Velkommen til vores familie

Side 5 af 15 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Next

Go down

Re: Velkommen til vores familie

Indlæg  Pernille on Man jun 18, 2012 1:22 pm

Emi-chan så irriteret på Ryuu da han foreslog hvad de kunne lave, hun sukkede vredt ”Ryuu er og bliver en idiot” sagde hun skuffet og vendte væk fra ham. Hun gik ud i haven og satte sig ved en lille kunstig dam.

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Admin on Man jun 18, 2012 1:34 pm

Ryuu sukkede lidt da Emi gik, men smilte så lidt. Han lage det fra sig han havde i hænderne og gik efter hende ud i haven. Han havde ikke haft meget tid til at lege som barn, da Takeru heller ikke havde haft tid til det. Og desuden var Emi heller ikke et barn mere. ”Undskyld Emi.” sagde han stille, og blev stille stående ved siden af hende. ”Hvad kunne du tænke dig at lave?” spurgte han.
Admin
Admin

Antal indlæg : 2539

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Indlæg  Pernille on Man jun 18, 2012 2:02 pm

”Jeg kunne tænke mig.. at vide… hvad ser du Emi-chan som” sagde Emi-chan roligt, mens hun sad med ryggen til ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jun 18, 2012 5:18 pm

”Hvad jeg ser Emi som?” sagde han lidt spørgende og så op mod himlen. Han var ikke sikker på han havde et svar. ”Emi er den vigtigste pige for mig.” sagde han og så på hendes ryg igen. Den vigtigste person for ham var Takeru. ”Jeg vil beskytte Emi, bedre end hvad jeg har gjort.” sagde han, og tænkte tilbage på sin fiasko. ”Et mere direkte svar kan jeg hvis ikke give. Du er Takerus søster, og jeg er næsten vokset op med jer begge to, men alligevel ser jeg dig ikke helt som min egen søster.” sagde Ryuu og trak på skulderne.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man jun 25, 2012 9:01 pm

Emi-chan sad stille med ryggen til Ryuu. Hun så op på Ryuu da han var færdig med at tale, hun smilte kort, men rakte så en hånd op til Ryuu, han skulle hjælpe hende op. Men bag efter skubbede hun ham lidt væk og tørre sin hånd af i sin kjole. ”Niisan kommer tilbage i morgen.. Så du må hellere tænker over hvad du vil sige” sagde hun og gik mod huset.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jun 25, 2012 9:08 pm

Ryuu havde det sidste stykke tid, vendte sig til at Emis humor svag op og ned, så hvis hun blev vred, var der ikke meget han kunne gøre ved det. Han så hendes korte smil, men tog så hendes hånd og hjalp hende op og stå. Han gik et skridt tilbage da hun skubbede til ham, selvom han godt kunne blive stående. Ryuu så lidt på hende, da hun sagde at Takeru kom tilbage i morgen, og hun fik det lyde som om han ville få lov til at snakke med ham. Ryuu nikkede og stod lidt. Han havde så længe gerne ville sige undskyld til Takeru, men ikke haft muligheden for det, og nu var han usikker på hvad han skulle sige. Ryuu kunne dog ikke blive stående og tænke over det, og forsatte med sine opgaver.

Sidst rettet af Admin Tirs jul 17, 2012 2:56 pm, rettet 1 gang
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør jul 07, 2012 11:18 pm

Dagene gik sin stille gang i huset, Takeru kom ikke på besøg som han havde lovet. Emi-chans humør blev værre og værre, hun sad hver dag og ventede på sin Niisan, men forgæves. En dag hvor Ryuu var ved at serverer the for Emi-chan gik lågen, og Emi-chan fløj op. Hun løb mod lågen bare for at nå halvejs før en fremmed kom ind i haven. Han smilte første roligt til Emi-chan der stod noget forvirret og så på manden. Men hendes blik faldt hurtigt på en tatovering der var på hans hals og da hende blik viste at hun genkendte den var det forsent, manden var lynhurtigt over ved hende og havde fat i hende. Andre mænd kom ind af lågen og sigtede deres pistoler mod Ryuu, han kunne intet gøre. Manden vendte Emi-chan mod Ryuu og holdte hende ved halsen, han holdte en kniv mod hendes hals, han gjorde dette så Ryuu eller andre af tjenestefolkene ikke prøvede på noget. ”Hvad vil i?!” snerrede Emi-chan med lidt besvær, mandens greb var hårdt. ”Nu ikke så sur Emi… Jeg er kommet for at se dig..” sagde manden med en selvsikker stemme, han vidste noget de ikke gjorde. ”Mig.. hvorfor?” spurgte Emi-chan, hun vidste det var det han ville have hende til at spørge om. ”Jeg ville se den sidste arving til Tsuyoshi klanen” sagde han om smilte ondt. Det tog ikke Emi-chan længe at regne ud hvad han sagde var sket, Takeru var død. Emi-chan så ned men smilte så lidt ”Jamen.. så lad mig da præsentere dig for hende” sagde hun ondt, mens hun havde hænderne ved sin kimono. Men en let bevægelse skar et skarpt samurai sværd op gennem kimonoens stof og op i maven på manden. Hun trak det ud og svang rundt og skær hovedet af den chokerede og sårede mand. Emi-chan skyndte sig i dækning da skudende begyndte at hagle ned over hende. Hun ville kæmpe til sidste mand og også deltage i kampen, lige meget om Ryuu og de andre nu var klar til at beskytte hende.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jul 12, 2012 12:14 pm

