En solrig dag...

Side 4 af 28 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  Next

Go down

Re: En solrig dag...

Indlæg  Pernille on Søn jul 11, 2010 11:42 pm

Chiyo smilte lidt og sukkede så ”Sikke en skam..” sagde hun roligt ”..så bliver jeg måske nød til at gifte mig med dig alligevel hvis jeg vil have en med det røde hår” sagde hun roligt, hvorefter hun smilte og så op i himmelen, det var selvfølgelig for at drille ham hun sagde det. ”En ræv..” sagde hun stille efter ikke at have sagt noget i et stykke tid ”du ved..” hun så på ham ”vi to er bestemt til ikke at komme godt ud af det med hinanden” sagde hun og vendte ryggen til ham så han måske kunne se ``tatoveringen´´ i hendes nakke. ”Vi to er fjender” sagde hun roligt, men grinte lidt af det, hun troede ikke rigtig på det, ”men det siges jo også at modsætninger tiltrækker hinanden.. ligesom Yin og Yang” sagde hun efter hun havde grint færdigt. Chiyo så lidt flovt på ham da han sagde det ikke var på den måde han havde ment det, hvordan kunne hun også have troet det?!? Men.. hun så lige frem for sig ”Hvad ville du gøre?” spurgte hun ham ”Hvis det var på den måde? Hvis jeg tilstod til dig lige nu og kyssede dig?” spurgte hun og så først på ham da hun var færdig med at tale, hun så ham lige ind i øjnene ”Hvad ville du gøre?” spurgte hun igen og tog ikke sit blik væk fra hans.

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Admin on Man jul 12, 2010 8:39 am

Niwa smilte lidt flovt og rodede sig i håret, da hun snakkede om at hun måtte gifte sig med ham, hvis hun ville have hans røde hår. Niwa så op mod himlen igen, og så først på hende da hun begyndte at tale om at de naturligt ville være fjender. Han så roligt på hendes nakke, jo det måtte han give hende ret i. Ræven og kanien var fjender. Han smilte og nikkede. "Ja, det siger man jo." sagde han og smilte lidt flovt. Han så lidt underne på hende da hun spurgte hvad han ville gøre? Han rødmede kraftigt og vidste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv. "Lad... Lad med at drille med den slags." sagde han lidt flovt. Hans øjne flakkede lidt. Han kløede sig lidt i nakken. "Hvad ville det hjælpe, hvad jeg ville gøre. Hverken din eller min fader ville tillade det." sagde han og slog blikket lidt ned. "Og jeg ved ikke hvad jeg ville gøre. Ingen pige har tilstodet til mig før." sagde han og trak på skulderne. "Som du selv siger, så er jeg jo også kun Nini-chan for dig." sagde han og grinte lidt og prøvede at slappe lidt af. Han var bare ikke van til at piger snakkede sådan til ham.
Admin
Admin

Antal indlæg : 2539

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Indlæg  Pernille on Man jul 12, 2010 11:34 am

Chiyo studerede Niwa-san lidt, han var nu sød når han blev flov og reagerede sådan. Chiyo grinte en lille smule, hans reaktion var endnu kraftigere nu, hun smilte stort derefter. Chiyo kunne simpelthen ikke lade ham være, hun tog rundt om hans hals og gav ham et ordentligt kram ”Du er så nuttet Nini-chan” sagde hun i en glad tone mens hun krammede ham. Chiyo sukkede og tog sine hænder i nakken, så hun gav slip på ham, ”Nini-chan din duksedreng” sagde hun og sukkede igen, hun smilte drillende ”Gør du virkelig altid hvad din farmand siger?” spurgte hun drillende, det gjorde hun ikke. Chiyo så undrende på ham da han sagde at ingen pige nogensinde have tilstået til ham før, hun smilte lidt ”En dag vil den helt rigtige pige gøre det… Nini-chan” sagde hun og smilte sødt til ham, hun mente det, hun var begyndt at mene at Niwa-san var en meget sød dreng. ”Ja det er rigtigt.. du er bare Nini-chan” sagde hun roligt, hun kunne sige noget andet og mere drillende, men hun kunne se at han var nervøs og prøvede at slappe af. ”Nini-chan” sagde hun og tog fat i hans hage, bukkede sig lidt så de var på samme højde ”Du kan slappe af når du er sammen med mig Nini-chan” sagde hun roligt mens hun så ham ind i øjnene ”sammen med mig vil jeg gerne have du er dig selv” sagde hun og smilte lidt ”for jeg kan godt lide dig Nini-chan” sagde hun med et smil, hun mente som ven, Chiyo betragtede generelt hurtigt andre som venner. Chiyo smilte lidt rød i kinderne, hvis hun lagde hovedet lidt på skrå kunne hun let kysse Niwa-san, men Chiyo havde ikke haft sit første kys endnu, og det skulle ikke være med en hun ikke var forelsket i. Chiyo havde haft en del drenge der havde tilstået til hende, og hun havde haft en kæreste, men det var aldrig blevet til mere end at holde i hånden og kramme og sådan. Denne kæreste var også grunden til at hun ville have stærke fyrer og at de nu skulle kæmpe mod hende før hun ville acceptere dem som kandidat til hendes kæreste.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Man jul 12, 2010 8:14 pm

