Så er det nu

Side 29 af 32 Previous  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32  Next

Go down

Re: Så er det nu

Indlæg  Pernille on Lør apr 13, 2013 9:55 pm

Chiyo smilte lidt, så meget havde hun da heller ikke fortalt, men måske han kunne se det på hende. Chiyo grinte lidt ”Nej, sikkert ikke.. han er stadig nuttet på den måde” sagde hun og følte pludselig at det faldt hende mere naturligt at tale med Dark. Chiyo grinte lidt og skulle til at sige noget da det bankede på. Hun undrede sig os, da Niwa selvfølgelig ikke ville banke på. Chiyo rejste sig fra sengen og gik hen til døren ”Selvfølgelig” sagde hun roligt og åbnede. hun vidste godt Niwa havde sagt at hun skulle holde sig fra ham, men hvad kunne der ske nu? De var midt i huset, Dark var der og manden opsøgte hende.

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Admin on Lør apr 13, 2013 10:15 pm

Dark smilte, da Chiyo tænkte det samme som ham. Lige nu kendte Chiyo Niwa bedre end Dark. Masaki så på Chiyo, og han smilte til hende. Masaki var også blevet en smule højre siden Chiyo havde set ham, men ellers lignet han sig selv. Hans hår var stadig lyst, og hans øjne blå. Masaki så over skulderen på Chiyo, og så Dark sidde i vindueskarmen. ”Nå, du er her igen.” sagde han lidt toneløst. ”Ja, har jeg vel lov til.” sagde Dark lige så toneløst igen. Masaki vendte opmærksomheden tilbage mod Chiyo. ”Jeg ved Daisuke træner, så jeg kom egentlig for at holde dig med selskab, men det er nok ikke nødvendigt.” sagde han og smilte selvsikret. Man kunne se det i hans kropsholdning, han var selvsikker på sig selv, og vidste han ville have. Han havde stadig et problem med sin aggressivitet, især omkring Daisuke, som han mente havde stjålet hans plads, og ikke hver satte den.

Sidst rettet af Admin Lør apr 13, 2013 10:25 pm, rettet 1 gang
Admin
Admin

Antal indlæg : 2539

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Indlæg  Pernille on Lør apr 13, 2013 10:22 pm

Chiyo blev egentlig lidt overrasket over at Masaki smilte til hende, hun troede ikke nogen i familien brød sig om hende. Hendes blik gled lidt ned af ham og hun sendte et smil tilbage. Chiyo så tilbage på Dark, kunne de to ikke li hinanden? Chiyo så lidt undrende op på Masaki ”Ehm.. det er okay.. du må da gerne vente samme med os” sagde Chiyo lidt usikker, ikke fordi hun var usikker på om han måtte komme ind, mere fordi hun ikke forstod det selvsikre smil. Men der var noget i hende der kunne li det.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør apr 13, 2013 10:30 pm

Masaki kunne ikke li Dark, fordi han følte han var en udefrakommende, som ikke hørte til, puls hans far kunne ikke li ham. Dark kunne ikke li ham, ja fordi Masaki ikke kunne li ham, og han vidste fra Niwa, hvordan han var overfor ham. Masaki rystede stille på hovedet. ”Nej, det er i orden. Jeg venter ikke på Daisuke, jeg kom kun for at tale med dig. Jeg har jo aldrig rigtig talt med dig før, og har jeg altid gerne ville.” sagde han og smilte charmere til hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør apr 13, 2013 10:35 pm

Chiyo så lidt undrende op på ham, hun kunne mærke at hun blev forvirret, hun forstod ikke helt hvad Masaki ville. ”Fint.. så lad os tale” sagde hun roligt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør apr 13, 2013 10:39 pm

Masakis smilte grinende til hende. ”Ikke om noget bestemt. Bare snakke, du ved sådan almindeligt. Jeg kan forstå ikke hvordan Daisuke skulle kunne finde en pige som dig, du må være noget helt specielt.” sagde han. "Jeg kan huske første gang jeg så dig. Vi var til en fest hjemme ved jer. Jeg synes du var meget smuk i din kimono." sagde han og smilte til hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør apr 13, 2013 10:45 pm