Ryuu sov ikke godt, natten op til hvor Takeru skulle komme tilbage, og han var nervøs hele dagen. Men Takeru kom ikke. Ryuu kunne ikke lade hver med at føle sig lidt skuffet, selvom han vidste at Takeru nogen gange fik opgaver som tog hans opmærksomhed. Ryuu bemærkede at Emis humor blev værre, og han prøvede at få hende i bedre humor ved at give hende de ting han havde lært at hun kunne li at spise og drikke. Han havde stadig ikke komme ind på livet af hende, så han blev ved med at opføre sig klodset omkring hende, da det virkede som om hun godt kunne li at gøre grin med ham. Ryuu så på Emi da hun fløj op, da de hørte lågen gå. Han burde nok være mere på vagt, men i den tid han havde været der, var der ikke sket noget, og de andre havde heller ikke oplevet noget, så alles vagtsomhed var dalet. Ryuu fulgte stille efter Emi, og han var kommet til døren, da han opdagede den fremmede som var kommet ind i haven. Han opdagede tatoveringen samtidig med Emi, og han fløj frem for at grib fra i hende, men han var for langsom og måtte stoppe op, da en pistol blev sigtet mod ham. Ryuu skar en vred grimasse. Han havde svigtet igen, hvad ville Takeru ikke tænke om ham? Ryuu mærkede det som om nogen greb om hans hjerte, da manden sagde at han var kommet for at se den sidste arving af Tsuyoshi klanen. *Takeru?* tænkte han, og var ude at stand til at forstå det. Han burde have været der, det burde være ham som havde beskyttet Takeru. Ryuu stod lammet et kort øjeblik, til han så Emi bevæge sig. Hun levede endnu, og det var hans pligt at beskytte hende. Hans hånd fløj om på ryggen, hvor han altid havde en pistol til at side i buksekanten. Efter at han havde mistede spidsen af sin lillefinger på sin venstre hånd, kunne han ikke længere hold så hårdt om et sværd som Emi. Ryuu skød og sprang i dækning. De andre i huset var også kommet over det første chok, havde søgt dækning i huset, men smadret flere vinduer så de kunne skyde ud. Ryuu vidste også at flere ville komme ud, men i første omgang var pistolerne det bedste forsvar. Ryuu skød igen, og skyndte sig hen til Emi. Han var sikker på at han ikke ville kunne stoppe hende fra at deltage i kampen. ”Bliv ned i første omgang.” sagde han bare. Han var ikke længere kluntet og klodset, ikke når det galt om at beskytte en Tsuyoshi. Ryuu blev hos Emi og skød alle som truer nærme sig dem. Nogen af kuglerne snittede også Ryuu, men han ignorerede smerterne og blødte som begyndte at løbe. Et kort øjeblik virkede det til at de angribende ville trække sig tilbage, og Ryuu benyttede chancen til at udskiftet sit patronhylster, men det havde været et trick. Nogen fra huset var kommet ud, og havde søgt dækning andre steder. Ryuu så ikke angriberne, før denne havde greb fat i Emis hår og sat sig pistol ved hendes tænding. Et glimt af fortiden løb igennem Ryuus hukommelse. Manden begyndte at råbe at Emi, Ryuu og de andre skulle smide deres våben, eller hans blæste toppen af hende. Ryuu rettede sig op i sin fulde højde. Noget i Ryuus øjne, fik manden til at tøve. De var fuldstændig kolde og utryksløse. ”Slip hende.” sagde Ryuu. Hans stemme var iskold. Manden råbte lidt tøvende at Ryuu skulle slippe sit våben. Ryuu havde pistolen i højre hånd. Ryuus venstre hånd havde knyttet sig, og fløj nu op, og ramte manden under kæben. Manden havde regnet med at blive aflydt med det samme, derfor var han for chokeret til at gøre noget. Han faldt tilbage, og hev Emi lidt med tilbage, men slap så hendes hår før han ramte jorden. Han tabte sin pistol og Ryuu var over ham, og smækkede sin knyttede hånd ned i ansigtet på. ”Hvem har sagt du kan røre hende?” skreg han. Han var gået bersærk og tænkte ikke klart. Han løftede sin pistol og satte mundingen direkte på mandens pande. ”Hold dig fra min…” mere kunne man ikke høre fra skuddet, selvom Ryuu skreg. I det samme mærkede han noget mod sin skulder. De andre mænd havde taget sig sammen, og skød nu efter ham. Ryuu tog den anden pistol manden havde tabt og rejste sig op og begyndte at skyde efter dem med begge pistoler. Han søgte ikke længere dækning, stod bare og skød i mod dem. Hans øjne blev kolde igen, og hans smilte koldt og ondt. Det minde der havde påvirket Ryuus hjerne, havde været da hans mor var blevet dræbt. Hendes gernings mand havde også holdt hende oppe i håret og sat pistolen ved tændingen. Ryuu havde aldrig snakket med nogen om det, og havde altid skubbet mindet tilbage, i de sidste tid med piller. Han havde altid følt at han havde været svag den gang. Han havde ikke gjort andet end at græde og ryste. Derfor påvirkede ham det så meget nu, hvor der igen var en kvinde foran ham i samme position. Han havde mistet beherskelsen, og var lige glad med hvad der nu skete omkring ham.

