Så er det nu

Side 31 af 32 Previous  1 ... 17 ... 30, 31, 32  Next

Go down

Re: Så er det nu

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 7:12 pm

Chiyo sukkede lidt med et smil over Niwa’s bekymring ”Det er okay.. jeg er okay” sagde hun stille ”nu er jeg jo hjemme” sagde hun med et kærligt smil. ”Selvom Jeaus helst så jeg blev” sagde hun lidt grinende. Hun så prøvende op på Niwa ”Hvis du vil støtte mig i alt… så tag en kamp med mig” sagde hun og så alvorligt op på ham.

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 7:25 pm

Niwa smilte glad for at Chiyo havde det fint. Niwa smilte større over at hun sagde hun var hjemme, men hans smil forsvandt lidt igen, da hun sagde at Jeaus gerne ville have at hun blev. ”Ville du gerne være blevet?” spurgte han og smilte roligt til hende. Niwa lage hovedet lidt på strå. ”En kamp? Chiyo det kan du ikke mene.” sagde han alvorligt. ”Hvornår har du sidst trænet?” spurgte han. ”Men, hvis du tror det hjælper dig, tager jeg gerne en kamp med dig.” sagde han.
Admin
Admin

Antal indlæg : 2538

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 7:29 pm

Chiyo så op på Niwa, hun spredte sine arme ”Se på mig Daisuke…Hvis jeg skulle fortsætte livet som praktikant og designer ville jeg jo dø af sult… desuden.. er manden jeg elsker her i Japan” sagde hun kærligt og kyssede ham blidt. Hun så op på Niwa, hans bekymring var sød. ”Du har ret.. det er for lang tid siden jeg har trænet…” sagde hun stille. ”Det er noget jeg må høre om min far vil gøre igen” sagde hun roligt. ”Du og jeg må vist hellere holde os til kampe på lagenet indtil videre” sagde hun lidt frækt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 7:38 pm

Niwa smilte til hende og gengældte hendes kys. Hun havde ret, hun ville nok ikke have kunne klare meget mere, og han var glad for at hun sagde at han var manden hun elskede. Niwa nikkede til at Chiyo ville høre sin far om han ville træne hende igen. ”Det er hårdt at komme i gang igen.” sagde Niwa ærligt. Niwa smilte frækt tilbage til hende, da hun sagde at de måtte holde sig til kampen på lagenet i stedet for. ”Ja, der tager jeg gerne kampen med dig.” sagde han og kyssede hende igen og trykkede hende ind til sig.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 7:50 pm

Chiyo grinte lidt ”det tror jeg gerne.. min far vil ikke vise mig nogen nåde” sagde hun roligt. Chiyo så drilsk op på ham og kyssede ham igen. ”Virkelig? Hvad med.. en kamp her i badet?” spurgte hun frækt og trak ham med under det varme vand. Hun kyssede ham kærligt og strøg sit ene ben over hans hofte så deres underliv kunne mærke hinanden lidt. Hun satte sig på knæ foran ham og kyssede hans lem, slikkede det og nussede.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 8:01 pm

Niwa så lidt på hende. ”Jeg kan hjælpe dig, hvis det er? Jeg vil gerne selv forsætte med at træne.” sagde han. Niwa smilte til hende. ”Lyder godt.” sagde han til en kamp i badet. Niwa gik frem, og mærkede det varme vand ramme sig. Niwa kyssede hende kærligt igen, og tog stille ved hendes ben, da hun løftede det op. Niwa lænte sig lidt frem, og satte sine hænder på væggen bag Chiyo, da hun satte sig på hug, så vandet ramte hans ryg og Chiyo ikke ville få det i hovedet. ”Er det virkelig mig der skal have nydelse igen?” spurgte han og smilte ned til hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 8:11 pm

