Endnu en nat på arbejde.. eller?

Side 5 af 37 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 37  Next

Go down

Re: Endnu en nat på arbejde.. eller?

Indlæg  Pernille on Tirs nov 09, 2010 11:36 pm

Aya så lidt overrasket på ham, men så kom hun i tanke om at spilledåsen havde stået på bordet da hun var vågnet, det var nok hende selv der havde taget den frem. Hun lyttede stille til det han fortalte, hun så mod hans medaljon da han rørte ved den "det forstår jeg godt" sagde hun, det var lidt ligesom hendes spilledåse. Hun nikkede til reglerne og det med den ekstra nøgle, hun tog alligevel ikke kunder eller fyre med hjem til sin egen lejlighed, så det ville ikke være svært at overholde. Hun rynkede bryn "Medmindre det er dig der har et problem med at sove sammen med mig.. kan vi godt sove i samme seng" sagde hun roligt "Hvis du gramser på mig og jeg ikke vil have det sparker jeg dig bare mellem benene" sagde hun i alvor og trak på skulderne. "Hvis jeg vil have det skal du bare betale.. jeg kunne faktisk tjene penge ved at bo her hos dig" sagde hun og blinkede til ham. *Hvorfor er du pludselig så familiær med ham?* tænkte hun undrende, men slog det hen, hun var stadig lidt påvirket af alkohol, og var vel glad nok for at have en… bekendt her i byen som ikke var en hun kun så på arbejde. Aya havde sådan set ikke nogen regler, ikke lige hun kunne komme på, så længe han ikke troede han bestemte over hende, men det lød det heller ikke til, så hun havde det fint.

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Admin on Ons nov 10, 2010 9:46 pm

Kei så op på hende da hun igen talte. Han havde aldrig sovet sammen med nogen, jo så skulle det have været lige efter sex, men det galte ikke. ”Nej jeg har ikke et problem med det.” sagde han roligt. Han smilte lidt da hun sagde det med at gramse. ”Hvornår kan jeg så vide at du vil have det?” spurgte han drillende. Han lage sit hoved ned igen da hun sagde det med at han måtte betale. ”Jeg betaler stadig ikke for at få sex.” sagde han stille. Kei satte sig op igen. Han måtte se at få lavet på sin rapport hvis hans plejeforældre ikke skulle fatte mistanke. Kei havde svært med at finde ud af hvad han havde gjort. Så fuld havde han ikke været i går, og så skulle det i hvert fald have været væk nu.
Admin
Admin

Antal indlæg : 2538

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Indlæg  Pernille on Ons nov 10, 2010 10:24 pm

”Fint…” sagde hun til at han ikke havde noget problem med at sove sammen med hende, det var egentlig længe siden hun selv sådan havde delt seng med en, altså hvor de skulle sove, men hun lagde ingenting i det at hun skulle sove sammen med Kei. Det virkede bare ikke helt så besværligt, hvis de bare sov sammen, at en skulle sove på sofaen eller noget ville bare føre til problemer. Hun så på ham da han spurgte hvornår han kunne vide at hun ville have det ”Hvis du tror jeg har lyst til at give dig en gratis tur må du jo bare prøve dig frem” sagde hun i en flabet tone og et koldt blik, hun gik hen til sin taske og tog en smøg, hun placerede den mellem læberne og kastede pakken hen til ham, hun tændte den, hun vidste sådan set ikke om han røg indenfor, men hun gik ud fra det. Hun så godt hvordan han så ud da hun sagde det med han skulle betale, hun smilte lidt og tog et hvi mere. Hun gik hen til ham og satte sig over ham, med et ben på hver side ”Der er andre der før har sagt de ikke ville betale for den slags selvskab” sagde hun og tog et hvi mere af cigaretten og pustede ud i luften ”men er par timer senere lagde de stadig under mig og havde betalt fuld pris” sagde hun og smilte selvsikkert, selvom om hendes blik stadig var koldt. Hun tog et hiv af cigaretten og lænte sig ned mod ham ”Har du så stor selvkontrol at du ikke bliver en af de mænd?” spurgte hun ham i en flirtende stemme mens cigaretrøgen langsomt gled ud mellem hendes let skilte læber som en tyk tåge. Hun testede ham vel lidt, hun studerede ham, mon han havde fortrudt sit tilbud?

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons nov 10, 2010 10:38 pm

Kei smilte lidt da hun sagde han bare måtte prøve sig frem. Kei greb pakken hun smed til ham. Kei tog en smøg ud og satte den mellem sine læber og så efter sin lighter men han kunne ikke finde den. Kei lænte sig tilbage da Aya satte sig over ham, og han lage sine hænder på hendes hofter. Kei smilte og kunne godt mærke at han blev tiltrukket af at hun sad oven på ham. Kei smilte lidt og åbnede sin mund let og lænte sig lidt ind til hende. Han kunne mærke røgen komme ind hans mund. Han stoppede tæt ved hendes mund og smilte koldt. ”Det vil jeg mene.” sagde han og pustede den røg han havde fået i munden ud i hovedet på hende. Jo han havde lyst til hende, men han ville ikke betale for det. ”Du gider mig jo hellere ikke, med mindre jeg giver dig penge.” sagde han og smilte lidt. ”Eller også ønsker du at jeg betaler så du har en undskyldning for at være sammen med mig.” sagde han og tog smøgen ud af hendes hånd og skiftede den han havde i munden ud med den der var tændt. Han vendte den slukkede mod Ayas mund og placerede den mellem sine læber.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons nov 10, 2010 11:20 pm