(Undskyld hvis jeg styre Emi for meget Razz)
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn jul 15, 2012 11:31 pm

Det at Ryuu lavede Emis ynglings ting hjalp ikke på hendes humør, hun var van til få hvad hun ville, men at gøre grin med og irettesætte Ryuu hjalp til gengæld. Emi-chan holdte sværdet i sin ene hånd og rodede under kimonoen for at finde noget. Hun lidt arrigt op på Ryuu da han sagde at hun skulle blive nede i første omgang. Hun opgav sin søgen under kimonoen og sad stille og så ud på kampene. Der var egentligt ikke så mange tanker i Emis hoved. Hun studerede stille Ryuu uden at sige en lyd, det var som om noget havde fanget hendes opmærksomhed ved ham, hvilket nok også var derfor hun ikke opdagede manden der kom snigende. Hun gispede forskrækket og blev hevet op da manden greb fat i hendes hår, hun slap sværdet og tog sig ved håret. Emi åbnede sine øjne og de lyste af raseri mens hun så på Ryuu, hun hadede at stå i denne situation. Emi så kun mod Ryuus øjne mens manden havde fat i hende, hun ignorerede mandens råb, det påvirkede hende ikke. Men der var pludselig noget ved Ryuu hun fandt meget interessant. Hans blik, hans stemme og havde Ryuu altid været så høj? Emi skar kort en ubehagelig grimasse da manden hev lidt tilbage i hendes hår, men da han gav slip trak hun sig bag Ryuu, han måtte afgøre mandens skæbne. Emi stod stille bag Ryuu og tittede lidt frem for at kunne se på manden, hun smilte lidt ondt og koldt da Ryuu spurgte hvem der havde sagt manden kunne røre hende. Emis øjne skød op mod Ryuu da han kaldte hende sin, men hun hørte ikke hvad han sagde derefter for skuddet. Hun så lidt skeptisk på Ryuu fra sit skjul, hvad gik der af ham? Hun sad nærmest som i trance og så op på Ryuu. Noget ved Ryuus smil mens han stod der og skød fik hendes hjerte til at slå kraftigere, men så faldt hendes tanker på hendes Niisan. Hun tog hårdt i Ryuu og hev ham ned i skjul ”Tag dig sammen!” snerrede hun vredt mens hun tog hånden under kimonoen ”Du er ubrugelig for mig hvis du er død. Du er min højrehånd nu.. nu er jeg din Takeru” sagde hun og så meget alvorligt på ham. Hun havde ikke kaldt sig selv Emi. Hun fandt en pistol inden under kimonoen og trak den frem, den var tydeligvis speciellavet. Emi-chan begyndte at skyde og kampen var snart slut. Emi rejste sig og så på de overlevende ”Vi kan ikke blive her.. se om der er noget vi absolut skal med og gør bilerne klar.. hold øje med området” sagde hun bestemt. Hun samlede sværdet op og slikkede det blodige blad mens hun smilte.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jul 16, 2012 10:44 am

Ryuu nærmest væltede da Emi hev ham tilbage i skjul. Ryuu var ved at løfte sin hånd, for at sætte pistolen mod hendes pande, men stoppede op før han overhovedet havde fået løftet hånden, da hun sagde Takeru. Emi var heldig. Ryuus tanker havde været helt blanke, og han kunne have skyd hvem som helst om sig, også hende. Men navnet Takeru lå så dybt i ham, at det fik hans tanker til at vende tilbage. Takeru kunne ikke være død, han måtte ikke være død. Ryuu rystede på hovedet og tog sig sammen igen. Der var hverken tid til at tænke på fortiden eller Takeru, lige nu galt det Emi. Ryuus øjne faldt kort på Emis pistol. Hun kunne huske Takeru havde sagt at han havde fået specielt lavet en til hende. Ryuu blev ved Emis side og hjalp hende med at skyde de sidste tilbage. Tjenestefolkene gjorde som Emi sagde, mens Ryuu blev ved hendes side. Der løb et koldt gys igennem ham. Han havde aldrig set Emi så alvorlig, han havde heller aldrig set hende i kamp. Hun havde altid bare været Takerus lillesøster i hans øjne, en pige som kunne li at drille og håne ham, hvilket han havde fundet sig i. Men lige nu stod hun som en kvinde, der kunne være lige så farlig som en slange.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man jul 16, 2012 11:17 am

