Studietur til Kyoto

Side 4 af 26 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26  Next

Go down

Re: Studietur til Kyoto

Indlæg  Admin on Fre jun 04, 2010 9:14 pm

Tifa så forvirret på ham da han vendte hende om. Hun blev ikke rigtig bange. Takeshi-san havde på intet tidspunkt gjort noget som hun kunne frygte ham for. Hun så op på ham da han lage hånden på hendes mund og gjorde intet for at fjerne den. Hun havde kort lyst til at fjerne den da han sagde han ikke vidste hvorfor hun var vred. Hun synes selv lige hun havde forklaret det, men nu lod hånden være. Hendes øjne på triste. Hun havde slet ikke ment at han var en forkælet rigmands søn. Hun selv havde tilgengæld virket forkælet over at ville have ham for sig selv. Hun så lidt blidt på ham da han sagde hun var anderelse, men hendes blik blev vredt. Hun hev hans hånd væk. "En dum pige?" sagde hun vredt og forviret. "Ja jeg sagde en gang at jeg kunne lide dig, jeg har aldrig sagt at jeg kunne lide dig på den måde. Jeg kan bare godt lide den ene side af dig." sagde hun. Hun prøvede at skubbe lidt til ham for at få ham væk. Hun snublede lidt. Hvorfor havde hun ingen balance når hun var sammen med ham. Hun var ikke sikre på at Takeshi-san havde troet det ville ske, for han væltede også bag over. De landede heldigvis i sengen så Takeshi-san slog sig ikke. Hun lagde dog over på ham.
Admin
Admin

Antal indlæg : 2538

Vis brugerens profil http://miststale.nice-forum.net

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Pernille on Fre jun 04, 2010 9:32 pm

”Eh..” sagde Yuu lidt forvirret da han hørte hendes reaktion på dum pige, han tog sig lidt til hovedet. Da Kimiko-chan snublede blev han overrasket og faldt bagover, men de landede helgvis på sengen så han slog sig ikke. Han så undrende op på Kimiko-chan der lå oven på ham ”Hvad er dit problem?! Hvorfor bliver du ved med at støde ind i mig?” spurgte han lidt højt. Tag holdt fast i hendes arme så hun ikke kunne flytte sig fra hende ”du sagde det måske ikke.. men ville du virkelig vise dig selv helt nøgen for mig hvis ikke du kunne li mig på den måde?!?” spurgte Yuu igen lidt højt. Yuu sukkede irriteret ”Hvilken slags pige er du lige?!?” Yuu talte meget højt, men han sukkede lidt, der var noget der fik ham til at slappe af, men hvad vidste han ikke. ”Helt ærligt at sige at der kun er en af mine sider du kan li…” sagde Yuu men han forstod det godt, for at kunne li en behøvede man ikke at kunne li alle sider af en. Han tog en dyb indånding og mærkede hvordan han slappede mere af, han kørte blidt sin ene hånd gennem hendes hår og så blidt på hende, det var gået op for ham ”Den lugt” sagde Yuu og smilte lidt til hende ”Jeg ved det er åndssvagt… men… vil du på en date med mig?” spurgte Yuu hende lige da Haru og drengene der ellers boede på værelset brød ind. Yuu satte sig hurtigt op så Yuu og Kimiko-chan sad siden af hinanden på sengen, han var rød i kinderne, det var pga. Kimiko-chan. Yuu rejste sig hurtigt op og smilte til Haru ”Hvad laver i?” spurgte Haru mistænksomt og så på dem begge ”Ehm… ikke noget…” sagde Yuu med et stort smil, Haru skævede lidt til Kimiko-chan ”kom.. der er nogen fra klassen der har noget flaskehalse sjov inde på en af de andre værelser” sagde Haru og hev Yuu med. Yuu havde det dårligt, det han havde sagt røg bare ud af ham, han havde slet ikke tænkt på Harus følelser.

