Endnu en nat på arbejde.. eller?

Side 6 af 37 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 21 ... 37  Next

Go down

Re: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Admin on Tirs dec 28, 2010 12:13 am

Kei nåede ikke at reagere før han faldte ud over kanten og landede hårdt på gulvet. ”Hvad jeg har gang i? Hvem siger ikke at det var dig?” sagde han vredt og satte sig op. Han havde glemt sin drøm. Kei rejste sig op og så mod uret der stod på natbordet. ”Jo, det skal jeg.” sagde han, tog et par bokseshorts fra sit klædeskabet og gik ud af soveværelset og gik ind på badeværelset og tændte for vandet og smed sine bokseshorts og gik ind under bruseren. *Hvad er der lige sket? Jeg husker intet, har jeg gjort det hele i søvne? Og hvad har jeg gjort?* tænkte han træt og sukkede.
Admin
Admin

Antal indlæg : 2539

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Pernille on Tirs dec 28, 2010 2:04 am

Aya satte sig op, hun havde dækket sit bryst til med dynen ”jeg ved det var dig” sagde hun flabet mens hun så ned på ham. Aya så lidt efter ham, hun skulle ikke i skole i dag.. så havde hun i det mindste lejligheden lidt for sig selv i dag, hun skulle alligevel have ordnet tingene med sin gamle lejlighed og have lavet sin rapport. Aya rejste sig, hun strakte sig lidt mens hun rodet sig i håret, hun gabte lidt mens hun gik ud i stuen, hun så mod badeværelsesdøren, skulle hun? Hun gik hen til den og skubbede den lydløst op, hun gik stille lidt ind og studerede Kei bagfra, havde hun overhovedet set ham nøgen? Hun kom med et lille smil og kørte sine hænder ned af siderne af hendes hofter og smed sin g-streng. Hun gik stille ind i bruseren bag ham, hun lod forsigtigt sine hænder ramme hans ryg, det ville sikkert først være nu Kei blev bevidst om at hun var der, hun kørte sine hænder rundt om hans krop så de hvilede foran ved hans hofteknogler, hun pressede sit underliv mod hans bagdel og sit bryst mod hans ryg. Hun stod stille sådan lidt mens hun lod sin kind hvile mod hans skulder, hun nød varmen fra hans våde krop og kunne mærke hvordan det varme vand fra bruseren gjorde hendes hår gennemblødt og gled ned af hendes krop. ”Kei..” sagde hun stille, næsten kærligt og løsnede sit greb om ham, hun lagde en hånd på hans skulder og fik ham vendte lidt om, hun lod langsomt sine arme glide om hans hals og hun lod deres læber mødes i et vådt og hedt kys, hendes blik blev kærligt og hun vendte dem langsomt mens hun kyssede ham og lod ham presse hende lidt op af væggen, det var hende der kom til at stå under bruseren nu. Hun smilte tilfreds og skubbede lidt hårdt Kei væk fra sig, hun så flabet på ham og lod tydeligt sit blik glide ned af ham og lod det hvile lidt ved han lem, hun kom med et lille suk/fnis og så ham op i øjnene, hendes øjne og kropssprog fortalte ham at hun ikke var imponeret over hvad hun havde set. Hun vendte sig om og kørte en af hendes hænder gennem sit våde hår, alt det hun lige havde gjort med Kei havde hun kun gjort for at få bruseren og provokere ham.