Emi vendte sig mod Ryuu med et skarpt blik og han fik lynhurtigt en hård lussing ”Mist besindelsen igen i mit nærvær og mist dit hoved” sagde hun hårdt. ”Mænd uden selvkontrol er ubrugelige” sagde hun og vendte ham ryggen. Hun gik ind i huset og fandt sin mobiltelefon på sit værelse, hun stod med den i hånden lidt inden hun trykkede nummeret. Hun tog tøvende mobilen op til øret, hun lagde på da der ikke var noget svar. ”Alle sammen.. lige meget hvad..” sagde hun rasende og vendte sig mod Ryuu, der sikkert var fulgt efter hende ”de skal alle sammen dø” sagde hun koldt og så alvorligt på Ryuu. Emis blik flakkede lidt, hvorefter hun smilte ondt. Hun fandt en taske og smed nogle ting i den, tøj, hårdbørste og mange andre ting. Hun skubbede den hen mod Ryuu, den kunne han løfte. Derefter begyndte hun at binde sin kimono op, hun lod det første lag glide af sig og så sig tilbage over skulderen på Ryuu, hun studerede han stille, så om han kiggede på hende. Men så fortsatte hun ufortrøden med at trække af sin kimono. Hun smed til sidst det hele, hvorefter hun hoppede i noget lyserødt undertøj og fandt en lille skoleuniform bagerst i sit skab. Hun hoppede i den hvide skjorte og en korte nederdel. Hun vendte sig mod Ryuu ”Hvis jeg glatter mit hår.. tror du så jeg ville se yngre ud?” spurgte hun ham ud af ingenting, men tog tydeligvis sit spørgsmål seriøst. En af kvinderne der normalt hjalp Emi kom ind og sagde at de snart var klar. Emi gik ud til dem der var tilbage der ventede ved bilerne, de havde pakket nogen ting og gjort bilen klar, de ventede alle på deres ordre. ”Vi vil bruge vores klub på maka street som hovedkvarter for nu.. Vi skal have fat i en ny bil så vi kan komme tæt på huset uden at blive opdaget for let..” sagde hun bestemt ”Hør efter omkring jeg på gaden.. find ud af om far og Takerus død er et rygte eller fakta” sagde hun og gik mod en af bilerne, hun satte sig ind. Bilerne begyndte at køre og Emi sad og tænkte, da de kom til klubben gik de ind og Emi bad en af kvinderne om at glatte hendes hår mens de andre satte stedet lidt mere op til at man kunne bo der.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jul 16, 2012 11:36 am

Ryuu lukkede øjne over den pludselig afstraffelse. Han burde have forudset det, men alligevel kom det bag på ham. ”Undskyld Emi, det vil ikke ske igen.” sagde han roligt. Ryuu fulgte stille efter Emi ind i huset og ind på hendes værelse. Han så mens hun prøvede at ringe op, og han håbede at hun lige om lidt ville tale som Takerus lillesøster. Men det kom ikke. Ryuu stod roligt og så på hende. Han havde det på samme måde, og nikkede kort til hende. Ryuu tog i mod tasken. Ryuu drejede hovedet lidt, så han ikke så direkte på Emi mens hun skiftede tøj, men han fjernede ikke sit blik helt fra hende. Ryuu så på Emi igen, da hun talte til ham, og han så på hendes hår. Han kunne høre alvoren i hendes stemme, selvom han ikke forstod hvorfor det skulle tages alvorligt. Han nikkede kort. ”Tror jeg.” sagde han roligt. Ryuu fulgte efter Emi ud af værelset igen, og stod stille bag hende, mens hun talte til de tilbage værende. Ryuu vidste ikke hvorfor, men han havde gjort sig selv til Emis personlige bodyguard, og han havde ikke tænkt sig at forlade hendes side, og det virkede til at de andre accepterede det, på trods af, eller måske netop på grund af, hans tidligere fiasko. Ryuu satte sig stille ind i bilen sammen med Emi. Han holdte øje med trafikken ud i gennem ruden. Han havde aldrig oplevet at Emi tog ansvaret, eller opførte sig så ansvarligt. Ryuu havde taget Emis ord til sig. Hun havde sagt at han var hendes højrehånd, at hun var hans Takeru, og derfor ville han følge hende som en skygge, som han altid havde gjort ved Takeru. Da de kom til klubben, og Emi fik ordnet hår og andre ordnede stedet, så Ryuu det hurtigt igennem, inden han vendte tilbage til Emi.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man jul 16, 2012 10:57 pm

