En solrig dag...

Side 5 af 28 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16 ... 28  Next

Go down

Re: En solrig dag...

Indlæg  Admin on Tors jul 15, 2010 9:15 pm

Dark smilte da Usagi-chan dahun kom ud til dem igen. Niwa rødmede da Usagi-chan faldt ham om halsen og Dark kunne ikke lade hver med at grine. Han elskede virkelig når Niwa rødmede. "Øhm.." fik Niwa frem. Han så lige mod hendes øjne og vidste ikke helt hvad han skulle gøre eller sige. Han så lidt underne på hende da hun skubbede sig væk fra ham, og kunne ikke lade hver med at smile. "Det er helt i orden." sagde Niwa og grinte lidt, rød i hovedet. "Hvad, må hun godt kalde dig Nini?" spurgte Dark, og lod som om han var fornærmet, men kunne ikke lade hver med at smile. Niwa blev lidt flov da hun sagde han bare kunne holde om hendes hvis han blev bange igen. "Øhm nej, det er fint. Jeg tro hellere ikke der er plads til så mange. Og jeg kan alligevel ikke komme op med den her på." sagde Niwa og hentydet til sin kimono. "Må hun også holde om dig? Nej nu bliver det for meget." sagde Dark og grinte lidt. "I er virkelig et sødt kærestepar." sagde Dark og grinte og rakte Usagi-chans hjelmen. Det var bedre at hun beskyttede sit hoved, end at han gjorde. "Det er slet ikke sådan." sagde Niwa vredt til Dark. Hvorfor vidste Dark altid hvilke knapper han skulle trykke på? Dark smilte og tændte motoren igen. "Sæt dig op, og hold godt fast i mig." sagde han til Usagi-chan.
Admin
Admin

Antal indlæg : 2538

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Pernille on Tors jul 15, 2010 9:28 pm

Chiyo smilte sødt til Mousy-san mens han lod som om han var fornærmet, han og Niwa-san virkede til at være så gode venner. Chiyo så Niwa-sans kimono "Du kan bare låne noget af mit tøj.." hun trak på skuderne "vi er nogenlunde samme størrelse.. jeg er måske lidt større end dig" sagde hun uden rigtig at tænke over det. "Det er ikke sådan" sagde Chiyo irriteret næsten samtidigt med Niwa-san, hun så undrende på ham, men gav ham så et lille smil. Chiyo tog i mod hjelmen og tog den på, Chiyo satte sig bag på og tog om Mousy-san, hun gav kort slip for at give Niwa-san et lille vink.

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jul 15, 2010 9:33 pm

Dark lyste op et kort øjeblik. "Niwa? I pige tøj?" sagde han og så op mod himlen. "Stop med det der." sagde Niwa vredt til Dark. Niwa smilte til Usagi-chan da de talte i munden på hinanden. Nej han ville helst ikke med, for han ville i hvert fald ikke låne Usagi-chans tøj. Han vinkede til Usagi-chan da hun vinkede til ham, og Dark kørte afsted. Han startede stille ud, for ikke at lave for meget larm i nærheden af så mange mennesker. Men Dark kørte ude på en stor vej, og satte mere fart på. Hvis Usagi-chan ikke havde prøvet det før, ville hun højt sandsynlig gribe faster om ham. Dark vidste ikke hvorfor, men han kunne lide den følelse. "Noget sted du vil hen?" råbte han over sin skulder. "Eller skal jeg bare køre lidt rundt?" råbte han igen og overhalede en bil.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jul 15, 2010 9:48 pm

Chiyo så undrende på Mousy-san da han lyste op, åbenbart ved tanken om Niwa-san i pige tøj, Chiyo grinte lidt "Jeg mente nu bare et par almindelige bukser og et T-shirt.. men jeg har sikkert en kjole der ville klæde Nini-chan" sagde hun drillende, hun kunne simpelthen ikke lade vær. Mens Mousy-san kørte langsomt holdte Chiyo lidt løs om ham og sad ret op, men da han kom ud på en større vej og satte farten op tog Chiyo hårdt sine arme hele vejen rundt om ham og pressede sin overkrop mod hans ryg, det var første gang hun havde kørt på en motorcykel. Mens han kørte hurtigere kilede det i Chiyos mave og hun begyndte at grine, hun kunne godt li at køre sådan her. "Det er lige meget hvor vi køre hen" råbte hun tilbage til ham og så på bilen de overhalede.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jul 15, 2010 9:52 pm