Niwa ville trække sig overrasket tilbage, men nådede det ikke før hun var rundt om hans hals. Endnu en gang blev han mindet om at han var mindre end hende. Niwa slog blikket ned da hun kaldte ham en duksedreng og han svarede ikke da hun spurgte om han altid gjorde som hans fader sagde. Ja det gjorde han, lige meget hvad. Han smilte til hende da hun sagde at der nok en dag ville komme en pige. "Så håber jeg at hun er lavere en mig." sagde han og grinte lidt. Niwa så lidt mod hendes øjne og smilte lidt til hende. Hvorfor skulle hun lige være højre end ham? Ikke at det var noget nyt, men alligevel. Han grinte lidt og smilte stort. "Jeg kan også godt lide dig." sagde han glad. Han mente som ven, nok kunne han mærke pigers påvirkning på ham, som tidligere på dagen, hvor ham og Usagi-chan gemte sig for regnen. At se hendes krop havde påvirket ham, men han var trosalt dreng. Niwa så lidt underne på hende da hun blev stående i hans højde, og over at hendes kinder blev lidt røde. Han rødmede lidt da han så mod hendes læber. De stod faktisk rimelig tæt, og han kunne nemt læne sig frem og kysse hende. Men han havde aldrig kysset en pige før, og han havde slet ikke den slags følser for hende. Niwa smilte men i det samme var der en der råbte, og Niwas smil forsvandt. "Daisuke." sagde Masaki og gik hen til dem. "Onii-chan." sagde Niwa og så roligt på ham. Masaki var den sammen som havde snakket med Usagi-chans søster, Junko så vidt Niwa kunne huske. "Hvem er din veninde?" spurgte Masaki, og virkede venlig, en side Niwa aldrig så der hjemme, han var kun sådan over for piger. "Dette er Usagi-chan. Vi går i samme klasse." sagde Niwa roligt. Masaki smilte venligt til hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Man jul 12, 2010 11:16 pm

Chiyo så overrasket på Niwa-san da han sagde at han håbede pigen var mindre end ham selv ”eh… så skal du vist ned i grundskolen eller mellemskolen” sagde hun med et drillende smil. Chiyo smilte lidt kærligt til ham da han sagde han også kunne li hende. Chiyo rettede sig op da der var en der kaldt på Niwa-san, hun så undrende til mens Niwa-san ændrede sit humør. Hun så på ham der kom *Onii-chan* gentog sin i hendes hoved, den person var også en Niwa og en hun egentlig ikke burde tale med. ”Goddag” sagde Chiyo venligt ”Mit navn er Chiyo Usagi” sagde hun og bukkede lidt, hun gad ikke bruge alle sine navne, det var kun vigtige folk der rent faktisk fik lov til at kalde hende Kat eller Mari/Mary. ”Jeg er den femte datter” sagde hun med et smil for at fortælle hvor i familien hun stod. Chiyo havde egentlig ikke noget imod at tale med Niwa familien, nok som den eneste af sine søstre ud over Mai, så længe hendes far ikke så det for meget. Chiyo så lidt efter ham, det var vel også ligegyldigt, Chiyo så i stedet på Niwa-sans storebror, hun smilte sødt til ham, men kunne ikke glemme at Niwa-sans smil var forsvundet da han havde set sin storebror.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons jul 14, 2010 7:37 am

