Så er det nu

Side 32 af 32 Previous  1 ... 17 ... 30, 31, 32

Go down

Re: Så er det nu

Indlæg  Admin on Man mar 03, 2014 10:25 pm

Masaki smilte charmene til Chiyo. ”Du ser godt ud.” sagde han roligt. ”Der er ikke noget bestem jeg vil snakke med dig om. Jeg vil bare gerne snakke med dig.” sagde han. ”Skal vi gå lidt, måske se om vi kan finde et sted og sidde? Er der noget du har lyst til, jeg giver.” sagde han og smilte til Chiyo igen. Han begyndte roligt at gå ved siden af Chiyo. ”Jeg forstår nu ikke at han lader dig mødes med mig, eller du har måske ikke fortalt ham det.” sagde Masaki og grinte drillende til Chiyo. Inderst inde var han rassende. Ikke på Chiyo, men på Daisuke. Deres fader havde fortalt at Daisuke var død for familien. Masaki skulle være den næsten til at overtage, det var han glad for, men han var samtidig vred over at Daisuke bare på den måde kunne vende sin familie ryggen.
Admin
Admin

Antal indlæg : 2538

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Pernille on Fre jun 06, 2014 12:07 pm

Chiyo smilte lidt ”tak” sagde hun roligt til Masakis kompliment. Chiyo så sig lidt omkring ”Vi kan sagtens gå en tur og snakke lidt, jeg har ikke rigtig lyst til noget bestemt” sagde hun og begyndte at gå . ”Selvfølgelig har jeg fortalt ham at jeg mødes med dig” sagde hun roligt ”jeg fortæller stortset Daisuke alt” sagde hun roligt. ”Så, hvad er det du gerne vil vide om mig?” spurgte hun.

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jul 17, 2014 9:03 pm

Masaki gik stille ved siden af Chiyo. ”Virkelig?” sagde Masaki lidt overrasket da Chiyo sagde hun fortalte Daisuke stort set alt. ”Fortæller han så også dig alt?” spurgt Masaki, men tvivlede på det, så ville hun ikke være her, det var han sikker på. Masaki smilte, da Chiyo spurgte hvad han ville vide om hende. ”Alt. Jeg synes du er meget fasanerne.” sagde han venligt. ”Jeg har bare lyst til at være sammen med dig, er det forkert?” spurgte han og smilte charmere til hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons dec 03, 2014 4:54 pm

Chiyo trak lidt på skulderne ”Ja.. det meste” sagde hun roligt, hun kunne ikke rigtigt komme i tanke om, om der var noget for tiden hun ikke havde fortalt ham. Chiyo smilte lidt ”det tror jeg ikke han gør” sagde hun roligt, men måske også en smule sorgmodigt, hun troede ikke på at Daisuke fortalte hende alt. Chiyo så undrende på Masaki ”Og hvorfor finder du mig pludselig fascinerende?” spurgte hun ”du har aldrig rigtigt virket til at kunne lide mig” sagde hun roligt, sådan var hele familien jo næsten. Hun studerede hans smil ”Nej… ikke som sådan..” sagde hun lidt usikkert, hun synes han virkede lidt flirtende og hun forstod det ikke helt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons dec 03, 2014 9:52 pm

Masaki smilte roligt da Chiyo sagde hun ikke troede Niwa fortalte hende alt. ”Skal du nok ikke tænke for meget over. Tror de fleste mænd er sådan, og vi er opdraget til det.” sagde Masaki og smilte roligt til Chiyo. Han måtte ikke lyde for hård omkring sin yngre bror, selvom Masaki ikke tænkte Niwa som sin bror mere. ”Jeg har synes du var fascinerende fra første gang jeg så dig, men du ved jo hvordan din og min fader har det med hinanden.” sagde Masaki roligt og smilte venligt til Chiyo. ”Fortæl mig hvad du laver? Jeg arbejder selv på kontor, ikke det meste spændende i verden, men det giver mig nyttig viden og kontakter.” sagde Masaki.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør dec 27, 2014 10:54 am