Pernille

Antal indlæg : 2521

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Fre jun 04, 2010 9:44 pm

Tifa svarede ikke på hvorfor hun blev ved med at støde indi ham, hun vidste det ikke engang selv. Hun ville rejse sig, men Takeshi-san havde fat i hende. Hun så op mod hans ansigt mens hans tale, men vendte det væk og lage sit hoved ned på hans brystkasse. Hun rødmede. Det havde været en pludselig indskydelse da hun havde gjort det. Hun vidste ikke engang om hun ville have vendt sig helt. "Jeg ønsker bare at lære dig at kende først. Hvorfor jeg kan li dig, kan jeg ikke forklare, det kan jeg bare." sagde hun stille. Hun så igen op på ham da han sagde den duft. Mente han hendes parfume? Hvorfor havde han endelig købt den? Tifa blev endnu mere overrasket. Havde han ikke lige sagt at det var mærkeligt at hun kunne lide ham når hun ikke engang kendte ham. Hun nåede ikke at svare før Takeshi-san satte sig op. Hun så mod døren da Haru-san kom ind. Takeshi-san havde rent faktisk spurgte hende, selvom han vidste at Haru-san kunne lide hende. Havde han ment det, eller var det bare noget som var røget ud af ham, og ville hun endelig? Hun rejste sig op. "Nå, jeg vil tilbage til mit værelse med mine ting. Vi ses Takeshi-san." sagde hun og smilte til ham og derefter så hun på Haru-san. "Ses Haru-san" sagde hun stadig smilende. Måske havde ingen fra klassen hørt om deres skænderi. Haru-san så ud til at kunne lide at hun kaldte Takeshi-san ved efternavn.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Fre jun 04, 2010 10:12 pm

Yuu sukkede lidt mens Haru trak ham ned af gangen og ind på et værelse hvor en del fra klassen var samlet, nogen sad i en rundkreds på gulvet med en tom sodavandsflaske i midten af dem. Han sukkede lidt, en gammel barnlig leg, der som regel kun endte med at man skulle kysse den flasken pegede på, han havde nu ikke selv meget lyst til at være med men satte sig i rundkredsen alligevel, så blev Haru glad, Haru satte sig glad i rundkredsen. Yuu studerede lidt legen *Mente jeg virkelig det jeg sagde til Kimiko-chan… hun er nu meget sød… men jeg kender hende overhovedet ikke og Haru..* han så op på ham, han kunne jo li hende, han lagde hovedet lidt på skrå *det vil aldrig komme til at ske mellem Kimiko-chan og jeg… desuden reagerede hun overhovedet ikke på det* Yuu sukkede lidt op og kunne ikke finde ud af om han var glad for at hun ikke rigtig havde reageret. Legen endte snart som Yuu havde forudset, en kysse leg, han sukkede lidt over det, Yuu havde fået stjålet så mange kys at de ikke betød noget mere. Haru drejede flasken og da den pegede på Yuu gispede de fleste i rummet, de så alle sammen på dem, Yuu så lidt overrasket på flasken. De ”I behøver ikke gøre det” sagde en af pigerne, men Haru ligger hovedet lidt på skrå og studere Yuu lidt, hvorefter han læner sig lidt frem så han støtter med hænderne på gulvet, men stadig sidder ned. Yuu smiler lidt til Haru, han kunne jo ikke sige nej til en udfordring, Yuu læner sig hurtigt frem, så han også støtter med hænderne på gulvet, han tager med sin ene hånd hårdt fat i Harus trøje og flår ham det sidste stykke ind til sig, Yuu er helt sikkert den dominerende af de to. Yuu læner sig forsigtigt det sidste stykke ind mod Harus læben ”Yuu” siger Haru stille mens han er helt rød i kinderne. Deres læber mødes og Haru tager hårdt fat i Yuus tøj, han kan li det Yuu så åbenlyst gør med sin tunge. Efter et lille stykke tid et kysset slut og Yuu smiler til Haru ”er det bedre uden tunge piercingen?” spørger han hvortil Haru, som holder sine hænder foran sin mund flovt og helt rød i hovedet nikker. Yuu smiler ”Så lader jeg vær med at putte den i igen” sagde han og rejser sig op mens han roder Haru lidt i håret ”Jeg er færdig med at lege for i aften… godnat alle sammen” sagde han og gik ud af værelset, han selv var rød i kinderne men det blev han altid når han kyssede lige meget med hvem.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Fre jun 04, 2010 10:19 pm