Niwa grinte lidt og rakte tunge af Usagi-chan da hun sagde han så måtte finde nogen fra de yngre klasser. Niwa så roligt på Masaki da han kom hen til dem. Han havde lyst hår, og blå øjne, men han virkerede ikke nær så lys som Junko. Masaki var højere end Niwa, og en mere perfekt kæreste end Niwa, og det vidste han. "Glæder mig at møde dig Chiyo-chan." sagde han og smilte venligt. Niwa så han aldrig sådan der hjemme, det var kun over for piger han var sådan, og han skjulte det ikke var resten af familien, der var intet galt med at være charmerne og smilende. Han så lidt hen på Niwa. "Tror du ikke du skulle videre?" spurgte han Niwa. Niwa vidste hvorfor, Masaki havde nok holdt øje med dem og følt at Niwa var for meget sammen med Usagi-chan. Niwa så på Usagi-chan, han ville faktisk helst være sammen med hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons jul 14, 2010 3:23 pm

Chiyo kunne ikke lade vær med at grine da Niwa-san gjorde det og rakte tunge af hende, han havde forstået at hun drillende ham, og det her var vel hans måde at gøre gengæld på. Chiyo studerede Niwa-sans storebror, og kunne ikke lade vær med at smile til ham, da han mindende hende om Niwa-sans lillesøster, den søde Junko. Han var også høj og flot, sikkert Chiyos type, men der var stadigt et eller andet ved ham som Chiyo ikke helt kunne li, måske var det den måde Niwa-san havde reageret på. Chiyo så lidt irriteret på Niwa-sans storebror efter han havde sagt at de glædede ham at møde hende *og du er?* tænkte hun og krydsede sine arme lidt, han havde ikke præsenteret sig selv og Chiyo havde stadig ingen ide om hvem han var. Chiyo blev overrasket da broren spurgte Niwa-san om han ikke skulle videre, det var egentlig uhøfligt. *Vil broren gerne have Nini-chan går så han kan være alene sammen med mig?* tænkte Chiyo undrende, hun så undrende på Niwa-san og opdagede at han også så på hende, hun så ham lidt i øjnene hvorefter hun smilte til ham. ”Faktisk kan jeg ikke tale med dem hvis deres Itouto ikke er her” sagde hun formelt til Niwa-sans storebror, hun kaldte Niwa-san Itouto for at være mere formel og hvis ikke hun gjorde, kunne hun måske komme til at kalde ham Nini-chan. ”Kom Itouto” sagde hun i en glad tone, hun sagde Itouto i en drillende tone, hun tog Niwa-sans hånd og flettede deres fingre, hun trak ham hen til sig. Chiyo stod stille lidt hvor efter hun smilte til storebroren ”Hvis du tror at et charmende smil er alt hvad der skal til for at få en Usagi kvinde kan du godt tage hjem nu” sagde hun i en rolig, faktisk venlig, tone. ”Hvis du leder efter vejen til vores dojo er jeg nok den korteste og den nemmeste” sagde Chiyo og så ind i broderens øjne. ”For Usagi kvinder er deres Imouto det vigtigste.. så du skal sådan set ikke imponere og charmede mig.. men dem.. held og lykke” sagde hun med et flirtende smil til broren ”Det var hyggeligt at møde dig” sagde hun og vendte ham ryggen, hun trak Niwa-san med sig. ”Din bror… han er lidt mærkelig er han ikke?” spurgte hun til trods for hun selv lige havde vrøvlet en masse. Mens hun trak i Niwa-san var deres fingre stadig flettede, Chiyo synes det føltes dejligt, men lagde ikke rigtig nogen betydning i det. Hun grinte lidt ”det bliver spændende at se om din bror kan vinde i tvillingerne ``afvisnings spil´´” sagde hun og smilte lidt til Niwa-san, hun stilte sig op af et stakit, hun lod deres fingre blive flettede, ”Det spil kender du jo” sagde hun og blinkede til Niwa-san, han havde oplevet det i bilen. Hun smilte til Niwa-san ”Udover at han skal være stærkere end mig er det også vigtigt for mig at min fyr kommer godt ud af det med mine Imouto’er” sagde hun og smilte ”de er meget vigtige for mig” sagde hun roligt og gav hans hånd et klem mens hun så op i himmelen.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons jul 14, 2010 7:53 pm

