Endnu en dag...

Side 4 af 17 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Next

Go down

Re: Endnu en dag...

Indlæg  Pernille on Tirs jun 22, 2010 3:25 pm

Aki studerede Amis ansigt *Gør jeg hende utilpas?* tænkte han, han forstod ikke rigtig hvorfor hun rødmede. Han smilte over at hun også lyttede til gammel musik og nævnede en række gamle musikere og bands som han selv lyttede til. Han smilte ”Måske har vi nogle af SATÔ’s gamle plader med autografer på tilbage i butikken… ejeren elsker at samle sådan nogle” sagde han med et smil. Han rystede på hovedet til at han havde fundet noget han ville købe, han stod og kiggede på nogle musikere fra 80’erne.

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Admin on Tirs jun 22, 2010 3:27 pm

Hun lyttede stille mens han talte. Han vidste godt nok meget. Hun så op på ham med nysgeri øjne da han sagde at hans butik måske havde noget med SATÔ. "Lad os gå der over med det samme." sagde hun og greb hans hånd for at trække ham med ud af butikken.
Admin
Admin

Antal indlæg : 2538

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Indlæg  Pernille on Ons jun 23, 2010 11:50 am

Han blev lidt overrasket over at hun greb hans hånd, han blev lidt rød i kinderne ”Ehm..” sagde han lidt flovt og tog hurtigt sin hånd til sig ”Ja lad os det..” sagde han og åbnede døren for hende, han stod og ventede til hun var gået ud, hvorefter han selv gik ud. Han kom sine hænder i lommerne og begyndte at gå ”det er denne vej” sagde han ”der er ikke så langt” sagde han stille mens han gik.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons jun 23, 2010 12:01 pm

Ami så underne på Sora-san da han trak hånden til sig. Måske havde det været dumt. Hun smilte lidt undskylde og gik ud. Hun kunne faktisk godt lide at han holdte døren for hende. Hun gik stille ved siden af ham og smilte lidt drillende. Måske var de lide mødtes, men han havde alligevel virket meget flov over at hun havde taget hans hånd. "Endelig Sora-san... Har du en kæreste?" spurgte hun lidt drillende. Sora-san vidste jo ikke at hun havde, eller tæt på, men det kunne han sikret for at vide af Aki-chan. "Ikke at du skal tro noget." sagde hun og rakte tunge. "Men du viker meget rolig omkring en pige, så længe hun ikke røre ved dig." sagde hun og grinte lidt. Aki-chan var også rykte væk fra hende, da hun dunkede hende på ryggen. Hvad mon der var med dem? Noget tvillinge noget?
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons jun 23, 2010 12:31 pm

Han blev lidt overrasket og flov over hendes spørgsmål med om han havde en kæreste ”Ehm..” sagde han lidt flovt og rodet sig i håret ”Nej det har jeg ikke… hvad med dig?” spurgte han hurtigt og så ned i gulvet, han spurgte for at få opmærksomheden væk fra sig selv *Dachi* tænkte han fordi han mente han allerede kendte svaret. ”Nej nej” sagde han med et smil og holdte sine hænder op, næsten for at forhindre hende i at springe på ham. ”Ehm.. ja det gør jeg vel… jeg kan bare ikke så vild med at i røre ved mig” sagde han stille, det lød virkelig mærkeligt at det fra munden af en 16 årig dreng.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons jun 23, 2010 12:45 pm

Ami var lige ved at grine da hun så hans udtryk, men lod hver. Hun rystede på hovedet. "Nej jeg har ikke en kæreste." og sukkede lidt. Det var jo sandt, Dachi var ikke hendes kæreste. "Men prøver på det." sagde hun lidt tænktsomt. Hun så lidt underne på ham da han sagde at han ikke kunne lide piger rørte ved ham. "I må have et meget stort rum omkring jer." sagde hun stille. Hun mente både Aki og Sora. Hendes far havde fortalt, at sådan havde hendes mor haft det, hun kunne ikke lide at nogen kom for tæt på, når hun ikke kendte dem. "Såååå, har nogen piger overhovedet kommet helt tæt på dig?" spurgte hun og smilte lidt flovt. Hun vidste godt at spørgsmålet kunne blive misforstået.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons jun 23, 2010 1:47 pm

