Så er det nu

Side 30 af 32 Previous  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Next

Go down

Re: Så er det nu

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 2:39 pm

Niwa smilte til hende. ”Det her er det tidspunkt jeg plejer at stå op.” sagde han. ”Men jeg kan godt blive liggende lidt, det er bare morgentræning for mig selv.” sagde han og trykkede hende tættere ind til sig. ”Ja, vi skal hjem i dag. Jeg skal bare lige have snakket med fader, så tager vi hjem.” sagde han.
Admin
Admin

Antal indlæg : 2538

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 3:07 pm

Chiyo sukkede lidt ”Ja.. bliv her.. vi kan tage morgentræning når vi kommer hjem” sagde hun kærligt og kyssede hans bryst. Hun strøg ham igennem håret ”Daisuke.. sig til hvis der er noget jeg skal gøre for dig” sagde hun og kyssede hans hage. ”Jeg er der for dig.. Skal jeg pakke vores ting og gå udenfor inden du taler med ham?” spurgte hun ”eller skal jeg gå med dig derind?” spurgte hun stille.

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 3:11 pm

Niwa smilte og nussede stille Chiyo i nakken. Han tænkte lidt. ”Tror det er bedst jeg selv taler med fader. Han skal ikke tro det er noget du får mig til.” sagde Niwa. ”Så, hvis du vil pakke vores ting, og vente uden for, ville det være dejligt.” sagde han og så ned p hende og kyssede hende kærligt.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 3:19 pm

Chiyo smilte lidt kærligt over at han nussede hende. ”Det er okay.. ” sagde hun roligt, hun kyssede ham igen. ”Det skal jeg nok” sagde hun roligt. Hun puttede lidt endnu ”Så må jeg vel hellere gøre klar til at få min mand med hjem” sagde hun kærligt og rejste sig fra sengen. Hun begyndte at klæde om, og glædede sig bare til at Niwa skulle med hjem. Da Niwa sagde han var klar tog hun sine ting og hans med udenfor og ventede lidt udenfor huset.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 3:36 pm

Niwa lukkede øjne, og forsatte med at ligge lidt med Chiyo, til hun rejste sig. Han rejste sig op, og trak i tøj. Han pakkede sit tøj ned i sin taske, og så sig omkring. Han havde ikke mere han ville have med sig. Han glædet sig til at komme hjem, men han frygtede samtalen med sin far. ”Jeg er klar. Vi ses om lidt.” sagde han og kyssede Chiyo, før han gik ud og fandt sin far. Niwa fandt ham ude i dojo’en. ”Du kommer for sent til morgentræning.” sagde han. ”Ja.” sagde Niwa, og gik hen og satte sig foran ham. ”Du virker til at have det bedre fader.” sagde Niwa. Niwas far gav et kort nik. ”Det går bedre, men det er vel ikke grunden til at du komme for sent.” sagde han. Niwa sank, men så roligt på ham. ”Jo, det er grunden. Jeg kom hjem, for at hjælpe i dojo’en til du havde det bedre. Der er allerede gået 4 måneder, og du virker til at have det meget bedre, så jeg vil tage hjem med Chiyo.” sagde Niwa. ”Den pige har altid satte forkerte tanker i dit hoved. Du hører til her. Mit helbred er ikke godt nok til at tage over endnu.” sagde hans far. ”Så må du få Masaki til at tage over. Det her er ikke hvad jeg vil fader. Det ved du, det var også grunden til at du smed mig ud af hjemmet for flere år siden.” sagde Niwa roligt. Niwas far så vredt på ham. ”Traditioner byder at den sidste fødte dreng til overtage dojo’en.” sagde han. ”Måske det er på tide at vi ikke følger traditioner mere. Tiderne er nogen andre, og jeg har tænkt mig at forlade dette hjem. Masaki har altid gerne ville overtage den, og det synes jeg du skal lade ham gøre.” sagde Niwa. ”Jeg er taknemmelig for alt hvad du har givet mig, og gjort for mig, og jeg håber du vil støtte mig i mine valg.” sagde Niwa. Niwas far sprang op, og Niwa forstå at hans far var i bedre form en han havde sagt. Han greb fat i Niwa, og hev ham op på benene, og ville kaste ham over skulderen. Niwa strittede i mod, og Niwa fødder forlod kun kort jorden, før han fik fat igen, og fik fat i sin far, og skubbet ham op af væggen. ”Du har det hvis meget godt fader.” sagde Niwa. ”Se, det er her du høre til. Du er blevet meget bedre end dine brødre.” sagde Niwas far vredt. ”Måske, men jeg har ikke hjertet med. Det er forbi fader.” sagde Niwa og gav slip på sin far. Niwas far så koldt på ham. ”Hvis du går ud af dette hus, skal du aldrig vende tilbage. Hvis du forlader dette hus, er du død for denne familie, og jeg vil ikke se dig for mine øjne igen.” sagde han koldt. Niwas far havde ikke regnet med at Niwa igen ville gå i mod hans vilje, og han kunne ikke få sig til at bryde traditionen. Den lå dybere i ham end den gjorde i Niwa og hans brødre. Niwa stod stille lidt, men gik så et skridt tilbage og bukkede for sin far. ”Tak for alt.” sagde han, og gik ud af rummet. Han gik udenfor, og gik hen og tog sin taske og tog Chiyos hånd. ”Lad os gå hjem.” sagde han og smilte til Chiyo.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 3:49 pm