Niwa så lidt underne på Usagi-chan da hun begyndte at kalde ham for Itouto, et andet ord for lillebror. Niwa overvejede kort at trække sin hånd til sig da Usagi-chan flettede finger med ham, men lod hver. Masaki ville bare kigge mærkeligt på ham. Niwa ville også været blevet helt rød i hovedet hvis det ikke var fordi han var der. Han havde aldrig holdt hånd med en pige, ikke sådan rigtig. Kun hans søskende, og det galt ikke. Niwa valgte derfor bare at se mod jorden. Masaki så underne på Usagi-chan mens hun talte. Han havde ingen idé om hvad hun talte om. Niwa var hellere ikke helt med, men han havde måske en ide. Niwa følte sig virkelig som et barn da Usagi-chan trak afsted med ham, påset fra at de flettede finger. Han kunne mærke han begyndte at få røde kinder da de bevægede sig væk fra Masaki. "Jeg kan ikke talte ondt om min Onii-chan." mumlede han stille. Niwa så lidt på deres hænder og smilte lidt. Det føltes endelig godt, men alligevel mærkeligt. Han følte jo ikke for hende sådan, og så vidt han havde forstået, tænkte hun hellere ikke sådan om ham. Niwa grinte lavt. "Ja det kender jeg. Men Masaki ser lidt mere ude som en mand end jeg gør. Bare de ikke ved han er en Niwa. Niwa vidste ikke om Masaki kunne slå hende, men han var god, bedre end ham. Han så roligt op på hende, hans kinder var stadig lidt røde om at de stadig flettede finger. "Ja det kunne jeg fornemme i bilen. I virker til at i alle har det godt sammen." sagde han og smilte. Den eneste han i familien havde det godt med var Junko, men hun var for lille til at forstå noget.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons jul 14, 2010 8:46 pm

Chiyo så roligt på ham, det var okay at han ikke kunne tale ondt om sin storebror. Chiyo smilte over at han kunne huske det der var sket i bilen ”At se ud som en mand er ikke det eneste der skal til for at vinde tvillingernes ``afvisnings spil´´” grinte hun lidt ”Men han vinder nok Miki-chans accept på baggrund af det” sagde hun og sukkede ”Så mangler han bare to.. og de to giver ham nok en større chance hvis de ved han ikke er en Niwa-san” sagde hun med et smil, hun havde ikke tænkt sig at gifte sig med en fra Niwa familien med mindre hun virkelig forelskede sig, men for overhovedet at have en chance skulle man være stærk og være vellidt af hendes lillesøstre. Chiyo så ned på Niwa-san da han så på hende, hun lagde mærke til at hans kinder var lidt røde og hun gav lidt flovt slip på hans hånd, hun havde opført sig som om han var Miki-chan og havde bare taget hans hånd som han altid tog hendes. ”Ja… næsten alle” sagde Chiyo og smilte lidt, Junko hadet hende jo.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons jul 14, 2010 8:58 pm

Niwa lyttede stille mens hun fortalte. Hendes yngre søskende holdte virkelig af hende. Han smilte lidt flovt da hun gav slip på hans hånd og kløede sig lidt i nakken med den. "Men det var så min bror Masaki Niwa. Han er min yngste storebror." sagde han og trak på skulderen. "Hvis jeg ikke var blevet født, ville han have overtaget vores faders dojo." sagde Niwa roligt. *Og gid det var så vel* tænkte han trist.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons jul 14, 2010 9:23 pm

