Junior High - et nyt år

Side 6 af 31 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 31  Next

Go down

Re: Junior High - et nyt år

Indlæg  Admin on Ons mar 07, 2012 4:17 pm

Ikuto stod stille og så på Haru mens hun talte. Ikuto forstod sig ikke rigtig på at være lykkelig med sin familie, måske lige med undtagelse når han var sammen med Uta, men det var ikke helt det samme. ”Nej, det er fint.” sagde han roligt. ”Hvis der er noget du vil fortælle, så bare tal.” forsatte han roligt.
Admin
Admin

Antal indlæg : 2538

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Pernille on Ons mar 07, 2012 4:29 pm

Haruhi smilte lidt til Ikuto-sama, men rystede så på hovedet, hun kunne ikke så sig selv til at fortælle mere. ”Ah for resten, i morgen skal jeg på arbejde..” sagde hun og hentydede til at hun derfor ikke kunne komme hen til ham i morgen efter skole. Haruhi kom pludselig i tanke om noget, hun gik hen til sin taske og tog sin uniform op, hun hang den over en stol og studerede den med det suk, den var blevet meget krøllet af at blive pakket ned sådan. ”Skal jeg tage tøjet af?” spurgte hun så ligeud, uden at tænke over hvordan det lød.

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons mar 07, 2012 4:36 pm

Ikuto så roligt på hende. ”Meget vel. Men jeg henter dig derefter, så jeg skal også bruge din vagtplan.” sagde han roligt. Ikuto smilte koldt og gik hen og tog fat ved hendes hage. ”Kun hvis du er så vild efter at være sammen med mig.” sagde han roligt og så hende ind i øjne.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons mar 07, 2012 4:44 pm

”Det behøver du altså ikke” sagde hun stille, til at han ikke behøvede at hente hende bagefter. Men hun gik alligevel hen og fandt sin vagtplan frem og skrev den af på et nyt stykke papir, hun gav det til ham. Hun så lidt undrende på det smil han gav hende, hun kunne ikke lide det. Hun så overrasket op i hans øjne og stod nærmest som forstenet, hun bakkede hurtigt tilbage, fordi han var så tæt med røde kinder. ”Jeg kan godt lide at være sammen med dig” sagde hun stille og så lidt flovt ned i gulvet, det var ikke gået op for Haruhi havde Ikuto-sama havde ment.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons mar 07, 2012 5:00 pm

Ikuto foldede papiret sammen og lage det i sin lomme. Ikuto så lidt underne på hende, og kunne ikke lade hver med at smile lidt. Hun forstod virkelig ingen ting. ”Det var nu ikke det jeg tænkte på.” sagde han og gik hen til hende igen og tog ved hendes hage igen, og fik hende til at se op på ham. Han holdt stille fast og førte langsomt sit ansigt ned mod hendes, men stoppede kort før deres læber rørte hinanden og flyttede sit ansigt igen og slap hende og slog hende let i panden med en kno. ”Bare pas på med at sige den slags ting.” sagde han og gik et skridt tilbage igen. ”Men angående tøjet, så bare behold det.” sagde han roligt. Han kunne godt li at drille hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons mar 07, 2012 5:06 pm

Haruhi så undrende op på ham da han sagde at det ikke var det han tænkte på. Hun blev rød i kinderne da han tog hendes hage, men fuldstændig rød i hovedet da han begyndte at læne sig ned til hende, hun begyndte at trække sit ansigt til sig. Hun tog sig stille til panden mens hun så ned i gulvet, hun vendte om på hælen så hun stod med ryggen til ham ”Gå ud” sagde hun stille mens hun stod med ryggen til ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons mar 07, 2012 5:10 pm

Ikuto så lidt på hendes ryg. Men han var egentlig ligeglad med om hun var vred på ham. Han åbnede stille døren og gik ud og lukkede den bag sig. Han stilte sig roligt op af væggen ved siden af døren. Han burde nok gå hjem, men han havde det egentlig meget sjovt her.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons mar 07, 2012 5:22 pm

Haruhi stod stille indtil Tsukiyomi-senpai var gået ud, hun åndede stille ud og prøvede at få sit hjerteslag til at slappe af, hvorfor skulle han altid drille hende sådan? Hun begyndte stille at trække tøjet af, hun lagde det pænt sammen og trak i noget andet. (Det tøj hun har på, på sit billede) Hun smilte lidt, det var hendes ynglings sæt. Hun tog tøjet og åbnede stille døren, hun rakte det til Tsukiyomi-senpai uden at se på ham ”Tak for lån, men jeg vil ikke stå i yderligere gæld til dig” sagde hun stille. Hun var måske blevet en lille smule sur over at han altid drillende hende, nok mere forvirret end sur faktisk. ”Hvorfor bliver du ved med at gøre de ting Tsukiyomi-senpai?” spurgte hun flovt, mens hun lænte sig op af væggen overfor ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons mar 07, 2012 5:28 pm