Aya reagerede ikke på at han pustede røg ud i hovedet på hende og sagde at han ville mene at han ikke blev en af de fyre. Aya så ned af ham, jo hun var tiltrukket af ham, men ville helt sikkert ikke have sex med bare lige sådan, især ikke uden penge. Aya så koldt på ham da han igen talte "Nej. Det gør jeg nemlig ikke" sagde hun koldt, det var nok ikke helt sandt, men Aya havde vist ikke været i seng med en mand uden der var penge med i det, i flere år. Hun kom med et lille fnis og lod ham placere smøgen mellem hendes læber. "Der fik du mig Kei… for jeg sidder jo bare og drømmer om at en studerende, uden fortid eller fremtid, skal komme og betale mig for at have sex med ham.." sagde hun sarkastisk og rejste sig, han kunne beholde den tændte smøg. Hun gik over og fandt lighteren igen og tændte sin nye smøg "Tro mig Kei… hvis jeg ville knalde en som dig.. skulle jeg nok finde en som dig.." sagde hun og smilte flabet til ham, han skulle ikke tro et eneste sekund at hun brændt så meget efter ham, eller overhovedet. Hun fik et lidt flabet smil "Men du virker ellers meget interesseret i at finde ud af hvordan du kommer tættere på mig på den måde" sagde hun og så på ham mens hun tog et hiv mere af sin smøg.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors nov 11, 2010 8:59 am

Kei pustede røgen ud og så efter hende. Hun kunne sige hvad hun ville. Kei smilte lidt. ”Hvis du vil knalde en som mig, så er der jo kun mig som er mig, så du kan ikke finde en anden.” sagde han og smilte drillende og tog et hiv mere. Keis blik blev mere koldt (den som på billedet) nej han ville ikke tæt ind på hende, og hun skulle slet ikke tæt på ham. Kei lod stille røgen sive ud, hvorfor havde han overhovedet gjort det? ”Jeg tænkte bare du kunne tænke dig at bruge mere tid på studier.” sagde Kei og rejste sig op og gik hen til sin taske og tog en bog op.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors nov 11, 2010 1:56 pm