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons dec 29, 2010 10:05 pm

Kei stod med ansigt mod vandet og hørte ikke døren gå op. Hans hjerne arbejde på højtryk over hvad der var sket. *Samtalen. Samtalen i går, Zahia-sama, han spurgte om Kei var mit rigtige fornavn. Aya har ikke spurgte, så jeg har ikke tænkt mig at fortælle hende noget.* tænkte han og mærkede nogen hænder ramme hans krop. Hans hjerte begyndt at slå hurtigt. Han så sig over skulderen. Ingen var nogen sinde kommet så tæt på uden han havde opdaget det. Kei lukkede øjne lidt og nød varmen fra Aya. Han vendte sig langsomt da hun skubbede til hans skulder. Nu virkede hun næsten kærlig igen. Kei mødte med glæde hendes læber og lage sine arme rundt om hendes hofter og trykkede hende ind til sig. Kei lod Aya vende dem om og pressede hende op af væggen. Kei kom reagere på at være så tæt på Ayas. Kei snublede tilbage, og var ved at vælte, men holdte balancen. Kei så lidt surt på hende, men rettede sig op. Han var stolt af sin krop, og hendes mening om den var ligegyldig. Kei smilte lidt da hun vendte ryggen til ham. Han gik helt til hende, og lage sine arme rundt om hende og trykkede sig sit underliv mod hendes baller. Han vidste godt at han virkede for nem, han havde flere gang givet Aya lov til hvad hun ville mod ham, men han nød det og Aya var ikke som andre piger. ”Pas på, ellers kan jeg ikke holder mig tilbage.” hviskede han i hendes øre og tog stille om hendes bryst, og slap hende så og trådte ud i badet. Han havde ikke tid til at drille hende. Han tog et håndklæde og tørrede sig hurtigt og trak i bokseshorts og gik tilbage til soveværelset og trak i tøj. Han lage ekstra nøglen på bordet og tog sin taske. ”Hvis du vælger at du, har jeg lagt ekstra nøglen på sofa bordet.” sagde han og gik hen til hoveddøren. Han havde ikke meget lyst til at forlade sin lejlighed, men Aya alene i den. Kei stoppede med hånden på dørhåndtaget og gik tilbage til soveværelset og gik fløjten fra skuffen og lagen den i tasken og gik derefter ud af lejligheden og gik ned til toget.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons dec 29, 2010 10:35 pm

Aya studerede lidt Kei da han tog om hende i badet, og et split sekund overvejede hun at fortsætte det hun havde gang i, men hun ville ikke lade sig komme tættere på Kei. Aya kunne ikke lade vær med at smile lidt over at han virkede ligeglad med at hun ikke rigtig var imponeret over hans krop. Ayas øjne blev lidt større da Kei tog om hende bagfra og trykkede sig ind til hende, hun kom med et lidt hånligt ``hmpf´´ ”.. du er ikke mand nok” sagde hun efter ham, han skulle ikke tro han kunne skræmme hende med sine tomme trusler, hun så lidt undrende ned på hans hænder da han tog om hendes bryst og overvejede om han overhovedet skulle have lov til at røre hende sådan, men han trak sig væk inden hun kunne gøre noget. Hun så ikke efter ham men fortsatte med at bade. Aya lyttede til det han råbte til hende, men sagde ikke noget tilbage. Efter hun var sikker på at Kei var gået gik hun ud af badet. Hun brugte de næste timer af sin dag på at ordne det med sin anden lejlighed, hun skulle bare være ude om en uge, hvilket hun vist nok kunne klare. Hun satte sig og arbejde lidt på sin rapport, men så skulle hun lige forberede noget til en kunde der havde hyret hende til i aften. Han ville virkelig gerne have at hun var klædt ud som en skolepige. Hun sukkede lidt, hun gjorde som regel ikke den her slags ting, hun kunne sagtens gøre det hvis kunden måske gerne ville have hun havde en bestemt slags kjole på i en bestemt farve, men denne kunde havde viftet en masse penge foran hende og hun kunne ikke sige nej. Hun havde fundet en kort nederdel, ligesom den slags High School pigerne havde på, og så tog hun en knald rød BH på og en tynd hvid skjorte, hun knappede de øverste knapper op så man lige kunne se det øverste af hendes røde BH og sætter skjorten sådan at man kan se hendes mave. Hun satte et par søde rottehaler og tog en slikkepind i munden, hun grinte lidt, hun lignede virkelig en fræk skolepige.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons dec 29, 2010 10:48 pm