Chiyo lagde stille hovedet på skrå og studerede Masaki’s ansigt mens han talte, det var som om noget var gået op for hende. Hun smilte lidt, måske mest af alt af sig selv ”Ved du hvad Masaki.. Der er noget der lige er gået op for mig” sagde hun roligt ”Du burde fokuserer på at lære Daisuke rigtigt at kende.. ikke mig… mig ville du lærer at kende i takt med at du lærte ham bedre at kende” sagde hun roligt og rejste sig. Hun lagde penge for det hun havde bestilt ”Jeg burde ikke fokuserer på at blive accepteret af din familie.. Det er faktisk din familie der burde fokuserer på at blive fokuserer af vores” sagde hun roligt. Men ”vores” familie mente hun Daisuke og hende selv. ”Så.. jeg synes du skulle kontakte ham for efter tiden i stedet for mig” sagde hun med et smil ”Kan du have det godt Masaki” sagde hun og gik sin vej. Hun vidste ikke hvorfor hun havde været så dum, og pludselig havde et behov for at blive accepteret af Daisuke’s familien. Det var gået op for hende, at Daisuke’s familie burde fokuserer på Daisuke og hende selv burde fokuserer på hendes familie, som hun var gledet lidt fra i løbet af årerne, og hun burde også taget Daisuke med hen til dem, så han kunne følte sig mere accepteret, føle at han havde en familie, som kunne støtte ham, netop som de havde gjort for så mange år siden. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn jan 18, 2015 9:27 pm

Masaki så en smule forvirret på Chiyo, da hun sagde der var gået noget op for hende. Masaki’s øjne blev kolde. Skulle han fokusere på sin yngre bror? Som ikke have gjort andet hele sit liv end at bringe skam over sin familie. ”Bare vent, en dag vil du selv se hvor stor en skuffelse Daisuke er, og så er du velkommen til at komme til mig.” sagde Masaki og blev siddende.
Da Chiyo kom hjem, sad Miyuki og Junko i køknet. Junko havde tåre løbende ned af sine kinder, og hun løb hen til Chiyo da hun kom ind og tog om hende. Miyuki så ud til at være i dårligt humør. ”Chiyo.” græd Junko. ”Onii-chan…” græd hun. ”Junko hold mund!” sagde Miyuki fast. Hun så på Chiyo. ”Hvor meget har Daisuke fortalt dig?” spurgte Miyuki. ”Hvis han ikke fortæller dig det i aften, banker jeg ham fra sans og samling.” sagde Miyuki vredt. ”Hvad mener du Miyuki?” spurgte Niwa. Han var lige nået ind til at høre det sidste Miyuki havde sagt. Junko slap Chiyo og greb om Niwa i stedet. ”Onii-chan… Fader sagde… Han sagde…” græd hun og rystede. Niwa forstod hvad der var sket nu og aede stille Junko over håret. ”Lige meget hvad han har sagt, så er du altid velkommen til at besøge os.” sagde Niwa og smilte til Junko. ”Lad hver med at tale uden om. Chiyo har ret til at vide hvad der sker. Niwa bevægede sig lidt, og det var tydeligt at se på ham at han havde det skidt. Han trak vejret dybt og virkede mere klar. ”Chiyo… Niwa er død…” sagde han, hvilket fik Junko til at tage hårde om ham. ”Da jeg forlod mit hjem i går, sagde fader, at jeg aldrig ville kunne vende tilbage, og han har åbenbart virkelig gjort alvor af det, siden han havde sagt til Junko at jeg er død.” sagde han. ”Hvordan kan man bare sige at ens børn er døde? Er jeg så den næste? Han er en gamle indesluttet nar.” sagde Miyuki vredt og slog i bordet.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs jan 20, 2015 6:01 am

Chiyo stoppede brat op og så nu hvor naiv hun havde været, hun smilte lidt og vendte sig mod Masaki ”Jeg tror lige jeg har set hvem der er den største skuffelse af dem alle” sagde hun lidt spydigt, men stadig med et smil. Sikke en nar! Hun begyndte roligt at gå igen.