”Vi ses.. held og lykke” sagde Chiyo og kyssede Niwa igen. Da hun gik udenfor stod hun først og trippede lidt, det var som om tiden sneglede sig af sted. Hun satte sig på hug og prøvede at trække vejret roligt, men hun var bekymret. Hun havde jo set hvor voldlig Niwa’s far kunne være og hun vidste det måtte være svært for Niwa.
Chiyo skød op da hun hørte Niwa komme ud, hendes blik afslørede hendes bekymring mens hun hurtigt undersøgte ham for tegn på at han var kommet til skade ”Er du okay?” spurgte hun ham bekymret i mens. Man kunne se lettelsen sprede sig i Chiyo da Niwa virkede til at have det fint. Hun smilte kærligt op til ham og gav ham et kys ”Godt klaret… jeg er stolt af dig” sagde hun kærligt. Hun samlede sin taske op og flettede deres fingre ”Klar til at hjem til vores hjem?” spurgte hun kærligt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 3:54 pm

Niwa smilte til Chiyo, da han kunne se bekymringen i hendes ansigt. ”Ja, jeg har det fint. Det ser ud til, at jeg endelig er stærkere end min fader.” sagde Niwa og smilte til Chiyo. Han måtte nok stoppe med at tænkte sig selv som Niwa. Niwa gengældte hendes kys. Niwa nikkede til at han var klar til at tage hjem, og begyndte at gå.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 4:01 pm

Chiyo smilte stille ”Det var godt” sagde hun roligt, hun havde på fornemmelsen at hun ikke skulle spørge ind til mere lige nu. Niwa skulle måske lige komme sig lidt over det. Hun gik roligt i stilhed med flettede fingre med Niwa. Hun låste døren op da de nåede hjem ”Velkommen hjem” sagde hun kærligt og åbnede døren for ham. Huset var rent og varmt selvom det kun var Miyuki der havde været der dagen for inden.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 4:08 pm

Niwa nød stilheden i mellem dem, nød bare at mærke hendes hånd i hans. Niwa lukkede døren bag dem. ”Miyuki er i skole..” sagde han, og lod tasken dumpe på gulvet, og tog hårdt om Chiyo og pressede hendes krop ind til sig, og kyssede hende hårdt og lidenskabeligt. Han førte sine hænder ind op under hendes trøje og hev den op over hovedet på hende, kyssede hende igen, og tog om hendes hofter og pressede hende ind til sig. ”Jeg har savnet dig.” sagde han og så ned på hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 4:16 pm

Chiyo smilte lidt mens hun trådte af sine sko ”Ja..” nåede hun at svare til at Miyuki var i skole før Niwa tog om hende. Chiyo blev overrasket mens kyssede ham snart tilbage, hun mærkede hvordan hendes knæ gav lidt efter. Hun lod ham hive hendes trøje af og hun smilte frækt op til ham. Chiyo var tydeligvis blevet tyndere siden de havde set hinanden sidst og det var ikke på en trænet måde, men Chiyo selv lagde ikke mærke til det. Hun kyssede ham igen og pressede sig op af ham ”Jeg har også savnet dig” hviskede hun. Hun smilte drilsk ”Du er virkelig selv ude om det her” sagde hun og hoppede op i hans favn, således hendes ben var rundet om hans hofter. Hun kyssede ham grådigt og tog lidt i hans hår. ”Bær mig ind i seng” beordrede hun ham så og så lystent ned på ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 4:31 pm

