familie. Hvad var det præcis Shin ønskede af ham? ”Jeg vil gerne gøre det klart..” Hayato sænkede sit blik igen. ”Jeg er trænet op i det grundlæggende inden for våben, men jeg har arbejdet mest med smugling af våben og stoffer, og på det sidste har det været mest husarbejde.” sagde han. ”Jeg gør hvad der bliver sagt, uden tøven, uden spørgsmål.” sagde Hayato stille.

Ryuu åbnede munden med lukkede den igen, og undlod at svarer på Emis spørgsmål. Han huskede stadig hans fars kommentar om ikke at komme for tæt på Emi. Det blev hans også påmindet om da hans så de andre familiemedlemmer se efter dem. Men der var ikke noget over ham, som virkede som om det var ualmindeligt eller unaturligt, han gjorde blot som Emi bad ham om. Ryuu lod Emi komme ned på gulvet igen da de nåede hendes værelse, og han gjorde endelig klar til at trække sig tilbage igen, da hun trak ham ind. Han vendte sig i mod hende og så ned på hende. Han burde gå, undskylde med at han skulle noget andet, men det gjorde han ikke og mødte snart hendes læber. Han lage stille sine arme om hende og gengældte hendes kys. Han havde endelig ikke troet han ville blive indbudt til hendes værelse, eller at han skulle kysse hende. Han havde tænkt det var en enkel nat de delte på grund af hendes frygt og nervøsitet for dagen efter.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man jan 05, 2015 12:48 pm

Shin så drengen lige i øjnene, direkte øjenkontakt var ikke et problem i denne familie, så længe blikket ikke var truende eller vredt. Shin var ikke overrasket over hvilke erfaringer Hayato havde ”Lad så mig gøre noget klart for dig.. Denne familie har intet med stoffer at gøre og sådan skal det blive. Hvis du nogensinde bringer stoffer ind i det her hus kan du kysse jorden farvel” sagde Shin alvorligt. ”Så.. hvad ser du helst selv du skal lave?” spurgte Shin, ikke fordi Hayato havde et valg.

Emi smilte med et lidt sejers agtigt smil og pressede sine tunge ind i munden på ham, hun legede med hans tunge mens hun løftede sine arme for at tage om hans hals. Men hun trak sig snart tilbage og kom med et klynk, hun holdte sig til siden, hvor såret var, og skar en ubehagelig grimasse. Hun tog sig til munden og så med det samme irriteret op på ham, som om det var hans skyld, men i virkeligheden var hun flov over at hun havde lukket sådan en ynkelig lyd ud foran ham og oveni købet vist smerte. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jan 05, 2015 1:34 pm

Det gjorde ikke Hayato noget at stoffer ikke var noget de gjorde i, han havde aldrig frivilligt taget noget. Hayato så op igen, for at se om han kunne aflæse hvad det var for et svar Shin ønskede. Men han kunne ikke se det. Han var aldrig blevet stilt over for valg før. ”Husarbejde, hvor jeg kan passe mig selv.” sagde Hayato stille. ”Gøre arbejde for Emi-sama, men jeg ved godt det ikke er muligt. Men jeg vil gerne gøre gengæld for at hun tog mig ind.” sagde Hayato roligt.

Ryuu åbnede sin mund og modtog Emis tunge. Han kunne godt mærke at der bagerst i hans hoved blev råbt og skreget om at det han gjorde var dumt, at han burde holde afstand til Emi. Men han kunne ikke nægte når hun gjorde det mod ham, hverken følte han at han kunne, eller havde lyst til det. Ryuu slap Emi da hun trak sig tilbage og så ned på hende. Han havde kort glemt alt om hendes skade. ”Undskyld.” sagde han. ”Jeg skulle have tænkt på din skade. Jeg er ked af hvis jeg gjorde det ubehageligt for dig.” sagde han. Han tog stille ved hendes hånd hun havde taget til munden og tog hende stille hen til sengen. ”Lig dig og slap af nu.” sagde han stille og lænte sig ned og kyssede hende igen. ”Så skal jeg gøre mit bedste for at du har det behageligt.” sagde han og smilte lidt til hende. Han burde have brugt det som en undskyldning, været gået og ikke set sig tilbage, men noget i ham kunne ikke. Pligt eller lyst, han vidste det ikke.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man jan 05, 2015 5:22 pm

