Junior High - et nyt år

Side 5 af 31 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 31  Next

Go down

Re: Junior High - et nyt år

Indlæg  Pernille on Man mar 05, 2012 10:54 pm

”Undskyld” sagde Haruhi stille med røde kinder, da Tsukiyomi-senpai sagde at hun ikke kunne finde ud af noget. Han så lidt overrasket på ham da han greb hendes håndled og hev hende med, hun blev endnu mere rød i kinderne ”men Tsukiyomi-senpai hvad med gulvet” prøvede hun, men han hørte vist ikke efter. Haruhi havde travlt med at se sig omkring i det store hus mens de gik. Hun ventede sig lidt overrasket tilbage mod Tsukiyomi-senpai da han sagde at hun skulle vaske sig, hun så på den lukkede dør et stykke tid. Før hun lige så forsigtigt begyndte at trække sin våde uniform af, hun lagde den stille sammen ved vasken og stod stille i sit undertøj. Hun så lidt nervøst på døren, men vendte sig så om og så sig lidt om på badeværelset. Badeværelset var nærmest større end Haruhis værelse og var så fint at der gjorde hende nervøst. Hun studerede stille karet i midten, strøg sine hænder over kanten, hun havde aldrig prøvet at tage et karbad. Hun smed hurtigt sit undertøj og endte med at tage et hurtigt brusebad, da hun ikke kunne få sig selv til at tage et karbad, hun ville lige have vasket sine sår på knæerne og håndfladen. Hun steg ud og stod nøgen foran de mange håndklæder, indtil hun valgte et hvidt et. Hun smilte lidt over hvor bløde de var og hun stod stille med det og tog det op til læberne, det lugtede også godt. Hun blev revet ud af sin egen lille verden da der blev banket på, hun blev så forskrækket og fik så travlt med at få pakket håndklædet om sig at hun gled i noget vand og endte med et bump på numsen. Hun sad pakket ind på gulvet da tjenestepigen kom ind, hun så lidt undrende på hende, men kunne ikke andet end sukke opgivende over Haruhis lidt flove smil. Haruhi fik rejst sig og gik hen til uniformen stuepigen var kommet med, hun havde egentlig ikke fået spurgt hvad hun skulle her, men mon det var det her? Hun skyndte sig at tørre sig, trække i sit undertøj, trække i uniformen og prøve at sætte sit hår en smule. Hun gjorde brusekabinen ren, tørre gulvet og hænger håndklædet op. Hun åbnede stille døren ud til Tsukiyomi-senpai.

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Admin on Man mar 05, 2012 11:00 pm

Ikuto havde lagt sig på sengen igen og ventet. Han havde tænkt sig at prøve Haru i noget tid, som noget sjov i sin hverdag. Han vidste ikke helt hvordan endnu, eller hvorfor han havde bestemt sig for at det skulle være på den her måde. Han så mod døren da Haru kom ud. ”Det var du længe om.” sagde han kort og satte sig op. ”Fra i dag af, er du min private tjenestepige. Lige meget hvad andre siger til dig, skal du kun gøre hvad jeg siger, når jeg siger det.” sagde han roligt og rejste sig op og gik hen til hende. ”Og til at starte med, kan du kalde mig Ikuto.” sagde han og stilte sig bag hende og så mod hendes nakke.
Admin
Admin

Antal indlæg : 2538

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Indlæg  Pernille on Man mar 05, 2012 11:08 pm

Det gav et sæt i Haruhi og hun bukkede undskyldende ”Undskyld” sagde hun hurtigt og flovt, hun havde eller skyndt sig, men at gøre brusekabinen ren igen tog jo lidt tid. ”Din tjenestepige?” sagde Haruhi lidt undrende, hun tog lidt flovt et skridt tilbage da han kom hen til hende. ”Ik..” begyndte hun, men blev med det samme helt rød i hovedet, hun knyttede næverne og tvang sig selv ”Ikuto-senpai” sagde hun så lidt anstrengt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs mar 06, 2012 6:36 pm