Han nikkede lidt til at hun ikke havde en kæreste, han smilte da hun sagde at hun prøvede, det vidste han jo godt, almindeligt ville han nok have sagt held og lykke eller noget med at han måtte være en god fyr, men han ønskede på en måde ikke at hende og Dachi skulle finde sammen og han syntes ikke rigtig at Dachi var en god fyr, men han kunne vel give ham en chance. Han så undrende på hende ”Måske..” sagde han stille og trak på skulderne, ikke fordi han ville virke ligeglad men han have ikke lyst til at tale om det eller tænke over det. Aki så lidt undrende hende ”Ehm.. jeg har jo 2… jeg mener 3 piger i mit liv” sagde han og smilte lidt ”Min mor, min søster og min Obaa-chan” sagde han stille og blev lidt rød i kinderne ”Hvis du spørger om jeg nogensinde har haft en kæreste så er svaret nej” sagde han stille ”Det er her” sagde han og drejede ind i en lille forretning, han gik ind og holdte døren på samme måde som i den anden butik.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons jun 23, 2010 1:52 pm

Ami smilede, hun kunne godt lide Sora-san, især når han blev flov og rødmede, men hun var også blevet helt pjattet med hans grin. Hun havde undret sig lidt over den måde han sagde hvor mange pigere han havde i sit liv. Ens familie galt ikke, og hvorfor kunne han ikke holde styr på antalet. Ami så på butikken. Hun havde aldrig været her før. Hun smilte igen til ham da han holdte døren. Hun havde næsten lyst til at slå ham, det var altså for mærkeligt at han gjorde det. Hun så sig lidt omkring, her kunne hun måske godt finde på at komme igen.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons jun 23, 2010 3:33 pm

Aki ventede til at Ami var gået ind hvorefter han lukkede døren bag hende, han gik med det samme hen til disken ”Sora-kun!” udbrød ejeren ”Det er godt at se dig.. men.. du skal da ikke arbejde i dag. Skal du?” spurgte han lidt undrende. Aki grinte en lille smule, ejeren var en stor højrystende italiener med et stort sort overskæg, han var altid så rar og så venlig ud, det, og selvfølgelig musikken, var skyld i at Aki havde taget det her job. ”Nej det skal jeg ikke..” grinte han lidt, han lænte sig lidt ind over disken og så på de plader ejeren var ved at rode med. Ejeren løftede sit ene øjenbryn og så bag Aki, han smilte ”Nåå jeg synes nok det var udsædvanligt at se dig uden hætte og solbriller” sagde han og gav Aki et klap på skulderen med sin stor hånd, Aki havde det som om hans skulder var følelsesløs bag efter. ”Din kæreste?” spurgte han drillende bagefter og lavede en lille håndgestus mod Ami, Aki vendte sig og så på hende, han sendte hende et lille undskyldende smil ”Nej det er hun ikke.. hun er efter en anden” sagde han roligt og vendte sig mod ejeren igen. ”Hey.. havde vi for resten ikke nogle gamle plader med SATÔ med deres autografer?” spurgte han ejeren som tænkte sig lidt om ”Jo jeg mener jeg har nogen… nu skal jeg gå bagved og kigge.. så kan i også få noget fred” sagde ejeren og blinkede lidt til Aki, inden han forsvandt ude bag ved. Aki smilte bare tilbage til det han sagde, han var van til at ejeren var sådan.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons jun 23, 2010 4:07 pm