Chiyo smilte ”Vi kan godt træne sammen.. problemet er bare at vi ikke træner med helt samme teknik.. men et par timer om ugen kan vi vel tage” sagde hun roligt, glad for at han gerne ville træne med hende. Chiyo tiltede hovedet på skrå og så lidt uskyldigt op på Niwa, hun smilte lidt ”Tja… vi har ikke travlt… så der er tid nok til at vi begge nyder det her til fulde drag.. og jeg nyder det her omtrent lige så meget som dig” sagde hun roligt og tog hans lem i munden.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 8:27 pm

Niwa smilte til hende. Ja, de var trænet op i helt forskellige kampformer. Niwa kom med et lille støn, da Chiyo tog hans lem i munden. ”Nej, vi har hele dagen.” sagde han stønnende og smilte ned til hende. Han lod hende lege lidt, før han trak hende op og stå igen. Han ville ikke komme endnu, han ville gerne nyde Chiyo lidt først. Han kyssede hende, og lod en hånd glide ned af hendes mave og ned mellem hendes ben, og lod en finger glide op i hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man apr 15, 2013 1:31 am

Chiyo smilte lidt, de havde nemlig hele dagen for dem selv. Chiyo lod sig trække op, men kun fordi hun vidste hvor ivrig Niwa måtte være. Han var en elsker der også gik op i hendes nydelse og sidst de havde leget lidt med hinanden var hun ikke kommet. Chiyo tog det selv meget roligt, for hun vidste at Niwa nok skulle gøre at hun kom, men Niwa selv ville sikkert gerne se hende vride sig i nydelse igen. Chiyo kom med det samme med et lille gys fyldt af fryd da Niwa førte en finger op i hende. Chiyo’s krop rystede lidt under Niwa’s leg ”Stop… stop” stønnede hun og så liderligt op på ham. Da Niwa trak sig tilbage ville han se Chiyo med et drilskt blik, hun vendte sig, så hun vendte med ansigtet ud mod bruseren og hun lænte sig frem og støttede sig op af blandingsbatteriet. ”Tag mig Daisuke… vil du ikke nok.. bare denne her ene gang” sagde hun lystent.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man apr 15, 2013 2:28 pm

Niwa elskede hvordan Chiyo reagere da han rørte ved hende. Han elskede at se hende nyde det, næsten mere end han nød når Chiyo legede med ham. Niwa stoppede da hun sagde det, og trak sin hånd til sig. Han så på hende, da hun så drilsk på ham, og vendte sig om. Der løb et gys igennem hans krop ved synet. Han så på hende da hun talte. Hvordan kunne han sige nej. Han gik tæt ind til hende, og tog om hende, og tog hendes ene bryst i hånden og kyssede hendes nakke. "Hvordan kan jeg modstå dig, når du står sådan og taler sådan til mig?" spurgte han, men regnede egentlig ikke med et svar. Niwa slap hende igen, og trak sig lidt tilbage. Han tog ved sit lem, og lod det glide op i Chiyo. Han havde endnu ikke mærke Chiyo unden beskyttelse, og det havde Chiyo jo heller ikke. Niwa kom med et støn, og begyndte stille at bevæge sig. "Tænkt at det er så godt uden." stønnede han.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man apr 15, 2013 4:15 pm

Chiyo stønnede lidt da Niwa rørte hendes bryst og kyssede hende i nakken. Chiyo grinte lidt ”Det havde jeg håbet du ville sige” sagde hun glad. Hun gispede højt da Niwa gled ind i hende, følelsen var ny både fordi det var første gang uden beskyttelse og fordi de var i badet. Chiyo tog hårdere om blandingsbatteriet og stønnede højt, hun nægtede at tro på hvor godt hun kunne føle Niwa lige nu. ”Daisuke” stønnede Chiyo hæst, hun begyndte at bevæge sig med hans bevægelser. Der gik ikke længe inden Chiyo kom.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man apr 15, 2013 7:25 pm