Kei blev ved med at se mod uret under timen. Han havde ikke mange timer i dag, men han kunne ikke smutte fra dem igen, hvis han fik for meget fravær ville der blive ringet til hans forældre.
Kei pakkede hurtigt sin taske efter sidste time, og skyndte sig af sted til toget. Han havde bange forstiller om at hans lejlighed ville være tom for alt indhold. Kei steg ombord på toget og tog fat i en strop i loftet. Kei prøvede at for styr på sin frygt og panik, men af en eller anden grund var det svære. At Aya var væk… *Det må være fordi jeg er bange for at mistet mine ting* prøvede han at overbevise sig selv om, men Kei kunne stadig ikke glemme hendes blik, han måtte finde ud af hvad det betød. Kei steg af toget, men tog sig tid til at gå ind og købe en pakke smøger. Kei havde taget en op da hans telefon ringede. ”Hej Subi.” lød hans plejemors stemme. Hun var den eneste som kaldte ham det. ”Hej mor.” sagde Kei og lød glad. Han kaldte dem mor og far selvom han vidste de ikke var det, men de havde givet ham tag over hovedet. ”Hvad laver i?” spurgte Kei og tog et hiv. ”Vi er på vej hjem til dig.” sagde hun. Kei pustede ud. ”Jeg er ikke hjemme, er først på vej hjem.” sagde Kei. ”Virkelig? Det lyder ellers som om der er nogen der inde.” sagde hun underne. ”Hvad? Er i allerede ved lejligheden?” spurgte han panisk og hørte at hans plejefar bankede på. *FUCK!* tænkte Kei og begyndte at løbe. Kei havde ikke sagt noget til Aya om ikke at åbne døren, han troede ikke det ville blive nødvendigt. Hans forældre ringede altid før de kom, men det havde aldrig ringet lige uden for døren før.
”Subi?” sagde Keis plejemor underne, da hun kun kunne høre susen. Kei havde ikke lagt på.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons dec 29, 2010 11:11 pm

Aya havde sat lidt lavt musik på og gik lidt rundt og ``pudsede´´ lidt på sit kostume, med sminke og høje hæle. Hun så undrende mod døren da der blev banket på, hun slukkede for musikken og studerede døren *Skal jeg åbne?* tænkte hun og overvejede det virkelig, hun plejede virkelig aldrig at åbne døren i sit gamle kvarter, men det her var jo meget bedre? Hun lagde hovedet på skrå og gik hen til døren *Måske er det Kei der prøver at tage røven på mig?* tænkte hun og smilte *Hvem ellers kunne det være?* tænkte hun og åbnede hurtigt døren ”Velkommen hjem Takumi Senpei” råbte hun smilende med slikkepinden i munden og faldt en mand om halsen. Hun åbnede sine øjne, som hun havde lukket da hun åbnede døren, og først der fik hun øje på en dame der stod og så chokeret på hende. ”Eh….” sagde hun selv lidt overrasket og trak sig væk fra manden, det var ikke Kei. ”Ahhh….” grinte hun lidt over det hun lige havde gjort. ”Undskyld… jeg køber ikke ved døren og jeg er godt tilfreds med min religion” sagde hun og trådte tilbage i lejligheden og skubbede døren i, hun havde troet de var sælgere eller nogen der ville skubbe deres religion på hende. Hun sukkede, hvordan kunne hun også have troet det ville være Kei? Og hvorfor ville hun te sig sådan foran ham?

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons dec 29, 2010 11:27 pm

Keis plejemor så underne på kvinden som kom væltende ud af døren, og væltede om halsen på hendes mand. Keis plejefar stod bare chokeret på kvinden som hang ham om halsen. De nåde ikke en gang at svare før hun havde lukket døren i for næsen af dem igen.
Kei kom forpustede op til lejligheden og hans plejefar greb straks fat i hans arm. ”Der er en eller anden kvinde i din lejlighed, og hun går klædt som en skole pige.” sagde han og lød vred. Kei vidste at han ikke mente det så alvorligt som han lød, men Kei kunne alligevel ikke lide det greb han havde ham i. ”Ja, det er… Min kæreste.” løj Kei. ”Jeg ville ikke sige noget, det er stadig meget nyt.” sagde Kei og slog blikket ned som om han var flov. ”Men hvorfor går hun så sådan klædt?” spurgte hans plejemor. ”Hun så ud som en prostitueret.” sagde hun lavt. Hans plejemor kunne ikke lide at sige luder. ”Det er, øhm…” Kei smilte flovt og kløede sig i nakken. ”Noget hun gør for at gøre mig glad.” sagde han lavt. Hans plejemor rødmede, mens hans plejefar slap hans arm. ”Kan i ikke komme forbi en anden dag? Så i kan møde hende ordentligt?” spurgte Kei og så bedende på dem. Han måtte have dem væk lige nu. Keis plejemor så på hendes mand og han nikkede. ”Fint, men hun bor her vel ikke.” sagde hans plejefar. ”Nej, hun havde bare over nattet, og siden jeg ikke skulle have så mange timer, lod jeg hende blive.” løj han igen. ”Fint Subi, så smutter vi igen.” sagde han plejemor og gav hans kind et klap. Kei smilte og gav hende et kram og vinkede til dem da de gik igen. Kei sukkede lettet op og skyndte sig at låse døren op og gik ind. Han smed sin taske og fandt hurtigt Aya, og vidste hvorfor hans forældre var blevet chokeret. ”Du lukkede vel ikke døren op for lidt siden?” spurgte han og så på hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons dec 29, 2010 11:38 pm