Ikuto så på tøjet da hun rakte det i mod ham. ”Det er ikke mit, så du vil ikke stå i gæld til mig.” sagde han roligt uden at tage i mod det. Ikuto så roligt på hende da hun stilte sig overfor ham. ”Det er sjovt.” sagde han roligt. ”Især når det er dig, du giver mig præcis den reaktion jeg kan li at se.” sagde han roligt. ”Og du er slev skyld i det. Du er alt for åben.” sagde han og smilte en smule drillende til hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons mar 07, 2012 5:36 pm

Haruhi knugede tøjet ind til brystet da han ikke ville tage i mod det. ”Jeg synes ikke det er sjovt” sagde hun stille. Hun så overrasket op på ham, så det var grunden til at han ville være sammen med hende? Hun så lidt trist ned i gulvet, hun ville ikke rigtig indse det, fordi hun altid prøvede at se det bedste i folk, men Nobu-chan havde sagt noget i stil med at han udnyttede hende. ”Jeg er som jeg er” sagde Haruhi stille og ignorerede Tsukiyomi-senpais smil. Hun skubbede sig fra væggen og smilte ”Lad os gå ud og få noget the” sagde hun og begyndte at gå. *Du kan ikke stole på Tsukiyomi-senpai* genlød Nobu-chans ord.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons mar 07, 2012 5:42 pm

Ikuto så roligt på Harus ryg da hun begyndte at gå. Han havde ikke kunne li det udtryk som Haru havde vist. Han skubbede sig væk fra væggen og gik ud i køknet sammen med hende. Han så sig lidt omkring. Han havde aldrig været ude i et køknet, og han havde svært ved at forstille sig, at det var her de spiste deres mad. Ikuto så lidt på Haru. Måske skulle han stoppe med at drille hende så meget, især hvis hun skulle komme med sådan et trist ansigt.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons mar 07, 2012 5:59 pm

Haruhi kom ud i køknet og hjalp Baa-chan med at sætte det sidste på bordet. ”Værsgo at sætte dig” sagde Baa-chan til Tsukiyomi-senpai. Haruhi satte sig længest væk fra Tsukiyomi-senpai, selvom det betød at hun kom til at sidde siden af sin fætter. ”Haruhi?” spurgte Baa-chan lidt undrende, Haruhi så lidt undrende op på Baa-chan, men smilte så kærligt til hende, Baa-chan havde, kunne fornemme at Haruhi var i et lidt dårligt humør. Tsukiyomi-senpai fik skænket the og fik serveret nogle småkager. Haruhi spiste stille småkager mens hun drak sin the, men viste ikke Tsukiyomi-senpai den store interesse. Det gjorde resten af familien til gengæld. Kusinerne, fætteren og tanten stilte ham en masse spørgsmål, mest for at finde ud af hvad han var for Haruhi og hvilken familie han kom fra. Baa-chan stilte derimod mere spørgsmål om Tsukiyomi-senpai som person. ”Det er vist blevet sent” sagde Baa-chan ”Måske skulle du tage hjem så dine forældre ikke bliver bekymret” sagde Baa-chan og rejste sig. ”Hvorfor følger du ham ikke du?” sagde Baa-chan til Haruhi. Haruhi rejste sig stille og gik ud til døren, hun hoppede i et par sko og gik ud med ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons mar 07, 2012 6:13 pm

Ikuto satte sig stille ned og så kort mod Haru. Hvad hun tænkte om ham, var han ligeglad med. Ikuto drak stille af sin the. Han havde en flot holdning mens han sad og drak. Han ignorerede alle spørgsmålene fra Harus fætter og kusiner, de næste spørgsmål han svarede på, var dem fra Harus bedstemor, hun var den eneste der ikke havde irriterede ham, men han svarede meget afvigende for ikke få hende for tæt ind på livet. Ikuto spiste ikke nogen af småkagerne, han var ikke meget for søde sager. Ikuto varmede en smule mere op, uden at han vidste det, indtil hans forældre kom ind i samtalen. Hans øjne blev kolde igen og svarede ikke på at hans forældre nok var bekymret, han rejste sig bare stille. ”Mange tak for the.” sagde han roligt til Harus bedstemor og gik efter Haru og tog stille sine sko på og gik roligt ud og lukkede stille døren efter sig. Han så lidt på hende. Han kunne ikke lide den holdning hun havde over for ham. Han gik hen og tog ved hendes arm, og vendte hende rundt. Han havde tænkt sig at tage ved hendes hage igen, men slå hende i stedet let i panden. ”Det er fint her til, jeg kan gå resten af vejen hjem selv. Pas på dig selv.” sagde han og gik roligt forbi hende. Han havde ikke lyst til at drille hende lige nu.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons mar 07, 2012 6:44 pm