Faren nikkede, drengen kunne godt komme til at lave husarbejde for det meste. Shin så lidt undrende på drengen, hvorfor netop Emi? ”En dag vil du måske komme til at arbejde for Emi.. Men.. hun er meget krævende” sagde han med et lille faderligt smil og vidste ikke hvor sande hans ord var lige nu.

Hun så undrende op på Ryuu, hvorfor undskyldte han, det var jo hende selv der havde løftet sine arme. Hun krydsede bare sine arme som om hun var sur. Emi lod ham tage hendes hånd og gik med hen til sengen, hun forstod ikke helt hvor Ryuu ville hen med sine handlinger, men hun kravlede alligevel roligt op i sengen. Hun kyssede hans læber, men så forvirret på ham da han talte bagefter, hun forstod ikke hans signaler. Ville han have sex eller havde han bare ondt af hende?

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jan 05, 2015 8:01 pm

Hayato så op og så det lille smil Shin kom med. Han forstod det ikke og lod det ligge. ”Hvis den dag skulle komme, vil jeg gøre mit bedste.” sagde Hayato.

Ryuu undskyldte fordi det var normalt hvad Emi ville have af ham, og hun skulle ikke føle hun var svag overfor ham. Ryuu kunne ikke lade hver med at smile over Emis forvirrede udtryk. Han kørte stille en hånd ned af hendes hår og aede stille hendes kind. ”Jeg er så glad for at du stadig er i live.” sagde han og smilte til hende og kyssede hende igen. Ryuu satte sig på kanten af sengen og lænte sig over hende og fik hende stille ned og ligge. ”Du må sige til hvis jeg gør noget der gør noget.” sagde han og kyssede stille ned af hendes hals og rørte stille ved hendes bryster.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs jan 06, 2015 11:33 am

”Godt” sagde Shin roligt.

Emi lukkede øjnene lidt og han kunne se hun nød at han aede hendes kind, hun åbnede øjnene og så lidt trodsigt op på ham, men hendes kinder var lidt røde. Hendes blik skød op til hans da han sagde han var så glad for at han var i live, hendes blik blev forvirret, men smilte lidt til ham ”selvfølgelig er du det” sagde han roligt. Emi lagde sig roligt til rette mens hun smilte lidt mere til ham ”Det tror jeg ikke du kan” sagde hun roligt og strøg ham gennem håret. Hun nød hans kys og kom med en lille lyd da han rørte ved hendes bryst.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs jan 06, 2015 12:12 pm

Hayato sad stille og ventede på at der skulle komme mere. Normalt sad han ikke bare stille over for overhovedet, han plejede at lave noget og til sidst blive smidt ud fordi han snublede eller dummede sig. "Er der mere... Jeg kan gøre for dig?" Spurgte Hayato lidt usikkert.

Ryuu kunne ikke lade hver med at smile da det så ud til at Emi nød at han aede hendes kind. Ryuu kunne godt li at Emi smilte så meget til ham. Førhen havde hun altid virket iretteret over at han gik med Takeru, men nu smilte hun til ham. Han registrerede at Emi sagde en lyd, men det virkede ikke til at være i smerte, så han forsatte sine kys ned af hendes kraveben og kyssede så hendes bryst. Han tog det stille i munden og legede stile med hendes nippel. Han sikrede sig for at han ikke lage for meget krops vægt på Emi. Hans egne sår gjorde selv ondt endnu, så han måtte være forsigtig med at ingen af deres sår sprang op, det var isæt vigtigt for ham at Emis sår ikke sprang op. Han havde halvt lagt sig ned ved siden af hende og lænt sig stille over hendes bryst. Den ene arm støttede han sig på, men den anden lage han på Emis knæ og lod det glide ned af hendes lår og begyndte at lege med hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs jan 06, 2015 3:46 pm

Shin så roligt på Hayato, han smilte en smule ”Stilhed betyder at du kan gå.. medmindre jeg fortæller dig noget andet” sagde han roligt. Han var tålmodig med denne dreng, da han var ny i familien, han ville selvfølgelig stadig holde øje med ham.