Niwa kunne mærke hvor meget han havde savnet det. Ikke det at have sex, men at have sex med Chiyo. Han kendte ikke følelsen om at have sex med andre, men han kunne ikke forstille sig at nogen kunne være bedre end Chiyo. Hun virkede til at passe helt perfekt til ham. Niwa havde svært ved at ikke at give slip på sig selv. Det føltes fantastisk, rigtigt, og han havde ikke lyst til at give slip på hende. ”Chiyo.” stønnede Niwa igen. Det gjorde det sværere for ham, at Chiyo nu kunne sige hans navn, eller retter hans fornavn. Hun havde stønnet før, men ikke på samme måde som nu, og det gjorde det så meget sværere for ham at koncentrere sig. Niwa stoppede næsten op, da Chiyo kom. At hun pressede og pulsere pressede ham næsten over kontant. Han støttede sig lidt op af væggen ved siden af ham, og prøvede at tænke på alt, for at stoppe det, men det var for sent. Han ville kunne hindre det, men ikke stoppe det. ”Chiyo… Jeg kommer snart.” stønnede han. Han ville gerne forsætte, men der var for mange nye indtryk, og det var længe siden han havde haft sex med Chiyo, at han ikke kunne holde det tilbage.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man apr 15, 2013 7:44 pm

”Du må ikke stoppe” stønnede Chiyo da Niwa gik en smule i stå da hun kom, hendes krop rystede lidt og ville gerne vride sig, men det kunne den ikke når hun stod sådan her. ”Kom.. kom.. bare du ikke trækker dig ud” stønnede Chiyo, hun tænkte selvfølgelig ikke helt over hvad hun sagde, hun vidste bare hun godt kunne tænke sig at mærke ham komme i sig og at hun ikke ville have han skulle trække sig ud, han skulle fortsætte.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man apr 15, 2013 8:28 pm

”Men Chiyo…” prøvede Niwa, og prøvede at holde sig så klar som mulig. Men den sidste fornuft forsvandt fra ham, da hun stønnede at han skulle komme i hende. Hvordan kunne han sige nej? Han havde ikke lyst til at trække sig ud fra hende, han havde ikke lyst til at stoppe. Niwa glemte alle tanker, og begyndte at bevæge sig hurtigere igen. Han fik lov til at forsætte lidt endnu, hvor han ikke tænkte over noget, hvor han ikke bekymrede sig om og komme. Han tog fat om hendes hofter, og stødte et par gange, før han holdte hende tæt ind til sig, og kom med et støn. Niwa holdt hende fast lidt, før han løsnede sit greb lidt, men blev i hende, mens han hev lidt efter vejret.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man apr 15, 2013 11:33 pm

Chiyo sagde ikke noget til Niwa protest og blev bare ved med at bevæge sig. Hun mærkede det kilede i hele kroppen. Hun kom nogle høje støn da Niwa bevægede sig hurtigere og hun knugede sit til blandingsbatteriet. Chiyo mærkede hvordan hendes klimaks kom igen og hun kom samtidigt med Niwa. Hun kunne samtidigt mærke ham komme i hende og hun elskede følelsen. For hende var det helt ufatteligt at hun rent faktisk kunne mærke ham komme i sig. Chiyo så ned i gulvet mens hun stadig stod lænet forover, hun hev efter vejret mens vandet fra bruseren nu ramte hendes hoved. Chiyo trak sig længere frem så Niwa gled ud af hende, Chiyo kom med et lille støn da det skete. Hun stod lidt under bruseren mens hun stadig trak vejret dybt, hun smilte lidt da orgasmen stadig trængte gennem kroppen på hende. Hun vendte sig mod Niwa ”fantastisk” sagde hun kærligt og åbnede sine arme for ham. Hun kyssede ham kærligt og hedt, det sex de lige havde haft var det bedste de havde haft indtil videre efter Chiyo’s mening.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs apr 16, 2013 9:14 am

Niwa lænte sig lidt op ad væggen, da Chiyo trak sig frem, og han gled ud af hende. Han så på hendes ryg, og han tænkte på om hun var okay. Han smilte til Chiyo, da hun vendte sig om, og han havde hurtigt armene om hende og gengældte hendes kys. Chiyo havde ret, det havde været fantatisk, for ham på flere måder. Et var at de gjorde det i badet, og uden beskyttelse, men han havde også hørt CHiyos stemme stønne hans navn. Før havde hun sagt Niwa, og han var så van til at hun kaldte ham det, det sendte helt andre følelser igennem ham når hun kaldte ham Daisuke. Han slap hendes læber og smilte kærligt ned til hende. "Fantastisk." sagde han hende efter, for det mente han.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 21, 2013 4:29 pm