Aya stod og studerede sig i spejlet, det her måtte være fint, kunden havde bedt om en skolepige og lige nu lignede hun en voksen udgave af det han havde bedt om. Hun rettede sig op og så undrende på Kei, hun gad ikke gøre det samme som hun lige havde gjort med den fremmede mand, det var bare noget der var faldet hende ind at gøre dengang. ”Jo...” sagde hun lidt undrende ”..det gjorde jeg..” sagde hun og mens hun så på ham med kolde øjne. Hun vendte sig mod spejlet igen ”Hvorfor?” spurgte hun, hun ville ikke acceptere at hun ikke skulle have lov til at åbne døren når det blev banket på.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors dec 30, 2010 12:03 am

Kei lage hovedet lidt på skrå. ”Hvorfor er du klædt sådan der?” spurgte han. Kei lænte sig op af døren og så mod hoveddøren og så derefter på hende igen. ”Jeg tror du chokeret dem meget, det undrede sig i hvert fald over hvad du lavede her.” sagde han og smilte lidt.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors dec 30, 2010 12:07 am

Aya så mod ham ”jeg er blevet hyret i aften… det her er hvad kunden vil have” sagde hun lidt udtryksløst og så mod sig selv i spejlet, hun så faktisk også koldt på sit eget spejlbillede. Aya rynkede lidt på brynene ”Og hvad så?” spurgte hun i en ligeglad tone ”de kan da være ligeglade” sagde hun og gik hen til ham, hun stoppede og så på ham da han fyldte hele døråbningen, hun vidste stadig ikke hvem personerne var.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør jan 01, 2011 9:19 pm

Kei rynkede brynene, da hun sagde det var for en kunde. Han var ikke meget for at hun skulle ud med en kunde, selvom det ikke havde noget med ham at gøre. Kei smilte til hende da hun stilte sig foran ham. Han havde ikke tænkt sig over at han fyldte hele døren. ”Nej, de er ikke ligeglad.” sagde Kei og smilte, og i det samme ringede hans mobil. Han tog den op af lommen og gik ind i stuen. ”Hej mor.” sagde Kei. ”Jeg håber ikke jeg forstyrre.” lød hans plejemors stemme. Kei grinte lidt flovt. ”Nej det gør du ikke.” sagde han og lød flov. ”Mig og far snakkede. Hvad med at dig og din veninde tog med os til de varme kilder oppe i bjerge?” spurgte hans plejemor. Kei stivne lidt. ”Mor, det er stadig meget nyt.” sagde han. Han vendte sig mod Aya. ”Men jeg skal nok spørger hende.” sagde han. ”Du har bare aldrig haft en veninde før som du har kaldt din kæreste, så vi vil så gerne møde hende.” sagde hans plejemor. Kei smilte lidt. Han havde været nød til at lyve. ”Nej mor, ved jeg godt.” sagde han og sagde farvel og lage på. Kei så op på Aya igen. ”Det var den kvinde du havde chokeret, men åbenbart ikke nok, hun invitere os til nogen varme kilder i bjerge.” sagde Kei og gik hen til sofaen og smed sig. ”Men kunne ikke forstille mig at du har lyst til at tager der op med mine forældre.” sagde han og lukkede stille øjne.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør jan 01, 2011 9:43 pm