Chiyo smilte til Niwa-san og lyttede, endelig blev broren præsenteret for hende. ”Er han sur over at han ikke skal overtage dojo’en?” spurgte Chiyo. ”Personligt er jeg glad for at jeg ikke er en dreng.. så skulle jeg overtage vores og det gider jeg da overhovedet ikke… stakkels lille Nini-chan” sagde Chiyo med medlidenhed i stemmen og rodet ham lidt i håret. Pludselig mærke hun nogle ryk i sin kimono, hun så ned og så ned på tvillingerne der stadig holdte lille Junko i hver sin hånd mellem sig, Chika havde fat i Chiyos kimono og Momoe havde fat i Niwa-sans. ”Onee-chan… må Junko-chan ikke nok sove her? Søde, søde, søde Onee-chan be om” sagde tvillingerne tiggende i kor, Chiyo måtte anstrenge sig for ikke at grine, man kunne se at de havde været ved at sminke sig og tegne, Chika var tegnet med mascara rundt om øjnene og havde læbestift i hovedet, samtidigt havde hun fået tegnet hjerter med en farve i fjæset, Momoe og Junko så også nogenlunde sådan ud. ”Søde dakui-san” sagde de lidt spørgende og så sødt op på Niwa-san, igen kunne de ikke huske hans rigtige navne.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons jul 14, 2010 9:33 pm

Niwa så lidt på jorden. "Jeg tror gerne han vil overtage den, ja." sagde han og trak på skulderen. Han vidste at Masaki ville have dojo'en. Niwa grinte da hun rodet ham i håret. Han ville ikke til og fortælle hende, hvor meget han ville ønske han ikke skulle overtage hans faders dojo. Niwa så ned på tvillingerne og Junko og smilte stort. Hvordan var det lige de så ud? Junko smilede stort og så med store hundeøje oppe på Niwa. "Må jeg ikke nok Onii-chan?" spurgte hun og gav slip på tvillingernes hænder og gik hen og greb fat om Niwas ben. Niwa smilte. "Jeg ved nu ikke. Men mor sagde jo at vi bare skulle mødes der hjemme, så det går nok. Så kan komme hente dig i morgen." sagde han og smilte venligt til hende. Junko smilte glad og grinte stort og gik tilbage til tvillingerne og tog deres hænder igen. "Jeg skal nok forklare det for mor." sagde han smilende. Hvor var det dejligt at se at Junko hyggede sig, og havde det så sjovt. Så længe Niwas forældre vidste hvor deres yngste børn, Miyuki og Junko, var, så havde de intet i mod at de overnattede hos andre.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons jul 14, 2010 10:19 pm

Chiyo sukkede ”Hvem gider dog overtage en dojo?” spurgte hun i et irriteret tone, men forventede egentlig ikke et svar, hun kom derefter i tanke om at Niwa-san skulle overtage sin families og smilte undskyldende til ham. Chiyo smilte lidt til Junko, hun ville gerne være her sammen med tvillingerne, Chiyo smilte til Niwa-san da han sagde at det nok gik. ”Kom lad os fortælle det til dig mor” sagde Chika og trak Junko med sig men Momoe gav slip på hendes hånd og blev stående. Hun så lidt op på Niwa-san og tænkte så det knagede ”Daisuke Niwa… accepteret.. første runde” sagde Momoe med et sødt smil og pegede på Niwa-san, hun havde husket hans navn. Hvis man ikke kendte dem kunne man ikke særlig godt se nogen forskelle på deres personligheder, men Chiyo havde altid ment at Momoe var den lette af tvillingerne. Chiyo så overrasket på Momoe som så bestemt op på hende, i tvillingernes spil var der 5 runder, og Niwa-san havde lige klaret Momoes første. Chiyo grinte lidt ”Momo-chan kan vist li dig lidt” sagde hun og smilte til Niwa-san, Momoe satte efter Junko og Chika.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons jul 14, 2010 11:03 pm

Niwa smilte. Han kunne jo ikke rigtig sige at han i hvert fald ikke gad. Han skulle og sådan var det, så det hjalp ikke at sige det modsatte. Junko nikkede til at de skulle finde hendes mor og fortælle det. Niwa havde jo selv sagt at han nok selv skulle hente hende. Junko løb afsted sammen med Chika. Niwa så på den anden tvilling. Han havde virkelig svært ved at se forskellen på dem, men det var vel hellere ikke så mærkeliget, når det har var en af de første gang han havde mødt dem, udover i bilen, og han havde ikke fået fortalt hvem der var hvem. Niwa så lidt underne på hende da hun sagde at han var accepteret i første runde. Det var virkelig en lege for dem. Han smilte stort. "Det er jeg glad for at høre." Niwa så efter hende da hun løb efter sin tvilling og Junko. Niwa så på Usagi-chan. "Hvad mente hun med første runde? Mente du virkelig at det var en leg?" spurgte han og smilte. "Jeg troede ikke de mente det så alvorligt." sagde han og grinte lidt. "Men jeg glæder mig nu alligevel til at se hvordan legen forsætte." sagde han og så op mod himlen.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jul 15, 2010 12:19 am