Aya smilte lidt ”det var nok ikke det jeg mente” sagde hun og tog et hiv mere, da hun sagde en som ham mente hun en der lignede ham udseendemæssigt. Aya studerede Keis kolde blik, hans øjne skræmte hende ikke, hun kunne faktisk godt lide at han ikke altid havde den der glade facade. ”Slap af Kei… jeg er heller ikke interesseret i at komme tæt på dig” sagde hun til hans kolde blik ”det eneste du har jeg vil have er penge… ligesom enhver anden mand” sagde hun og fortalte ham sådan set at han ikke betød mere for hende end en mand hun lige havde mødt på gaden. Aya så på ham og kom med et lille hånligt grin ”Helt sikkert Kei… Vi ved godt begge to at du ikke gør det her på grund af godheden i dit hjerte..” sagde hun og så koldt mod ham ”Jeg kan bare ikke huske hvad det var du ville have til gengæld” sagde hun og så ned i gulvet, i Ayas verden var der ikke bare nogen der var så venlige uden grund. Hun så op på ham ”Så… gælder tilbuddet stadig? For så skal jeg vel begynde at hente mine ting” sagde hun og samlede sin taske op, hun gik hen til bordet og samlede sin telefon op, hun trykkede lidt på den og lagde hovedet på skrå. ”Pis..” sagde hun i et vris og ringede hurtigt tilbage til et nummer ”Goddag.. Jeg skal tale med Zahia-sama” sagde hun og så på Kei med et suk ”sig det er Eve der ringer tilbage” sagde hun og ventede, det var altid en lang proces at ringe tilbage til Zahia-sama. Aya studerede stille Kei mens hun ventede på at komme igennem, hun tænkte så det knagede og pludselig var det som om hun huskede noget fra aftnen/natten før, både hvordan Kei havde hivet hende ud af slåskampen og hvad han ville have for at lade hende bo her, oplysninger. Hun gik helt hen til Kei og kyssede ham på kinden, for ham ville det nok virke lidt mærkeligt at hun gjorde sådan, især efter det humør der lige havde været mellem dem, men det var vel som et lille tak for det han havde gjort. Aya hørte en tone i telefonen, det betød at hun snart fik hans sekretær, som så stilte hende igennem til Zahia-sama. ”Du ville have oplysninger, ikke?” spurgte hun og trykkede på højtaler knappen på sin telefon, hun havde tænkte over det, det var dumt af hende at give oplysninger videre, men hvad havde hun at frygte? Døden? Det var ligegyldigt for hende, og så længe hun selv fik noget ud af det virkede det som en endnu dummere ide bare at sidde inde med en masse oplysninger uden at bruge den til noget. Sekretæren tog telefonen ”Eve?” spurgte hun kort ”Ja” svarede Aya ”Jeg stiller dig igennem” sagde hun og der blev stille i telefonen igen. ”Eve!” blev der udbrudt i en glad familiær tone i den anden ende, det var uden tvivl Zahia-sama. ”Zahia-sama” sagde Aya i en glad tone, hun holdte telefonen lidt væk fra sit ansigt, så Zahia-sama ikke kunne høre at han var sat på højtaler. ”Jeg beklager jeg ikke tog da du ringede..” sagde hun, hun behøvede ikke at give ham en forklaring, altså at hun havde sat den på lydløs, hun vidste at han nu var ligeglad, men han havde nok været sur i går da han ringede. ”Hvad kan jeg gøre for dig Zahia-sama?” spurgte hun ”Kan jeg ikke ringe fordi jeg bare vil høre din stemme?” spurgte han ”Hvor er du sød Zahia-sama” sagde Aya som om hun var flov og glad. Zahia-sama kom med sin høje dybe latter, Aya så op på Kei, og gav ham et hårdt skub så han kom hen og sidde på sofaen igen, hun satte sig langsomt over ham igen, hun vidste ikke rigtigt hvorfor, der var bare noget der gav hende lyst til at lege med Kei mens den torfaste kunde Zahia-sama var i røret. Hun lænte sig ned til Kei og lod deres læber mødes i et ophidsende kys, Aya kunne godt lide at kysse Kei, og det kunne hun også godt fortælle ham hvis det skulle være, Aya var lidt ligeglad med om han vidste hun var tiltrukket af ham, så længe han ikke troede at det var for meget, altså så hun bare måtte have ham. Zahia-sama stoppede langsomt med at grine ”Nej.. jeg ringer fordi jeg vil stille dig et spørgsmål” sagde han, Aya skilte sine læber fra Keis ”Spørg løs” sagde hun og lænte sig ned og bed Kei i øreflippen. ”Det drejer sig om bartenderen fra vores sidste besøg..” sagde Zahia-sama. Aya rettede sig kort lidt op ”hvad med ham?” spurgte hun roligt og lænte sig ned og kyssede ham ned af halsen. ”Kei Takumi” sagde Zahia-sama i en mere alvorlig tone ”minder han dig ikke om nogen?” spurgte han. Aya rettede sig op en lille smule og tog telefonen tættere på ”Hmm Kei?” sagde hun spørgende ved røret og tog det væk ”Mmmm Kei” sagde hun så lidt stønnede ved Keis øre. Hun rettede sig helt op så hun sad ret ovenpå ham igen ”Der er mange mænd der minder mig om Kei… ingen bestemte” sagde hun, der blev stille i den anden ende ”Hvorfor kalder du ham egentlig Kei?” spurgte Zahia-sama i en lidt vred tone, Aya så lidt undrende Kei i øjnene, hun havde vel aldrig tænkt over det, altså at hun nok skulle kalde ham Kei-san eller Takumi-san. Aya grinte lidt ”Hold nu op Zahia-sama… Du ved jeg ikke går op i det formelle, ikke når det ikke er nogen så vigtig som dig” sagde hun smigerende ”Du kender os Yankeer” sagde hun som en undskyldning, Zahia-sama troede sådan set at Eve var Yankee, Aya vidste ikke selv at hun var, men det kunne jo sagtens være. ”Ja… det kan du have ret i..” sagde Zahia-sama, han var faldet mere til ro. Aya begyndte at bevæge sit underliv mod Keis, hun kom med et lille støn og så flirtende ned på Kei ”Hvad laver du Eve?” spurgte Zahia-sama undrende ”Jeg tænker på dig Zahia-sama” sagde hun smigerende. Zahia-sama begyndte igen at grine, den tid brugte Aya til igen at kysse Kei ophidsende også med sin tunge. ”Ved du om hans fornavn er Kei?” spurgte Zahia-sama så, Aya rettede sig op og så på Kei ”Nej.. men jeg skal nok finde ud af det for dig” sagde hun charmerende ”Jeg kan altid stole på dig Eve” sagde Zahia-sama i en glad tone ”Du betyder meget for mig” sagde han i en kærligere tone. ”Det ved jeg” sagde Aya i en kærlig tone, men hendes blik var koldt, at føle sig elsket var vigtigt for hende, noget af det hun længtes efter, men med Zahia-sama føltes det forkert. Det var som regel tegn til at deres samtale var slut, så Aya lagde på og det samme gjorde Zahia-sama, hun så på Kei ”det kunne du ikke rigtig brug til noget” sagde hun og rejste sig fra ham, selvom hun var ophidset, det havde været sjovt at være Zahia-sama ``utro´´ mens hun talte med ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors nov 11, 2010 8:47 pm