Chiyo kunne ikke lade vær med at grine lidt over at Masaki også virkede lidt akavet i denne her slags situationer. Chiyo smilte lidt ”Selvfølgelig er jeg det” sagde hun til at hun var speciel. Chiyo tænkte selv tilbage til den dag, hun smilte lidt ”Ja.. det var en god dag” sagde hun i en lidt kærlig tone, hun tænkte selvfølgelig på hvor meget tættere hende og Niwa var blevet.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør apr 13, 2013 10:53 pm

Masaki smilte. ”Selvsikker, det kan jeg li.” sagde han. Masaki så lidt på hende. Han havde selvfølgelig ingen ide om hvad hun og Niwa havde lavet den dag, men han kunne næsten gætte at hun ikke tænkte på ham. Dark sad stille og fulgte med i deres samtale. Masaki så tilbage på ham igen. ”Hvad siger du til at vi mødes en dag? Bare snakke. Hvad jeg kan forstå på min moder, bliver du jo min søster i fremtiden.” sagde han. Han talte om at Chiyo havde sagt hun ville giftes med Daisuke og bringe Niwa navnet videre.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør apr 13, 2013 11:02 pm

Chiyo smilte lidt selvsikker da Masaki sagde han kunne li det. Chiyo studerede Masaki lidt ”Det vil jeg gerne” sagde hun roligt. Chiyo gav Masaki sit telefonnummer, så kunne de skrive videre om en dag. Hun undskyldte sig med at hun gerne ville snakke lidt med en gammel ven inden Niwa kom tilbage. Efter Masaki var gået lukkede Chiyo døren efter sig og gik tilbage på sin plads i sengen.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør apr 13, 2013 11:15 pm

Masaki smilte, og fandt sin mobil frem og skrev hendes nummer ind, og sagde han ville skrive, så hun fik hans. Han sagde farvel, og gik igen. Dark så lidt på Chiyo, da hun kom tilbage og satte sig på sengen. ”Jeg kan ikke sige meget om Masaki, men pas på, okay.” sagde Dark roligt. ”Ham og Niwa har aldrig haft et godt forhold til hinanden.”
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør apr 13, 2013 11:22 pm

Chiyo nikkede til at Masaki ville skrive så hun kunne få hans nummer også. Chiyo så på Dark da han talte ”Jeg ved det godt.. det er også derfor det undre mig at han pludselig vil snakke med mig” sagde hun og så lidt forvirret op på Dark. ”Men…” sagde hun og så ned ”på en måde er det dejligt… at en fra Daisuke’s familie har lyst til at lære mig bedre at kende.. har lyst til at snakke med mig” sagde hun stille. Hun kunne ikke forklare hvorfor, men selvom Chiyo var en stædig og modig pige, der stort set var ligeglad med hvad andre tænkte, ville hun da gerne have at Niwa’s familie lagde mærke til hende. Så længe hun ikke skulle lave om på sig selv.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør apr 13, 2013 11:32 pm

Dark lage hovedet lidt på skrå. ”Hvad med Junko? Niwa siger hun er meget glad for dig.” spurgte Dark. ”Og Miyuki bor hjemme ved jer, gør hun ikke?” spurgte han. ”Men ja, kan godt se hvad du mener. Man vil vel altid gerne accepteres.” sagde Han og smilte roligt til Chiyo. Niwa kom tilbage en time senere. ”Hey.” sagde Dark. Han havde været van til at sidde og vente på Niwa, til han var færdig med at træne. Niwa havde sluttet sin træning så hurtigt så muligt, så han kunne komme tilbage til Chiyo.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 12:16 am

Chiyo smilte lidt ”Jeg siger ikke at jeg ikke er blevet accepteret af nogen af dem” sagde hun stille ”og det er rigtig dejligt..” sagde hun og smilte stort. ”Men.. jeg har stadig ikke kunne ryste følelsen af at de fleste ikke kunne li mig” sagde hun roligt. Hun så op på Dark ”Ikke at det er afgørende.. men som du siger.. så er det dejligt at føle sig accepteret af nogen der er vigtige for en man holder af” sagde hun roligt. Chiyo så op på Niwa da han kom tilbage, hun smilte kærligt til ham. Hun så, så på Dark ”Jeg ved ikke hvad i to plejer at lave efter træning.. måske nogle private drengeting?” spurgte hun lidt grinende. ”Jeg kan godt lade jeg være lidt alene” sagde hun og rejste sig.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 12:13 pm

