Endnu en nat på arbejde.. eller?

Side 4 af 37 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 37  Next

Go down

Re: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin on Man nov 08, 2010 9:04 pm

Kei sad roligt og prøvede at få sig selv til at slappe af, da han hørte af vandet blev tændt. *Tager hun bad?* tænkte han og rejste sig op for at gå ind på soveværelset. Døren til badeværelset lå lige på vejen, og Kei kunne ikke undgå at kigge mod døren da han gik forbi, og fik et glimt at Eve gennem sprækken. Kei smilte og rødmede lidt, men kun svagt. Kei gik ind på soveværelset og tog sin fløjte. *Du ville vide hvad det var Hotaka* tænkte han stille og så lidt på den. Kei gik tilbage til stuen, denne gang uden at kigge gennem sprækken. Han satte sig i sofaen og tændte sit tv og sad stille med fløjten i hånden og kørte lidt rundt med den.
Admin
Admin

Antal indlæg : 2538

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Pernille on Man nov 08, 2010 9:10 pm

Eve begyndte at sæbe sig ind under det varme vand, hun stod der noget tid inden hun hørte det bankede på, det var nok pizzaerne. Hun skyllede sig og slukkede vandet.

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man nov 08, 2010 9:14 pm

Kei rejste sig op da det bankede på. Han lage fløjten på bordet og tog sin pung frem. Han betalte og tog pizzarne og lage dem på bordet. ”Så er der pizza.” råbte han og så lidt på de to kasser. Hvornår havde hans sidst spist sammen med nogen? Ikke nogen siden han flyttede. Kei satte sig i sofaen og tog sin hånd op foran øjne. Hvad skete der? Hvorfor havde han inviteret Eve til at bo hos ham? Ville hun blive, eller ville hun blive som Aya når hun blev ædru? Kei kunne ikke finde ud af hende, var hun altid som Eve, eller var hun kun sådan når hun arbejde? Her kunne Kei give hende mere tid til at læse hvis det var det hun ville.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man nov 08, 2010 9:23 pm

Eve så sig lidt omkring ude på badeværelset og fandt et håndklæde som hun tørte sig med og derefter viklede rundt om kroppen. Hun kom ud og så lidt undrende på Kei, hun gik hen til ham og kravlede op i hans skød, hun lod sit bryst møde hans, hun tog ham om halsen og lod deres læber mødes i et blidt kys. ”Er du okay?” spurgte hun ham sødt og fjernede hans hånd.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man nov 08, 2010 9:26 pm

Kei rettede sig lidt op da Eve satte sig i hans skød. Han smilte lidt og tog stille fat i hendes nakke. ”Jeg okay…” sagde han. *Hvorfor følelse det her forkert?* tænkte han. Det var alt for kæresteagtigt. ”Spis nu, din pizza bliver kold.” sagde han og lage en hånd på hendes lår for at skubbe til dem. Keis hjerte slå hurtigere, og hans hånd kørte stille op af hendes lår. *Nej!* tænkte han fast og tog stille sin hånd til sig og smilte til hende. At hun sad der kun i håndklæde, det var lige før det var for meget.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man nov 08, 2010 9:37 pm

Hun smilte lidt til at han var okay. Eve sukkede da han sagde hun skulle spise sin pizza, hun kunne ikke helt forstå ham. Eve så lidt ned på hans hånd da han begyndte at køre den op af hendes glatte lår, Eve ser ham op i øjnene da han stoppede, hun tog hans hånd og lagde den der hvor den lige havde været ”Hvorfor ikke?” spurgte hun mens hun så ham i øjnene. ”Det er det du har givet alle de penge for.. ikke?” spurgte hun og kørte hans hånd lidt længere op, hun nævnte igen pengene, noget hun gik meget op i.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man nov 08, 2010 9:43 pm