Kei så rolig på hende da hun sagde hun heller ikke var interesseret i at komme tæt på ham. Det var kun godt, men han ville nok få svært ved ikke at røre ved hende, hun var tiltrækkende, og især hvis de skulle sove i samme seng. Kei rettede sig op igen med en bog i hånden mens hun talte videre. ”Det er ikke vigtigt.” sagde han roligt. Han vidste ikke engang hvordan han ville spørger hende for at få det af vide han ville have. Kei tog et hiv mere og pustede ud mens han nikkede. ”Ja tilbuddet gælder stadig.” sagde han. Han så på hende da hun tog telefonen og lage hovedet lidt på skrå, men forstod da hun ringede op og sagde hvem hun skulle tale med. Det var klart de havde hendes nummer så de kunne få fat i hende når de ville. Kei kiggede på bogen og åbnede den på en tilfældig side. Han skulle se om han kunne bruge den til noget. Kei så lidt underne på hende da hun kyssede ham på kinden. Hun sagde han var som alle andre, at hun ville have penge hvis han ville i seng med hende, men alligevel lage hun op til så meget. *Det er vel sådan hun får sine penge.* tænkte han. Kei så på hende, men hans blik og gav et kort nik. Jo det var hvad han ville have. Kei lage bogen tilbage i tasken og så på hende og telefonen da der lød en kvindens stemme. Kei rynkede bryne lidt da Zahia-samas stemme lød. Kei så lidt på hende og kunne ikke lade hver med at smile lidt, hun lød glad, men det virkede alligevel forkert da hun for let siden havde virket så kold. Kei blev lidt forskrækket da Aya skubbede hårdt til ham, og han brasede ned i sofaen. Kei så op på hende da hun satte sig hen over ham, og han smilte lidt. Han havde ikke noget i mod at Aya hyggede lidt med ham. Han lage sine hænder på hendes hofter. Kei modtog hendes kys og kyssede hende lidenskabeligt igen. Kei lænte lidt hovedet til den ene side da hun bed i hans øreflip og lukkede øjne lidt. Han kørte stille sine hænder op under hendes trøje. Kei åbnede øjne igen da han blev nævnt, og han kunne mærke hvordan panik stille krøb ind over ham. Havde de fundet ud af noget. Kei lænte sit hovedet lidt tilbage da hun kyssede ham ned af halsen. Kei lukkede kort øjne da hun sagde hans navn helt tæt ved hans øre. Han var på vej ind i panik, men han kunne ikke stoppe sig selv for at nyde det der skete. Kei slappede mere af, Zahia-sama vidste ikke noget om ham, Kei måtte bare være mere forsigtig de næste par dage. Kei rettede sig op og kørte stille sine op af hendes krop og løftede stille op i hendes trøje og kyssede hende blidt på maven. Kei stoppede med at kysse hendes mave da Zahia-sama spurgte hvorfor hun kaldte ham for Kei. Kei lænte sig lidt tilbage igen og så op på hende. Kei smilte lidt. Hun var god til at finde på historier, det måtte han huske. Kei lukkede sine øjne og lænte hovedet lidt tilbage da Aya begyndte at bevæge sit underliv mod hans. Kei så op på hende og smilte flirtende tilbage til hende. Han havde lyst til hende, og hans begær begyndte at kunne ses i hans øjne. Kei førte sine hænder op i Ayas hård da hun kyssede ham igen og han kyssede hende ophidset tilbage og tog i mod hendes tunge og legede tilbage. Kei førte igen sine hænder op af hende da hun rettede sig op igen, det sidste af samtalen lyttede han endelig ikke til, men han lage mærke til hendes kolde blik. Kei slap hende nødig da hun rejste sig og smilte lidt. ”En skam at samtalen var så kort.” sagde han og smilte lidt. ”Jeg fik noget andet ud af det.” sagde han og lukkede stille øjne.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors nov 11, 2010 9:27 pm

Aya smilte lidt da han sagde at tilbuddet stadig gældte, så ville hun tage hjem og hente nogen af hendes ting og fortælle at hun ikke længere havde brug for sin lejlighed. Aya morede sig inden i over at Kei virkede glad for det hun gjorde ved ham og hun nød faktisk selv at mærke hans hænder mod hendes hofter. Aya blev overrasket over hvor mange gange hun måtte nedtrykke små tilfredse suk, så Zahia-sama ikke hørte hende, men det føltes bare dejligt at lave det her med Kei. Aya så lidt ned da han førte sine hænder op under hendes trøje, hun afventede lidt hvad han ville gøre mens hun talte med Zahia-sama. Aya strøg ham over håret da han kyssede hende på maven, hendes navlering var et lille hjerte. Aya begyndte at fokusere mere på Kei da samtalen var ved at være slut, men hun tog aldrig fokus helt fra telefonen, så ville Zahia-sama opfatte at hun ikke hørte efter og lavede noget andet. Men hun nød at se bægret i hans øjne, men sådan var der mange andre mænd der havde set på hende, det var vel godt nok at se Kei se på hende på den måde. Aya smilte lidt mens hun kyssede ham, fordi han kørte sine hænder op i hendes hår, det kunne hun godt lide, hun mærkede hvordan ophidselse spredte sig i hendes krop og hun bare havde lyst til at smide telefonen af h til, men hun gjorde det ikke. Aya så lidt undrende over på ham da det sagde det var en skam at samtalen havde været så kort og at han fik noget andet ud af det, så rynkede hun på næsen, hun kunne ikke rigtig finde ud af om han mente han havde fået klimaks eller om han rent faktisk kunne bruge samtalen til noget. Hun gik helt hen til ham og lænte sig ind til ham, deres næser mødes "Hvad fik du ud af det?" spurgte hun, hun var nysgerrig.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors nov 11, 2010 9:54 pm

Kei smilte lidt da han mærkede hendes næse om hans. ”Det var mig som fik oplysninger ud af det her forhold.” sagde og smilte lidt koldt, men kørte igen en hånd op i hendes hår. ”Jeg nød det, er det forkert?” spurgte han og havde endelig lyst til at forsætte, men så ville hun sikkert kræve betaling. Eller måske ikke? Det værste der kunne ske var at han gik slag. Kei trak i hendes hoved og lod deres løber mødes igen og kyssede hende ophidsende, han havde stadig lyst til hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors nov 11, 2010 10:12 pm

"Forhold?" sagde hun undrende, det ord kunne hun ikke lide "det var da godt du fik noget du kunne bruge" sagde hun koldt "det var også det du skulle have for at jeg måtte bo her… så jeg giver dig bare hvad du har bedt om" sagde hun lidt koldt. Aya lagde hovedet en lille smule på skrå da han kørte en hånd op i hendes hår igen, hun sendte ham et lille smil "overhovedet ikke" sagde hun til at han nød det, hun regnede med han talte om det hun havde gjort ved ham og ikke samtalen hun havde haft med Zahia-sama. Ayas øjne flakkede lidt, det var tydeligt hun overvejede situationen da han begyndte at trække hendes hoved ind til ham, men hun lukkede dem og kyssede ham ophidsende igen, hun kravlede op i hans skød igen og tog den ene hånd op i hans hår, den anden førte hun ned på hans lem. Hun skilte deres læber ad ved at tage hårdt fat i Keis hår og hive hans hoved lidt tilbage "Hvad er der galt Kei? Blev du ophidset af det jeg gjorde ved dig?" spurgte hun meget drillende og gnubbede lidt uden på bukserne ved hans lem. Hun så ham i øjnene og et kort øjeblik var hendes blik kærligt og ophidset, men så blev det koldt "Bare ærgerligt.. hvis du vil have mig skal du betale" sagde hun og gav slip på ham og stoppede med at røre ved ham, hun rejste sig "ellers må du jo tage mig med magt" sagde hun og gik over til sin taske og samlede den op. Hun hoppede i sine sko og vendte sig mod ham "jeg smutter hjem efter nogle ting og tager nok forbi en butik på vejen tilbage.. skal du have noget? Eller mangler vi noget?" spurgte hun og så på ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors nov 11, 2010 10:21 pm