Chiyo så undrende på Niwa søstrene da hun kom hjem ”Hvad sker der her?” spurgte hun mens hun kom hen til dem. Chiyo tog sine arme om den gradende Junko der kom over til hende, hun strøg hende over håret men havde alt i alt store problemer med at følge med i hvad der skete. ”Hvad…” prøvede Chiyo, men så kom Niwa hjem. Hun gav roligt slip på Junko da hun løb hen til sin storebror. Chiyo så lidt irriteret på Daisuke, hun var den eneste der ikke vidste hvad der foregik og det blev ikke fortalt til hende. Chiyo så overrasket på Daisuke da han bare sagde at Niwa var død, mente han hans far? Havde det taget så hårdt på ham? Chiyo så undrende på Niwa da han fortsatte sin forklaring. Hun stod stille lidt og stirrede bare ud i luften, hendes hjerne prøvede at forstå hvordan en forælder kunne være så forfærdelig overfor sine børn og hvordan nogen så vidunderligt som Daisuke kunne være blevet opdraget af den mand. Chiyo begyndte så at grine lidt ”Sikke dog noget for en gammel mand at sige” sagde hun mens hun stadig grinte lidt ”Jeres far er vist blevet lidt fjollet i hovedet på sine gamle dage” sagde Chiyo og strøg Junko over håret. ”Hvis din far nogensinde fortæller sådan en løgn igen skal du bare ringe til os, og så kan vi fortælle dig sandheden” sagde hun roligt. Hendes kærlige øjne skød op til Daisuke’s, hun gik tæt ind til ham om Junko, hun strøg en hånd gennem hans røde hår ”Det er okay” sagde hun kærligt, og havde nu tydeligvis skiftet fokus til Daisuke ”Du vil altid have et hjem der hvor jeg er… Jeg giver aldrig slip” sagde hun kærligt og kyssede ham på kinden og tog sine arme om ham. Det her måtte også være svært for ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs jan 20, 2015 10:51 am

Daisuke så forvirret på Chiyo da hun begyndte at grine. Junko så op på Chiyo da hun strøg hende over håret. Hendes tårer stoppede og hun nikkede stille, men hun holdt stadig om Daisuke. Hun havde fået et chok da hendes far havde sagt at Daisuke var død, så hun havde skyndt sig her hen, for så kun at finde Miyuki. Der gik et lille sæt igennem Daisuke da Chiyo så op på ham. Han havde frygtet at hun ville blive vred på ham når hun fandt ud af hvad han havde holdt hemmeligt for hende, eller følt det var hendes skyld. Det havde været hans valg at forlade huset, og selvom det var hårdt for ham at hører at hans far ikke længere så ham som sin søn, følte han det var det rigtige valg. Daisuke kunne mærke hans hjerte blive lettere og tungere på en gang, da Chiyo sagde det var okay. Det var så dejligt at hører, og alligevel gjorde det ondt. At få det sagt højt, at få det bekræftet at han ikke havde sit gamle hjem at vende tilbage til mere, gjorde ondt. Men han var så lykkelig over at Chiyo ville blive hos ham, at hun ville være hans hjem og familie. Daisuke lage en arm om hende og trykkede hende lidt ind til sig. ”Tak.” sagde han og kyssede hendes pande. Hans stemme rystede lidt. Han rømmede sig og gav slip på Chiyo og løftede Junko op. Selvom hun var 10, kunne han nemt løfte hende. ”Selvom far siger jeg ikke er din bror, vil jeg altid holde af dig.” sagde han og smilte til hende. Han satte hende ned igen og roede hende lidt i håret. ”Hvis du tørre øjne, kan jeg tage dig med ud og spise frokost.” sagde han og smilte til hende. Han så op på Chiyo. ”Har du lyst til at tage med?” spurgte han. ”Jeg synes tidspunktet er rigtigt for os alle at komme ud og spise i stedet for at skulle lave noget.” sagde han og smilte kærligt til Chiyo.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs jan 20, 2015 1:21 pm

Chiyo pressede Daisuke lidt ind til sig, hun så op på ham, hun havde lagt mærke til at hans stemme rystede. Hun prøvede at forstå at det måtte være hårdt for ham, men hvad andet kunne hun gøre end at forsikre ham om at hun ville være der. Chiyo smilte lidt over at Daisuke virkede lidt flov over at have være så tæt på hende mens hans søster var så tæt på. Chiyo nikkede roligt til at de godt kunne tage ud og spise. 

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Fre jul 10, 2015 4:49 pm

Daisuke smilte glad da Chiyo nikkede til at tage md ham ud og spise. Junko tørrede sine øjne og Daisuke tog hendes hånd og smilte til hende. Han tog de tre piger med på en restaurant og lod dem bestille hvad de ville. Han fortalte om det mødet han lige havde været til, og om at han var blevet inviteret til åbningsaften til en galleriudstilling af en anden stor kunstner. Daisuke havde aldrig mødt ham, men han havde fået afvide at kunstneren nød hans malerier. ”Tager du ikke med mig?” spurgte Daisuke Chiyo. ”Jeg ved aldrig hvad jeg skal gøre af mig selv når jeg er alene afsted.” sagde han og så håbefuldt på Chiyo. Han ved hun støttede ham i hans knust, men det betød ikke at hun gad at se på andres kunst.
Admin
Admin

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 32 af 32 Previous  1 ... 17 ... 30, 31, 32

Tilbage til toppen