Kei så på hende da hun spurgte hvorfor ikke. *Hvorfor ikke?* tænkte han, og var ved at give slip på sig selv. Men i det samme Eve nævnte penge, greb han igen hårdt fat i hendes hænder, og vente sig så hun kom ned at ligge på sofaen og Kei over sig. Kei holdte hårdt fast om hendes håndled, og holdte sig oppe så han ikke maste hendes krop ned. ”Er der ikke andet der er vigtigere for dig?” råbte han vredt. ”Du kan ikke spise penge, du kan ikke drikke penge, du kan købe de ting du har behøv for ja, men de kan aldrig give dig ægte kærlighed, aldrig give dig en rigtig familie.” råbte han vredt og kunne mærke hans hjerte slå hårdt igen. Det hjalp ikke en gang hvis han valgte at gøre det, at være hård ved hende, det ville nok ikke være første gang for hende. Han slap hendes hænder, rejste sig op og tog sin fløjte. ”Spis hvad du vil.” sagde han og gik ud på badeværelset. Han trængte selv til et bad, og en pause til at tænke i. Kei lukkede døren helt bag sig, men låste ikke, han hadet at føle sig fanget i små rum. Kei lage fløjten på hylden under spejlet og smed sit tøj og gik under bruseren og tændte for vandet. *Hvad er der med hende?* tænkte han vredt og så ned af sig selv. *Hvad er der galt med mig* tænkte han endnu mere vredt, hans krop havde stadig lyst til Eve.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man nov 08, 2010 10:00 pm

Eve blev meget overrasket da Kei hårdt tog fat i hendes håndled og fik hende ned og ligge, hendes håndklæde løsnede sig ikke. Hun så op på ham med blikket der skreg han skulle rede hende mens han talte. Hun svarede ikke til det han sagde, hun satte sig op og tog sig til håndleddene da Kei var gået. ”Der er næsten ingenting tilbage der er vigtigere end penge mere” sagde hun stille og rejste sig. Hun gik over til sin taske og fandt spilledåsen, hun gik hen til sofaen og satte sig, hun stilte spilledåsen på bordet og åbnede den. Hun sad stille og lyttede til den, hun tog et stykke af sin pizza og spiste stille mens de smukke toner strømmede ud af spilledåsen hendes Oppa havde givet hende. Hun lyttede altid til den når hun var trist, g det var hun nu, ægte kærlighed, en rigtig familie, de to ting havde hun haft en gang hele sit liv, og det var blevet revet fra hende trods alt det hun havde været igennem i forvejen, hvorfor skulle hun åbne sit hjerte for de ting igen? Eve sukkede, hun havde lyst til at græde, men det gjorde hun aldrig. Hun så mod badeværelses døren, hun kunne virkelig ikke forstå Kei. Efter hun havde spist lidt kunne Eve mærke hvordan spilledåsens melodi gjorde hendes øjenlåg tunge, hun lagde sig ned på sofaen og kunne mærke hvordan hun langsomt faldte i søvn.

Spilledåsens melodi: https://www.youtube.com/watch?v=NpcEVKNqveo&feature=related

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man nov 08, 2010 10:59 pm

Kei tog sig til hovedet. Det blik, det blik… Hvad ville hun have ham til? Kei kunne høre noget ude fra stuen, men lige nu var han ligeglad. Kei havde ikke brug for penge. Da han løb efter at Hotaka var blevet slået ihjel, klarede han sig i noget tid alene. Han og Hotaka havde klaret sig på meget lidt. Kei steg ud af badet efter bare længe at have stået der længe. Han fandt et ekstra håndklæde og svang det rundt om livet på sig selv. Kei åbnede døren og hørte nu tonerne endnu højre, han så mod bordet og så spilledåsen. Han gik hen og lukkede den stille og så på Eve som lå og søvn. Han kunne ikke lade hende sove der, kun i håndklæde. Kei gik hen og samlede hende stille op. Varmen af hendes krop mod hendes krop gjorde han næsten sindssyg. Han bar hende ind på værelset og lage hende på sengen. Han så lidt på hende mens hun lå der, han havde lyst til at vække hende, men skyndte sig at kaste dynen over hende og gik tilbage til stuen. Kei lukkede døren efter sig. Han fandt et par rene bokseshorts på badeværelset og tog den på. Han lage sig på sofaen og tog et tæppe over sig og sukkede stille. Hvad ville hun have ham til at gøre? Han tog sin brors fløjte og begyndte stille at spille sin egen vuggevise.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man nov 08, 2010 11:21 pm