Kei tog om hende igen da hun kravlede op i hans skød. Kei kyssede hende ophidset og troede et sekund at hun ret faktisk ville lade ham gøre det. Kei lod sit hoved blive trukket tilbage og så op på hende og smilte lidt. ”Ja, du er en tiltrækkende kvinde.” sagde han og smilte lidt. Kei rettede sit hoved op igen da hun kravlede af ham. ”Så bliver det hvis aldrig til noget, udover når du snakker i telefon.” sagde han og smilte lidt. Nej han troede ikke på at hun bare ville springe i hans arme, han måtte selv prøve at ligge tilnærmelser hvis han ville noget. Kei så lidt mod hendes bagdel da hun tog sin taske og rystede på hovedet da hun spurgte om de manglede noget. ”Kun hvis du kan finde noget spændende vi kan spise i aften.” sagde han og lage sig ned på sofaen. Han måtte have ringet efter en ekstra nøgle, sige at hans egen var blevet væk, hans forældre skulle i hvert fald ikke vide at der boede en kvinde hos ham.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors nov 11, 2010 10:52 pm

Aya smilte en lille smule da han var ærlig. "Så må du jo bare være der hver gang jeg snakker i telefon med Zahia-sama" sagde hun. Hun så over på ham og nikkede, hun kunne godt købe aftensmad. Hun stoppede da hun tog fat i døren "Skal du på arbejde i aften?" spurgte hun og så sig over skulderen på ham. Efter han havde svaret gik Aya ud af lejligheden og lukkede døren efter sig, hun begyndte at studerede området hun faktisk befandt sig i, hun havde faktisk været her før, hun smilte lidt, det var et sikre kvarter end hendes eget og det var tættere på universitet og arbejdet. Hun fandt en undergrundsstation og tog toget tilbage til der hvor hun havde sin lejlighed, hun låste sig ind og begyndte at pakke to sportstasker hun havde, den ene med tøj, sko, tandbørste osv., den anden med nogle vigtige papirer og universitets ting. Hun så sig omkring, hun ville ordne det med hendes lejlighed, møbler og alle de formelle ting i morgen. Hun tog toget tilbage mod Keis lejlighed og gik ind i en lille butik, hun købte øl, noget hun kunne lave aftensmad af og en masse slik, hun sukkede lidt da hun så ned i posen, hun kunne godt lide søde ting, men hun havde vist købt for meget. Hun tog en slikkepind i munden inden hun kom op til lejligheden igen. "Hey Kei" mumlede hun med slikkepinden i munden da hun kom ind, hun lukkede døren bag sig og smed hendes to sportstasker og sin håndtaske. Hun smed sine sko og gik ud i køknet med de ting hun havde købt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors nov 11, 2010 11:05 pm

Kei gned sine øjne lidt. Han gad virkelig ikke en aften mere og han rystede på hovedet. ”Nej skal jeg ikke, og hvis du skal hyre jeg dig igen.” sagde han og gabte lidt. Han vidste ikke hvorfor han sagde det, men det blik hun havde set ham den ene gang hvor hun tog med en kunde, det blev ved med at vende tilbage hver gang han tænkte på hendes arbejde. Da Aya var gået ud af døren tog Kei sin mobil, og skrev til ham som han havde taget vagten for i går og fik ham til at tage hans vagt. Kei ringede til viceværten i området, han sagde at han nok skulle bringe Kei en ny nøgle. Kei gabte igen, men rejste sig alligevel. Hvis Aya skulle bo her, som hun nu skulle, måtte han nok hellere gøre lidt plads til hende. Kei gik hen til sit tøj skab og begyndte at flytte rundt på sit tøj så Ayas kunne være der. Kei tog sin fløjte fra natbordsskuffen og satte sig ind i stuen igen og begyndte at spille så han kunne tænke.
Kei stoppede kort med at spille da han hørte tog nogen i døren. Han var stoppet en gang tidligere hvor viceværten var komme med nøglen. Han forsatte da han hørte at der Ayas stemme. Han stoppede kort efter og lage den på bordet. Han gik ud i køknet og så på hende. Han gik hen hende og tog silkepinden ud af munden på hende og proppede den i munden. Det virkede til at det var den slags forhold de havde. ”Skal du arbejde i aften?” spurgte han. Han havde ikke fået spurgt tidligere. Kei måtte også se at fået ringet til sin plejeforælder og bedt om flere penge til den her måned. Det var sjældent at Kei brugte alle sine penge, så de ville ikke have noget i mod det.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors nov 11, 2010 11:18 pm