Emi kom med en lyd mere da han fokuserede på hendes bryster. Hun bemærkede godt hvor forsigtigt han var omkring hende, hun ville gerne tro at det var fordi hun betød noget. Men betød hun noget som kvinde? Eller var det kun fordi hun var en fra familien, Takerus lillesøster? Hun lod sine tanker ligge og strøg ham i stedet gennem håret mens hun så ned på ham. Hun smilte over hans hånd og kom med et støn da han begyndte at lege med hende. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs jan 06, 2015 4:04 pm

Hayato nikkede og rejste sig hurtigt op og gik ud. Han havde ikke forestillet sig at der var så meget nyt at skulle vende sig til. Han havde håbet på at han ikke ville blive behandlet lige så dårligt som i sin gamle familie, men han gik stadig og ventede på at han skulle få tæsk. Hayato gik tilbage til køknet for at hjælpe der. De sidste par dage han han selv fundet ting han kunne ordne og holde sig fra de andre, men han vidste det ikke kunne blive ved.

Ruud nød det støn han fik fra Emi. Måske var det fordi at han ikke måtte, at han nød det så meget. Men den tanke virkede forkert. Han havde aldrig søgt efter den forbudte frugt, eller gøre noget som han vidste ville trodsen familen eller Takeru. Tanken om hvordan Takeru ville reagere hvis han opdagede det her dukkede op i Ryuus hoved. Men han skubbede tanken til side som han slap Emis bryst. Han satte sig på knæ på gulvet og rykkede lidt på Emi, så han kunne komme til at slikke hende, uden at han skulle ligge på maven. Han kunne mærke at hans egen lyst snart steg ham til hovedet, men han kæmpede for at holde den tilbage, han ønskede at give Emi nydelse, kan han helst ikke ville påføre hende smerte hvis han tilfredsstillede sig selv.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs jan 06, 2015 5:53 pm

Emi så efter ham da han forsvandt fra hende side, hun trak vejret lidt hurtigt. Hun satte sig op og så ned på ham, hun smilte lidt og spredte sine ben for ham. Hun gispede lavt og greb lidt fat i hans hår da han begyndte at slikke hende, hun stønnede og bed sig selv lidt i underlæben. ”Ryuu” stønnede hun lavt og han ville kunne hører på hende at hun kunne lide det han gjorde. Hun skubbede ham lidt væk og satte sig selv på knæ på gulvet foran ham. Hendes brune øjne hvilte lidt på ham, hendes kinder var lidt røde og hun sendte ham et lille smil. Hun begyndte at spænde hans bukser, han nussede hans bule lidt, men så, så lidt afventede op på ham, han skulle sætte sig anderledes hvis hun skulle have hans underbukser af ham. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs jan 06, 2015 6:31 pm

Ryuu var glad for det han hørte. Det var en mærkelig følelse, at han kunne blive så glad for at hører Emi siger hans navn på den måde. Han så på hende da hun skubbede ham lidt væk. Han kunne også godt li den her Emi. Det sitrede lidt i ham da hun rørte ved ham gennem hans underbukser. Han så godt hende afventede blik. Det kunne ikke være godt for hende at gøre den slags ting. Ryuu læste sig frem og kyssede Emi, før han rejste sig op og tog ved sine bukser. Han trak dem lidt længere ned og det samme med hans underbukser og satte sig på sengen. "Men stop hvis det kommer til at gøre ondt på dig selv." Sagde han, og man kunne høre ømhed i hans stemme, men hans øjne viste tydeligt lyst til hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs jan 06, 2015 6:45 pm