Eve vågnede en smule da Kei samlede hende op ”Oppa?” sagde hun lidt spørgende og mumlende, hun puttede sin krop ind til ham mens han bærer hende og lukker sine øjne igen. Eve åbnede sine øjne et par timer senere, hun satte sig undrende op og gned sig lidt i øjnene, hun så sig lidt omkring, hun anede ikke hvor hun var og kunne ikke huske særlig meget fra i går. Hun var stadig lidt beruset og var begyndt at have tømmermænd. Da hun strakte sig gled håndklædet af hendes krop, hun så sig om i rummet, der var ingen fyr og ikke noget af hendes tøj. Hun åbnede stille døren og så ud, hun lagde hovedet på skrå *Kei?* tænker hun undrende og går stille hen til ham på sofaen, hun ser sig om i rummet, og snupper hurtigt spilledåsen da hun ser den på bordet, hun går hen til sin taske og ligger den forsigtigt i, det samme gør hun med sin pistol. Hun går igen over til Kei og studerede ham stille *Hyrede han mig? Havde vi sex?* tænkte hun, hun kunne ærlig talt ikke rigtig huske det, men hun kunne kun gå ud fra det. Hun satte sig på hug ved ham og prikkede til ham, hun kunne ikke rigtig regne ud om hun var sur over det, men hun havde for ondt i hovedet lige nu. Hun sad sådan hendes ben skjulte hendes underliv og hendes bryst blev skjult af hendes ene arm, som hun hvilte sit hoved med. Hun så mod en fløjte han vist var faldet i søvn med, men den var hun lidt ligeglad med. Hun puffede til ham igen ”Kei… har du betalt?” spørger hun ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs nov 09, 2010 8:47 am

Kei forstod ikke hvad Eve kaldte ham. Han var ikke en gang tæt på at blive kaldt sådan noget.
Tæppet var gledet lidt af Kei. Han sov på ryggen, og fløjten lå på hans bryst, mens han holdte fast i den med den ene hånd. Kei rynkede lidt på næsen da nogen prikkede til ham. ”Jeg gider ikke endnu Hot…” begyndte han og åbnede øjne og så underne på Eve. Han havde været ved at sige Hotaka. Det hele begyndte at komme tilbage, Kei var ikke ligefrem et morgen menneske. ”Betalt?” sagde han stille og kløede sig lidt i håret. ”Ja, jeg gav bestyreren nogen penge i går.” sagde han stille og så på hende. Hun var nøgen. Kei kunne ikke lade hver, og kørte stille en hånd ned af hendes kind. ”Sovet godt?” spurgte han stille og strakte sig lidt.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs nov 09, 2010 2:33 pm

Eve lagde lidt undrende hovedet på skrå da det endelig lod til at Kei vågnede, *Hvad kaldte han mig?* tænkte hun lidt undrende, men slog det hen, det mindede hende ikke om noget, han kunne jo bare have været ved at bruge en engelsk betegnelse for lækker. ”Nå.. men det skal du” sagde hun træt til at han ikke gad endnu. ”Godt” sagde Eve lidt koldt til at han havde betalt. Eve nød i få sekunder at hans hånd stille kørte ned af hendes kind inden hun fjernede den. ”Så jeg har gjort hvad jeg skulle?” spurgte hun, hun spurgte sådan set om de havde haft sex. Eve studerede ham lidt ”Ja..” sagde hun stille, hun havde sovet godt. Det var tydeligt at Eves blik og kropssprog var blevet koldere.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs nov 09, 2010 8:23 pm

Kei lage hurtigt mærke til det pludselige kolde der var over hende og han så lidt på hende. Hun var ikke længere Eve som var med på det hele men Aya som arbejdede hårdt på at blive lære. Kei smilte lidt. Kunne hun intet huske? Åbenbart ikke, og hun kunne åbenbart heller ikke regne ud at de ikke have lavet noget, siden han sov på sofaen. ”Ja, du gjorde det jeg bedte om.” sagde han og satte sig op. Han så lidt på hende, og hans hjerte begyndte igen at slå hårdt. ”Mit tilbud står stadig ved magt at du ved det.” sagde han og så lidt på fløjten han stadig havde i hånden, og han så mod bordet. Ayas spilledåse var væk, og det samme var pistolen. *Hun skød mig heldigvis ikke* tænkte han. Kei trak tæppet lidt over sine ben. Hans krop var stadig tiltrukket af Ayas krop.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs nov 09, 2010 8:35 pm