Haruhi gik stille hen af vejen da hun mærkede at Tsukiyomi-senpai greb hende arm og vendte hende rundt. Haruhi så lidt overrasket på ham og var allerede ved at trække sig væk da han bare slog hende ved panden som han plejede, hun gnubbede sig let ved panden og så efter ham. ”Vi ses i morgen Tsukiyomi-senpai” råbte hun efter ham med et smil, mens hun vinkede. Haruhi stod stille og så efter ham, med en hånd mod sin pande og lidt røde kinder. Hun gik indenfor igen, og så begyndte forhøret af Haruhi. Næsten morgen ville Tsukiyomi-senpai få sig en overraskelse.
”Goooodmorgen Ikuto-sama!” lød Haruhis glade stemme og der blev rullet fra inde på Ikuto-samas værelse. Hvis han åbnede øjnene ville han havde frit udsyn til nederdelen på Haruhis uniform. Hun stod op i vindueskarmen, fordi hun ikke havde, kunne finde ud af at rulle gardinerne fra. Hun fik åbnet et af vinduerne og vendte sig, satte sig på huk og så ned på Ikuto-sama. ”Godmorgen” sagde hun med et stort sødt smil ”så står vi op” sagde hun mens hun kravlede ned fra vindueskarmen. ”Jeg har lagt dit tøj frem, din morgenmad er klar og din taske er forberedt” sagde hun meget glad og lænte sig ind over Ikuto-sama. ”Hvis der er andet jeg kan lave må du endelig sige til unge herre” sagde hun med et smil. Det var egentlig en halv time før Ikuto-sama plejede at blive at blive vækket. ”Jeg har været her i flere timer for at lave det hele rigtigt, men jeg var virkelig træt, så kokken lavede noget kaffe til mig, jeg har aldrig prøvet kaffe før” sagde Haruhi utroligt hurtigt efter hinanden. ”Så stå op” sagde hun med et smil og hev dynen af ham. ”Skal jeg gøre et bad klar til dig?” spurgte hun og gik ud på badeværelset, hun tændte vandet i karret.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons mar 07, 2012 7:06 pm

Ikuto gik roligt hjem, han havde bidt mærke i, at hun igen kaldte ham Tsukiyomi-senpai. Han vidste ikke hvorfor han havde mistet lysten til at drille Haru. *Det kan vel være lige meget* tænkte han en smule vredt for sig selv. Porten var lukket da han kom hjem. Han kendte selv koden, så han låste sig selv ind. Huset var helt stille da han gik ind. Uta var nok gået i seng, hun vidste godt, at Ikuto gerne holdte sig væk fra huset når hans familie var hjemme, men det skete sjældent at han ikke spillede for hende, før han gik i seng. Han gik stille op af trappen, og åbnede stille døren til hendes værelse. Lyset stod tændt, men Ikuto kunne se at hun allerede var faldet i søvn, men sad siddende, men en bog i mellem sine hænder. Han gik stille hen til hende, og skubbede lidt til hende og tog bogen fra hende. ”Ikuto?” sagde hun stille og så op på ham. ”Jeg spiller for dig i morgen.” sagde han stille. Hun smilte bare og lage en hånd på hans kind. Ikuto kyssede roligt hendes kind. ”Godnat Uta.” sagde han ”Godnat min dreng.” sagde hun og så efter ham da han gik ud igen. Ikuto gik ind til sig selv og lukkede stille døren. Han trak stille af sit tøj og lod det falde på gulvet, gjorde han altid uden at tænke over det. Han sov altid kun i underbukser, undtagen om vinteren. Han gik ud på badeværelset, og så på Harus uniform som stadig hang der. Han så væk fra den igen og gik tilbage på værelset og lage sig til at sove.
Ikuto klemte øjne sammen, da nogen sagde hans navn og der pludselig blev meget lyst. Han åbnede stille sine øjne og det første han så, var undersiden af en uniform. Han lage hovedet lidt på skrå og så en smule forvirret på hende. Hvad lavede hun her om morgen? Han blev ved med at se på hende, mens hun blev ved med at tale. Han havde ellers troet at hun var vred på ham i går, og at han derfor først ville se hende når han hentede hende, han havde aldrig troet hun ville komme af sig selv. Han lå stille og så op hende, selv da hun lænte sig ind over ham. Han gjorde heller ikke modstand da hun hev dynen af ham, og han satte sig stille op og så på sit ur. Han rejste sig og fulgte efter hende ud på badeværelset. ”Hvad laver du her så tidligt?” spurgte han og kørte en hånd i gennem sit hår.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons mar 07, 2012 7:18 pm