Emi ignorerede at Ryuu undskyldte og sagde at hans fejltagelse ikke ville gentage sig, hun havde andre ting at tænke på lige nu. Hun nikkede kort da han bekræftede det hun selv tænkte.
Emi kaldte dem der ikke holdte vagt sammen i et værelse da hun havde fået glattet sit hår. Hun sad med ryggen til dem alle, mens hun var ved at gøre et eller andet ved sit ansigt. ”Så… jeg gætter på at vores hus er overtaget?” spurgte hun dem der var kommet tilbage, uden at vende sig mod dem. De bekræftede med en smule frygt i deres stemme at stedet kravlede med fremmede vagter, alle med en drage tatoveret nær halsen. ”Og Matso?” spurgte Emi, stadig med ryggen mod dem. ”Han bor nu i huset… rygterne siger at det er ham der står bag angrebet.. for at imponere sin far” fortalte en af mændene. Emi kom med noget der kunne ligne et lille hånligt grin. Matso var arvingen til drageklanen, men hans far havde aldrig været særlig stolt eller imponeret af Matso, så han overvejede at overdrage klanen til en anden. ”Sig mig.. hvad ved vi om Matso?” spurgte Emi roligt. Mændene begyndte at komme med oplysninger om ham, at han er 34 år gammel, hans lidt utiltrækkende udseende og væremåde, hans opvækst. Men ellers var der ikke meget at fortælle. Emi smilte lidt over at de ikke havde sagt det hun tænkte på ”Fremragende.. men i har endnu ikke fortalt mig.. hvad kan Matso li?” spurgte hun og smilte. Mændene blev stille, der var ikke mange der vidste dette, men Emi var bestemt ikke tabt bag en vogn når det kom til at opstøve oplysninger om sine fjender. Tiøren faldt for en af mændene der lidt bange så på Emis ryg, pludselig gav hende søde lille skoleuniform mening ”Piger… unge piger” sagde han lidt tøvende. Emi smilte mens hun spændte en sød lille halskæde om sin hals ”Nemlig.. Matso er på grænsen til pædofil.. hvis ikke han da allerede er gået så langt som at kan kaldes det” sagde hun og gjorde noget ved sine øjne. Hun rejste sig fra sin plads og vendte sig mod dem. Hun havde skoleuniformen på, en sød lille hjertehalskæde om halsen, hendes hud så ren og blød ud som altid, men hun havde ingen sminke på, men hun havde tilføjet et par fregner omkring sin næse. Med sit glatte pandehår og ellers lange hår blev hendes ansigt indrammet, hun så en del yngre ud. Hun havde taget et par grønlige kontaktlinser i, så hun måske ikke var helt så nem at genkende. Emis plan var begyndt at gå op for mændene og hun kunne se at de var bekymrede for hende. ”Vi er nød til at få en indenfor hurtigt.. Lad os håbe at jeg falder i Matsos smag” sagde Emi og begyndte at gå, hun skulle finde et par passende skolesko inden hun ville sættes af foran huset.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jul 30, 2012 8:21 am

Ryuu sad stille og lyttede da andre kom tilbage og aflade rapport. Han kunne stadig ikke helt forstå at huset var blevet overtaget. Han tænkte ikke på sin egen far, hans tanker faldt hele tiden på Takeru. Ryuu forstod Emis plan før de andre, og han så chokeret på hende. Det kunne hun ikke mene? Men jo det kunne hun. Ryuu rejste sig hurtigt og fulgte efter Emi da hun gik ud af rummet. ”Det kan jeg ikke tillade.” sagde han da de var kommet væk fra de andre. ”Jeg kan ikke tillade at du bliver fanget, du er den de er efter. Vi skal nok finde på en anden plan.” sagde han fast. Han kunne ikke miste endnu en. Hvis der skete Emi noget, ville familien forsvinde helt. Ryuu og de andre kunne prøve at finde ind hos andre familier, men det ville være så godt som umuligt for nogen af dem.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør aug 11, 2012 2:48 am

Emi lod sig ikke stoppe af Ryuus ord ”Så vidt jeg ved, kan du ikke forbyde mig noget” sagde hun til at han mente han ikke kunne tillade hende at gennemføre sin plan. Emi prøvede nogle sko da de var kommet til værelset hvor hendes tøj var ”Hvem siger jeg bliver fanget?” spurgte hun, men forventede sådan set ikke et svar. Hun fandt et par sko hun fandt passende og tog dem på. ”En stærk arving ved hvornår denne skal handle på hele familiens vegne, og om nødvendigt, ofre sig selv” sagde Emi roligt, det var noget deres far havde sagt til Takeru. ”Vores families situation kræver at jeg handler hurtigt, men samtidigt ikke forværre vores svækkede tilstand” sagde hun og så på Ryuu. ”Men vi er spredt over for stor et område til at kunne samles hurtigt.. Så jeg bliver nød til at sætte mig selv i skudlinjen..” sagde hun og så ham i øjnene, de var urokkelige og stærke. Hun strøg ham over kinden ”selvom du ikke er enig i min fremgangsmåde.. regner jeg med at du er der når jeg får brug for dig” sagde hun og så ham blidere i øjnene. En tjenestepige kom ind i rummet, men lod til at fortryde med det samme da hun så hvordan de stod. Emi tog sin hånd til sig ”Det er nu vores familie må briste eller bære” sagde hun og begyndte at gå mod tjenestepigen. Hun stoppede i døren ”Lige meget hvad der sker skal du vide..” sagde Emi og smilte lidt, uden han kunne se det fordi hun stod med ryggen til ”Så var det sjovt.” afsluttede hun og gik med tjenestepigen. Bilen var klar til at køre hende mod huset.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn aug 12, 2012 10:40 am