Dark smilte roligt til hende. Dark nikkede, selvom han nu ikke vidste hvor meget Niwas familie betød for ham. Niwa smilte kærligt til Chiyo. Selvom han ikke var helt glad for at hun var i huset, var han alligevel glad for at have hende i nærheden af sig. Niwa fik røde kinder, da Chiyo spurgte om hun skulle lade dem være alene. Dark grinte. ”Laver du sjov? Niwa vil knap nok lade mig komme længere ind end det her.” sagde Dark og så drillende på Niwa. Dark sad stadig i vinduet, hvor han var kommet ind. ”Jeg har sagt du kan komme ind gennem døren.” sagde Niwa lidt surt. ”Og det er heller ikke Dark jeg har savnet de sidste 5 måneder.” sagde han og så kærligt på Chiyo. ”Jeg ved hvornår jeg er uønsket.” sagde Dark, og sprang ud på den anden side af vinduet. ”Skriv hvis du for brug for hjælp.” sagde Dark, og så på Chiyo og smilte. ”Selvom jeg tvivler på at du gør nu.” sagde han. Han vinkede til dem begge, og gik igennem haven for at komme ud til sin motorcykel. Niwa lukkede vinduet, og så på Chiyo. ”Han er stadig sig selv.” sagde han kort. Niwa vidste ikke helt endnu hvordan han havde det med Dark. Selvom Niwa var blevet større, kunne han ikke li hvis Dark kom for tæt på. Han snakkede fint med ham igen, men han trænede ikke med ham mere. ”Undskyld jeg var væk så længe, jeg gjorde træningen så kort som muligt.”
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 12:20 pm

Chiyo så på Dark da han talte, hun smilte lidt undskyldende, hun havde vist antaget at de var kommet tættere på hinanden igen end de virkelig var. Chiyo så overrasket op på Niwa da han sagde det var hende han havde savnet, hun smilte lidt flovt, hun havde ikke troet at NIwa ville sige sådan nogle ting foran andre. Hun nikkede til at hun nok skulle skrive hvis hun fik brug for hjælp, hun vinkede roligt farvel til ham. ”Ja..” svarede Chiyo kærligt til at Dark stadig var den samme. Hun så op på ham, hun smilte lidt ”Ja… hvor kunne du dog lade mig være alene med Dark så længe” sagde hun lidt surt og gik hen til ham. ”Du må hellere gøre det godt igen” sagde hun kærligt mens hun tog om ham og kyssede ham kærligt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 1:10 pm

Niwa smilte til Chiyo, og tog om hende og gengældte hendes kys. Niwa ville aldrig sige det han sagde, foran andre, men Dark… Dark var noget specielt. Lige meget hvor meget hvor vred Niwa havde været, var Dark en af de personer Niwa kunne være allermest sig selv over for. Niwa trykkede Chiyo tættere ind til sig, og kyssede hende mere lidenskabeligt. Han slap hendes læber og slap hende lidt. ”Undskyld, jeg lugter af sved.” sagde han og smilte til hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 1:16 pm

Chiyo kom med en lille lyd, hun nød at han tog hårdere om hende og kyssede hende mere lidenskabeligt. Chiyo pressede sig lidt ind til Niwas hals og lugtede lidt til ham. ”Jeg kan li det” sagde hun stille og så kærligt op på ham. Hun elskede følelsen af at Niwa var en rigtig mand. Chiyo bed sig lidt i underlæben og strøg sine hænder lidt op af Niwa’s brystkasse. Hun lagde hovedet på skrå og så uskyldigt op på ham ”Skal vi gå i bad?” spurgte hun.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 1:27 pm

Niwa smilte lidt, da Chiyo snuste til ham, og kørte sine hænder op af hans bryst. Han blev lidt usikker. Chiyo ville nok gerne i bad, og han ville gerne efter træning, men at gå der ind sammen. ”Måske… Det er bedst du går i bad selv.” sagde han stille. Han ville gerne med hende i bad, men hans forældre måtte ikke fatte mistanke om hvad han havde tænkt sig. ”Men når vi kommer hjem, så vil jeg gerne med dig i bad.” sagde han og kyssede hende kærligt.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 1:32 pm

Chiyo så lidt skuffet op på ham men smilte så. ”Det er okay.. jeg tog faktisk et bad her til morgen” sagde hun roligt. Og afslørede sådan set at hun kun ville i bad for at gå i bad med ham. Hun strøg ham over håret ”Jeg venter på dig” sagde hun kærligt. ”Og så har du bare af at holde hvad du lover når vi kommer hjem” sagde hun og kyssede ham kærligt. Hun sendte ham af sted. Chiyo rullede for og fandt en lille natkjole i sin taske, hun trak roligt i den og kravlede op på sengen.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 1:44 pm