Niwa var ikke glad for det han så, men lige nu ville han ikke tale om hendes vægt. Niwa tog bedre fat om Chiyo, da hun sprang op i favnen på ham og kyssede hende grådigt tilbage. Niwa smilte til hende, og han trådte sine sko af, og bær Chiyo ind på værelset. Han lod Chiyo dumpe ned på sengen, og lage sig hen over hende. Han kyssede hende igen, og åbnede munden lidt og lod sin tunge lege med hendes. Han lod en hånd glide ned af hendes side, og slap så hendes løber, og kyssede sig ned af hendes hals og kyssede det øverste bryst. Han løftede hendes brystkasse lidt op, og spændte hendes BH op, og tog den af hende, og begyndte at suge på hendes bryst. Chiyos krop, måske tynd, men hendes krop. Han kørte sine hænder ned af hendes sider, og begyndte at lære hendes former at kende igen. Han slap hendes bryst og kyssede ned hendes mave, og spændte hendes bukser op, og trak dem af hende. Han satte sig op og hev sin egen trøje over hovedet og smed den på gulvet, og så ned på Chiyo. ”Du er smuk.” sagde han og lænte sig ned og kyssede hende igen, og lod sine hænder glide hen over hendes krop.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 4:48 pm

Chiyo grinte lidt da Niwa smed hende på sengen og lagde sig over hende, hun strøg en hånd gennem hans dejlige røde hår. Chiyo legede lystigt med Niwa’s tunge og nussede ham i nakken. Hun elskede virkelig denne mand og ville gøre mange ting for ham. Chiyo smilte og stønnede lidt, hun elskede Niwa’s interesse i hendes krop. Hun lod hende trække hendes tøj af og kom med et højt støn da han sugede på hendes bryst. Hun studerede kærligt Niwa da han tog si n trøje af, hun smilte da han sagde hun var smuk. ”I lige måde” sagde hun lidt hæst og åbnede sine arme for ham da han kom ned til hende igen. Hun kyssede ham kærligt, men hendes hænder var snart nede og spænde hans bukser op, hun strøg sin hånd over bulen i hans underbukser og kom med et lille støn. Hun elskede varmen der kom derfra og hun ønskede snart at mærke den andre steder. ”Jeg vil ha dig” hviskede Chiyo ved Niwa’s øre og bed ham i øreflippen.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 5:02 pm

Niwa kom med et lille støn, da Chiyo rørte ved ham uden på underbukserne. ”Jeg vil også have dig.” stønnede han, og kyssede hende igen. Niwa lænte sig lidt frem, og åbnede natbordskuffen, og fandt en kondom frem. Han ville gerne få Chiyo til at nyde det, hun havde givet ham nydelse aften før, men han havde lyst til at mærke hende, og han kunne ikke vente. Han trak sine bukser og underbukser lidt ned og tog kondomet på. Han skubbede Chiyos underbukser lidt side, og trængte ind i hende. Han stønnede, da han var kommet op i hende. Han fandt hendes mund igen, og kyssede hende lidenskabeligt og åbnede sin mund og legede med hendes tunge, mens han bevægede sig.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 5:09 pm

Chiyo smilte da Niwa også ville have hende. Chiyo så lidt undrende efter Niwa da han allerede tog et kondom på, men det måtte han vel gerne hvis han ville. Hun fik sig dog en noget ubehagelig overraskelse af Niwa bare hev hendes underbukser til side og trængte op i hende. ”Dai..” begyndte Chiyo, men han kyssede hende og legede med hendes tunge før hun kunne sige noget. Hun hev sig dog hurtigt fra ham ”Daisuke! Ud!” sagde hun vredt og pressede ham af sig. Hun så lidt surt på ham og trak sig væk. ”Jeg har ikke lyst alligevel” sagde hun surt og rejste sig. Hun trak i noget af sit tøj igen, ellers tog hun en kåbe med sig ”jeg går i bad” sagde hun surt og gik ud på badeværelset. Med døren på klem gik Chiyo under bruseren.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 5:16 pm

Niwa så forskrækket på Chiyo, men gjorde hurtigt som hun sagde. Niwa havde været for utålmodig. Han havde ikke ville såre hende eller gøre hende vred. Niwa sad på sengen og så efter hende. Han rejste sig dog da han hørte vandet blive tændt. Han tog kondomet af, og gik ud på badeværelset efter Chiyo. ”Undskyld Chiyo.” sagde han. ”Det gik for hurtigt, undskyld.” sagde han. ”Jeg har bare så meget lyst til dig, at jeg ikke kunne holde mig tilbage.” sagde han. ”Lad mig gøre det godt igen, jeg skal nok gøre det langsomer nu.”
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 5:25 pm

Chiyo så lidt hårdt ud på ham, som om hun så ud på en hund der havde været slem. Hun stod stille og overvejede det. ”Prøv at se om du får lov” sagde hun roligt, men hun gjorde ikke selv noget for at byde ham ind i badet eller afvise ham fuldstændigt, han måtte prøve sig frem.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 5:31 pm