Aya studerede undrende hans ansigtsudtryk ”Hvad? Misundelig?” spurgte hun ham flabet og koldt. Aya gik ind i stuen og så sig over skulderen da han sagde de ikke var ligeglade, hun havde stadig ikke regnet ud af de havde noget med Kei at gøre. Hun satte sig på hug og begyndte at rode i den taske hun stadig stod i stuen, hun lyttede lidt ubevidst efter hvad han snakkede om *Hans mor?* tænkte hun lidt ligeglad *nååå ja.. det er almindeligt at man har en mor og far ikke?* tænkte hun udtryksløst mens hun rodede efter noget. Aya løftede sit ene øjnebryn og studerede åbenlyst Kei *Spiller han flov?* tænkte hun lidt undrende, men hun vendte hurtigt tilbage til sin taske, han kunne gøre hvad han ville. Aya så undrende op på ham da han sagde det var meget nyt og vendte sig mod hende *Hvad taler han nu om?* tænkte hun undrende og rejste sig op og så på ham *Taler de om mig?...* tænkte hun og det var som om 10 ørerne endelig faldt, selvom hun som regel var temmelig skarp *Det var Keis forældre!* tænkte hun og blev med det samme nød til at vende sig væk fra Kei og holde sig for munden, man kunne høre at hun kæmpede for ikke at grine. Aya stod stadig med ryggen til Kei og holdte sig for munden da han blev færdig med at snakke i telefon, da han var færdig med at tale kunne hun ikke holde det tilbage mere. Hun begyndte at grine, virkelig grine ”Var det dine forældre” fik hun grinte mens hun havde sat sig på knæerne på gulvet ”gomen..” sagde hun som et undskyld, men fik ikke det hele ud inden hun igen begyndte at grine, hun kunne ikke lade vær, hele ideen om at det måtte have været hans far og mor der havde set hende i det tøj og opføre sig på den måde virkede bare så komisk. Hun stoppede pludselig med at grine ”Ah….” hun rejste sig hurtigt op ”Hvis det var dine forældre..” sagde hun lidt koldt og gik hen til ham ”Hvorfor invitere de os så til nogle varme kilder?” spurgte hun koldt og så ham koldt ind i øjnene tæt på.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør jan 01, 2011 9:51 pm

Kei så kun kort på hende da hun begyndte at grine. Han havde ikke hørt hende grine før, og det gav ham kuldegysning, men ikke en ubehagelig en. Han svarede ikke på at det var hans forældre, havde hun jo gættet nu. ”Plejeforældre.” sagde han roligt mens hun grinte. Kei åbnede øjne da han hørte at hun rejste sig. Han så roligt mod hendes kolde øjne. ”Jeg måtte finde på en undskyldning for at du var her, så jeg sagde du var min kæreste. Kunne ikke sige du var en tilfældig pige jeg havde mødt, som jeg lod bo i min lejlighed, og så uden at fortælle dem det.” sagde han og trak på skulderne. Han kunne ikke se et problem i sin løj over for Aya.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør jan 01, 2011 10:31 pm

Aya så lidt undrende op på ham da han sagde plejeforældre, hun lagde hovedet på skrå og så i et par sekunder lidt overrasket ud *Er han også fra det miljø?* tænkte hun og så, så ligeglad væk fra ham igen. ”Din…” sagde hun og rynkede på næsten som om hun lige havde lugtet noget dårligt ”Det var vist din ønsketænkning” sagde hun koldt og skubbede sig væk fra ham, på en måde følte hun sig sur. ”Har du så tænkte dig at skuffe dine forældre?” spurgte hun ham næstvist og lidt surt mens hun satte sig ned til tasken igen og rodede videre i den.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør jan 01, 2011 10:36 pm

Han så på hende rynkede på næsen og han smilte lidt. ”Jeg tænkte slet ikke at vi skulle være det. Men måtte jo sige noget til dem. Ellers kunne det være de havde ringet til politiet. Han satte sig op. ”Jeg lovede dem intet. Hvad de ved, er det her stadig meget nyt, hvilket det er. Ingen pige mødes svigerforældre så hurtigt.” sagde han og rejste sig og gik ud til køleskabet. Der stod stadig nogen øl og Kei tog en ud, åbnede den og tog en tår. Kei ville ikke have at Aya skulle møde hans plejeforældre. De kendte hans sande navn, og kaldte ham det nogen gange, noget han ikke ville have hun skulle vide.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør jan 01, 2011 10:53 pm

Aya kom med et lille suk, som om hun var ligeglad og ikke gad høre efter, hun kunne mærke hun blev sur, og det gjorde hende bare surere, fordi Kei kunne påvirke hende med så lille en ting. Hun rettede sig op da politiet blev nævnt, hun så sig vredt over skulderen og sendte han dræber øjne *Du kan lige våge* tænkte hun vredt. Hun fandt endelig det hun ledte efter og rejste sig surt op ”Måske skulle jeg bare tage i mod deres tilbud, en gratis tur til nogle varme kilder lyder ikke så dårlig” sagde hun surt og gik ind på soveværelset ”Og du bliver nok nød til at hyre mig hvis jeg skal med” sagde hun inde fra soveværelset mens hun smed sin g-streng, hun tog den hun havde fundet på, den havde blonder og var lyserød, den passede nok mere til kostumet. Lige nu tænkte Aya ikke rigtig på andet end penge.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør jan 01, 2011 10:57 pm