Aya nikkede kort til at han ikke skulle arbejde, hun så dog undrende på ham over at han ville hyre hende igen hvis hun skulle på arbejde, hun sagde ikke noget til det, men ønskede på en måde at hun skulle have været på arbejde den aften/nat så hun kunne tjene nogen penge fra Kei.
Da Aya kom ind i lejligheden stoppede hun da hun hørte musik, så smilte hun lidt, det var nok den fløjte hun havde set tidligere, han var god til at spille og hun nød musikken. Aya så lidt irriteret på ham og rynkede på næsen da han tog hendes slikkepind ”Nej” svarede hun hurtigt til om hun skulle på arbejde i aften, hun tog slikkepinden tilbage og rakte tunge af ham, den ar helt rød, hun puttede stædigt slikkepinden tilbage i munden. ”Jeg har også købt noget til os” sagde hun og tog øllene op og sendte ham et lille smil, Aya kunne godt lide at drikke engang i mellem uden for arbejdet og hun vidste hun løsnede lidt op når hun drak. Ikke at hun ville være venner eller noget med Kei, men det hjalp jo ikke noget hvis de hadede hinanden og havde en dårlig stemning hvis de skulle bo sammen. Aya vendte posen fra butikken på hovedet på bordet og ud kom en masse slik, og noget kød, grønsager og krydderier som hun kunne lave aftensmad af.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors nov 11, 2010 11:25 pm

Kei smilte lidt da hun tog slikkepinden tilbage. Han var endelig ikke så vild med slik, men det var sjovt at drille hende. Kei smilte lidt da hun viste ølle. Han drak sjældent uden for arbejdet, og drak kun på arbejdet for at holde sig i gang. Han var blevet inviteret ud af de andre fra hans klasse et par gange, men takkede altid nej. ”Jeg håber du kan lave mad, for det er ikke en færdighed jeg har lært” sagde han og trak på skulderne. Hans forråd bestod mest af brød og nudler man bare skulle hælde varmt vand på. Han havde også ris til at stå et sted, hvis han nu skulle få lyst til at lave noget. Kei smilte lidt, selvom de kun lige var begyndt, var det måske ikke så slemt at have en boede, Kei havde i hvert fald intet i mod Aya. Trist at de ikke kunne have sex med mindre han ville betale, men måske på et tidspunkt. Han kyssede hende på kæbelinjen og gik tilbage til stuen, han havde stadig den rapport han skulle lave. At de kunne, hvad skulle han kalde det, hygge sig samme uden at de ligge noget mere i det, det kunne han godt lide.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors nov 11, 2010 11:44 pm

Aya så op på hende ”Du kan ikke lave mad” gentog hun lidt og studerede ham lidt ”Ja selvfølgelig kan jeg lave mad… jeg er jo en pige ikke” sagde hun sarkastisk og vendte sig mod maden, hun begyndte at åbne skabe og skuffer for at gøre sig bekendt med køknet. Hun lagde hovedet på skrå da han kyssede hendes kæbelinje, hun kunne på en og samme tid lide det her og ikke. Hun fandt en gryde og satte den over et blus, hun fandt et skærebræt og begyndte at skære kødet ud. *Hvornår lærte jeg egentlig at lave mad?* tænkte hun undrende, men kunne ikke rigtig komme i tanke om det, hun var blevet lært meget lidt om madlavning på børnehjemmet, men det måtte vel have været da hun kom ud for sig selv og blev træt af nudler og nok også i High School måske. Hun stod i sine egne tanker mens hun skære da kniven smuttede fra hende ”AV!” udbrød hun da hun skar sig selv i fingeren, hun blev revet ud af sine egne tanker og hev instinktivt fingeren til sig og tabte kniven på bordet. Hun tog slikkepinden ud af munden og puttede sin finger i den i stedet, hun bandede lidt indvendigt og tog kødet fra skærebrættet med sin frie hånd og op i gryden. Hun går hen og skyller sin finger under vandhanen, hvorefter hun begynder at skære grønsagerne, som hun også skyller, hendes finger gør ondt, men bløder ikke. Hun mikser kød, grønsager og krydderier og lader det simre, hun går ind i stuen og finder en blok frem, en blyant og en bog. Hun går over i sofaen og sætter sig, hun åbner bogen og begynder at skrive videre på sin rapport der er på blokken. Efter et stykke tid rejste hun sig og gik ud i køknet igen, hun tager gryden af blusset. ”Kei.. det er færdigt hvis du vil have noget” kalder hun og begynder at lede efter en lille skål og spisepinde. Det Aya havde lavet lugtede og smagte godt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Fre nov 12, 2010 8:40 am

Kei trak på skulderne. ”Hvis jeg var gået ud fra dit køn, ville jeg ikke have spurgt om du kunne.” sagde han.
Kei begyndte at læse i en af sine bøger og skrev nogen notaterne ned. Kei løftede sit hoved da Aya udbrud av fra køknet. Han rejste sig og stille hen til døren og så på hende, men gik tilbage da det ikke så ud til at være noget alvorligt. Kei så kort på hende da hun kom ind i stuen, men forstyrrede hende ikke, en af grunde til han havde tilbudt hende at bo her, var jo for at hun kunne få mere tid til at læse. Kei rejste sig op da hun kaldte fra køknet. Han kunne lugte maden, og han kunne ikke huske hvornår han sidst have fået rigtig mad. ”Dufter godt.” sagde han og gik hen til hende. Han tog den hånd hun havde skåret sig på. Han havde set hende proppe sin finger i munden. Det var ikke dybt, men hun havde alligevel skåret sig slemt. ”Jeg finder et plaster.” Sagde han og slap stille hendes hånd og gik hen til et skab over køleskabet. Her gemte han sin første hjælps kasse og piller. Han stilte kassen på bordet og åbnede den og fandt et plaster. Han gik tilbage til Aya og trak hende med hen til vasken og tændte for vandet. Det så ikke beskidt ud, men Kei ville ikke løbe den risiko at han skulle til lægen med hende. Han tørrede hendes finger og satte plasteret fast om hendes finger. ”Sådan.” sagde han og smilte og fandt to skåle frem og der efter spisepinde.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Fre nov 12, 2010 10:12 am