Dark smilte og satte farten lidt mere op, da han kunne høre hende grine. Han slap stille med den ene hånd og rørte hendes hænder rundt om hans liv. Han smilte og tog fat igen. Dette var det eneste øjeblik man kunne få en pige til at holde sig så tæt, og han nød det, selvom de fleste piger havde det med at klemme hans mave for hårdt. "Du kan lide fart var?" råbte han og smilte og svang ned af en gade i høj fart. Han havde styr på hvad han lavede, ellers ville han aldrig gøre det med nogen bag på.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jul 15, 2010 10:04 pm

Det kilede mere da Mousy-san satte farten op og Chiyo grinte mere, hun synes det var fedt. Chiyo blev lidt overrasket da han rørte ved hendes hænder om hans liv *Mon jeg holder for stramt?* tænkte hun og løsnede lidt sit greb. Chiyo smilte stort da han spurgte hende om hun kunne lide fart, det kunne hun åbenbart "Jaaaaa!" råbte hun tilbage og grinte meget da han drejede ned af en gade i høj fart, Chiyo følte sig slet ikke bange.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jul 15, 2010 10:09 pm

Dark smilte og kørte hen til en park og stoppede. Han slukkede for motoren og så op mod himlen. "Ja fart er godt, den larmer bare sådan." sagde han smilende og så på hende. "Er det fint vi holder en pause her? Eller vil du hellere tilbage?" spurgte han og smilte venligt. Han kunne bedre høre motorens lyde uden sin hjelm. Han svang det ene ben over og lænte sig op af motorcyklen så den ikke væltede. "Hvad tænker du endelig om Niwa?" spurgte han og så op mod himlen.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jul 15, 2010 10:19 pm

Chiyo løsnede sit greb om Mousy-san da han stoppede ved en park, Chiyo smilte over det han sagde. "Det er helt fint" sagde Chiyo, tog hjelmen af og smilte til Mousy-san, hun blev siddende på motorcyklen med hjelmen ved siden ben. Chiyo blev lidt overrasket over Mousy-sans spørgsmål om Niwa-san. "Ehm... Niwa-san... Niwa-san er bare Niwa-san" sagde hun og trak på skuderne mens hun så op mod himmelen, hun smilte så lidt "Han er virkelig sød og nuttet.. især når han bliver flov.." sagde hun "han har imponeret mig et par gange.. og nu vil han oveni købet gå med til at lege mine lillesøstres leg for at komme tæt på mig" sagde hun og grinte en smule, Chiyo så ned på Mousy-san "Hvorfor spørger du?" spurgte hun venligt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jul 15, 2010 10:25 pm

Dark smilte. Ja Niwa var Niwa og Daisuke var Daisuke. Det var også grunden til at Niwa ville kaldes Niwa og ikke Daisuke, det gjorde hele hans familie. Dark grinte. "Ja han er så nuttet når han bliver flov, især når han ikke kan styre det." sagde Dark og smilte. Dark så på Usagi-chan da hun snakkede om hendes lillesøsters leg og han smilte. Dark havde ikke en rigtig familie hvor Niwa kunne blive accepteret, men han virkede glad for Usagi-chan. Dark smilte til hende og så op mod himlen. "Jeg spørg, fordi jeg gerne vil have at Niwa får det bedste. Niwa var brug for en kvinder som kan vise ham at han er mand." sagde Dark og smilte kærligt.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jul 15, 2010 10:37 pm

Chiyo grinte lidt sammen med Mousy-san, han så det samme som hun gjorde. Chiyo så ned i jorden da Mousy-san smilte kræligt til hende, hun nikkede lidt "Lad os håbe han finder hende en dag snart" sagde hun og så på ham mens hun smilte lidt. Chiyo mente ikke selv at hun var den kvinde Mousy-san snakkede om.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jul 15, 2010 10:39 pm