Chiyo grinte lidt chokeret ”Jep det er en leg” sagde hun og smilte til Niwa-san ”en leg med 5 runder.. og du har åbenbart klaret Momo-chans første runde” sagde hun og smilte lidt. ”De er død alvorlige… du må virkelig ikke spørger mig hvornår det startede eller hvorfor.. det virker bare som om det altid har været sådan” sagde hun og så efter tvillingerne ”Men det er en død alvorlig leg” sagde hun og sukkede. Hun så undrende på ham ”Nini-chan… ved du overhovedet hvad du siger?” spurgte hun ham ”Hvis du spiller spillet og vinder.. så vinder du en meget stor chance med mig… er du interesseret i det?” spurgte hun ham roligt. Chiyo sukkede ”Hvis du klare en runde mere vil Momo-chan sikkert begynde at spørger mig om jeg ikke snart ``skal lege med Niwa-san´´” det sidste sagde hun i en mere piget stemme, lige som Momoe. Chiyo grinte lidt ”Momo-chan er den lette.. hun var også den første der accepterede min sidste kæreste” sagde Chiyo, hun prøvede ligesom at fortælle ham at det ikke var en let leg. Chiyo sukkede lidt, men smilte ved mindet om hvordan det var, hun fniste lidt ”dengang hang Momo-chan om min hals og spurgte efter Uzari da hun havde accepteret ham, hvornår han kom, om han ikke snart kom, om jeg ikke nok ville være kærester med ham” fortalt Chiyo mens hun så op i himmelen og smilte. Chiyo kunne selv lide fyren så hun gik ud med ham og de var kærester i en kort tid, men det gik bare ikke, der var sket noget og nu ville Chiyo kun have fyre der var stærkere end hende selv.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jul 15, 2010 8:48 am

Niwa smilte lidt og lyttede mens hun talte. Han lagde hovedet lidt på skrå da hun spurgte om han mente det alvorligt. Han så lidt mod jorden og trak på skulderen. "Ikke for at være ond, men jeg vil gerne se hvordan legen går, ikke for at vinde en chance hos dig." Niwa rødmede lidt. "Men jeg vil gerne være din ven, og tanken om at blive accepteret af din familie, det lyder godt." sagde han og smilte glad til hende. Niwa grinte lidt. "Hvis det er til for meget besvær, skal jeg nok lade hver med at lege med." sagde han og smilte lidt trist. Han vidste ikke hvorfor, men tanken om at blive accepteret, selv af en anden familie, var virkelig dejlig. Niwa så lidt på hende da hun så op mod himlen. Gad vide om hendes sidste fyr havde kommet i gennem alle runderne?
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jul 15, 2010 6:27 pm

Chiyo smilte lidt over at han ikke ville lege legen for at vinde en chance hos hende, men for at se hvordan det ville gå, det måtte Niwa-san også selv om. Chiyo smilte sødt til ham da han sagde han gerne ville være hende ven, han var så sød, men Chiyo troede egentlig allerede de var venner på en måde, hun så mod himmelen igen, det var vel hende der var for hurtigt fremme, men sådan var det altid. Chiyo undrende sig lidt over det han sagde med at blive accepteret af hendes familien, hun studerede ham stille *Mon det er svært for Nini-chan at blive accepteret som den han er?* tænkte hun lidt trist mens hun så på ham. Hun grinte lidt "Nej nej det er fint.. men vi kommer nok til at se en del mere til hinanden.. så" sagde hun og smilte stort, hun prikkede ham på næsen og blinkede til ham "Lad vær med at falde for mig Niwa-san" sagde hun og smilte kærligt til ham, hun kaldte ham Niwa-san.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jul 15, 2010 6:36 pm

Han så på hende og smilte. "Vi går allerede i klasse samme, så at se lidt mere til hinanden gør vel ikke noget." sagde han og trak på skulderen. Han grinte og gned sin næse lidt. Han ville nok aldrig vende sig til at hun gjorde det, lige som med at Dark kyssede ham på kinden. Han grinte lidt. "Jeg skal prøve." sagde han drillende og rødmede lidt. Han var virkelig ikke van til sådan noget her.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jul 15, 2010 7:04 pm