Niwa smilte undskyldende. Niwa smilte til hende og gengældte hendes kys, og gik ud af værelset. Han gik ned til badeværelset. Han stødte på Masaki på gangen. ”Din veninde er sød.” sagde han og smilte til Niwa. Niwa vidste ikke at Masaki havde talt med Chiyo, og Masaki havde ikke tænkt sig at fortælle ham det. ”Du skal passe på, hvilken som helst fyr vil gerne have en pige som hende.” sagde Masaki og gik. Niwa så efter ham. Ja, Niwa vidste godt at alle fyre ville have Chiyo, men han stolede på at Chiyo ikke ville vælge andre. Niwa gik ud på badeværelset og gik hurtigt i bad.
I mellem tiden skrev Masaki til Chiyo, at han glædet sig til at finde en dag med hende, så de kunne lære hinanden og kende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 1:48 pm

Chiyo rejste sig og fandt sin mobil, hun kom med et lille smil og skrev tilbage at hun da også glædede sig til at lære Masaki bedre at kende, og at hun nok skulle finde en dato i sin kalender når hun kom hjem. Chiyo lå i sengen da Niwa kom tilbage, hun satte sig op og smilte til ham. ”Daisuke… hvad siger du til at jeg begynder i skole igen?” spurgte hun ham roligt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 1:53 pm

Niwa så på Chiyo da han kom ind. Han lage hovedet lidt på skrå. Ikke fordi han havde noget i mod det, han tænkte bare over hvor tanken var kommet fra. ”Hvis du gerne vil, vil jeg ikke stoppe dig.” sagde han og smilte til hende. ”Vil du læse design igen?” spurgte han, og trak af det tøj han havde taget på, efter badet. Han gik hen og lage sig i sengen ved siden af Chiyo.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 1:56 pm

Chiyo smilte lidt da Niwa støttede hende. Hun havde tænkt tanken mens hun stadig havde været i Paris og hendes stemmes genoptræning var gået bedre og bedre. ”Ja” sagde Chiyo stille ”Jeg lærte meget i Paris.. men føler at der er mere jeg kan lære” sagde hun i en kærlig tone. Hun sukkede tilfreds da Niwa tog tøjet af og kom hen til hende. Hun puttede sig op af ham ”Jeg elsker dig” hviskede hun og så kærligt op på ham. Hun gav ham et kort kys, inden hun puttede sig ind til ham igen. Det var egentlig ikke meningen at hun ville falde i søvn, hun ville bare ligge tæt op af ham og mærke ham igen, men det endte med at hun faldt i søvn i Niwa’s arme, hun havde bare sådan savnet hans nærhed hvor hun følte sig helt tryg.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn apr 14, 2013 2:07 pm

Niwa smilte. ”Lyder som en god ide.” sagde han. Han tog om hende, og trykkede hende stille ind til sig. ”Jeg elsker også dig.” hviskede han tilbage og gengældte hendes kys. Han lukkede øjne, og da han kunne mærke at Chiyo begyndte at trække vejret tungere, begyndte han selv på det, og faldt i søvn med armene om hende. Niwa vågnede først op morgen efter, da hans vækkeur ringede. Han slap kort Chiyo, for at vende sig og slukke det, og tog så om hende igen og trykkede hende tættere ind til sig. Han havde ikke lyst til at give slip på hende. ”Godmorgen.” sagde han og kyssede stille hendes læber.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn apr 14, 2013 2:14 pm

Chiyo smilte da Niwa støttede hende i hendes beslutning. Chiyo følte næsten hun kunne smelte af varmen hun følte da Niwa gengældte hendes kærlighed. Chiyo vågnede lidt da vækkeuret ringede, hun mumlede lidt irriteret og prøvede at putte sig tættere ind til Niwa’s bryst. Chiyo så op, hun kyssede blidt Niwa igen. ”Hvorfor ringer det så tideligt” sukkede Chiyo og tog hårdere om Niwa. Hun så op på ham, tydeligvis træt ”Skal vi hjem i dag?” spurgte hun ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 29 af 32 Previous  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32  Next

Tilbage til toppen