Dark smilte stort og svang sig op på motorcyklen igen. "Ja lad os det." sagde han og smilte venligt. "Nå, hvor vil frøken gerne hen?" spurgte han venligt og så på hende over skulderen.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jul 15, 2010 10:44 pm

Chiyo smilte til Mousy-san, han var en god ven for Niwa-san, han ville ham kun det bedste. "Alle steder og til verdens ende.." sagde Chiyo roligt "Men siden vi ikke har tid til det må vi vist hellere bare køre hjem inden Niwa-san får ballade fordi jeg er væk... med mindre der er et andet sted du gerne vil tage mig hen?" spurgte hun Mousy-san og tog hjelmen på igen.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jul 15, 2010 10:53 pm

Dark smilte. Hun lød næsten som om hun var forelsket i ham, men det ville ikke være noget nyt. Dark så frem for sig og smilte. "Hvis du vil... Så har jeg et sted." sagde han smilende og startede motor med et brøl og kørte hurtigt afsted. Dark kendte vejen som sin egen baglomme, så han kørte hurtigt afsted, men alligevel tog det omkring 15 min at komme der til. Dark stoppede, og steg af. "Vi er nåd til at gå det sidste stykke." sagde han og satte motorcyklen på støttefod og rakte hende til hende for at hjælpe hende ned. Han gik stille afsted. De var i næsten forladt sted, hvor der næsten ikke boede nogen mere. Der stod en masse tomme bygninger. Dark gik hen til en af bygning og kravlede op af en stige og op på taget. Der var næsten ingen gade lygter her, så stjernerne var mere tydelige. Dark smilte stille og stak hænderne i lommerne. Det var her han og Niwa trænede, og bare mødtes. Dark ville vise Usagi-chan stedet, i håb om at hun ville huske det, og måske komme her en gang hvor Niwa ville være alene. "Her er så vidunderligt stille. Her kan man tænke i fred." sagde han og smilte afslappet.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jul 15, 2010 11:14 pm

Chiyo nikkede lidt til at han havde et sted "Okay" sagde Chiyo, hun ville gerne der hen. Chiyo kunne ikke rigtig lade vær med at grine lidt igen da Mousy-san tænkte motoren igen med et brøl og hurtigt kærte af sted. Chiyo lagde ikke mærke til hvor lang tid det tog dem at komme til stedet, men hvis hun vidste det ville tage så længe havde hun nok tøvet lidt, men skidt, sket var sket. På vejen havde Chiyo det sjovt og hun sad på samme måde som før med Mousy-san. Da Mousy-san stoppede og steg af hev Chiyo hjelmen over sit hoved og så lidt på Mousy-sans hånd, hun tog den lidt tøvende for at komme af motorcykelen, hvorefter hun hurtigt gav slip på den og satte hjelmen ved motorcyklen. Hun kunne sagtens være kommet af selv, men når han nu tilbød hende hans hånd "okay" sagde Chiyo venligt og gik med Mousy-san *Hvad er det for et sted han har taget mig hen?* tænkte hun undrende og rynkede lidt på næsen *Hvis han prøver på noget giver jeg ham bare sådan en* tænkte hun mens hun så sig lidt omkring, forladte huse og ingen gadelygter. Chiyo så efter Mousy-san som kravlede op på et tag, hun kravlede, uden at tøve, efter ham, hun så først undrende på Mousy-san da han talte, men så lyttede hun og han havde jo ret. hun smilte lidt, der var så stille at hun kunne høre sin egen vejtrækning, hun så op og kunne se stjernerne tydeligere end hun kunne der hjemme "Ja" sagde hun stille og smilte, Chiyos holdning blev også afslappet og hun sænkede helt de parader hun havde sat op mens hun så mod stjernerne. Hun blev stående lidt væk fra Mousy-san, Chiyo synes det var et meget romantisk sted, og hun ville ikke give ham nogen gode ideer ved at stå for tæt på.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jul 15, 2010 11:21 pm