”Jeg er her for at lære hvordan jeg skal gøre tingene ordentlig, og fordi jeg ikke kan komme efter arbejde” sagde hun hurtigt mens hun sad på hug ved badekarskanten og kiggede på hvordan det blev fyldt op. Hun rejste sig og vendte sig på samme tid, hun lod blikket køre ned af ham og det var først nu det gik op for hende hvad han havde på. Haruhi skreg og holdt sig med det samme for øjnene, hun ville bakke væk men der stod badekarret, så hun endte i det. Hun sad stille i det med hænderne for ansigtet, der var knald rødt. ”Un-undskyld” stammede hun, hun kravlede op af badekarret og bukkede for ham. ”Nyd dit bad” sagde hun og skyndte sig ud, mens hun stadig holdt sige for ansigtet. Hun endte med at gå ind i dørkarmen, inden hun endelig kom ud af badeværelset. Hun lukkede døren bag sig og tog sig lidt til brystet, hun havde vist aldrig set en mand med så lidt tøj på før. Heldigvis var der ikke kommet særlig meget vand i karret, så hun var ikke blevet særlig våd. Hun tørrer sig lidt med en klud hun havde, og samlede Ikuto-samas tøj op fra gulvet, hun tjekkede lommerne før hun smed det til vask. Hun fandt sin vagtplan og studerede den lidt, men besluttede sig så for at ligge den på hans skrivebord. Hun reddede hans seng, og gik derefter ned i køknet. Hun havde fundet hans tøj frem, som hun havde fået besked på hun skulle gøre. Så der var vist ikke meget mere hun kunne gøre.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons mar 07, 2012 7:33 pm

Ikuto så lidt på hende, da hun sad og så på badet blive fuldt op. Var hun ikke van til et karbad? Ikuto så lidt på hende, han tænkte ikke selv over hvad han havde på. Han kunne ikke lade hver med at smile da hun skreg op. Det var den slags reaktion han kunne li, selvom han ikke havde planlagt det. Han gik et skridt frem da hun bakkede og faldt bagover, men han var ikke hurtig nok til at gøre noget. Han så på hende mens hun fumlede sig op af badet, og da hun gik forbi ham og ramte ind i dørkarmen. Han holdte sig for munden og holdte et grin tilbage. Han havde ikke grint længe, eller været tæt på. Det havde ikke været hans mening at vise sig frem på denne måde, men han var glad for nu, at han havde gjort. Han smed sine underbukser og gik stille ned i badet. Han tog ellers aldrig karbad om morgen, men det gjorde ham nu ikke noget. Han sad lidt, før han hørte døren går på hans værelse, så han rejste sig stille og tørrede sig, og gik ud fra badeværelset. Hun havde allerede redt hans seng og taget hans tøj. Han gik hen og tog undertøj på, og så på hans tøj som hun havde lagt frem. Han trak det stille på og gik ned af trappen. Ingen andre var oppe endnu. Hans forældre havde sikkert været længe oppe for at lave noget på deres arbejde, og hans bror. Ja hvad vidste han, han var også ligeglad. Ikuto åbnede stille døren til køknet og så på Haru. ”Stil min mad frem.” sagde han og lukkede døren og gik ind i spisesalen og satte sig på sin plads. Når hun kom ind med sin mad, tog han stille ved hendes arm. ”Du kan benytte mit badværelse mens jeg spiser, og så trække i din skoleuniform, så følger jeg dig i skole.” sagde han roligt og slap hende så og begyndte at spise.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons mar 07, 2012 7:59 pm