”Ja, du skylder mig jo, efter at de fyre overfaldt dig.” sagde han roligt. Han smilte lidt for sig selv da hun sagde hans navn, selvom der stadig var Senpai bagpå. ”Det går an for nu.” sagde han og gik hen til døren. ”Og nu kan du gå ned i køknet og gøre min mad klar. Min familie spiser om en time, så du burde have tid nok.” sagde han og åbnede døren. ”Jeg vil fra nu af kun spise den mad til tilbereder og server for mig.” sagde han roligt mens han gik ud. Han forventede at hun ville følge efter ham. ”Eftersom jeg nok ikke kan tage din tid fra skolen, må jeg undvære dig der og jeg bliver forsat ved med at bringe dig til og fra skole.” sagde han roligt mens han gik ned af gangen for at komme til trappen. ”Jeg forventer også at du søger for alt mit vasketøj, og reparation af det også. Derudover er du også den eneste som for tilladelse til mit værelse fra nu af, så du står også for rengøringen.” forsatte han roligt og gik ned af trapperne og hen til en dør, som førte ud til køknet. ”Om en time, skal maden være klar.” sagde han og så roligt på hende og gik derefter forbi hende og op af trappen igen. Han havde endnu ikke bestemt sig for, om han skulle få hende til at bo i huset også, det ville han bestemme sig for senere.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs mar 06, 2012 6:51 pm

Haruhi så stille på Ikuto-senpai, hun havde ikke glemt at hun skyldte ham penge, men at hun skulle arbejde dem af hos ham havde hun ikke lige tænkt på. ”Mad?” sagde Haruhi lidt undrende ”Jamen..” forsøgte hun, men han talte videre, og hun kunne ikke få sig selv til at afbryde ham, hun ville have fortalt ham, selvom det gjorde hende flov, at hun ikke kunne lave mad. Haruhi stod lidt stille på værelset lige efter Ikuto-senpai var gået ud, men hun skyndte sig efter ham. Det var som om det hele lige skulle sive ind. Hun fulgte lydigt efter ham og lyttede godt efter når han sagde noget, hun ville gerne fortælle ham at hun ikke kunne mange af de ting, men hun ville ikke afbryde ham. Haruhi stod som sten og hendes blik fulgte ham indtil han var oppe af trapperne igen, hun blinkede lidt, der var en million tanker i hovedet på hende lige nu. Hun tænkte på sin skole, og hvad med hendes arbejde på karaoke baren? Hun hjalp jo med penge derhjemme, men ville ikke få løn for det her fordi hun arbejde sin gæld af. Hun åbnede døren indtil køknet og følte hvordan opmærksomheden blev rettet mod hende, ikke kun af dem der var i køknet og lavede mad, men flere tjenestepiger var der også, og de var nysgerrige efter hvad Haruhi var for en. I løbet af den næste time varmede de fleste tjenestefolkene lidt op for Haruhi, andre kunne ikke lide hende, og kokkene prøvede at hjælpe hende med at lave Ikuto-senpais livret. Men hver gang Haruhi blev efterladt alene med maden brændte hun det på. Da familien skulle spise fik Ikuto-senpai serveret det Haruhi havde lavet, det var halvbrændt og havde fået alt for meget salt. Haruhi var stadig ude i køknet, hun var ved at gøre køknet rent, hun havde efterhånden formået at bruge halvdelen af køknet og dets redskaber, selvom der ikke var brug for det. Hun havde ryddet meget til, så hun følte hun måtte rydde det op.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs mar 06, 2012 7:13 pm