Dark så hen på hende og grinte lidt. Nej hun var hvis ikke forelsket i ham. De fleste piger ville være faldet ham om livet lige nu. "Bare rolig, jeg gør ikke noget." sagde han grinende. Han så lidt på hende. Selv i bukser og top var hun smuk, det måtte han indrømme. Han ville ikke have noget i mod at fjolle lidt rundt med hende. Men han havde aldrig startet et forhold, det var altid pigerne der havde spurgt ham. Dark satte sig først ned og lagde sig derefter på ryggen. Hun kunne bare sige til når hun ville tilbage, han havde ikke travlt. Hans pleje forældre vidste hvor han var, og selv hvis de ikke gjorde, bekymrede de sig ikke så meget om ham, de vidste han kunne klare sig selv.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Fre jul 16, 2010 1:14 am

Chiyo så lidt på Mousy-san og smilte så, nej det gjorde han vel ikke. Chiyo gik hen ved siden af ham, satte sig og lagde sig så på ryggen lige siden af ham. Hun lå stille og så op på stjernerne "Tager du tit piger med her hen?" spurgte hun stille og roligt, hun kunne godt forestille sig det. Chiyo gabte stille, det havde egentlig været en lang dag, uden rigtig at ligge mærke til det lod hun sit hoved hvile lidt mod Mousy-sans skulder "Mousy-san.. hvad vil du egentlig have for din køretur?" spurgte hun stille, hun havde haft det så sjovt og følte at hun skulle give noget tilbage. Chiyo snakkede godt med Mousy-san og blev mere og mere glad for ham mens de tale sammen under stjernerne. Da Chiyo så et stjerneskud pegede hun hurtigt på det for at Mousy-san også skulle nå at se det, hun lå helt op af ham på det tidspunkt og hendes hoved lagde næsten på hans skulder, det var ikke helt varmt på taget for Chiyo. Chiyo blinkede mere og mere med øjnene mens de lå der og kiggede på stjerner, Chiyo fik en virkelig dejlig følelse indeni da hun så et flys røde blinkede lys oppe i den mørke himmel "Daisuki" hviskede hun stille og lukkede sine øjne helt, hun var faktisk ved at falde hen mod Mousy-sans skulder da hun hørte et lavt brag i det fjerne. "Daisuke" udbrød hun og satte sig lyn hurtigt op "Hvad hvis han har ventet på os al den tid?" spurgte hun lidt panisk og så på Mousy-san "eller har fået ballade fordi jeg er væk?" spurgte hun igen lidt panisk og rejste sig op. "Mousy-san vil du ikke nok tage mig hjem?" spurgte hun hurtigt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Fre jul 16, 2010 8:53 am

Dark smilte og så roligt mod stjerne. "Nej, det gør jeg faktisk ikke. Jeg tror." han tænkte sig om. "Jeg tror faktisk du er den første pige jeg har taget med her op." sagde han og så tilbage mod stjerne. Dette her var hans og Niwas sted. Niwa kendte ingen af de piger Dark havde været sammen med, men Usagi-chan var Niwas ven, så det var fint at vise hende deres fælles sted. Dark så roligt på hende ud af øjenkrogen og smilte lidt da hun spurgte hvad han ville have for turen. Han overvejede lidt at sige et kys, bare for at drille, men han ville ikke starte noget. "Ikke noget." sagde han smilende og så op mod himlen igen. "At du har haft en god tur er nok for mig." sagde han og lage den arm som var væk fra Usagi-chan under sit hoved. Dark smilte da han så stjerneskud. *Jeg ønsker Niwa bliver glad* tænkte han og smilte stort. Dark så igen på hende ud af øjenkrogen. Han var begyndte at føle sig lidt tiltrykket af hende. Han smilte lidt og smilte større da han hørte at hun hviskede Niwas fornavn da et fly fløj over dem. Dark smilte, han kunne mærke at han selv var ved at blive en smule træt, men han kunne ikke sove nu. Han var lige ved at lukke sine øjne da Usagi-chan satte sig op med et sæt. Han var lige ved at vende sig til at hun lå helt op af ham. Han satte sig stille op og støttede sig på sine arme. "Rolig, Niwa kan klare sig selv. Han er nok ikke så god til at lyve, men at holde på hemligheder, det er han god til. Han rejste sig stille op og slog støv af sine bukser. "Men jeg skal nok tage dig hjem." sagde han smilende og gik hen til stigen og kravlede ned. Da han kom ned til sin motorcykel så han på Usagi-chan. Hun måtte da fryse i den top. Dark trak af sin jakke og gik hen og lage den hen over hendes skulder, så han stod og holdte fast i kraven på hver side af hende, og stod endelig tæt op hende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Fre jul 16, 2010 1:48 pm