Kei fik noget øl galt i halsen da hun talte om at hun måske skulle acceptere tilbuddet. Det havde ellers lige virket som om hun ikke gad. ”Hvem siger jeg vil hyre dig, for at møde mine plejeforældre, til en tur de betaler?” spurgte han lidt surt og fulgte efter hende ind på værelset. Kei rødmede kort da han så hende trække i de lyserøde g-streng, men farven forsvandt hurtigt.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør jan 01, 2011 11:04 pm

”Nå..” sagde Aya kort for hovedet ”Så melder jeg mig bare syg eller tager fri for at tage med” sagde hun næsvist. Hun vendte sig og så på Kei, hun nåede lige at se farven i hans kinder *Er han sur eller flov?* tænkte hun men så koldt på ham. ”Det er jo sådan set ikke kun din beslutning.. det er også din kærestes” sagde hun i et vris, hun følte sig langsomt rasende, han skulle ikke bare rende rundt og kalde hende kæreste som det passede ham. ”Så ring til din mor… svigermor.. og sig vi gerne vil komme… ik’ os’ skat?” spurgte hun ham i en sød tone, hun talte ned til ham mens hendes øjne var vrede, hun gav ham et lille skub og gik ind i stuen igen.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør jan 01, 2011 11:11 pm

Kei så vredt på hende, han kunne ikke regne ud hvad der var galt, hvad han kunne have gjort mod hende som gjorde hende så rasende. Kei greb vredt fat i hendes håndled da hun havde skubbet ham. Hans hjerte bankede hurtigt, han mund var tør. Panikken var ved at sætte sig ind, hans første reaktion, men hun gjorde ham vred. ”Du skal ikke bestemme hvad jeg skal, skat.” sagde han koldt og så koldt ned på hende. ”Du skal ikke møde dem igen, og det var en fejl at du gjorde. Jeg lader dig bo her, så lad hver med at pisse mig af.” sagde han vredt og slap hende. Han vidste det ikke var nogen trussel, hun kunne sikret nemt finde sig et nyt hjem, og Kei ønskede endelig ikke at hun rejste, men tanken om at hun ville komme tæt på ham, gennem hans plejeforældre gjorde han panikslagen.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør jan 01, 2011 11:26 pm

Aya så lidt overrasket ned på sit håndled men så så fuldstændig rasende op på Kei *Vil han gerne slås ihjel?!* tænkte hun vredt og stilte sig tæt på Kei, han skulle ikke tro et eneste sekund at hun var bange for ham. Aya så op på hans kolde blik, men hun var ligeglad ”du skal fandme heller ikke bestemme hvad jeg skal eller hvad jeg skal være” sagde hun i et vris og flåede sit håndled til sig. Hun så vredt op på ham *Han skal skuda heller ikke bestemme hvem jeg skal møde!* tænkte hun vredt mens hun så ham op i øjnene. Det sidste han sagde, var dråben ”Så vidt jeg husker var det dig der kom med forslaget ud af den blå luft! Hvis du ville komme til at fortryde det skulle du ikke have tilbudt det!” råbte hun. Hun så på ham og trak vejret som om hun var lidt forpustet, det blev hun let når hun var virkelig rasende. ”Så….” sagde hun og var vist ved at falde mere ned ”Idiot!” råbte hun så og drejede om på hælen, hun gik hen til sin taske og samlede den op ”Jeg skal møde min kunde nu” sagde hun surt ”jeg flytter tilbage til min lejlighed i morgen” sagde hun vredt ” jeg skal møde ham på et hotel.. så jeg kommer nok sent hjem” sagde hun og tog sin nøgle til lejligheden og kom den i tasken. Hun gik hen for at tage sko på.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør jan 01, 2011 11:36 pm

Kei havde aldrig i sit liv blevet så vred før, han var typen der stak af og gemte sig, end at gøre sig opmærksom. Men Aya, hun kunne bringe hans pis i kog. ”Jeg har aldrig sagt hvad du skal være. Jeg løj, fatter du det? Jeg kunne havde sagt du bare var en tilfældig elsker, men det ville have været lige så stor en løj.” råbte han vredt. ”Hvis jeg vidste det ville blive så besværligt havde jeg nok hellere aldrig forslået det.” råbte han til det med at han aldrig skulle have forslået at hun skulle bo der. Han så på hende da hun vendte om på hælen. Han lige nu var han ligeglad med hvad hun gjorde. ”Gør som det passer dig.” sagde han vredt. Kei gik efter hende, og greb igen fat i hendes håndled da hun var på vej ud af døren. ”Men tro ikke jeg reder dig igen en anden gang, så lad hver med at sende det blik.” sagde han koldt og slap hende, men holdte fast i døren og så efter hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør jan 01, 2011 11:45 pm