Chiyo sukkede, hun synes Niwa-san var svær at regne ud, nogen gange virkede han som om han virkelig gerne ville være i nærheden af hende, mens han andre gange virkede ligeglad. "Nej det gør det vel ikke" sagde hun stille tilbage og så ned i jorden, gad hun overhovedet det her? Hun smilte roligt til ham da han sagde at han nok skulle prøve ikke at falde for ham, han var virkelig sød, som en lille dreng der prøvede at give igen. "Møgunge" sagde hun i en irriteret tine og rodet ham i håret, hun smilte mens hun sagde det, hun vidste bare ikke at Niwa-san var ældre end hende, men hun troede at han var yngre, også selv om de begge var 16.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jul 15, 2010 7:23 pm

Han grinte lidt da hun rodet ham i håret. Han smilte lidt hende og rettede lidt på sit hår. "Hvad?" sagde han og grinte lidt. Han smilte til hende og så op mod himlen. Det var blevet meget mørkt nu. Han smilte lidt da han kunne se stjerne, de var klare i aften. "Natte himlen er smuk i aften." sagde han og smilte. Niwa så ned da han hørte lyden af en motor. Og kort efter så han lyst fra nogen forlygter. Motorcyklen holdte ind til siden og personen så på dem gennem hjemlen på dem. Han havde læder jakke på. Han slukkede for motoren og trak af sin hjelm og Dark smilede til dem. "Hej med jer to." sagde han smilende og blev siddende hen over sin motorcykel. "Dark?" sagde Niwa spørgende, og undrede sig over hvad han lavede her. Niwa havde aldrig set den før, men Dark havde godt nok snakket om at han havde en. Dark så lidt på deres tøj og smilte et smørret smil. "Hvor ser i godt ud." sagde han lidt grinende. Han mente det, men han var ikke van til at se kimonoer, kun til festivaler og den slags.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jul 15, 2010 7:42 pm

Chiyo svarede ikke, Niwa-san forstod hende ikke, han forstod sikkert ikke kvinder i det hele taget. Chiyo så op i himmelen "Ja det er den" sagde hun roligt, han havde jo ret, hun betragtede roligt nogle af stjernerne og fandt sit stjernetegn. Da Chiyo kunne høre lyden af en motor så hun ned og fik øje på en motorcykel der holdte ind til siden, hun så undrende på personen, der åbenbart også så på dem. Da personen tog sin hjelm af kunne Chiyo se hvem det var, Mousy-san. "Hej Mousy-san" sagde Chiyo med et lille smil, men hun kraftigt undrede sig over hvad han lavede her. Hun studerede hans læder jakke og motorcykel, hun hev lidt op i sin kimono og kravlede over hegnet "Den er virkelig fed.. hvad årgang er det?" spurgte hun og studerede motorcyklen. "Ha ha ha" sagde hun i en irriteret tone "Du skulle prøve at have det her på og se hvor flot du så ser ud" sagde Chiyo drillende, Chiyo havde lidt samme attitude som en udadvendt dreng, hun lavede sjov med Dark men var mest interesseret i motorcyklen.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jul 15, 2010 7:54 pm

Niwa smilte lidt. Nej han havde svært ved at forstå Usagi-chan, og sådan et bare kvinder, men han havde godt forstået hvad hun mente med møgunge, selvom de var på samme alder. Niwa så lidt trist på Dark. Hvorfor skulle han altid fremstå så godt som en mand. Dark smilte og fortalte Usagi-chan hvad årgang hans motorcykel var fra. Det var en god årgang. Det havde været en blanding mellem en fødselsdagsgave og penge han havde sparet sammen. Han grinte da hun sagde han selv skulle prøve at have den på. "Nej tak, tror ikke jeg vil se godt ud i en kvindes kimono, alle ville også bare se efter mig." sagde han drillende tilbage. Niwa havde aldrig set Dark rødme, eller blive i tvivl om hvad han skulle sige. Dark så på Usagi-chan, han kunne se at hun studere hans motorcykel. Han smilte charmene til hende. "Vil du have en tur?" spurgte han og rakte sin hjelm ud mod hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jul 15, 2010 8:17 pm