Chiyo så overrasket på Mousy-san da han sagde at han ikke tog andre piger med her op *er jeg den første?* tænkte hun undrende, så tilbage mod stjernerne og rynkede lidt bryn, hun kunne ikke rigtig finde ud af om det betød noget. Chiyo smilte lidt til at han ikke ville have noget, Chiyo begyndte at mene at Mousy-san var en virkelig sød fyr. ”Har du haft en god tur?” spurgte Chiyo og gabte lidt og puttede sig lidt ind til hans arm i mens. ”Ehm… nej” sagde Chiyo og så ud i det fjerne efter hun havde rejst sig op ”det er ikke det jeg mener…” sagde hun hurtigt, det var på grund af braget, måske ville de begynde at tordne igen, og så var Niwa-san og hendes lillesøstre ``alene´´. ”Tak” sagde Chiyo stille til at han nok skulle tage hende hjem, hun kravlede hurtigt ned af stigen bagefter Mousy-san. Mens de gik tilbage mod motorcyklen kunne Chiyo ikke lade vær med at se mod himmelen, hun havde en mærkelig bange anelse i sit bryst. Hun slog blikket tilbage på Mousy-san da han tog sin jakke over hendes skuldre ”Det.. det behøver du altså ikke” sagde hun stille mens hun så ned i jorden, hun så op på ham mens han stod og holdte fast i kraven på hver side af hende, hun lagde mærke til hvor tæt han stod. Det slog hende pludselig at dette ville være det oplagte tidspunkt at kysse en på, men.. selv om Mousy-san var flot, høj og virkede til at være stærk var Chiyo ikke forelsket, og hun kunne ikke glemme at han var Niwa-sans ven, måske ville have blive ked af det hvis Chiyo begyndte noget sammen med Mousy-san. ”Ehm..” sagde Chiyo lidt nervøst da Mousy-san blev stående, hun tog sine hænder op og tog rundt om hans liv, hun hvilte sit hoved mod hans bryst, hun gav ham et knus. ”Mange tak for turen og fordi du viste mig det her sted” sagde hun og smilte glad til ham da hun rettede sit hoved væk fra hans bryst, men stadig havde om hans liv. ”Du behøver ikke låne mig jakken hvis du selv fryser.. jeg bliver ikke så let syg” sagde hun mens hun gav slip på hans liv.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Fre jul 16, 2010 2:24 pm

Dark smilende. "Ja det var været en fin køretur." sagde han stille. Han var begyndte at kunne lide hende. Hun virkede til at være en rigtig sød pige. Dark sagde ikke noget til, at det ikke havde været det hun mente. Han så roligt ned på hende, da han havde lagt sin jakke om hende. Han ville prøve og se hvad hun ville gøre. Hvis hun kyssede ham, ville han blive trist, jo hun var tiltrækkende, men selvom Niwa nok ikke selv vidste det, var Dark sikre på at Niwa kunne lide hende. Han så ned på hende, da hun lagde sine arme om hans liv og han smilte. Han slap kraven på sin jakke og lage sine arme om hendes skulder. "Det var så lidt. Bare sig hvis du vil have en tur en anden gang. Det var været hygligt." sage han smilende, mens han holdte stille om hende. Han gav stille slip på hende da hun gav slip på ham. Han smilte og vendte sig mod sin motorcykel. "Det er fint, jeg bliver hellere ikke så let syg, og så holder jeg varmen godt." sagde han smilede og tændte for motoren.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Fre jul 16, 2010 3:42 pm