Aya så op på Kei, han var vel ikke en af de der meget strenge japanske fyre der gik op i at kvinden skulle stå i køknet, hun havde bare mødt så mange der var på den måde. Da Kei kom ind i køknet igen nikkede hun kort til det lugtede godt, hun så undrende på ham da han tog den hånd hun havde skåret, hun ville til at hive den til sig, da han sagde han ville finde et plaster. Aya studerede stille Kei, var han sød ved hende? Hun prøvede stadig at regne ud hvordan det var mellem dem. Hun lod Kei række sig over til vasken og trak en smule hendes hånd til sig lige da vandet blev tændt, det gjorde stadig ondt. Hun rynkede lidt på næsen over den lille smerte da han tørrede hendes finger, hun studerede hendes finger da han havde sat plaster på den. Hun så efter Kei da han begyndte at finde skåle og spisepinde. Hun gik hen til ham og placerede langsomt sine håndflader mod hans ryg, så kørte hun dem langsomt op på hans skulder, hun smilte lidt over hun lidt blev nød til at stå på tær, ”Tak” hviskede hun lidt ved hans øre og gav ham et kys lige under øret. Hun nød at mærke varmen fra hans krop mod sine hænder. Hun tog et skål og puttede noget af maden i den, hun rakte den til Kei og gjorde det samme med den anden skål.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Søn nov 14, 2010 7:20 pm

Kei smilte lidt da hun sagde tak og kyssede ham under øret. Kei tog i mod skålen hun rakte til ham. Kei havde ikke noget spisebord i køknet så han gik ind i stuen og satte skålen på bordet og satte sig på knæ. Kei tog sine spisepinde og tog en mundfuld. Han smilte. ”Det smager godt.” sagde han og så på Aya. Hvad var der med ham? Han var sød over for hende, han ville ikke sige han var ond over for folk, men han havde aldrig været så sød som han var over for Aya.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man nov 15, 2010 2:54 am

Aya tog to øl og åbnede dem, hvorefter hun tog den anden skål hun havde fyldt mad i og gik ind i stuen, hun satte den ene af øllene ved Kei, men satte sig ellers så langt væk fra ham som hun kunne. Hun begyndte stille at spise, hun så op på ham da han sagde at det smagte godt ”Havde du regnet med andet?” spurgte hun selvsikkert. Aya spiste stille *Jeg hader den her følelse* tænkte hun da hun tog en slurk af sin øl. Hun så op fra maden på Kei igen og lagde hovedet på skrå, hun vidste ikke hvad det var, men han virkede sød, og hun fik en dårlig følelse af det. Da hun var færdig med sin øl gik hun ud efter en mere og tog samtidigt noget mere at spise. Hun kom tilbage og spise færdig, hun sagde ikke rigtigt noget og det var med vilje, den måde de var begyndt at være sammen overfor hinanden, mindede hende for meget om dengang hun forelskede sig første gang i sin Oppa. Hun gik ud med de to tomme øl flasker og sin skål, hvis Kei var færdig tog hun også hans med. Hun satte flaskerne på bordet og skålen, eller skålene, i vasken. Hun gik tilbage ind i stuen og satte sig et par minutter og læste i en bog, hun rejste sig og tog sine sportstasker ind i soveværelse, hun kom ud med sine toilet ting og gik ud på badeværelset, de skulle jo der ud før eller siden. Hun hev trøjen over hovedet og rodet sig lidt i hovedet, hun var stadig virkelig træt efter i går, hun kom tandbørsten i munden og trak sine bukser af, hun gik ud i stuen igen i undertøj, mens hun børstede tænder, hun gik hen og samlede den bog op hun lige havde læst i og tog den ind i soveværelset. Hun gik tilbage til badeværelset og børstede sine tænder færdigt, vaskede sig osv. Hun smed sin B.H og sit tøj til vaske og gik ud i stuen igen mens hun gabte lidt og rodet sig i håret, at være halv nøgen, eller også helt nøgen, foran Kei var ikke noget han tænkte på, det måtte han bare vænne sig til ”Godnat” sagde hun halvt gabende. Hun gik ind i soveværelset og smed sig på sengen, hun puttede sig lidt ind under dynen og faldte i søvn på maven mens dynen dækkede op til halvdelen af hendes ryg. Man kunne tydeligt se tatoveringen på hendes ryg.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man dec 27, 2010 11:02 pm