Ryuu rynkede brynene lidt, da hun sagde at han ikke kunne forbyde hende noget. Det vidste han kun alt for godt, men han kunne alligevel ikke lade hver med at prøve. Hun var Takerus lillesøster, det sidste han havde tilbage af Tsuyoshi familien. Ryuu så fast på hende, da hun sagde hun ville blive fanget. Hun vidste udmærket godt at der var en stor risiko i det hun ville gøre. Ryuu så på Emi. Hvornår var hun blevet så voksen? Han ønskede helt at hun skulle råbe af ham, eller spænde ben for ham og sige hvor ubrugelig han var. Han brød sig ikke om denne voksne Emi. Ryuu så ned på hende, og så hvor faste hendes øjne var. Tænkt at Emi kunne være sådan her. Emi ville kunne se usikkerheden i Ryuus øjne, men de blev bestemte da hun sagde at hun regnede med at han ville være der når hun havde brug for ham. Ryuu nåede ikke at gøre noget, før Emi tog sin hånd til sig. Han stod stille og så efter hende da hun gik ud af rummet. *Ikke sig det som om vi aldrig får hinanden at se igen.* tænkte han. Ryuu gik ud af rummet og stilte sig i vinduet så han kunne se bilen Emi skulle med. Han kunne ikke gøre noget. Selvom han gik ud og tog fat i hende og slæbte hende tilbage i huset og låste hende inde, så ville straffen ikke kun være en lussing, han følte at så ville de miste noget andet for hinanden. Ryuu måtte stole på at Emi kunne, som at hun stolede på at han ville være der for hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons aug 22, 2012 8:27 pm

Emi gik ud til bilen og stoppede kort ved en tjenestepige, Emi fiskede noget frem fra sit tøj og rakte det til tjenestepigen der lidt forvirret tog mod det, det var Emis pistol. Emi satte sig ind i bilen og blev kørt væk. Mændene blev noget urolige da der var gået to dage og de ikke havde hørt fra Emi. Men så ringede Ryuus telefon, ordene ”din idiot!” var det første han ville høre i en snerrende hvisken. ”Gør jeg klar og gør jeg klar nu… kom så herover” hviskede Emi fra den anden ende ”vent derefter på mit signal” hviskede hun og lagde på. Ryuu var blevet kaldt en idiot, simpelthen fordi han havde et telefonnummer der var svært at huske på stående fod, hun havde ringet forkert 5 gange før hun endelige havde ringet rigtigt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons aug 22, 2012 8:51 pm

Ryuu var med til at få samlet den spredte familie sammen. Han fik heldigvis for travlt til at tænke over sine mareridt, og fik derfor ikke brug for sine piller. Han havde været urolig fra de sekund han havde set bilen forsvinde, og jo flere timer der gik, jo mere urolig blev han. Ryuu tog telefonen da den ringede, og et lille smil kom på hans læber da han blev kaldt idiot. ”Forstået.” sagde Ryuu roligt og lage på. Han fik hurtigt familien i omdrejninger, og fik gjort dem klar. De gik i flere grupper og bevægede sig af sted og mødtes igen ved huset og derefter ventede de på signal fra Emi.

Hayato prøvede at balancere med en bakke med the på. Han var blevet bedt om at holde øje med Matso’s nye pige. Hun var meget køn, så ud til at være på omkring hans egen alder, måske yngre. Hayato havde spildt the ud over hende og Matso den første aften hun var kommet for 2 dage siden. Hayato sukkede og fik bakken til at hvile mellem hans hofte og hånd før han bankede på døren og åbnede den. ”Undskyld mig.” sagde han mens han gik ind og tog bakken med begge hænder igen. ”Matso tænkte du måske ville have lidt the?” sagde Hayato og smilte sogn modigt til hende. Der var kommet noget i theen. Hayato var glad for at pigen havde afvist Matso tilnærmelser, men Matso var ikke ligefrem toldmodig. Hayato så sig over skulderen for at sikker sig at der ikke var nogen der gik forbi. Han kunne ikke advare hende, slet ikke hvis nogen fandt ud af det. Hayato gik et skridt frem og væltede over sine egen ben. Han holdt fast i bakken, men koppen og de snacks han havde haft med fløj af og Hayato selv landede så lang han var. Han satte sig hurtigt op. ”Det må du undskylde.” sagde han hurtigt uden overhovedet at se på hende. ”Du må ikke sige noget til Matso.” sagde han hurtigt.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons aug 22, 2012 9:41 pm