Chiyo smilte til Mousy-san da han sagde at det havde været en fin køretur. ”Pas nu på hvad du siger” sagde hun drillende og blinkede til ham da han sagde at hun bare skulle sig til hvis hun ville have en tur en anden gang. ”Ehm.. okay, hvis du er sikker” sagde Chiyo med et smil og tog jakken ordentlig på så den ikke ville flyve af når de kørte, hun lod jakken stå åben så hendes overkrop ville røre ved Mousy-sans ryg, så kunne han få noget varme mod sin ryg. Chiyo satte sig bag på motorcyklen og tog hjelmen på. På køreturen hjem grinte Chiyo ikke så meget, kun når han hurtigt kørte rundt om hjørner, men hun tænkte for meget på de brag hun havde hørt *Mon det overhovedet var torden?* tænkte hun for at berolige sig selv, hun var bekymret for Niwa-san og havde ikke lyst til andet end at være der for ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Fre jul 16, 2010 4:39 pm

Han smilte til hende og gav motoren gas så den rigtig kunne vågne op igen. Han svang sig op og fik skubbet støttefodden op, da han mærkede hendes bryst mod hans ryg. Han smilte lidt, han kunne ikke andet end at nyde det. Dark kørte hurtigt afsted. Det havde lydt på hende, som om hun gerne ville hurtigt hjem. Dark kunne mærke forstel på hende, hun virkede ikke nær så glad mere.
Niwa gik stille rundt, for at vise at han var der. Han snakkede endelig ikke med nogen, og han overvejede at tage hjem. Nu skulle han jo alligevel ikke have Junko med. Niwa så sig omkring, han synes han havde hørt noget, men det var sikret intet. Derefter hørte han lyden fra en motor, og skyndte sig tilbage til hegnet hvor Usagi-chan var taget afsted med Dark. Niwa vidste ikke hvorfor, men han var faktisk vred på Dark over, at han havde været alene med Usagi-chan.
Dark holdte ind til siden og slukkede for motoren. Ikke fordi han regnede med at være der i længere tid, men han gad bare ikke høre på den. "Så er vi her." sagde han smilende og så på Usagi-chan over skulderen. "Men helt ærligt, bare sig til hvis du vil med en anden gang. Du har været en skøn passager." sagde han og smilte drillende til hende
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Fre jul 16, 2010 11:00 pm

Mens de kørte tænkte Chiyo meget på Niwa-san og så sig lidt tilbage for at se om hun kunne se lyn, det kilede stadig i maven så hun kunne ikke lade vær med at smile og grine engang i mellem i svingene. Da de kom hjem og Mousy-san stoppede motoren tog Chiyo hjelmen af og slog lidt ud med sit lange hår, Chiyo smilte glad til Mousy-san da han sagde at de var der. Chiyo tog noget af sit hår bag sit ene øre mens hun satte hjelmen ved sine ben, hun smilte sødt til Mousy-san ”Det tilbud skal jeg nok huske” sagde hun og lænte sig lidt ind mod ham, som om hun skulle til at kysse ham, men det var nu bare så hun kunne komme af. Hun steg af motorcykel ”Og du har været en skøn chauffør” sagde hun drillende da hun var steget af og kørte en hånd gennem Mousy-sans hår. ”Vil du med ind?” spurgte Chiyo, det var også så han kunne snakke med Niwa-san. Chiyo vendte sig om og så først nu Niwa-san ”Ah… Nini-chan” sagde Chiyo og smilte til ham mens hun gik over til ham, hun kravlede over hegnet ”Vil du sove hos mig i nat?” spurgte Chiyo og kørte også en hånd gennem hans hår, hun vidste at et tordenvejr måske var på vej og hun ville gerne give Niwa-san muligheden for at have hende hos sig. Chiyo så tilbage på Mousy-san ”Du må også godt blive hvis du vil” sagde hun med et sødt smil.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør jul 17, 2010 8:44 am