Ikuto lukkede stille døren til sit værelse og fandt sin violin frem. Han havde mest lyst til at tage alt Harus tid fra hende, men det ville måske være en smule for ekstremt, at tage hende væk fra sit hjem, selvom han ikke synes at hendes familie fortjente hende, sådan som de behandlede hende. Ikuto spillede på sin violin, til det var tid til at spise. Han pakkede den stille væk, og gik stille nedenunder og ind i spisesalen. Hans forældre og bror var der også. Det var længe siden de alle sammen havde spist sammen. Alle blikke faldt på Ikutos tallerken, da den blev stilt foran ham. ”Hvad i al verden skal de forstille?” spurgte hans far vredt den nærmeste tjenestepige, men hun kunne ikke andet end at se forvirret ud. Ikuto kunne ane at det var hans livret, som der var blevet prøvet at blive lavet, hvilket ikke var den nemmeste ret at lave. Ikuto stak roligt i gaffel i det og begyndte at spise. Det smagte ikke særlig godt, ikke i forhold til hvad han normalt fik serveret, men han spiste op uden at sige en lyd. Han rejste sig stille fra bordet da alle var færdige med at spise og gik hen til den samme dør hvor han havde sendt Haru ind og åbnede den stille og så efter hende. ”Kom.” sagde han kort til hende og lukkede døren og begyndte at gå op af trapperne igen mod sit værelse.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs mar 06, 2012 7:20 pm

Haruhi var næsten færdig med at vakse op og gøre rent da Ikuto-senpai kaldte på hende, en af kokkene sagde at det var okay, han skulle nok tage resten. Haruhi sendte ham et venligt smil og bukkede for kokken, hun skyndte sig efter Ikuto-senpai, men så hele tiden ned i gulvet med samlede hænder, hun var sikker på at hun skulle have skæld ud.
Da de kom ind på Ikuto-senpais værelse bukkede Haruhi hurtigt og meget dybt for Ikuto-senpai ”Det må du undskyld, jeg skulle have fortalt dig at jeg ikke er særlig god til at lave mad, jeg kan næsten kun lave toast, og nogen gange ris hvis der er en riskoger” sagde hun meget hurtigt, lige efter hinanden med røde kinder og foldede hænder. Hun blev stående sådan og ventede på at få skældud.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs mar 06, 2012 7:57 pm

Ikuto stod midt i rummet og så på hende da hun bukkede dybt for ham. Han sukkede højlydt og gik hen mod hende og lage en hånd på hendes hoved. ”Tag det roligt. Jeg forventede ikke noget stort. Bare lav det du har det bedst med, det vil være bedre end det i dag.” sagde han roligt og så roligt ned på hende. Han flyttede sin hånd igen og vendte ryggen til hende og gik hen til sit skrivebord. ”En ting mere, du skal sikker dig, at jeg laver min lektier.” sagde han og lage benene over kors og så roligt på hende. ”Jeg vil også lade dig gå hjem hver dag, hvis det er det du ønsker, ellers vil jeg gøre et værelse klar til dig her i huset i nærheden af mig.” sagde han roligt og så på hende. ”Find så dine bøger, så vi kan få lavet lektier.” sagde han roligt og åbnede en bog og så roligt ned i den. Der var plads nok ved hans skrivebord, til at de begge kunne sidde der, og der stod en ekstra stol ved væggen.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs mar 06, 2012 8:11 pm

Haruhi blev rødere i kinderne af at han rørte ved hendes hoved. Hun rettede sig op men blikket var lidt trist rettet mod gulvet, han havde ikke forventet meget af hende. Hun så op på ham ”Lektier?” gentog hun, men gik han ikke i High School. Haruhi stod der lidt og så på Ikuto-senpai som han begyndte at læse, hun gik stille ind efter sin taske og kom stille tilbage. Hun satte sig ved den ekstra stol og fandt en bog frem, Haruhi var ikke god i skolen, men hun forsøgte altid så godt hun kunne at lave sine lektier. Hun sad stille med røde kinder og lavede dem, men hun nogen få gange lod blikket falde på Ikuto-senpai. Hun havde aldrig prøvet at lave lektier med en dreng før. Det tog Haruhi lang tid at lave lektier og da hun var færdig var hendes øjne ved at falde i og hendes mave rumlede. Hun strakte sig stille og gned sig i sit ene øje. ”Har du lavet lektier Ikuto-senpai?” spurgte hun og så på ham med et lille smil, hun var glad for hun var blevet færdig med sine lektier.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs mar 06, 2012 8:19 pm