Emi tog en dyb indånding mens hun sad og ventede, hun irriterede sig over at hun ikke havde, kunne kontakte mændene noget før. Hun hadede de mange tilnærmelse og hun vidste at Matso plejede at tage de piger han indfangede med magt, så på en måde var hun vel bare glad for at det ikke var sket endnu og at hun i det hele taget var blevet opfanget. Hun sad og så sig lidt omkring, men hendes reflekser blev hurtigt vækket igen da der blev banket på, hun måtte huske sin rolle, hun var ikke rigtig en pige der var her af sin egen frie vilje. Hun så nervøst mod døren og så på drengen der tidligere havde spildt over hende. ”The?” sagde hun lidt undrende, i en svagere stemme end hun normalt talte i. Emi rykkede sig hurtigt lidt tilbage da drengen faldt over sig selv, men rykke sig ikke nok, hun fik stadig noget på tøjet. Emi sukkede stille, hun var ikke meget for at skulle skifte tøj i det her hus, især pga. sine tatoveringer. Emi ville gerne skælde ham ud, men så mindede hun sig om hvem hun var lige nu ”Det er okay.. jeg siger ikke noget” sagde hun stille og begyndte at hjælpe ham med at samle tingene op.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons aug 22, 2012 9:48 pm

Hayato samlede hurtigt den ødelagte kop op. Han ville gerne fortælle hende at han havde væltet med vilje, men så skulle han også indrømme at der havde været noget i theen. Hayato så på hende og tog en beslutning. ”Matso vil opsøge dig i aften og regne med at du vil være døsig.” sagde han lavt og fandt noget frem for sin lomme. Han tog hendes hånd og lage en lille pille i den. ”Han vil prøve at gøre noget, så hvis du helst vil undgå det, så prøv at få ham til at sluge den her og holde ham hen, så skulle han selv falde i søvn.” sagde Hayato hurtigt og så væk fra hende. ”Og undskyld igen. Jeg kan godt holde vagt mens du skifter.” sagde han og samlede bakken op med knuste kop, tallerken og ødelagte snacks.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons aug 22, 2012 10:03 pm

Emi så på drengen da han talte, hun så ned på sin hånd og det han kom i den. Det overraskede hende ikke at Matso ville have bedøvet hende, hun havde alligevel ikke tænkt sig at drikke eller spise noget der kom til hende i flydende form. Emi så lidt overrasket på ham, drengens loyalitet lå åbenbart ikke hos denne klan. Hun prøvede at regne ud hvordan pigen hun spillede ville have reageret på denne hjælpende hånd. Hun knugede så hånden om piller og knugede den ind til bryster, hun så ned i gulvet og fik lidt røde kinder ”Tak” fik hun stille sagt. Da drengen var gået ud lagde Emi pillen i sin bh og skyndte sig at skifte til noget tør, aldrig med ryggen mod døren. Hun satte sig igen stille og ventede, det bedste for hendes egen familie var at hun havde Matso i sin hule hånd før hun gav signalet, det ville give dem en klar fordel.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons aug 22, 2012 11:32 pm

Hayato sagde ikke noget til hendes tak. Han ville ikke sige han var illoyal overfor klanen, han ville bare ikke have at pigen blev misbrugt, og han så hende ikke som farlig. Men Hayato var heller ikke lige frem loyal over for klanen. Han ville aldrig give oplysninger væk til en anden klan, eller udsætte dem direkte for fare, men han stolede ikke, eller holdt af nogen af dem.

Ryuu og resten af familie ventede på at høre fra Emi. Der var en nervøs spænding, nu hvor de endelig havde hørt fra hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Fre aug 24, 2012 12:46 pm