Niwa krøb lidt sammen under hendes blik. Han kunne ikke li at gøre Chiyo vred eller ked af det. Niwa så lidt på Chiyo, afventede om hun ville afvise ham, eller byde ham ind. Da han ikke gjorde nogen af delene, gik han stille ind under vandet til hende. Han tog stille om hende bagfra, og kyssede stille hendes nakke. Hvis hun ikke afviste ham, kørte han stille sine hænder op af hendes krop. Kun kort over brysterne, og mærkede stille hendes former under sine fingre. ”Du er blevet tynd.” sagde han og lod sin hånd glide over hendes mave.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 5:48 pm

Chiyo fik et lille smil over læberne da Niwa tog om hende og kyssede hende i nakken, hun afviste ham ikke. Der gik et lille sæt igennem hende da han talte ”Jeg har altid været tynd” sagde hun lidt irriteret, men det var bare fordi hun ikke ville indrømme hvor meget livsstilen som designer praktikant havde slidt på hende, både fysisk og mentalt. Den nat hun havde tilbragt med Niwa var den bedste nattesøvn hun havde fået i mange måneder, hun delte det bare ikke med nogen.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 5:52 pm

Niwa mærkede hendes sæt. ”Ja, det har du.” gav han havde ret. ”Men ikke så tynd som du er nu.” sagde han og kyssede hendes skulder. ”Måske vi skulle tage ud af spise i dag.” sagde han og så på hende og kyssede hendes kind.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 5:57 pm

Chiyo så lidt bekymret ned af sig selv og hun mærkede panikken brede sig, hun ville ikke have Niwa til at vide at hun kunne være så svag, at det havde tæret på hende. ”Hvis ikke du kan li det kan du bare se væk” sagde hun og dækkede sig lidt til med sine arme. ”…. Det kan vi godt” sagde Chiyo stille.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 6:03 pm

Niwa så lidt på hende, da hun dækkede sig til. ”Chiyo, jeg elsker din krop, men jeg er bekymret for dig.” sagde han og tog ved hende og vendte hende rundt og tog ved hendes arme, og bredte dem ud, og så ned af hende og kyssede hendes skulder igen. Han lage sine arme om hende, og trak hende ind og kyssede hende. ”Du er stærk Chiyo, det ved jeg, men det er jeg også, og du må gerne bruge nogen af mine kræfter, hvis du nogen sinde følger at du vakler.” sagde han og så kærligt ned på hende. ”Jeg elsker dig.” sagde han og så kærligt på hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 6:13 pm

Chiyo så lidt undskyldende op på ham, hun ville jo ikke bekymre ham. Hun lod sig lidt modvilligt vende om og så lidt flovt ned da han spredte hendes arme og så ned af hende. Hun tog om ham og kyssede ham igen. Chiyo så overrasket op på Niwa, han havde aldrig sagt noget i den stil før og hun kunne mærke det ramte hende. Han ville kunne se det på hendes ansigt kort efter, hun havde accepteret det han havde sagt og tårerne samlede sig i hendes øjne. De samlede sig ikke over det hun skulle til at sige, men pga. det han lige havde sagt, hun følte sig så elsket. ”Det var… så hård” sagde hun så udmattet og presset sig ind til ham. ”Jeg elsker også dig” sagde hun og så kærligt op på ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 6:16 pm

Niwa så ind i Chiyos øjne, og han blev ikke skræmt af hendes tårer. Niwa tog om hende, og pressede hende stille ind til sig. Niwa smilte til hende og kyssede hende igen. ”Fortæl mig om det. Du må have haft meget at lave.” sagde han og strøg hende stille over kinden.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 6:28 pm

Chiyo så lidt usikkert op på ham, skulle hun virkelig sige det? ”Det var en fantastisk lærerig oplevelse.. og jeg ville gøre det hele igen” sagde hun stille. ”Men det var for meget at være praktikant og designe stykker til modekollektionen samtidigt” sagde hun stille og så ned. ”Og det at besøge familie og gå til stemmetræning” sagde hun stille. ”Men jeg har nok tabt mig så meget fordi… jeg havde tit så travlt at jeg glemte at spise.. men jeg tænkte det ikke gjorde noget at jeg blev tyndere.. for alle omkring mig var meget tyndere end mig, så det hjalp mig vel med at passe lidt ind” sagde hun stille.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 7:00 pm

Niwa nikkede til at det havde været en lærerig oplevelse. Niwa begyndte at forstå. Chiyo havde ikke bare været afsted for været i praktik, hun havde også lavet så meget andet, og kun på 5 måneder. ”Chiyo, du er smuk som du er, og som du var. Jeg vil bare ikke have du blive syg eller dårlig, så vil jeg støtte dig lige meget hvad.” sagde han og smilte til hende.
Admin
Admin

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 30 af 32 Previous  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Next

Tilbage til toppen