Ikuto mente ikke, at han ikke havde troet at hun ikke kunne lave mad, bare at hun ikke vil kunne finde ud af at lave den mad han plejede at få. Ikuto sad bare stille og læste, han så nogen få gange hen mod hende. Han var god i skolen, bare for doven til at lave sine lektier. Han rettede sig stille op, da hun spurgte om han havde lavet lektier. ”Jeg sagde ikke noget om du skulle spørger, kun sikre dig at jeg gjorde det. Men jeg havde ikke nogen for.” sagde han roligt. Han havde en ide om at hun endnu ikke have spist. ”Gå ned og lav mig en snack.” sagde han og så ned i sin bog. ”Hvad som helst er fint, bare tag hvad du vil have der nede.” sagde han mens han så ned i bogen.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs mar 06, 2012 8:32 pm

Haruhi så lidt undrende på Ikuto-senpai, det havde han vel egentlig ikke sagt. Hun rejste sig stille og lukkede sine bøger, hun bukkede for ham gik stille ud af rummet. Hun lukkede stille døren bag sig og gik ned af trapperne, hun gik stille ned i køknet, der var ikke nogen lige nu. Hun gik hen og åbnede køleskabet, men det var fuldt af ting hun ikke rigtig kendte til, hun kendte i hvert fald ikke mærkerne. Selvom Haruhi ofte så positivt på ting kunne hun ikke lade vær med at føle at hun ikke helt hørt til i den her slags omgivelser, hun var i hvert fald ikke van til dem. Hun tog det der lignede en flaske mælk og lukkede køleskabet, hun fandt en brødkasse og endte med at spise en skive toast og drikke et glas mælk. Hun satte det hele på plads og ryddede op. Hun gik roligt op til Ikuto-senpai, hun bankede stille på og gik først ind da hun havde fået lov. Hun bukkede for Ikuto-senpai ”Tak for mad” sagde han stille ”Kan jeg tage hjem nu?” spurgte hun mens hun stadig stod bøjet forover. Hun var blevet bekymret for Baa-chan, nu havde hun jo ikke været hjemme og hjælpe hende, og havde været væk det meste af aftnen.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs mar 06, 2012 8:46 pm

Ikuto så op igen da hun kom ind af døren igen. ”Ja, jeg har ikke flere pligter til dig i dag.” sagde han. Han lukkede sin bog og rejste sig op. ”Går ind og skift og lad uniform blive her. Der ligger et tørt sæt tøj klar til dig, det ligger på badeværelset til dig.” sagde han og gik hen til sit eget skab og så efter en jakke til sig selv. På badeværelset ville der ligge et sæt tøj. Uta havde fået øje på Haru, og havde fået noget af sit gamle tøj frem, som hun troede Haru ville kunne passe. En hvid nederdel, en lilla top, og en hvid trøje til at tage ud over. Hendes uniform var blevet pakket ned. Ikuto havde fået tøjet af Uta, som havde bedt ham om at give Haru det. ”Hver lidt sød ved den lille pige.” havde Uta sagt smilende, så Ikuto havde selv pakket Haurs uniform ned, så den lå ikke pænt.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs mar 06, 2012 8:53 pm

Haruhi nikkede bare til det Ikuto havde sagt og gik ud på badeværelset. Hun skiftede hurtigt sit tøj, sidst havde han følt at han havde ventet længe. Haruhi studerede sig selv i spejlet mens hun strøg noget hår om bag sit ene øre, hun kunne godt lide tøjet. Haruhi studerede lidt undrende hende uniform, den ville blive krøllet af at være pakket ned sådan, hvilket ville sige at hun skulle hjem og vaske samt stryge den. Haruhi åbnede stille ud til Ikuto-senpais værelse og gik hen til sin taske, hun kom uniformen i den og bøgerne fra før. Hun tog sin taske over skulderen og bukkede for Ikuto-senppai ”Tak for i dag” sagde hun med et stort smil. Hun vendte om på hælen for at gå ned til sine sko og komme hjem.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs mar 06, 2012 9:11 pm