Tifa satte sig på sengen da hun kom ind på værelset. Hun sad lidt og tænkte. Måske lavede Takeshi-san bare sjov med hende. Hun fandt sin mobil frem og så lidt på den. Hun satte video'en over som Takeshi-san mor havde filmet. Hun smilede lidt og åbende en nu sms. Hun skrev kort og godt 'Ja'. Hun smilte lidt da hun trykkede send. Nok kendte de ikke hinanden endnu, men måske var det en mulighed for at de gjorde det. Hun fandt pakken frem som var til Takeshi-san. Mon han overhovedet gad den? Hun sukkede og lagde den væk og gik ud på badeværelset for at tage et bad.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Fre jun 04, 2010 10:32 pm

Mens han gik ned af gangen mærkede han hvordan han fik en sms, han tog sin mobil op af lommen og åbnede den og smsen. *Ja?* tænkte Yuu undrende så glemsom som han nu var *Ja hvad?* tænkte han og studerede smsen. ”Ja hvad?” skrev Yuu tilbage før han gik ind på værelset og tog et bad, men han stod under bruseren tænkte han over hvad det var da det pludselig gik op for ham *Var det mon daten?* tænkte han og steg hurtigt ud af badet, selv om han ikke var færdig, han tjekkede sin telefon, hun havde ikke svaret endnu. Han måtte vide om det var om daten nu, han tog et håndklæde rundt om livet, gik ud af badeværelset og ud på gangen. ”Takeshi-san dog!” grinte nogen af pigerne da han kom over på pigernes gang, han bankede først på døren ind til værelset, intet svar, han åbnede selv døren og gik ind, han kunne høre vandet løbe ude på badeværelset. Han bankede på døren ”Kimiko-chan?” sagde han spørgende og ventede, ville han overhovedet have at det var et ja til daten? Hvad med Haru?. Han mærkede hvordan hans hjerte føltes tungt *Jeg kan vel li Kimiko-chan på en måde, men helt sikkert ikke på den måde, ikke endnu i hvert fald, men jeg kan jo ikke bare sige nej nu hvor jeg selv har spurgt… kan jeg?* Yuus tanker kørte rundt i hovedet på ham.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Fre jun 04, 2010 10:39 pm

Tifa havde efterladt sin mobil i sin taske, så hun hørte ikke beskeden. Hun hørte nogen banke på døren. "Takeshi-san?" sagde hun underne. Hun steg ud og slog et håndklæde rundt om sig. Hun åbende døren og rødmede. Der stod Takeshi-san kun iført håndklæde. "Hvad laver du?" spurgte hun og så at døren ud til gangen var åben. Hun skubbede sig forbi ham og lukkede den. "Hvad vil du?" spurgte hun og vendte sig mod ham.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Fre jun 04, 2010 10:43 pm

Han så lidt ned af hende ”Din sms…. Er det om daten??... For jeg ved virkelig ikke” sagde Yuu mens han så ned i gulvet, han kunne ikke rigtig bestemme sig, så meget kunne han heller ikke li hende og så var der det med Haru… ”Haru kan virkelig godt li dig…” sagde Yuu og så ned i jorden.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Fre jun 04, 2010 10:45 pm

Hun så mod jorden. "Det er helt okay. Havde nu hellere ikke regnet med noget." sagde hun trist. Hun så på ham. "Men jeg kan ikke lide Haru-san på den måde." sagde hun stille.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Fre jun 04, 2010 10:50 pm

Han så op på Kimiko-chan med et lidt undskyldende smil ”På den måde….” sagde han stille og så lidt trist mod jorden. Han rodet sig lidt i håret ”det er min skyld… jeg talte for hurtigt…” sagde han og smilte ”Hvis det gør nogen forskel er du den første pige jeg inviteret ud i meget lang tid” sagde han med et smil der forsvandt da det vel egentlig ikke gjorde nogen forskel. ”Jeg beklager…. Lad os være venner” sagde han og vendte sig om og åbnede døren. ”ups..” sagde han hurtigt og smækkede døren i igen ”Der stod en stor folk piger på den anden side…. Nu når jeg tænker mig om ville det nok være bedste hvis jeg bare havde ladet som ingenting og var gået” sagde han og pressede forsigtigt sit hoved mod døren, han havde hurtigt lukket døren så et rygte ikke skulle sprede sig, men det ville det jo lige meget hvad, de var jo begge kun i ført håndklæder.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Fre jun 04, 2010 11:07 pm