Ami smilte lidt da hun så ejeren af butikken. Sora-san virkede meget mere rolig omkring ham. Ami valgte at gå hen og kigge på noget musik mens Sora-san snakkede med ejeren. Ami kunne godt lide ejeren, af en voksen mand at være. Hun så lidt på dem da ejeren slog Sora-sans skulder og hun grinte lidt. Hun løftede øjnebryne lidt da der blev spurgt om hun var Sora-sans kæreste. Hun smilte lidt til Sora-san at det var i orden, hun havde slet ikke noget i mod den slags spørgsmål. Ami gik hen til Sora-san da ejen gik ud bagved. "Han virker til at være rigtig flink." sagde hun og smilte. Hvorfor var Sora-san så nem at være omkring? Når hun så på Dachi fik hun det mærkeligt, og følte sig flov over at være i nærheden. Hun sukkede stille over sine tanker. Det var vanskeligt at være forelsket.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons jun 23, 2010 9:54 pm

Aki smilte lidt og nikkede ”Ja utrolig flink.. det var en af grundende til jeg tog det her arbejde” sagde han stille mens han lænte sig op af disken igen. Han stod og så lidt på cd’erne og pladerne der lagde på disken, da ejeren kom tilbage med en gammel to gamle plade i sine hænder ”her var de” sagde han i en glad tone og lagde dem forsigtigt på disken, det var deres første to album, emballagen var i perfekt stand. Ejeren tog forsigtigt pladerne ud af deres emballager, på begge pladerne havde bandet skrevet deres autografer ”Jeg kan godt lide at samle på sådan nogle værdifulde plader” sagde ejeren med et smil. Aki studerede dem lidt uden af røre dem ”Jeg var også til en af deres koncerter engang” sagde ejeren til Ami. Aki havde tunet lidt ud, han havde set pladerne før, snakket om SATÔ med ejeren, og desuden var han ikke så stor en fan. Han vendte sig om og gik over og kiggede på en stak med plader der stod, der var altid rod i butikken, selvom Aki ryddede op når han var på arbejde, så var der altid rodet når han kom tilbage. Han sukkede lidt og satte sig på hug ved pladerne ”Sig er de her nye eller roder du bare så jeg altid har travlt på arbejde?” spurgte Aki med et lille smil ”det er faktisk en ny forsendelse” sagde ejeren stolt. Aki sukkede lidt og tog de to øverste plader ud af bunden ”Den her har vi altså allerede” sagde han og holdte dem lidt op, ejeren havde ikke så meget styr på tingene, det var derfor Aki var ansat. Aki sukkede og lagde pladerne tilbage, han åbnede en kasse der stod på gulvet ”Nye cd’er?” spurgte Aki, hvortil ejeren nikkede, Aki smilte ”det er vist godt jeg skal på arbejde i morgen ellers ville man snart ikke kunne se halvdelen af butikkens gulv for kasser og stakke af plader” sagde han og gik over siden af Ami igen. ”Ja.. det er godt jeg har dig Sora-kun” sagde ejeren og gav ham et klap på den anden skulder, så hårdt at Akis anden skulder mødte Amis. *av..* tænkte Aki mens han rynkede på næsen.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Ons jun 23, 2010 10:56 pm

Ami smilte lidt. Sora-san virkede i hvert fald glad. Hun så op på ejeren da han kom tilbage og spærrede øjne vidt op da hun så pladerne. Ami lænte sig længere over disken for bedre at kunne se. Det var løj. Ami var lige ved at skrige da han tog den ene plade ud og hun lyttede spændt. Hun vill ønske hun kunne komme til en koncert, men hendes far mente hun stadig var for ung til den slags. Ami faldt straks ind i snakken om SATÔ, om hvilke cd'er hun havde og om hvilke live koncert hun havde set på tv. Ami vågnede lidt fra sin snak om SATÔ da hun hørte Sora-sans stemme. Hun vendte sig lidt om mod ham og kom til at ligge mærke til, at gulve faktisk var ret rodet. Ami smilte lidt. "Jeg kan også komme forbi og hjælpe dig hvis det er. Jeg laver alligevel aldrig noget efter skole." sagde hun og trak på skulderne. "Så kan jeg også høre mere om SATÔ." sagde hun stort smilende. Ami blev lidt overrasket da Sora-san stødte ind hende, og hun lagde sine hændre på hans arm, uden at tænke over det. Hun grinte lidt. "Jeg tror snart du brækker skulderne." sagde hun og grinte.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Ons jun 23, 2010 11:52 pm