Ikuto så kort på hende. Tøjet passede hende, selv han kunne indrømme det. Han gik hen og lage en hånd på hendes hoved. ”Jeg følger dig hjem.” sagde han roligt og åbnede døren og gik ud og stille ned af trappen. ”Ikuto.” lød en stemme da de var på vej ned af trappen. Ikuto stoppede op og så tilbage op af trappen. Hans bror, Ohjiro. ”Jeg har endnu ikke sagt hej til dig endnu.” sagde Ohjiro og smilte til Ikuto. Ikuto så koldt tilbage på ham. Ohjiro var en venlig person, men som Ikuto var han van til at få hvad han ville have og han kunne være endnu koldere end Ikuto. Ohjiro var næsten et hoved højere end Ikuto, en smule bredere over skulderen, ellers lignede de stort set hinanden. ”Jeg har ikke tid lige nu Onii-chan.” sagde Ikuto og vente ryggen til ham. ”Kom Haru.” sagde Ikuto en smule koldt. Ohjiro var 11 år ældre end Ikuto, så de havde aldrig haft noget til fælles, og de havde næsten aldrig talt sammen, og hvis det ikke havde været for deres forældre, ville Ikuto måske ikke have så kolde følelser for ham. Ikuto tog roligt sine sko på og gik roligt ud af døren.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs mar 06, 2012 9:31 pm

Haruhi blev rød i kinderne da han endnu engang lagde en hånd på hendes hoved, ”D-det behøver du altså ikke” prøvede hun, men han var allerede på vej ud. Haruhi fulgte stille efter, og så undrende på manden der overhalede hende og gik mod Ikuto-senpai. Haruhi stoppede et par trin før mændene og studerede dem stille *Ikuto-senpais storebror?* tænkte hun og studerede dem nærmere. Haruhi kunne ikke forstå den kolde tone. Haruhi stod stille på trinet og studerede manden, han var virkelig høj for Haruhi. Han så lidt undrende tilbage på Haruhi ”Goddag?” sagde han venligt, men samtidigt lidt spørgende. Haruhi blev hevet ud af sin egen verden ”Goddag” sagde Haruhi lidt nervøst, hun skyndte sig ned til manden ”Haruhi Tsubaki. Rart at møde dig” sagde Haruhi og bukkede dybt. Broren hilste også venligt på Haruhi, hvorefter hun skynder sig hen til Ikuto-senpai. Hun tog sine sko på og gik efter Ikuto-senpai.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs mar 06, 2012 9:37 pm

Ikuto så en kort gang på sin bror, før han gik ud af døren og ned af vejen. ”Hold dig fra ham.” sagde Ikuto koldt da de var kommet lidt væk fra huset. ”Når han og mine forældre altså er i huset.” forsatte han roligt. Ikuto sagde ikke så meget andet på turen til Harus hjem.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs mar 06, 2012 10:00 pm

Haruhi så lidt trist på Ikuto-senpai, hun havde lyst til at spørger hvorfor, men hans kolde tone fik hende til at lade vær. Haruhi så trist ned i jorden, hun troede måske at han var sur på hende. Haruhi stoppede foran hendes hus og bukkede for Ikuto-senpai ”Tak for i dag Ikuto-sama” sagde hun stille, men uden at se på ham. Døren til Haruhis hus fløj op og hun vendte sig forskrækket mod den ”Dig igen” sagde fætteren da han så Ikuto ”hvor har du været! Er du klar over hvor sent det er? Og hvor meget vi har, måtte lave fordi du efterlod dine pligter” raste han. Haurhi så ned i jorden, og endte faktisk med at bakke tilbage så hun stod med ryggen op af Ikuto-sama, hun tænkte ikke over det, men det viste vel egentlig at hun stolte på ham lidt. ”Så er det godt” lød en stemme fra bag fætteren og han fik et lille klap i baghovedet, Haruhis bedstemor kom til syne i døren ”Haruhi, du er sent på den” sagde hun og klemte øjnene sammen, i den tro at hun nemmere kunne se. ”Og hvem er det?” spurgte hun lidt nysgerrigt og fortsatte ud i strømpe fødder for at komme tættere på. Haruhi havde set op lige så snart hun havde hørt hendes Baa-chans stemme ”Det er Ikuto-sama” sagde Haruhi og trådte til siden så Baa-chan kunne se ham. Baa-chan kom tættere på og tiltede hovedet lidt skeptisk på skrå, det var tydligt at Ikuto var ved at blive vurderet. ”Har du fulgt mit barnebarn hjem?” spurgte hun ham med sin blide stemme.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs mar 06, 2012 10:09 pm