Hun vendte bare hovedet væk. Det gjorde ingen forskel for hende om det var længe siden han havde inviteret nogen. Han havde inviteret hende, og ikke ment det. Tifa kom til at se ned af sig selv. Man kunne se hende tatoo. Hun så på ham da han smækkede med døren. Hun havde mest lyst til at skubbe ham ud til pigerne. De ville sikret nyde at hive håndklædet af ham. "Jeg har altså ikke noget tøj som du kan passe. Men mine væreles kammerater er hvis taget ind til byen for i aften. Så der går noget tid før de komme tilbage." Hun vendte ryggen til ham. "Hvis der er okay med dig, vil jeg altså trække i noget tøj." Hun gik hen til sin taske fandt noget undertøj sort og sit normale tøj. (Det som hun har på, på billedet:p) Hun ville gå ud på badeværelset og klæde i det.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Fre jun 04, 2010 11:15 pm

Han sukkede *jeg vidste hun ville blive sur eller såret…* tænkte han og mærkede hvor tungt det følte for ham selv. Han fik øje på hendes tatovering og smilte lidt, Yuu nød symboler, også Yin og Yang ”Jeg kan godt li din tatovering” han rynkede lidt på næsen, mens han afslappet lænte sig op af væggen og krydsede sine arme ”Mærkeligt jeg ikke så den dengang i badet hjemme ved mig” sagde han og studerede hende lidt. Han løftede sit ene øjnebryn ”Hvorfor siger du jeg kan blive her når du tydeligvis ikke er glad lige nu?” spurgte han hende nysgerrigt. ”Du ved du ikke behøver at klæde om der ude… jeg har allerede set dig nøgen…” sagde han i en helt rolig tone og så på hende.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Fre jun 04, 2010 11:24 pm

Hun rørte lidt ved sin tatoo. Hun så op på ham og smilte lidt. "Jeg føler ikke rigtig jeg kan smide dig ud." sagde hun og smilte. "Nok er jeg såret over hvad du lige har gjort, men gør som du vil have andre gør mod dig" sagde hun smilende og samlede sit tøj sammen. Hun stilte sig i døren. Han havde selv engang sagt at han ikke ville mindes den dag hjemme ved ham. "Jeg troede at vi blev enigen om ikke at gentage den dag." sagde hun drillende til ham. "Og jeg vil aldrig lade dig se mig nøgen... igen." sagde hun grinende. Hun lukkede døren bag sig og mærkede hendes kinder blive røde. Hvorfor havde hun rent faktisk lyst til at klæde om foran ham. Han stod jo selv der, næsten helt nøgen. Han tatoo passede så godt til ham. Hun lukkede øjne og mærkede hendes åndedægt blive hurtige. Hvorfor prøvede hun at forstille sig hvad der mon gemte sig ved dragens hale. Vent lige. Hun åbende stille døren, så hun lige kunne se ud. "Du ved vel godt, at alle piger har set din tatoo nu, ikke?" spurgte hun og lod døren være på klem så hun kunne høre hans svar. Hun lod håndklædet falde og trak stille i sine trusser.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Fre jun 04, 2010 11:38 pm

Hendes ord gjorde egentlig lidt ondt, men han kunne vel ikke gøre andet end at smile lidt, han var selv ude om det. *En skam den dag kun har skabt dårlige minder* tænkte Yuu og glemte helt det gode minde om den aften de havde tilbragt sammen i hans seng og hendes duft, han smilte lidt over at hun aldrig ville lade ham se hende nøgen igen, han var selv ude om det. Han rettede sig undrende op *Hans tatovering?* han smilte lidt smørret, ikke alle piger havde set den, men en del nu ja ”Muligvis…. Men der er ingen der ved hvor den ender” sagde han med et stort smil ”hey Kimiko-chan… kan du huske dengang jeg tog et billede af dig og sendte et tilbage af mig selv for så stod vi lige?” spurgte Yuu drillende, han lod sit håndklæde falde til jorden og tog fat i sprækken ved døren, han holdt sig for øjnene og åbnede den ”noget for noget ikke..” sagde han i et grin, han synes det han lavede var sjovt.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Fre jun 04, 2010 11:43 pm