Mens Ami og ejeren talte om SATÔ slog Aki helt fra. Da Aki sagde at hun kunne komme og hjælpe rystede Aki kort på hovedet da hun vendte ryggen til, ejeren så lidt på ham ”Det ville være dejligt!” udbrød ejeren med et stort og glad smil, Aki sukkede stille. Ejeren begyndte at rode i nogle papirer ”Så kan du komme fra 14-17?” spurgte han og smilte drillende til Aki, det var der Aki skulle arbejde. Han så lidt irriteret på ejeren men kunne så ikke lade vær med at smil ”Du kan bare ikke lade vær med rode i mit liv hva?” spurgte han ham for sjov, hvortil ejeren bare brød ud i sin høje og dybe latter, det smittede helt og Aki kunne ikke selv lade vær med at grine en smule. Da han stod op af Ami så han hurtigt undrende ned på hendes hænder på hans arm ”Neeej det tror jeg ikke.. jeg har arbejdet her i over et år, så mine arme er vel blevet van til det” sagde han rød i kinderne med et lille smil og trak indlysende sin arm væk fra hende.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jun 24, 2010 12:00 am

Ami grinte lidt. "Det kan jeg." sagde hun. Hun lendte ikke efter arbejde, men det kunne nu være sjovt, og så kunne hun tilbringe mere tid med Sora-san. Ami grinte sammen med dem. Sora-san havde virkelig en vidunderlig latter. Hun stoppede med at grine da Sora-san stødte ind i hende. Hun lod sine arme falde da han trak sig væk fra hende. Hun ville sukke, hvis ikke det ville have virket så dumt lige nu. "Det var da godt." sagde hun, og lod som om hun ikke have lagt mærke til det. Det havde ikke været for at røre ved Sora-san, det var en reation at hun havde taget hændrene op.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jun 24, 2010 12:12 am

Han sukkede lidt til at hun kunne, men så smilte han, der var ikke så meget han kunne gøre ve det. Ejeren pakkede forsigtigt pladerne væk og gik ud bag med dem igen, Aki nikkede til at det var godt, han sukkede lidt *Hvorfor er du overhovedet interesseret i det?!?* tænkte han og smilte til Ami ”Hey Ami-chan.. fortæl mig om den fyr du kan li” sagde han med et sødt smil.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jun 24, 2010 8:35 am

Amis øjne blev store og hun så først væk. "Han..." begyndte hun. Alle piger virkede så lykkelige over at fortælle om deres fyre. "Han er vidunderlig." fik hun frem og smilte til Sora-san. "Høj, muskelløs, med mørkt hår som er lige til at tage fat i." hun smilte lidt. Hun havde endelig ikke lyst til at tale om Dachi over for Sora-san, men hvorfor ikke. "Men for at være ærlig, tror jeg det går skidt i mellem os." sagde hun og sukkede. "Han har ikke kontaktet mig i noget tid nu, og når jeg prøver at kontakte ham, virker han altid så sur." sagde hun og så lidt trist ud. "Det er nok fordi jeg går i en klasse under ham, det virker pinligt for ham." sagde hun og smilte lidt, men hendes øjne var trist. Hvorfor opførte hun sig sådan over for Sora-san? Hun kendte ham ikke en gang. Hun så lidt på ham og smilte. Hun følte sig så afslappet omkring ham, det sammen med Aki-san. "Dig og din søster må have en eller anden aura om jer, jeg bliver så dejligt afslappet og glad når i er i nærheden." sagde hun og smilet stort. Hun havde lyst til at give Sora-san et kram, kun fordi han så så nuttet ud, men hun lod hver, fordi hun vidste han ikke ville brude sig om det.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jun 24, 2010 9:34 am