Chiyo smilte lidt og nikkede, det havde været virkelig fantastisk. ”Du skal ikke tro at du er færdig endnu” sagde hun kærligt til ham og kyssede ham igen. Chiyo badede med Niwa og smurte ham gladelig ind i sæbe. Bagefter tog hun ham med ud og tørre ham, hun trækker ham med ind i sengen hvor hu vil fortsætte med ham hvis han havde lyst, og fortsætte til han ikke kunne mere. Chiyo lå kærligt op af Niwa i sengen og træk vejret tungt. Hun så kærligt op på ham og kyssede ham stille, hun var udmattet, men tilfreds. ”For resten.. så ar jeg tænkt mig at mødes med din bror Masaki” sagde hun roligt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 21, 2013 8:34 pm

Niwa smil blev større, da Chiyo sagde, at han ikke skulle regne med at det var slut. Det var det han havde håbet på at hun ville sige, for han var slet ikke færdig med hende endnu. Han kunne godt li fornemmelsen af at bade med Chiyo, og få lov til at mærke hendes krop på en anden måde. Niwa var glad for at Chiyo tog styringen og han lod hende gøre det. Han tog Chiyo op til flere gange, han stoppede kun, da han simpelthen ikke kunne mere, og var blevet så udmattet at han nemt ville kunne lukke øjne og falde i søvn. Niwa nød at mærke varmen fra Chiyo krop, og det gjorde ham mere døsig. Han så kærligt tilbage på hende og gengældte hendes kys. Niwa så først en smule blankt på Chiyo. Han kunne ikke helt forstå hvad hun mente. ”Masaki?” sagde han og satte sig en smule op og så på Chiyo. Niwa havde ikke lyst endnu, til at forstælle Chiyo hvad der var sket. Masaki ville nok få pladsen som overhovedet for dojo’en, da han var den ’’sidste’’ fødte, nu hvor Niwa var død for familien. Selvom Masaki fik det han altid ville have, ville han nok se det at Niwa vendte ryggen til familie, som vanære. ”Det… Er jeg ikke sikker på at jeg er glad for.” sagde Niwa lidt usikkert. ”Min familie er ikke som din, hvor dig og dine søskende har et godt forhold til hinanden. Mig og Masaki… Har altid haft et lidt anstrengt forhold.” sagde Niwa stille. ”Men, jeg vil ikke stoppe dig, hvis det er det du vil, bare du passer på.” sagde Niwa og så en smule bekymret på Chiyo. Chiyo var en smuk kvinde, og Niwa vidste at Masaki også havde tænkt det for 5 år tilbage hvor han så hende. Men Masaki havde ikke gjort nogen forsøg den gang, og Niwa tvivlede at det var pågrund af ham, at Masaki gerne ville lære Chiyo bedre at kende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 21, 2013 8:41 pm

Chiyo satte sig en smule op til Niwa og så roligt på ham, hun lyttede roligt til det han sagde. ”Jeg forstår dig godt” sagde Chiyo roligt og strøg ham gennem det lidt fugtige hår der bare mindede hende om hvad de næsten lige havde lavet. ”Jeg ville heller aldrig frivilligt mødes med en mand fra din familie sådan… men.. Masaki viste selv interesse for bedre at lære mig at kende” sagde hun stille og med et lille smil. ”Ingen mænd fra din familie har vist mig den interesse før” sagde hun roligt. Chiyo sukkede lidt ”Det sagde Dark også… hvad er det lige præcis i mener jeg skal passe på?” spurgte hun ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 21, 2013 8:49 pm