"Ja det kan jeg hvorfor?" spurgte hun og vendte sig om du hun hørte døren gå op. Hun var lige ved at spænde sin bh. "Takeshi-san!" sagde hun overrasker og holdte sig for øjne og vendte ryggen til ham. "Hvad laver du?" sagde hun først overrasket og grinte så lidt. "Sagde du ikke, at du aldrig ville lade mig se dig nøgen?" sagde hun og lod hendes hændre sænke. Hun så sig over skulderne. "Du behøver ikke holde dig for øjne. Har undertøj på." sagde hun stille.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Fre jun 04, 2010 11:57 pm

”Hey” sagde Yuu og trak på skulderen, således han tog hånden væk fra øjnene ”Jeg så dig… så må du også se mig” sagde han og lænte sig op af dørkarmen, tydeligvis ligeglad med at han stod nøgen foran hende. Hans krop var stadig våd fordi han selv havde været i bad før han kom her ind, Yuus krop var muskuløs og hans tatovering gik fra lidt under hans venstre bryst ned til siden af hans lem. Han studerede hende lidt i undertøjet, det her føltes egentlig ikke slemt, slet ikke flovt, han gik hen til hende og så sig i spejlet, han vendte siden så han kunne se sit højre øre, han så om hans piercinger stadig sad i. Han så blidt på hende ”Har du set nok?” spurgte han med et smil og lænte sig lidt op af vasken, han var helt afslappet. Han så kærligt på hende *jeg kan egentlig godt li dig Kimiko-chan* tænkte han med et blidt smil og gik ud fra badeværelset igen, han begyndte at få det varmt, han gik hen til vinduet og åbnede det, vinduet stoppede dog i hoftehøjde så han stod ikke og flashede hele byen. Vinden føltes godt mod hans varme våde hud, Yuu kørte en hånd modsat igennem sit våde hår så noget af det stod op i luften.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør jun 05, 2010 12:05 am

Hun så lidt på smud på ham. Hun kunne ikke rigtig få sig til at se på ham, selvom hun endelig gerne ville. Hendes kinder var varme, men hun havde jo hellere ikke været sammen med en fyr. Hun nikkede stille, men det kunne også godt ligne et hoved ryst. Hun så efter ham da han gik ud. Hendes kinder var stadig røde, men det var på en anden måde. Hun vendte sig om og gik ind i værelset. Hun var stadig kun i ført sit undertøj. Hvorfor følte hun det på denne måde. Hendes læber var let adskilte og der var en sekuel aura om hende. Hun vidste ikke hvad det var, men lige nu ønskede hun at komme tættere på Takeshi-san end nogen anden fyr havde fået lov til.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør jun 05, 2010 12:11 am

Da han var blevet kølet af vendte han sig igen, bare for at se Kimiko-chan stå der, der var noget ved hende. ”Ehm…. Må jeg godt tage mit håndklæde på igen?” spurgte han hende mens han kløede sig i nakken og smilte lidt til hende, der var noget ved hende, han skulle have dækket sig til igen.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør jun 05, 2010 12:22 am

Hun blikkede lidt med øjne som om hun havde sovet. "Øhm... Selvfølgelig." sagde hun og vendte sig om og gik tilbage til badeværelset og trak i sin nederdel og top. Hun behøvede endelig ikke bh under den, da den allerede holdte på dem. Hvad havde hun tænkt? Hun kunne ikke opføre sig sådan over for Takeshi-san. Hun kendte ham ikke. Og alligevel... *Kan jeg virkelig li ham på den måde? Det kan da ikke passe? Jeg kender ham ikke.* ¤Man elsker nogen fra den første gang man ser dem, der går bare lidt tid før man indser det¤ genlød hendes mors ord i hendes hoved. Hun kunne da ikke være blevet forelsket i Takeshi-san, det var for dumt.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør jun 05, 2010 12:28 am