”Selvfølgelig fatter jeg at du løj! Jeg ville aldrig være samme med en som dig” sagde hun vredt, han skulle bestemt ikke tale til hende som om hun var en idiot. Aya grinte lidt håneligt ”Besværligt! Det er fandme dig der er den besværlige af dig og mig!” råbte hun efter ham. ”Det gør jeg også!” råbte hun til at hun skulle gøre som det passede hende. Hun så ned på sit håndled da han greb det igen ”Stop det der Kei” sagde hun i et vris og hev sit håndled til sig, hun brød sig virkelig ikke om det når han grænsede op til noget voldeligt. Hun så undrende på ham ”reder mig?” sagde hun så undrende ”blik?” sagde hun undrende, hun anede ikke hvad han talte om ”Fuck dig!” sagde hun irriteret da hun ikke fattede hvad han snakkede om, hun tog en lidt lang jakke med sig på vej ud af døren og tog den på, den skjulte lige nøjagtigt hendes kostume, hun stormede irriteret væk derfra.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør jan 01, 2011 11:59 pm

Kei smækkede døren i efter hende, vendte ryggen til den og lænte sig op af den og tog sig til sit hjerte og trak vejret hektisk. ”Fucking tøs!” sagde han vredt og gik et skridt frem, men vaklede lidt og støttede sig op af væggen. Kei hev efter vejret. Hans syn var sløret. Kei havde aldrig været så langt ude i sin panik, aldrig fået sin puls så meget op. Kei faldte på knæ og lage sig ned på siden og trak vejret hektisk. Kei havde haft samme salgs anfald da Hotaka havde efter ladt ham i kassen, og et mindre et efter Hotaka var blevet slået ihjel. Men fordi Kei altid undgik konfliktet, skete det sjældent at hans puls blev så høj.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Søn jan 02, 2011 12:11 am

Aya kom ned til stationen da det gik op for hende, hun havde glemt sin pung, derfor kunne hun ikke komme med toget. Hun gik irriteret tilbage, hun orkede virkelig ikke at se Kei lige nu. Hun tog en dyb indånding og åbnede døren ”Rolig, rolig… jeg er bare kommet tilbage efter mine penge” sagde hun og så så Kei ligge på gulvet. ”Kei?” sagde hun undrende og spørgende mens hun stod i døren, hun var stoppet op da hun havde set ham. ”Kei?” spurgte hun så lidt højere og mere alvorligt og giv over til ham, hun satte sig hurtigt ned på knæ og det gik virkelig op for hende nu at det ikke var noget han gjorde for sjov, for at skræmme hende måske. ”Kei!.. hvad er der galt?” udbrød hun bekymret, facaden var faldet, man kunne aflæse bekymring både i hende øjne, hendes kropssprog og stemme. ”Hvad skal jeg gøre?” spurgte hun ham og trak selv vejret hurtigere, hendes adrenalin var begyndt at pumpe.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn jan 02, 2011 12:31 am

Kei hørte døren gå op, men orkede ikke at rejse sig, kunne ikke. Han ville svare at hun bare skulle skride, han ville ikke have hun så ham sådan her, men han kunne ikke få en lyd ud. Kei rystede lidt på hovedet da hun sagde hans navn igen. Kei så op på hende da hun satte sig ved siden af hende, og hendes bekymret ansigt gjorde det bare værre for ham. Kei lukkede øjne og rystede på hovedet. ”Ved… Ikke.” pustede han. Han vendte sig om så han lå på ryggen, og tvang sig selv til at trække vejret dybt. ”Har… Aldrig haft det sådan her… før.” pustede han. Kei tvang sig op og sidder og støttede sig op af væggen og kom op og stå. Han ville ikke havde hun så ham sådan her. Kei vidste selv at han var i panik, men han havde aldrig oplevet det så slemt. Kei begyndte at snuble hen mod sofaen.
Admin
Admin

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 6 af 37 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 21 ... 37  Next

Tilbage til toppen