Niwa lyttede på Chiyo, og følte sig en smule mere beroliget, men ikke meget. Niwa åbnede munden og lukkede den igen, og tænkte lidt. Hvordan skulle han forklare det? ”Jeg kan ikke sige om det er det Masaki gør men…” Niwa stoppede lidt, og man kunne se han ikke kunne li at tale om det. ”Vores fader han… Han siger nogen gange hvad vi skal gøre, og vi adlyder. Jeg har selv gjort det, og jeg ved Masaki og… de andre også har gjort det, fordi det er pligt at følge ens faders ordre.” sagde Niwa stille. ”Masaki gør måske noget fader har sagt han skal gøre, måske for at få os skilt ad, det er derfor jeg gerne vil have du passer på.” sagde Niwa. Niwa huskede godt at hans fader, den gang hvor Niwa lige havde mødt Chiyo, havde bedt ham om at sige gode ord om sine brødre, for at Usagi kvinderne skulle blive interesseret i dem, da der ikke var nogen grund til at Niwa selv blev giftet ind i familien Usagi.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 21, 2013 8:57 pm

Chiyo smilte lidt da det langsomt gik op for hende hvorfor Niwa var så bekymret. ”Det er okay.. jeg mødes med ham en gang.. på et offentligt sted.. og så kan jeg vel bare se hvad sker” sagde hun roligt. ”Men.. hvis du virkelig ikke vil have det..” sagde hun roligt ”så skal jeg nok lade vær med at mødes med ham” sagde hun stille.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 21, 2013 9:10 pm

Niwa smilte mere beroliget til Chiyo. ”Hvis du gerne vil møde ham, vil jeg ikke stoppe dig. Måske tager jeg også fejl, måske vil han bare gerne lære dig at kende.” sagde Niwa. Niwa ville begynde, at stoppe sig selv i at tænke over sin far. Familien var ikke en del af ham mere. Han ville stadig lade Miyuki bo hos dem, og lade Junko komme og besøge dem, men det ville ikke helt være det samme mere. Niwa kyssede kærligt Chiyo og trykkede hende lidt ind til sig. ”Jeg elsker dig Chiyo.” sagde han og smilte til hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 21, 2013 9:18 pm

Chiyo smilte lidt ”Et møde.. så kan jeg vel se om han har rent mel i posen eller ej” sagde Chiyo roligt. Chiyo kyssede kærligt Niwa igen. ”Og jeg elsker dig” svarede hun roligt. Resten af den dag gjorde Chiyo hvad Niwa ville. Dagen efter skrev hun til Masaki om de skulle mødes nede i byen, hun kedede sig nemlig da Niwa skulle til et møde på galleriet.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors maj 09, 2013 3:07 pm

Niwa nikkede til at det bare ville være et møde. Han stolede Chiyo, det var Masaki han tvivlede på.
Niwa sagde farvel til Chiyo, og gik til mødet. Han havde ikke mødtes med galleriejeren længe, som havde hjulpet ham meget. Niwas malerier, som han havde malet mens Chiyo var indlagt, havde været udstilt, Niwa selv havde bare ikke været med. Det gjorde ham heller ikke noget, for det var stadig en svær tid for ham. Masaki svarede til Chiyo at han gerne ville mødes med hende. Masaki mødte op i et par jeans og en tæt siddende trøje, så man tydeligt kunne se at han trænede. I forhold til Niwa som gerne gik i lidt større tøj, gik Masaki i tøj der passede ham, og som fremhævede hans fysiske form. ”Usagi-chan, dejligt du ville mødes med mig.” sagde Masaki og smilte venligt til Chiyo.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn mar 02, 2014 12:18 pm

Chiyo gav Niwa et kys og vinkede til ham da han gik mod sit møde. Chiyo mødte op i afslappet tøj, et par stramme bukser, en løssiddende top og hendes hår var flettet så det hang over hendes ene skulder. Chiyo smilte lidt til Masaki da hun så ham ”Tja.. jeg blev vel nysgerrig over hvad det er du vil tale med mig om” sagde hun roligt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 31 af 32 Previous  1 ... 17 ... 30, 31, 32  Next

Tilbage til toppen