Chiyo lagde ikke mærke til Niwa-sans triste blik, hun var for optaget af motorcyklen. "Det er løgn!" udbrød Chiyo da Mousy-san fortalte hvilken årgang hans motorcykel var fra, hun vidste at det var en god årgang, hvor der ikke var blevet lavet særlig mange, Chiyo havde forstand på sådan nogle ting. Chiyo rynkede lidt bryn over det han sagde med en kvindes kimono, hun smilte bare over det, men vidste ikke helt hvordan han mente at folk ville se efter ham. Chiyo så kun undrende et kort sekund på hjelmen inden hun tog i mod den "Virkelig?" spurgte hun i en spændt og glad tone "Ja!" udbrød hun glad og ville sætte sig bag på, men allerede da hun skulle til at løfte benet lidt kom hun i problemer, det var umuligt på grund af kimonoen. Hun gav hurtigt Mousy-san hjelmen tilbage "Jeg løber hurtigt ind og klæder om" sagde Chiyo og gik hurtigt hen til hegnet og kravlede over igen "Jeg kommer så hurtigt jeg kan" råbte hun til dem og skynde sig ind for at skifte tøj.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jul 15, 2010 8:26 pm

Dark smilte og lod hende tage i mod hjelmen. Han havde tænkt sig at hun bage kunne løfte op i kimonoen, men vidste ikke meget om dem, så han vidste ikke hvor stramme de sad om bene. Dark tog i mod hjelmen og så efter hende da hun løb ind. Dark så på Niwa som også så efter Usagi-chan. "Er det okay? Eller prøvede du at score hende?" spurgte han og smilte drillende. Niwa så surt på Dark. "Sådan er det ikke." sagde Niwa. "Men hvorfor er du her endelig?" spurgte han og gik helt hen til hegnet. "Jeg leder efter Fuyu. Men har næsten lige fået et ring om at hun er vendt hjem." sagde han og trak på skulderen. Niwa vidste at Dark og Fuyu boede i sammen familie, en salgs lille søster, men de var begge adopteret. "Så jeg kom tilfældigt forbi. Så da jeg fik øje på dit røde hår, måtte jeg bare stoppe og sige hej. Og din veninde med det lange navn, så så interesseret ud, at han ikke kunne andet en at tilbyde hende en tur." sagde han smilende og lænte sig op af sin hjelm. "Du vil måske også gerne have en tur." sagde han smilende. "Måske en anden gang. Jeg kan hellere ikke komme op med en kimono på." sagde Niwa og trak på skulderen. Niwa havde ikke set Darks blik. Dark gad godt have Niwa til at sidde så tæt.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jul 15, 2010 9:04 pm

Chiyo skyndte sig ind til festen igen, ind i huset og ind på sit værelse, hun havde allerede på vej der ind taget spænderne og pynten ud af sit hår så hendes halv lange hår hang. Hun fik så hurtigt hun kunne sin kimono af og lagde den på sengen, hun tog et par bukser ud af sit skab og en top, hun tog det på og tog et par almindelige sko på. Hun sneg sig ud bagom og gik ud til Niwa-san og Mousy-san igen "Så er jeg her igen" sagde hun glad da hun kravlede over hegnet igen. Hun så lidt på Niwa-san og faldt ham drillende om halsen "Skal du ikke også have en tur Nini-chan?" spurgte hun og blinkede til ham. "Eh.." sagde hun overrasket da hun var virkelig tæt på hans ansigt og hun så ham i øjnene, hun kunne ikke stoppe med at tænke på det han havde sagt om at blive accepteret, hun skubbede sig væk fra ham "Jeg... jeg.. jeg mente Niwa-san!" udbrød hun og var helt rød i hovedet, hun tede sig som om hun var forelsket, selv om det ikke var tilfældet. "Ehm..." sagde hun og rodet sig lidt i nakken, hun ville gerne have at Niwa-san følte sig accepteret, hun måtte altså stoppe med at kalde ham Nini-chan. "Jeg kan holde om dig igen hvis du bliver bange" sagde hun med et smil, hun mente lige som dengang det tordnede. Men hun sagde ikke noget om at han havde været bange før, bare at hun havde holdt ham før.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 28 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  Next

Tilbage til toppen