Eve studerede ham lidt, på en eller anden måde virkede det som om der var noget der ikke var som det plejede at være når hun havde været med en kunde, måske var det bare fordi det var Kei? Hun nikkede kort og ligeglad til at hun havde gjort hvad han havde bedt hende om, alt andet ville også komme bag på hende. Hun rejste sig op og gjorde ingenting for at skjule sin krop på nogen måde "Hvilket tilbud?" spurgte hun og tog et stykke pizza og begyndte at spise det, hun vendte sig mod ham og afventede hans svar mens hun spiste, hun var interesseret fordi det måske havde noget med penge at gøre. Eve så mod Kei da han trak tæppet over sine ben, hun lagde hovedet på skrå og smilte lidt lumskt "Hvad?… klar til anden omgang?" spurgte hun og tog en bid mere af det pizzastykke hun holdte med sin ene hånd. Eve var tydeligvis fuldstændig ligeglad med at Kei så hende nøgen, men hun gik også bare ud fra at de havde haft sex, så det bekymrede hende ikke.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs nov 09, 2010 9:22 pm

Kei så lidt på hende da hun rejste sig op og gik rundt nøgen. Kei måtte tvinge sit blik lidt ned. Kei smilte og så mod hendes øjne. ”At du kunne bo her. Jeg kan give dig hvad du vil have, penge er ikke et problem for mig.” sagde han og trak på skulderne. Kei smilte lidt da hun spurgte om han var klar til anden omgang, han havde lyst til at sige ja, så kunne han måske have sex med hende. ”Faktisk, så ville det blive den første.” sagde han og smilte lidt charmene til hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs nov 09, 2010 9:53 pm

Eve stoppede med at spise og så meget undrende på ham ”At bo her” gentog hun, det var tydelig, vha. hendes tone, at forslaget lød latterligt for hende. ”Lad nu vær med at gøre dig selv til en af de mænd Kei” sagde hun koldt, hun havde hørt mænd sige den slags ting til hende når hun havde mest brug for det, men hun var blevet såret for mange gange til at tro på det. Hendes øjne flakkede, hun kunne mærke det ønske hun inderst inde havde om at høre til et sted, at føle sig elsket og accepteret, brændte inden i hende. Selvom hun prøvede at holde sine ansigtstrak og øjne kolde, faktisk nærmest vrede, skiftede hendes blik, til det blik. Hun tog sig til hovedet, hun var forvirret ”nej…” sagde hun så og så fast op på ham ”selvfølgelig vil jeg ikke blive hos dig for evigt!!” råbte hun med lukkede øjne. Eve åbnede dem, overrasket over at hun lige havde råbt, og hvad hun lige havde råbt, hun tog en hånd for munden og det var som om præstens ord genlød i hendes hoved *Lad nu vær med at græde min søde Amaya.. Du kan bo her hos mig forevigt og jeg kan give dig lige hvad du vil have…. Vil du ikke blive hos mig forevigt?*.. Gengang havde hun bare nikket stille mens tårerne trillede, det havde vist været efter hendes første gang som 8 årig, men det hun virkelig ville have sagt var det hun lige havde råbt af Kei. *Hvad fanden sker der!* tænkte Eve lidt panisk, hun gik det meste af sit liv uden at tænke på det der var sket dengang, faktisk tænkte hun sjældent på det, men det var som om at hun, siden nyheden om at præsten var blevet myrdet og pædofil sagen var kommet frem i medierne, tænkte meget mere på det. Hun forstod heller ikke hvorfor det skulle gå ud over Kei, han mindende ikke om præsten eller nogen af personerne fra den tid af hendes liv, og der var også mange andre mænd der havde sagt den slags ting til hende. *Tag dig sammen!* tænkte hun vredt og så op på ham ”og hvad skulle du få ud af det?” spurgte hun faktisk vredt. Hun så forvirret på ham ”Så… vi havde ikke.. sex” sagde hun og mærkede hvordan det faktisk føltes mærkeligt, hun brugte vel lidt sex som en slags trøst, en falsk form for kærlighed. Eve vendte ryggen til ham, hun følte sig ulækker, hvorfor vidste hun ikke, Kei skulle bare ikke se hende lige nu. Udenfor facaden prøvede den kolde Aya desperat at holde den krakelerende facade oppe.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs nov 09, 2010 10:11 pm