Kei smilte da hun spurgte om han havde regnet med andet og tog en tår af øllen. ”Man kan aldrig vide.” sagde han og tog endnu en mundfuld. Kei spiste stille. Han lavede normalt mad til sig selv, så han spiste ikke meget. Han så nogen få gange op på Aya. Han prøvede at regne ud hvad der var med hende, siden han havde blandet hende så meget ind i sit liv. Kei havde ikke noget i mod tavsheden i mellem dem, hvis de talte, var det næsten pålagt at de skulle tale om noget personligt, og det skridt ville Kei ikke tage. Kei satte så op på Aya da hun tog hans skål og gik ud i køknet. Han vendte sig og tændte sit fjernsyn og drak stille videre af sin øl. Kei så op på Aya hver gang hun bevægede sig, han var ikke van til bevægelse i sin lejlighed. Kei så op da hun kom ud fra badeværelset og smilte lidt. En kvinde i undertøj, det kunne han godt vende sig til. Kei så igen op da hun gik tilbage til badeværelset. Der var ikke noget spænende i fjernsynet så Kei lage sig op i sofaen og gabte lidt. Kei så hen mod Aya igen og smilte igen, og kunne hans hjerte slå hurtigere. En skam han ikke havde udnyttet chancen. ”Godnat.” sagde Kei og så efter hende da hun gik ind på værelset. Kei kunne nemt sove på sofaen, men så ville hun måske få den forkerte ide. Kei rejste sig op og tog den tomme dåse og smed den ud og gik ud på badeværelset og vaskede sit ansigt og børstede sine tænder. Han smed trøjen til vaske og gik ind i stuen og trask sine bukser af og lage den over armlænet. Han kunne bruge dem igen i morgen. Kei gik slukkede fjernsyn og lyset og gik ind i soveværelset. Kei så lidt på hendes ryg og fik øje på hendes tatovering. Den var svær at se i mørket. Kei gik hen og lage sig i den anden side af sengen. Han lukkede stille øjne og faldte hurtigt i søvn.
Keis drømte, han drømte om Hotaka. Om alle de minder han havde om ham. Kei lage mærke til hans ansigt, og lage mærke til at Hotaka altid var alene. Ingen venner som var over, ingen kvinde i Hotakas liv. Kei rynkede sine bryn og rullede om på den anden side og hans hånd ramte noget blødt og varmt. Keis drømme ændrede sig, og en kvinde begyndte at fremtrone. Kei kunne ikke se hendes ansigt, men han kunne se at hun smilte. Kei vidste hvem hun var, selvom han intet huskede om hende. Også hun var alene, men hun smilte alligevel til ham, men han kunne se frygten i hendes smil. Kei fik tåre i øjne, og trak den krop der lå ved siden af sig, ind til sig. En tåre løb ned af Keis kind.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man dec 27, 2010 11:36 pm

Aya trak lidt på skulderne til at man ikke kunne vide det, det kunne man vel ikke, nogen piger kunne lave mad, andre kunne ikke, det samme galte vel for mænd. Aya skulede lidt til Kei engang i mellem når han kiggede på hende, men han måtte vel glo hvis han ville, men… hun sukkede lidt, det mindede hende om Oppa. Mens Aya gik rundt i lejligheden lagde så hun også et par gange på Kei, hun var også van til at være alene og skulle være på vagt. Aya rykkede lidt på sig da Kei kom og lagde sig i sengen, men hun vågnede ikke.
Hun åbnede lidt undrende sine øjne lidt da noget ramte hende ”Hey hey” mumlede Aya stille irriteret da Kei trak hende ind til sig, hun var ikke helt vågen. Hun troede han prøvede at gramse på hende men da hun fik trykket sig lidt væk ved at presse en hånd mod hans bryst så hun op på ham. Hendes øjne flakkede lidt *han… græder?* tænkte hun undrende og stivnede lidt. Hendes blik studerede ham lidt *han tager ikke bare røven på mig vel?* tænkte hun undrende, men det virkede ikke sådan. Hun sukkede stille *Hvad laver jeg dog?* tænkte hun irriteret over sig selv mens hun roligt rystede på hovedet, hun tørrer stille tåreren væk, han kunne sagtens græde foran hende. Hun lagde sig ind til ham igen og tog om ham, hvis han manglede en krop at holde om havde hun ikke noget imod det. Hun sukkede stille og lukkede sine øjne igen, måske var det her også lidt for hende? At ligge sådan her med en fyr fik vel hende til at føle sig lidt elsket på en måde, selvom hun vidste Kei ikke havde det sådan.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man dec 27, 2010 11:46 pm

Kei øjne sitrede lidt da noget rørte hans kind, men han vågnede ikke. Kei havde aldrig før tænkt så meget på Hotaka på en dag, og at Aya lå helt op af ham, vækkede minder om en glemt mor. At ligge ved siden af en kvinde når man ikke have haft sex med hende, var noget helt andet. Kei trykkede sig tættere ind til hende.
Kei åbnede stille øjne. Det var stadig tidligt, men noget have vækket ham. Kei flyttede sit hoved lidt, og bemærkede at han lå helt tæt ind til noget. Kei så op på Aya. Han havde ligget og sovet ved hendes bryst. Kei gav stille slip på hende og tog sig til hovedet. Det føltes tungt. *Har jeg grædt?* tænkte han stille, han vidste han fik hovedpine når han græd. Kei så på Aya. *Hvad er der sket siden jeg sover helt ind til hende?* Kei gad ikke tænke, han hoved var for tungt til det lige nu.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs dec 28, 2010 12:02 am

Aya placerede forsikrende en hånd på hans bryst da han trykkede hende ind til sig, hun vidste ikke hvorfor. Hun faldt stille i søvn i hans arme igen, hun lagde ikke mærke til at han flyttede sig i løbet af natten.
Da Aya stille gled ud af Keis arme vågnede hun lidt, hun åbnede sine øjne halvt og så lidt ned på ham, først var hendes blik lidt ligeglad, hun skulle lige vågne, så blev det koldt og irriteret. Hun bøjede sig ene ben lidt og placerede hendes fod på Keis hofte ”Hvad tror du lige du har gang i?” spurgte hun irriteret og gav ham et ordentligt skub ved hoften med sin fod så hun skubbede ham ud over sengekanten, hun troede han lavede noget ved hendes bryst. Hun vendte sig irriteret om på sin anden siden og kom først nu i tanke om hvad hun havde set i nat, hun sukkede ”Skal du ikke i skole eller noget?” spurgte hun ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 37 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 37  Next

Tilbage til toppen