Emi kyssede roligt Ryuu, hun så efter ham da han rejste sig og hun lagde hovedet lidt på skrå. Det her forhold var meget fordel agtigt for hende, de havde kun gjort det en gang, men indtil videre kunne hun godt lide at have sex med Ryuu. Hun studerede ham lidt og smilte lidt sejersagtigt for sig selv, og han så nu ikke så dårligt ud. Hun blev revet ud af sine tanker da han talte og hun så meget undrende op på ham, hvordan var det han lige havde lydt? Hun studerede hans øjne der slet ikke udstrålede det han lige havde sagt. Hun smilte lidt frækt til ham og satte sig hen til ham.  Hun tog ved hans lem og slikkede det lidt inden hun tog det i munden, hun ville tilfredsstille ham til han kom.  

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs jan 06, 2015 7:03 pm

Ryuu kunne stadig ikke helt forstå hvorfor Emi ville have sex med ham. Han forstod det første nat, der havde ikke rigtig været andre, men nu, hun kunne finde mænd som var bedre egnet for hende. Men han klagede ikke. Han ville blive straffet hvis de blev opdaget, og selvom de kun have haft sex en gang, havde det været en god omgang, og han gade ikke tænkt sig at sige nej igen. Ryuu forstod ikke at hun så forvirret på ham, men han sagde ikke noget. Han tog stille ved hende hår da hun begyndte at lege med ham. Han begyndte at stønne. "Emi, jeg kommer snart." Stønnede han. Men det virkede ikke til at hun ville stoppe, tog han lidt hårder fat i hendes hår, og holdte hende fast da han kom. Han trak vejret dybt og lod sin hånd køre ud af hendes hår, og lod den køre ned på hendes kind og aede hende. "Er det så min tur til at give igen?" Spurgte han og smilte til hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs jan 06, 2015 7:12 pm

Emi smilte lidt over de lyde Ryuu lavede, der var noget i hende der virkelig godt kunne lide at få den hårde og seriøse Ryuu til at lyde sådan. Hun stønnede lidt med hans lem i munden, især da han kom. Hun brød sig godt ikke om at han greb så hårdt fat i hendes hår og holdte hende fast. Hun slugte hans sæd og hev sig fra ham, hun gispede lidt efter vejret. Hun ville have været vred på ham hvis ikke det var pga. den hånd der lagde sig på hendes kind og aede den. Hendes blik var nået at blive en smule vredt, men vreden forsvandt hurtigt og hun så med et lidt kærligt blik op på ham, hun havde aldrig set sådan på ham før. Hun sendte ham et lille frækt smil og nikkede lidt, men som hun var ved at rette sig op bankede det på døren. Hun lagde en hånd for Ryuus hånd og smilte lidt, men smilet falmede da hun hørte persons stemme. ”Emi?” spurgte Takeru undrende og tog i døren, men den var jo låst, hvilket var ualmindeligt når hun var alene, ”er alt okay?” spurgte han lidt uroligt. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs jan 06, 2015 7:42 pm

Ryuu var overrasket over det blik han fik. Det fik ham til at smile en smule mere. Han sendte hende et frækt smil da hun nikkede lidt, og han ville endelig til at hjælpe hende med at komme op, da det bankede på døren. Han så mod den, men så ned på Emi igen da hun rørte ved hans hånd. Han stivnede da han hørte Takerus stemme. Det var nemt for ham hurtigt at trække sine bukser op. Men at forklare at Emi var nøgen, døren låst og at han var der. Det var ikke til. Han kunne heller ikke lyve for Takeru. Han så på Emi igen. Han kunne ikke li tanken om at han skulle gemme sig, mens Emi skulle stå alene og skulle forklare Takeru hvorfor hun havde låst døren og stadig var nøgen. Ryuu rejste sig op og trak sine bukser op igen og spændte dem. Han rakte sin hånd ned for at hjælpe Emi op. Han var ikke opdraget med at skulle tænke hvad man gjorde i sådan en situation. Han havde altid blot flugt efter Takeru og gjort som han sagde. Ryuu blev stående og så på Emi, og ventede på hvad hun ville have ham til at gøre.
Admin
Admin

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 12 af 15 Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Next

Tilbage til toppen