Yuu gik hen til der hvor han havde ladet håndklædet falde og samlede det hurtigt op og bandt det rundt om livet igen, han så lidt ned i gulvet *Kunne hun mon li det? Har hun overhovedet set en mand nøgen før?* tænkte han og skulede lidt mod Kimiko-chan på badeværelset. Han vendtes sig mod væggen og hvilte panden mod væggen, han skulle helt sikker slappe af. Da han slappede af igen vendtes han sig om igen og så på Kimiko-chan *Hvis Haru finder ud af det her er jeg færdig* tænkte han med et suk, da det gik op for ham at Haru helt sikkert ville få det her af vide. Yuu blev trist, han lod sig glide ned af væggen så han endte med at sidde på gulvet *Hvad skal jeg gøre?* tænkte han træt og så mod Kimiko-chan, han smilte lidt til hende. ”Måske skulle vi også gå i byen i aften?” spurgte Yuu hende så med et smil.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør jun 05, 2010 12:36 am

Tifa kiggede ud på Takeshi-san som sad på gulvet. Det virkede til, at hver gang han tænkte over noget, endte han der. "Er du sikre på at det er okay?" spurgte hun stille. Flere gange havde Takeshi-san snakket om Haru-san og om hvor meget han kunne lide hende. "Jeg mener." hun lod sig glide ned af væggen ved siden af ham. "Jeg ved Haru-san betyder meget for dig. Men jeg kan virkelig ikke lide ham på den måde, og for at sige det ærligt, tror jeg hellere ikke hans følser er så dybe for mig som man lige skulle tro. Hvis han virkelig ville have noget med mig at gøre, så ville han da prøve lidt hårde, ikke? og for den sags skyld ikke være sammen med andre piger mens han prøvede." sagde hun og sukkede. "Så vidt jeg ved, har Haru-san kunne lide mig siden jeg kom ind på skolen. Men i den tid... Jeg tør slet ikke gætte hvor mange piger han har været sammen med, og jeg har aldrig set et helt hjerte forsøg på at prøve at overbevise mig om at jeg skal give ham en chance. Det er derfor jeg aldrig tror det kan blive noget mellem mig og Haru-san." sagde hun stille. "Men hvis du gerne vil... Kan jeg godt tilbringe lidt mere tid sammen med ham, hvis det kan hjælpe på din samvigtighed. Jeg vil enda prøve på at kunne lide ham." sagde hun og smilte kærligt til ham. Hun prøvede virkelig at forstå hans problem, og hun forstod det lidt. Haru-san og Takeshi-san virkede så tæt, at det kunne være svært at se ens bedste ven blive ved med at få alle de piger man selv var interesseret i.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør jun 05, 2010 1:00 am

Like a Star @ heaven Han så på hende da hun gled ned af væggen siden af ham, hun havde nok ret i at Harus følelser for hende ikke var særlig dybe. Han holdt et fnis tilbage da hun sagde det med hun ikke turde gætte på hvor mange piger Haru havde været sammen med, det var mange, hele vejen med flere end Yuu. Han sukkede ”Selvfølgelig vil jeg ikke have det” sagde Yuu lidt surt *jeg kan jo li dig lidt din idiot* tænkte han som om hun burde have indset det til trods for han ikke havde givet særlig mange store spor. ”Jeg mener… det er op til dig selv om du vil være mere sammen med Haru og om du kan li ham, det er i hvert fald ikke noget du skal gøre for min skyld” sagde Yuu bestemt. ”Det er bare… jeg har ikke lyst til at miste Haru pga. en pige… ikke igen…” sagde han og så lidt trist på Kimiko-chan ”Haru og jeg har været venner siden grundskole” han smilte til hende ”dengang var vores personligheder lidt byttet om” sagde han og smilte igen ved tanken om Haru ”Jeg var 6 år gammel og midt i mit andet år da en ny dreng kom ind i klassen, han snakkede ikke rigtig med nogen og i pauserne legede han heller ikke med nogen… jeg ved ikke hvorfor men en dag gik jeg over til ham og vi begyndte at finde på lege bare os to…” sagde han og så op med et smil, han smilte kun rigtigt ”siden dengang var der ikke rigtig noget der kunne skille os ad.. vi havde selvfølgelig skænderier som almindelige venner engang i mellem har, men det var ikke noget der ikke kunne løses” sagde han stille ”Men så på vores ottende år kom der en ny pige ind i klassen… Naomi Azumi” sagde han og sukkede lidt ” vi blev begge hurtigt venner med hende og vi tre blev uadskillelige… Haru var selvfølgelig vanvittig forelsket i hende” Yuu sukkede ”men det var jeg også… jeg sagde bare aldrig noget til Haru om det fordi jeg vidste at han kunne li hende..” sagde Yuu og rodet sig i håret ”Ehm jeg skal nok stoppe” sagde han med et smil, selv om han ikke var færdig ”det er kedeligt for dig at høre” sagde han og undskyldende.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør jun 05, 2010 1:03 am