Dark smilte til Usagi-chan. Hun måtte have drenge til at sværme om hende. Han nikkede stille til hende da hun sagde hun nok skulle huske hans tilbud. Han så lidt underne på hende da hun lænte sig ind mod ham, og han kunne mærke hans krop gjorde sig klar til at modtage et kys. Men han kunne ikke lade hver med at smile stort da hun bare steg af. Hun var en flirt, lade op til mange ting, men hun ville ikke gøre det. Det kunne han godt lide. Han smilte og kørte selv en hånd gemmen sit hår da hun havde gjort det. "Hvad tror du dine forældre ville sige til det?" sagde han og smilte. Han så op og fik øjne på Niwa, og kunne ikke lade hver med at smile, han så nu godt ud i en kimono.
Niwa var næsten henne ved dem, da Usagi-chan lænte sig ind mod Dark og han så underne på dem og kunne ikke lade hver med at føle sig såret. Fra hvor hans stod kunne han ikke se hvor tæt Usagi-chan var på Dark. Hun havde også Darks jakke på. Han gik stille tættere på. Han kunne se hvordan Usagi-chan kørte en hånd igennem Darks hår og spurgte om han ville med ind. Niwa smilte da Usagi-chan så på ham, og han rødmede og så underne på hende da hun spurgte om han ville sove hos hende i nat. "Øhm... Jeg troede ikke engang at du måtte snakke med mig for din fader. Hvad vil han så sige til at jeg sove her?" spurgte Niwa, stadig med røde kinder. Dark smilte da hun tilbød at han også kunne blive. Han så op mod himlen. Stjernehimlen var ved at forsvinde bag tunge skyer. *Mon det snart vil regne?* tænkte Dark. "Hvis Niwa må, vil jeg også gerne blive." sagde han og smilte og svang sig af sin motorcykel. "Du har vel ikke et sted jeg kan smide den her?" spurgte han og hentydet til sin motorcykel. Han var ikke meget for at efterlade den på vejen.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør jul 17, 2010 2:45 pm

Chiyo trak på skuderne "Hvad min fader ikke ved har han ikke ondt af" sagde hun lidt grinende og blinkede til Mousy-san, hun sagde kun fader for hendes mor ville sikkert blive begejstret, og især over en fyr som Mousy-san. Da Chiyo stod over ved Niwa-san trak hun på skuderne igen "Du og jeg kan alligevel ikke blive til noget sammen så han kan da være ligeglad... man skulle tro han ville være glad for at jeg skaber et god venskab med en anden Dojo" sagde hun og sukkede "Bare fordi vores fædre ikke virker glade for hinanden betyder det ikke at vi skal være på samme måde.. vel?" spurgte Chiyo og smilte sødt og stort til Niwa-san. "Desuden kan jeg ikke lade dig tage hjem... jeg tror der er en storm på vej igen... " sagde hun stille mens hun krydsede sine arme og så op i himmelen "Ligesom tidligere i dag" sagde hun stille og så ned på Niwa-san igen. Chiyo smilte til at Mousy-san også ville blive "Ehm ja... vi har garager" sagde hun og kravlede over lågen igen. Hun viste ham lidt rundt om indhegningen og åbnede garage porten "Du kan bare stille den her inde.. så står den også i tør vejr" sagde hun og smilte lidt til ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør jul 17, 2010 2:52 pm

Dark grinte lidt. Hun virkede til at gøre hvad hun ville. Niwa smilte lidt og nikkede. Det var rigtig nok, det vidste de hvis begge. Han smilte roligt til hende. "Det kan du have ret i." sagde han. Han så lidt underne på hende da hun sagde at der nok var storm på vej. Så langt boede han altså hellere ikke væk. Han rødmede lidt da hun sagde som tidligere i dag. Hun tænkte på at han ville blive bange. Dark så underne på dem, hvad skulle en storm have med dette at gøre? Så vidt han huskede boede Niwa ikke langt herfra. Dark trak sin motorcykel efter Usagi-chan. Han stilte den ind og satte den på støttefod. "Arigatou." sagde han drillende og smilte til hende. Arigatou betød tak på japansk. "Nå, skal vi vende tilbage til Niwa." sagde han og tog stille hendes hånd. Han vidste endelig ikke hvorfor han gjorde det. Han gik stille tilbage mod Niwa.
Admin
Admin

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 28 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16 ... 28  Next

Tilbage til toppen