Kei så på hende da hun talte, og han kunne se hendes kolde facade falde fra hinanden og han sådan igen det blik. *Hvad er det hun ønsker?* tænkte han og så lidt forskrækket på hende da hun råbte. ”Jeg be’r dig ikke om at blive for evigt.” sagde han og prøvede at lyde roligt, men hans hjerte hamrede hårdt. Kei så på hende og rynkede bryne lidt. Der måtte være sket noget i hendes fortid, hvad ellers kunne det være. Han så mod hendes øjne igen da hun så på ham. ”Ved jeg ikke endnu, oplysninger. Du ved meget fra mange af dine kunder, de oplysninger vil jeg gerne have fat i. Grunden er min egen.” sagde han og rejste sig op og tog sit tæppe med sig. Kei nikkede til at de ikke have haft sex. Han gik hen og lage tæppet over hendes skulder. ”Hvis du blev her, ville du have mere tid til at læse… Du kan gøre hvad du vil, bare ikke bring nogen fyre her hjem.” sagde han og gik ud i køknet og en mælke karton fra køleskabet og drak af den.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs nov 09, 2010 10:22 pm

Da Eve hørte hvad han ville var det som om hun tog sammen *Han tror jeg er en idiot* tænkte hun vredt, hun vidste det var hendes egen røv det gik ud over hvis hun gav nogen forkerte oplysninger videre. *Han vil alligevel ingenting med dig… du er bare en han bruger indtil han finder en der er mere brugbar for ham* tænkte hun og så ned i gulvet *minder det dig om nogen?* var det som om en stemme sagde. Hun lod tæppet glide af sine skulder og gik ud på badeværelset og trak hurtigt i sit tøj, hun måtte væk herfra, hun så ikke Kei som nogen fysisk trussel, men… Hun kom ud og så mod Kei, hendes facade var igen sat op, hun gik hen til ham ”Kei…” sagde hun først kærligt ”du kan rede mig.. hvor dum tror du lige jeg er” sagde hun og tonen var stadig roligt, næsten kærlig, men øjnene var koldere end nogensinde, hun viste hun havde kontrol over det hun sagde og gjorde igen. ”Lad vær med at hyre mig igen…” sagde hun og vendte sig om for at gå.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs nov 09, 2010 10:28 pm

Kei så på Aya da hun kom ud i køknet. Hun var igen den Aya han tidligere havde mødt. ”Jeg tror ikke du er dum.” sagde han stille og trak på skulderne. Hendes øjne skræmte ham stadig ikke. ”Jeg sagde jo ikke du skulle, du spurgte hvad jeg ville have ud af det.” sagde han og tog fat i hans håndled. ”Hør, det her er heller ikke nemt for mig, men hvis du ikke vil have jeg hjælper dig, så lad hver med…” Kei stoppede midt i sætningen og gav slip på hende. ”Lige meget, men regn ikke med min hjælp så.” sagde han. ”Jeg tilbød dig at bo her, jeg bedte ikke om noget, og jeg be’r stadig ikke om noget.” sagde han og lage sine arme over kors.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs nov 09, 2010 10:41 pm

Eve sagde ikke noget til at han ikke mente hun var dum, det vidste hun godt selv at hun ikke var, og hans mening var sådan set også ubetydelig for hende, men den attitude han havde, afslappet, han virkede ligeglad med om hun blev pisset af, ikke skræmt af hendes øjne, ligesom Oppa dengang. Eve så surt på sit håndled da han tog fat om det ”Og hvorfor er det du har den opfattelse jeg så desperat har brug for din hjælp?” spurgte hun koldt ”Jeg lever godt og har hvad jeg skal bruge… den eneste grund til jeg altid mangler penge er fordi…. Jeg spare op til noget..” sagde hun koldt, det kunne vel være ligegyldigt for ham. Eve flåede sit håndled til sig ”Så lad vær med hvad Kei?” spurgte hun vredt, hun mente ikke selv at hun var så meget anderledes foran Kei end de andre bartendere. ”Jeg har levet uden din hjælp indtil videre Kei… jeg er temmelig sikker på jeg stadig kan klare mig uden din store hjælp” sagde hun hårdt, det sidste var selvfølgelig sarkastisk. Hun stoppede da han sagde det sidste ”Kei..” sagde hun lidt opgivende og vendte sig mod ham igen, hun fniste lidt da hun så ham og rystede på hovedet ”Prøver du at se sur ud?” spurgte hun, hun provokerede ham, det var fordi han stod med armene over kors. ”Jeg kan bare ikke se hvorfor jeg skal bo her… jeg bor allerede et andet sted..” hun stoppede pludselig og så på ham ”hvad skulle jeg betale for at bo her?” spurgte hun.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs nov 09, 2010 10:47 pm