Hun lyttede stille. Det var vidunderlig at han åbnede sig og fortalte om den slags. Hun tog stille hans hånd. "Nej slet ikke. Fortæl" sagde hun smilende. Hun ville gerne give sin egen mening, men ville vente til hun havde hørt hele historien.
Admin
Admin

Indlæg  Pernille on Lør jun 05, 2010 1:11 am

Han så lidt overrasket på hende, men smilte så ”Okay..” sagde han og fortsatte ”Da vi var på vores niende år var der en skole fest og…” Yuu kunne ikke lade vær med at smile stort ” den aften tilstod Naomi til mig.. hun var forelsket i mig” sagde han stille, men smilte stadig. ”Kort derefter begyndte vi at komme sammen, til at starte med holdt vi det hemmeligt for alle, selv vores egne forældre… men før eller siden måtte det jo komme ud” Yuu sukkede ”Jeg kan slet ikke fortælle dig hvor rasende Haru var… han forlangede at jeg slog op med Naomi hvis jeg ville beholde ham som ven… det nægtede jeg… jeg var bare så forelsket” sagde Yuu og sukkede lidt ”Efter det talte Haru og jeg ikke sammen mere… men for at være ærlig har jeg ikke fortrydt at jeg nægtede dengang” sagde Yuu og smilte kærligt til Kimiko-chan, han så på hende da han fortalte det næste ”Naomi var en virkelig god kæreste… og vi blev hinandens første store kærlighed, vi delte mange første gang sammen” sagde han og sukkede lidt ”Men Naomis far fik et job i Europa og lige efter vi afsluttede grundskolen slog vi op fordi hun skulle flytte med ham” sagde Yuu lidt trist ”Efter det begyndte Haru at snakke med mig igen… jeg har virkelig ikke lyst til at undvære Haru i endnu et år” sagde Yuu og så ned i gulvet.

Pernille

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin on Lør jun 05, 2010 1:18 am

Hun smilte. Hun havde stadig hans hånd i sin. Hun synes det var sødt at han havde holdt så meget af en pigen. Hun kunne godt se det måtte have været svært for ham, at skulle vælge mellem sin ven og en pigen man virkelig var forelsket i. I det hun hørte at de havde været nød til at slå op fordi hun havde været nød til at rejse, var det som om noget faldte på plads for hende. Hun vidste ikke engang selv hvor længe hun ville blive her. Hun så væk fra ham. Hun rejste sig stille og slap hans hånd i mens. "Det kan jeg godt forstå Takeshi-san. Men hvis dig og Haru-san virkelig er så gode venner, skulle du måske prøve at tale med ham om det. Du kan ikke altid opgive alt for ham. Ikke at du skal være egoistisk, men man skal ikke opgive alt her i livet." sagde hun og smilte lidt og vendte ryggen til ham og gik hen mod sin seng. "Du kan jo fortælle ham sandheden." sagde hun og vendte sig mod ham. "At vi er venner, og at vi nok aldrig bliver mere end det." sagde hun smilende til ham. Hun måtte ikke starte det her. Lige meget hvordan hendes følser end måtte være, ville hun ikke såre Takeshi-san. Hun vidste jo at hun var nød til at rejse på et tidspunkt.
Admin
Admin

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 26 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26  Next

Tilbage til toppen