Ikuto ville til at slå hende i panden, som han var ved at få for vane, da døren til huset fløj op. Ikuto så koldt på manden som kom ud af døren. Han huskede ham udmærket, og han brød sig ikke ret meget om de mennesker han havde mødt i Harus familie. Ikuto skulle til at åbne munden, da en ældre dame satte manden på plads. Ikuto kunne mærke, at han af en eller anden grund, godt kunne lide denne ældre dame. ”Ja, og jeg er meget ked af at det blev så sent. Jeg lover at kontakte jer næste gang hvis jeg opholder hende så længe.” sagde han og bukkede let for den ældre dame.

Sidst rettet af Admin Tirs mar 06, 2012 10:23 pm, rettet 1 gang
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs mar 06, 2012 10:20 pm

Haruhi så overrasket på Ikuto-sama da han var virkelig høflig overfor Baa-chan, men så smilte hun glad mens hun så på ham med lidt røde kinder. Baa-chans blik gled fra den unge mand og over på Haruhi ”Hmmm, kom indenfor og få noget the” sagde hun og begyndte at gå tilbage mod huset. Haruhi smilte glad, det var ikke hvem som helst, ud over musikelever, som Baa-chan lukkede ind i huset. Haruhi gik en del af vejen, før hun vendte sig om og så tilbage mod Ikuto-sama ”kommer du med?” spurgte hun glad. Både Haruhi og Baa-chan valgte at overhøre de mange protester der kom fra de andre beboere i huset.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs mar 06, 2012 10:34 pm

Ikutos øjne blev kolde og ligegyldige igen. Han vidste ikke helt om han havde lyst. Han havde aldrig haft lyst for at tage hjem til nogen af sine klassekammerater, han havde det bedst med sig selv. Ikuto stod stille og så mod Harus ryg. Han kunne mærke han følte sig… mere rolig måske, han vidste ikke hvad han skulle kalde det. Han rankede sig, og gik roligt efter Haru og ind i huset. Han skubbede stille sine sko af og så sig stille om. Han ignorerede de andre familie medlemmer, de irriterede ham. Huset her, var meget lille, og han kunne ikke forstå at så mange mennesker, kunne bo på så lidt plads.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs mar 06, 2012 10:46 pm

Haruhi trådte skoene af da hun kom indenfor, og hun fulgte efter Baachan ud i køknet for at lave noget the. Men Baa-chan skubbede hende snart tilbage ud til fordøren hvor Ikuto-sama stod ”hvorfor viser du ham ikke dit værelse?” spurgte Baa-chan med et lille smil, Haruhi havde aldrig haft en ven drenge ven med hjem før, kun elever fra Baa-chans musikundervisning. Haruhi blev med det samme rød i kinderne og så på Ikuto-sama ”Vil- vil du se mit værelse Ikuto-sama?” spurgte Haruhi lidt flovt mens hun førte noget af sit lange hår bag øret.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs mar 06, 2012 10:54 pm

Ikuto så sig lidt nysgerrig omkring, han kunne ikke lade hver. Han så på Haru og hendes bedstemor, måtte det være, da de kom ud til ham igen. Han smilte lidt, da Haru rødmede. Han begyndte at bide mærke i, at hun kaldte ham Sama i stedet for Senpai, det kunne han bedre li. Han nikkede kort og gik roligt hen til hende. Selvom han ikke kunne lide resten af Harus familie, kunne han på en måde godt li, at huset var så lille, det føltes ikke stort og koldt.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons mar 07, 2012 12:48 am