Kei svarede ikke på hvad hun skulle lade hver med, han stod bare roligt. Så længe hun ikke hev pistolen frem eller noget, blev han ikke bange, og selv hvis panikken greb ind, havde han lært at skjule den. Kei så roligt på hende da hun fniste. ”Jeg ser ud som det passer mig.” sagde Kei lidt surt. Jo han kunne blive provokeret, og det hele forvirrede ham meget, men det var ikke noget man kunne se. ”Mine plejeforældre betaler for min lejlighed, så der er ingen omkostninger for mig. Hvis du vil give noget, kan du give til at købe ind, andet er der ikke behov for.” sagde han.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs nov 09, 2010 10:55 pm

Aya smilte lidt til at han var blevet lidt sur det kunne hun på en måde godt lide, han var virkelig en møgunge. ”Okay..” sagde hun så roligt ”så bliver jeg her…” sagde hun og lagde hovedet lidt på skrå. Det her sted var en okay størrelse for to, det var tættere på universitetet og hvis hun bare skulle give lidt til husholdningsartiklerne var det meget billigere end der hvor hun boede nu, så hun ville kunne spare sammen til det hun sparrede sammen til meget hurtigere. Aya sukkede stille, de havde vel lige haft et skænderi på en måde, hun kneb ham i kinden ”Tillykke… vi har lige overlevet vores første skænderi.. et meget lille et men stadigvæk..” sagde hun i mens, hun sagde det hele for at provokere ham, hendes øjne var så kolde som altid. Hun vendte sig om og gik mod stuen igen ”Men Kei…” sagde hun og stoppede, hun drejede sin overkrop så hun så mod ham, hun brugte to fingre for at forme en pistol og sigtede den mod ham. Hun lagde den lidt på skrå og lukkede det ene øje, ligesom hvis hun affyrede sin rigtige pistol ”Hvis du tager røven på mig.. så slår jeg dig ihjel” sagde hun og lavede en bevægelse så hun affyrede ``pistolen´´, hun stolte overhovedet ikke på ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs nov 09, 2010 11:03 pm

Kei så på hende. Han havde på en måde lyst til at smide hende ud nu. Hun vidste han ville have oplysninger om de kunder hun havde, det var allerede for meget. Kei slog ud efter hendes hånd da hun tog i hans kind. Det ville han stadig ikke tillade. Han så efter hende da hun gik tilbage til stuen. Keis hjerte gik næsten i stå da hun formede en pistol med fignerne. Han smilte stille, men hans øjne var store. ”Så skal jeg bare drikke dig fuld, så kan jeg få hvad jeg vil have, uden du husker det.” sagde han og gik ind på sit værelset og hev sit tøj frem og trak i det, han kunne ikke gå i undertøj hele dagen. Kei så i sin hånd, han gik stadig rundt med fløjten. Han gik hen til natbordsskuffen og lage den tilbage på sin plads.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs nov 09, 2010 11:12 pm

Aya sukkede *Hvordan havnede jeg i den her situation?* tænkte hun træt og var stadig ikke sikker på hendes beslutning om at blive her, nu virkede det også til at hun havde et dårligt forhold til Kei, men det kunne jo være lige gyldigt for hende, det var ham der skulle bruge hende og ikke omvendt. Aya tog sin hånd til sig da han slog ud efter den, hun ville sikkert blive ved med at gøre det, nu hvor han viste det irriterede ham. "Det skal du ikke regne med sker igen" sagde hun og så lidt efter ham, hun besluttede sig for at gå efter ham. "Den fløje… hvad betyder den for dig?" spurgte hun.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tirs nov 09, 2010 11:18 pm

Kei så op på hende da hun spurgte om fløjten. Han havde ikke lyst til at tale om det. ”Nok det samme som din spilledåse.” sagde han og gik ud af værelset igen og smed sig i sofaen. Normalt ville han havde taget på biblioteket, men han havde ikke lyst til at efterlade sit hjem når Aya var her. ”Det er en af de eneste ting jeg har fra mit tidligere liv.” sagde han og tog ubevidst om sin medaljon. Det var de to eneste ting han havde fra sit liv med Hotaka og de var begge ting som havde været Hotakas. Han så på hende. ”Hvis du skal bo her, må vi nok have nogle regler. Jeg vil ikke have nogen fyre her, og slet ikke kunder. Ellers kan du komme og gå som du vil, kan skaffe dig en ekstra nøgle. Du kan få lov til at sove i sengen, men jeg skal have lov til at gå der ind som det passer mig og hente mine ting.” sagde han roligt og lage sig helt ned.
Admin
Admin

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 37 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 37  Next

Tilbage til toppen