Aki lyttede stille mens Ami fortalte om Dachi, han havde lidt lyst til at sige nogle onde ting, men lod vær. ”Hvorfor prøver du ikke at tale med ham om det?” spurgte han mens han så ligefrem for sig, på en måde havde han fortrudt at han havde spurgt ”Måske går han igennem noget lige nu der gør ham sur og forvirret eller noget? Så ville det være dejligt at have en sød pige at snakke med om det..og det kunne jo være dig” sagde han med et smil. ”Det burde ikke være pinligt hvis han virkelig kunne li dig.. ville det?” spurgte han, det var hans synspunkt når han forstillede sig at have en yngre kæreste. Lige efter han havde sagt det så han hende i øjnene og smilte først, men da han så hendes triste øjne falmede hans smil. ”Ami-chan..” sagde han skulle og kunne ikke lade vær med at køre en hånd over hendes ene kind ”tag det nu roligt Ami-chan..” han sukkede ”Alt det postyr over en fyr” sagde han og rystede på hovedet ”Han er ikke det værd hvis han får dig til at føle dig sådan” sagde han stille og så hende i øjnene. Han nussede, uden rigtig at ligge mærke til det, hende kind ”Det er jeg glad for at høre” sagde han venligt og så hende sødt i øjnene. ”Hov..” hørte Aki en stemme sige, han så undrende mod bagrummet og så ejeren stå i døren og kigge på dem ”Nu forstyrrede jeg vist” sagde han med et smil og begyndte at bakke tilbage mod bagrummet. Aki så lidt undrende på ham *Hvad mener han?* tænkte han undrende men kom så i tanke om sin hånd. Aki trak lynhurtigt sin hånd tilbage og blev rød i kinderne ”Det er ikke sådan!” sagde han hurtigt til ejeren der grinte ”Du er en god dreng Sora-kun” grinte han lidt da han kom hen til dem igen. Aki sukkede ”Ja ja” sagde han flovt og tog sin hætte op igen og tog sine solbriller på.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jun 24, 2010 9:44 am

Ami smilte lidt. Måske havde han ret, men hver gang Ami prøvede at tale med Dachi, afviste han hende, og hun følte det var hårdt at blive ved. Hun trak så skulderne om at det vel ikke var noget problem at hun var yngre. Der gik et stød igennem hende da Sora-san rørte hendes kind men hun stod stille og smilte til ham. Hun ville sige at sådan var det at være forelsker, men hun havde ikke lyst til at fortælle Sora-san at hun var forelsket i Dachi. Ami så hen mod ejen da hun hørte hans stemme, og ville mest ønske han havde holdt sig væk da Sora-san hurtigt trak sin hånd til sig. Ami så ned og smilte. Hendes kinder var røde. Hun så op på Sora-san. "Nej lad hver med det." sagde hun grinende og gik hen mod ham, for at tage hans solbrille og trække ned i hans hætte. "Du ligner en drengerøv for meget når du gør det." sagde hun grinende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jun 24, 2010 12:40 pm

Da Ami gik hen mod ham, sikkert for at tage hans solbriller og trække hans hætte ned, tog han selv et skridt tilbage. ”Ami-chan” sagde han og så rød i kinderne væk fra hende ”Det er sådan her jeg kan li at se ud” sagde han stille, han vidste godt han lignede lidt en drengerøv, men så følte han sig mere som en dreng. ”Kom nu Sora-kun! Hvis pigen gerne vil se dit ansigt så lad hende da!” udbrød ejeren med et smil, Aki vidste godt at han ikke mente noget ondt med det, men.. ”Vi ses i morgen” sagde han venligt til ejeren og Ami, han smilte stort til dem og gav dem et lille buk. Han skyndte sig ud af butikken.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jun 24, 2010 12:47 pm