Haruhi lagde mærke til hvordan Ikuto-sama så sig nysgerrigt omkring, og hun smilte lidt over det, dette måtte være meget anderledes end det han var van til. Hun så lidt rød i kinderne op på ham da han gik hen til hende ”Kom” sagde Haruhi glad, og lavede en bevægelse som om hun ville tage hans hånd, men hun tog den ikke. Hun gik stille ned i den ene ende af huset og åbnede ind til sit værelse, hun tændte lyset og satte sin taske ved sit skrivebord. ”Mit værelse” sagde hun med et lille smil og satte sig på sin seng. Hendes værelse var mindre en Ikuto-samas badeværelse, men det var spækket med minder. Så lidt flovt på Ikuto-sama da han lukkede døren bag sig, hun sad stille med foldede hænder, hun var for alvor begyndt at forstå at hende og Ikuto-sama kom fra forskellige verdener, men hun ville ikke se anderledes på ham af den grund. ”Ah.. ehm” udbrød Haruhi da Ikuto-sama tog en ramme med et billede i op og kiggede på de, Haruhi rejste sig hurtigt og gik hen til ham, hun tog forsigtigt billede og så ned på det ”Det er min mor og far” sagde hun og så kærligt på billedet. Hun så op på ham og lagde først nu mærke til hvor tætte de var til hinanden, hun bakkede lynhurtigt væk og gemte sit ansigt bag billedet ”J-jeg har aldrig haft en dreng på mit værelse før” sagde hun flovt som forklaring på hvorfor hun var sådan, men sådan var hun jo faktisk næsten altid. På billedet sad en ung mand, han havde tatoveringer ned af armen og havde slidt tøj på, men han så lykkelig ud, siden af ham stod en kvinde med langt stort hår, en afslappet tøjstil og en synlig tatovering ved håndledet og hun så også lykkelig ud. Mellem dem havde de et lille barn, Haruhi.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons mar 07, 2012 10:59 am

Ikuto gik roligt efter hende. Det hele var nyt for ham. Han havde aldrig været hjemme ved nogen før, og han havde aldrig forstillet sig, at et hus kunne være så lille når der boede så mange mennesker. Ikuto kunne hurtigt få overblik over Harus værelse. Han var ikke en gang sikker på, om de havde et rum så lille hjemme ved ham selv. Han lukkede stille døren efter sig, hvilket han var van til hjemmefra. Ikuto gik hen Harus skrivebord og tog et billede op. Hans værelse havde ingen personlige billeder, han var ikke en gang sikker på om der fandtes nogen billeder af ham som barn. Uta havde hvis taget nogle billeder af ham under nogen af hans koncerter, men han havde ikke set nogen af dem. Ikuto kunne ikke forstå hvordan nogen familie kunne have det sådan her, begge på billedet så så fattige og sølle ud, men alligevel smilte de så lykkeligt. Ikuto så på Haru da hun tog billedet fra ham, det var første gang hun selv var gået så tæt på ham, og han løftede stille en hånd for at røre ved hendes hår, da hun flyttede sig igen, og han lod sin arm falde igen. Ikuto kunne ikke se den store forskel på, hvor Haru var nu og ellers. ”Hvor er de nu?” spurgte han uden at tænke over det. Han følte sig forvirret over dette sted, og den varme som han havde set på billedet, og det blik som Haru havde set på billedet med. Hans kolde facade var forsvundet en smule.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons mar 07, 2012 3:57 pm

Haruhi så lidt trist på billede ”De døde i en bilulykke da jeg var 5” sagde hun stille mens hun så på billedet, men billedet fik hende til at smile. Hun satte det stille på plads ”Da de var væk var der ikke nogen andre fra familien der ville tage mig ind, så selvom hun var gammel tog Baa-chan mig til sig” sagde Haruhi og strøg en finger over billederammen. ”Baa-chan havde ikke været særlig glad for far da mor slæbte ham med hjem, men hun kunne se at de ville blive lykkelige sammen” fortalte Haruhi mens hun så på billedet. ”Jeg kan huske at vi ikke havde meget, mor og far var musikkerer, men jeg kan huske at vi var glade” sagde Haruhi og så stille op på Ikuto-sama. ”Ah! Undskyld..” sagde Haruhi stille for at have stået og snakket om noget han ikke havde bedt om at høre om.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 31 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 31  Next

Tilbage til toppen