Haruhi stod og snakkede med en af kokkene da Ikuto-sama åbnede døren indtil køknet, de to havde set et lys i hinanden og kom godt ud af det. ”Hai” sagde hun og bukkede for Ikuto-sama da han gik, og hun kom snart efter ud med hans mad, hun tog en ting af gangen, ellers ville hun falde med det. Det var det han plejede at få, stort set lavet af kokken, og et ristet stykke brød med en marmelade smiley på, lavet af Haruhi. Hun så på ham da han tog hende i armen, hun smilte, bukkede og kom med sit hai, inden hun gik op for at skifte. Da hun kom til badeværelset tømte hun badekarret og tørre vand op fra gulvet, men der var en ting på badeværelset hun ikke vidste hvad hun skulle gøre med. Hun gik ind på værelset og fandt en blyant ved skrivebordet de havde sat ved i går, gik tilbage på badeværelset og samlede Iukto-samas underbukser op vha. blyanten. Hun gik hen, hvor hun havde fået af vide hun skulle smide alt andet vasketøj og lagde dem deri. Lettet gik hun tilbage på værelset og ordene de sidste ting, hvorefter hun trak i sin egen skoleuniform. Hun gik nedenunder for at stå klar med Ikuto-samas skoletaske.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons mar 07, 2012 8:34 pm

Ikuto så roligt på hende, mens hun gik flere gange for at komme med hans mad. Han så efter hende da hun forlod rummet. Han så lidt mere på maden hun var kommet med. Det så ikke ud til at Haru rigtig have lavet noget af det. Han sukkede og spiste stille af brødet. Han havde sagt at han kun ville spise det hun lavede, men det måtte gå an for nu. Ikuto rejste sig stille da han var færdig med at spise og gik ud og så at Haru allerede stod klar. Han gik hen og tog sin taske fra hende og nikkede til hende og gik ud af døren. Han så sig lidt omkring, men selvfølgelig vidste Haru ikke noget til det. Der blev altid tilkaldt en bil som kunne køre ham i skole. Men det var tidligt nok endnu, så han kunne godt nå at følge Haru i skole uden at hun ville komme for sent. Han så på Haru igen, og tog hendes taske fra hende, og svang begge tasker over skulderen. Han begyndte stille at gå.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons mar 07, 2012 8:40 pm

Haruhi gik stille efter Ikuto-sama da han havde taget sin taske, men forstod ikke hvad han så efter, der var ingen der havde fortalt hende om bilen, så det faldt hende ikke ind. ”Ah Ikuto-sama, behøver du at tage min taske?” spurgte Haruhi lidt flovt og skyndte sig efter ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons mar 07, 2012 8:46 pm

Ikuto så tilbage på Haru, da hun spurgte om han virkelig skulle tage hendes taske. ”Jeg gør det, fordi jeg har lyst. Enkelt.” sagde han og så frem igen. ”Hvorfor? Er det et problem for dig?” spurgte han og smilte lidt drillende/hånligt til hende. Han følte ikke længere for, at drille hende nær så meget som han havde gjort før, men han kunne ikke stoppe helt.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons mar 07, 2012 8:50 pm

Hun blev lidt rød i kinderne over at han tog hendes taske fordi han havde lyst. Haruhi tænkte lidt, hvoefter hun rystede på hovedet med et smil, hun havde ikke et problem med det. ”Det er bare.. du er jo den unge herre… virker det ikke forkert at du tager en tjenestepiges taske?” spurgte hun stille. Hun tænkte på hvad Ikuto-samas familie mon ville mene, mon de ville misforstå?

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons mar 07, 2012 8:54 pm

Ikuto så lidt op mod himlen, og kom i tanke om noget. Han var gået uden at sige farvel til Uta. Han stoppede og så tilbage. Hvad skete der med ham? Nå det var jo også stadig tidligt. Han så på Haru igen, og tænkte mere over hvad hun havde sagt. ”Jeg gør hvad der passer mig, hvad andre tænker er jeg ligeglad med. Jeg er mig.” sagde han og trak på skulderne og begyndte at gå videre.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons mar 07, 2012 8:59 pm

Haruhi så meget undrende på ham da han stoppede, hun så tilbage mod huset ligesom han gjorde. Hun smilte en lille smule over hans svar, hun havde efterhånden regnet ud at det var denne slags personlighed han havde. ”Det ved jeg” sagde hun stille og fulgte efter ham igen. De var gået en anden vej til skolen og havde derfor ikke mødt Haruhis venner, hun bukkede for ham og tog sin taske ”Tak Ikuto-sama” sagde hun med et smil ”vi ses i morgen?” sagde hun lidt spørgende.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons mar 07, 2012 9:03 pm

Ikuto gik resten af vejen uden at sige mere. Han rakte hende stille hendes taske da de kom til hendes skole. ”Nej.” sagde han først til at de ville se hinanden i morgen. ”Vi ses i aften.” sagde han og slog hende let for panden med sin kno. ”Pas på dig selv.” sagde han og vendte ryggen til hende og begyndte at gå mod sin egen skole.
Admin
Admin

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 6 af 31 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 31  Next

Tilbage til toppen