Ami så efter ham da han gik og så lidt trist mod jorden. Han var bare gået så hurtigt. Hun så på ejen og bukkede. "Jeg må også videre. Ses i morgen." sagde hun og smilte og gik ud. Hun havde ikke ment noget ondt i det hun havde sagt til Sora-san, men hun kunne godt lide at kunne få øjenkontakt med ham. Ami tænkte lidt på at tage hjem. Hun så på sit ur. Det var stadig tidligt, og hendes stedmor var sikret hjemme og ville forlange at høre hvorfor Ami var hjemme nu. Amis stedmor var flink nok, bekymrede sig som en hver anden mor, men hun var ikke Amis mor. Ami valgte at gå lidt rundt og forsætte med at kigge på butikker.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jun 24, 2010 1:07 pm

Da Aki gik ud af butikken drejede han ned af gaden, han begyndte at trykke på sin telefon og ringede efter vognen, der var et stykke hjem herfra. Men han talte med chaufføren så ham Ami-chan der kiggede på vinduer igen. Da han lagde på gik han hen til hende med et lille smil ”Hey igen” sagde han med et smil ”Undskyld det før” sagde han stille og så mod ruden som hun kiggede på, han mente det med han bare havde nægtet at vise hende sit ansigt og bare var gået. ”Hvorfor er det du gerne vil se det.. altså mit ansigt?” spurgte han undrende men roligt

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jun 24, 2010 1:25 pm

Ami så på Sora-san da han talte. Hun smilte lidt. "Det er i orden." sagde hun roligt og så mod vinduet. Det var en udstilling med badetøj og bikinier. Selvom de havde deres skole badedræt, ville Ami gerne have en til fri tid. Hun så på ham, og vidste med det samme hvad hun skulle sige. "Jeg kan ikke lide, ikke at kunne få øjenkontakt. Jeg føler ikke at man rigtig snakker med en person, hvis man ikke kan se dem i øjne." sagde hun og vendte blikket væk. Solbriller var modbydelige, de dækkede det meste af ens personlighed. Øjne sagde meget, næsten alt. "Jeg er ligeglad med din hætte, men jeg ville ønske du ikke gik rundt med solbriller når vi taler samme." sagde hun stille uden at se på ham.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tors jun 24, 2010 1:50 pm

Aki så lidt på vinduerne mens hun talte, han så lidt undrende på hende og studerede hende lidt, han smilte med et suk og tog sine solbriller af. Han tog stille ved hendes hage og drejede hendes hoved så hun så på ham ”Tilfreds?” spurgte han med et stort smil mens han så hende i øjnene. Han gav slip på hendes hage og så igen med vinduet mens han puttede solbrillerne i lommen ”Vil du have sådan en?” spurgte han og spurgte til bikinierne.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Tors jun 24, 2010 2:56 pm

Hun så lidt underne på ham da han tog fat i hendes hage. Hun smilte. "Meget." sagde hun glad. Hun så igen op på bikinierne. "Ja, hvis jeg kan få overbevist min far om, at min gamle er blevet alt for gamle." sagde hun og grinte lidt. "Og jeg skal hvert fald ikke fortælle ham, hvilken jeg så har tænkt mig at købe, så for jeg da aldrig lov." sagde hun smilende.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Tirs jul 13, 2010 12:50 am

Aki smilte lidt flovt over at hun sagde hun var meget tilfreds over at hun nu kunne se hans øjne, han studerede sit spejlbillede i butiksruden men så hurtigt væk, han så på bikinierne igen. Aki smilte lidt over det hun fortalte *mon hun har en streng far?* tænkte han ”Forældre… hvad skal man gøre” sagde han i et suk og trak på skulderne. Aki studerede bikinierne lidt, helt sådan nogen var han aldrig blevet tvunget til at gå med, af indlysende grunde, han blev lidt rød i kinderne ved tanken. ”Hvilken ville du da vælge?” spurgte han hende lidt nysgerrigt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 17 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Next

Tilbage til toppen