Emi blev efterhånden træt af at vente, så hun lagde sig ned og ventede sådan set bare på Matso. Da han endelig kom, var mærket faldt på, men Emi havde holdt sig vågen, hun skulle ikke nyde noget af at hun sov når han kom. Emi åbnede knap øjnene og mumlede lidt, hun havde taget pillen i sin lukkede hånd. Matso smilte tilfredst, da han trådte ind i rummet mærkede Emi den stærke lugt af alkohol svie i sine næsebor. ”Rart at se knægten endelig har, kunne gøre noget rigtigt” sagde Matso tilfreds og lukkede døren bag sig. Han stod stille og betragtede Emis krop før han gik hen til hende, han satte sig på knæ på gulvet ved hende og ville til at røre ved hende da Emi åbnede hånden og hurtigt kom pillen i sin mund. Hun tykkede på den en gang, men Matso reagerede så som hun havde håbet. ”Hvad har du der? Stoffer?” spurgte han i en opstemt stemme og tvang Emis mund åben, han tog stumperne af pillen ud og studerede dem. Han kunne ikke længere se hvilken pille det havde været og troede derfor det måske var noget der skulle gøre at hun blev høj mens hun var sammen med ham. Han smilte og spiste hurtigt de stumper af pillen han havde fået fat i selv. Emi vendte sig mod gulvet og spyttede de få stykker af pillen han ikke havde fået fat i ud på gulvet. Matso greb fat hårdt fat i hende, og før Emi nåede at opfatte noget havde han fat i hendes skjorte, han hev så hårdt i den af knapperne sprang af og afslørede hendes bh. Emi trak sig hurtigt væk og kæmpede i mod ”som om” vrissede hun lidt vredt. Heldigvis for Emi virkede pillen hurtigt og Matso kollapsede sovende fremad mod hendes bryst. Hun sukkede og skubbede ham væk. Hun gennemrodede Matsos lommer og fandt lige det hun ledte efter en mobiltelefon og ved hans bukselinje en pistol. Hun trykkede hurtigt Ryuus nummer, hun forklarede hurtigt at hun havde Matso under kontrol, hvor i huset hun var og hvor hun havde lagt mærke til der var vagter. Hun afsluttede med at sige at hun ville begynde at udrydde mændene omkring værelset hvor hun var. Hun lagde uden videre på efter at have sagt at de skulle begynde angrebet. Emi slæbte Matso hen i hjørnet af værelset og følte sig bag efter noget svimmel, at knuse pillen i munden havde nok ikke været den bedste ide, men ellers ville Matso have opdaget hvilken slags pille det var og det var bedre at narre ham til at tage pillen end at prøve at tvinge den i ham. Hun ladte pistolen og ventede lidt til hun hørte angrebet gik i gang, hun vidste mændene i huset ville komme og lede efter Matso, altså ville de komme til det rum hvor hun var. Så hun satte sig i et hjørne og sigtede pistolen mod døren.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Fre aug 24, 2012 1:58 pm

Ryuu tog telefonen da de ringede og lyttede til Emis forklaring. Ryuu var ikke glad for at Emi sagde at hun selv ville udrydde nogen af mændene omkring værelset. Ryuu så helst at hun bare blev hvor hun var og forsvarede sig til de kom, men han sagde ikke noget. Ryuu lage mobilen tilbage i sin lomme, og begyndte at gå frem mod huset. Jo tættere de kunne komme på det værelse Emi var, før de begyndte at skyde, jo sikre var det for Emi. Ryuu bad de andre om at holde sig lidt tilbage, mens han selv listede så tættere ind på huset. Ryuu kom forholdsvist tæt på, før han ikke længere kunne komme frem uset, og blev nød til at affyre det første skyd. De andre reagerer og begyndte også at skyde. Ryuu skyndte sig frem, og fik skydt vagterne ned på vejen, men da han kom til det sted Emi havde forklaret hun var, kunne han allerede se at døren var åbnet, så nogen måtte have gået ind, hvis ikke Emi var gået ud. Ryuu skyndte sig ind i rummet klar til at skyde alle som udgjorde en trusler for Emi.

Hayato var gået i seng, da han blev vækket ved et skyd. Han satte sig op og så sig forvirret omkring. Han sov i et stort rum sammen med flere andre. Normalt var han i familie huset, det var kun fordi Matso havde sagt han ville have ham med at han var her nu. Matso kunne godt li at koste rundt med ham, men det kunne de fleste. Hayato blev grebet i nakken og hevet op på benene. ”Fin Matso!” blev der vredt sagt til ham og han blev skubbet frem og Hayato skyndte sig i løb. Katashi havde, før han havde opgivet Hayato, lært Hayato lidt om våbenføring, men nu gik Hayato aldrig med våben, kun når han skulle smugle nogen. Hayato vidste ikke hvorfor han blev sendt af sted for at finde Matso, der blev sikkert også andre af sted allerede, men han stilte ikke spørgsmål. Han kom til gangen hvor pigen sov, og hvor Matso helt sikkert måtte være.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Fre aug 24, 2012 2:53 pm

Emi gjorde sig klar da hun hørte det første skud, nu var kampen skudt i gang. Emi strakte armen med pistolen da døren til værelset blev åbnet, hun så på drengen der før havde hjulpet hende. Hun stod og sigtede på ham et stykke tid ”En pistol.. Har du en pistol?” spurgte hun vredt og i en anden tone en den drengen ellers ville have hørt, da han sagde nej tog hun ham ved skulderen og skubbede ham ned til den sovende Matso. Hun sigtede på ham ”Du tier stille” truede hun og vendte ryggen til ham da hun hørte en anden komme. Han ville få et glimt af tatoveringen på hendes ryg da skjorten var revet op. Emi stigende pistolen lige i hovedet på manden der kom ind, men stoppede sig selv da hun så det var Ryuu. ”Det var på tide” sagde hun lidt surt og sænkede pistolen. Hun vendte sig mod drengen og Matso ”Han sover og ham der… ” sagde Emi og så på drengen ”han er nu vores fange.” sagde hun og så på Ryuu.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 15 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Next

Tilbage til toppen